اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

اثربخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی سازمان و برنامه های آن

کارکردهای رسانه
اثربخشی در رسانه
اثربخشی برنامه های فرهنگی
مدل های اثربخشی سازمانی
الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما
عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان
رابطه بین اثربخشی و رشد یک سازمان
فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما
اثر بخشی مدیریت برنامه های صدا و سیما
اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما
پایان نامه اثربخشی
پایان نامه اثربخشی سازمانی
پایان نامه ارشد اثربخشی

رفتن به سایت اصلی

بر اساس الگوی مدیریت رسانه ای پژوهش حاضر نیز بر آن بوده به اثر بخشی نقش مدیریت بر نیروی انسانی (سازماندهی نیروها، ارتباط کارکنان) سازمان صدا و سیما و برنامه های آن (گرایش موضوعی برنامه ها، تنوع برنامه ها، فنون تکنولوژی ساخت برنامه ها و زمان ارائه برنامه ها) بپردازد. 

 

 

رسانه‌ها در جوامع اهداف متعددي را دنبال مي‌کنند که مهم‌ترين و نهايي‌ترين هدف در رسانه، اثرگذاري مطلوب و نفوذ در نگرش‌ها و به دنبال آن تغيير در رفتار مخاطب است (روشندل اربطاني، 1385: 15). در واقع جلب مخاطب جزء اهداف ابتدايي يک رسانه به منظور جذب و نفوذ در وي است و هدف غايي رسانه تأمين نمي‌شود؛ مگر اين که محتوايي که به مخاطبان عرضه مي‌شود محتواي غني و مؤثري باشد.

 

 تمرکز بر محتواي رسانه‌اي و غني‌سازي هر چه بيشتر آن جهت اثرگذاري مطلوب و مورد انتظار مخاطب بسيار مهم است. به عبارت ساده‌تر تمامي کوشش‌ها و هزينه‌هاي گزاف يک رسانه به هدر خواهد رفت، اگر محتواي رسانه‌اي از قابليت لازم به منظور نفوذ در مخاطب و ايجاد فضاي مناسب تعاملي با مخاطب برخوردار نباشد. پس اثر بخشي به عنوان مهم‌ترين مولفه در تعيين توفيق رسالت يک رسانه در دستيابي به اهداف رسانه است. بايد گفت حداکثر اثرگذاري زماني ايجاد مي‌شود که مخاطب رسانه‌اي اقناع و خود به مبلغ پيام‌هاي رسانه‌اي مبدل شود. به طوري که بي‌هيچ چشم‌داشتي پيام‌هاي رسانه را ترويج و تبليغ کند (روشندل اربطاني، 1385: 16) .

 

 

کارکنان سازمان صدا و سیما به عنوان یکی از مولفه های ذینفع این رسانه ملی محسوب می شوند که از حقوق و نقش های مختلفی برخوردارند. فرصت برابر و متنوع در پیوستن به تشکل های درون و برون سازمانی، آزادی اجتماعات و مذاکرات دسته جمعی کارمندان با مدیران، تأمین فرصت های شغلی برابر و … از جمله تقاضاهای کارکنان این سازمان است. 

 

 

اساس الگوی مدیریت منابع انسانی در زمینه روابط کارکنان را نیز می‌توان بدین‌گونه بیان کرد که، مدیریت روابط کارکنان، عاملی برای ایجاد و توسعه تعهد در کارکنان، تاکید بر منافع متقابل، تغییر رویه‌ از چانه ‌زنی گروهی به سوی قراردادهای فردی، بهره‌گیری از تکنیک‌های افزایش مشارکت کارکنان مانند حلقه‌های کیفیت یا گروههای بهبود، تأکید پیوسته بر کیفیت، افزایش انعطاف‌پذیری در توافقنامه های کاری، تأکید بر کار گروهی و هماهنگ ساختن شرایط برای همه کارکنان.

 

 استراتژی روابط کارکنان با توجه به شرایطی که پیش ‌روی سازمان هاست، طراحی می‌شود. عواملی چون استراتژی سازمان، چارچوبهای قانونی، مسائل اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، و سیاست‌های کلان کشوری و بین‌المللی موضوعاتی هستند که بر استراتژی روابط کارکنان تأثیر فراوانی دارند. ایجاد روابط مناسب با اتحادیه‌ها و کارکنان یکی از استراتژی‌های بنیادی هر سازمانی از جمله صدا و سیماست. این امر باعث ایجاد اعتماد و احترام متقابل، بینشی مشترک در مورد برنامه‌های آتی، مبادله مستمر اطلاعات، اهداف و فرهنگ مشترک و مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری می‌شود (صامعی، 1387 ).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول
1-1- مقدمه     2
1-2- بیان مساله    2
1-3- اهمیت و ضرورت    4
1-4- چارچوب کلان نظری تحقیق    5
1-5-گزاره های تحقیق    6
1-5-1- اهداف پژوهش    6
1-5-1-1- هدف اصلی    6
1-5-1-2- اهداف فرعی     6
1-5-2- سوالات پژوهش    7
1-5-2-1- سوال اصلی     7
1-5-2-2- سوالات فرعی     7
1-5-3- فرضیه های تحقیق    8
1-5-3-1- فرضیه اصلی    8
1-5-3-2- فرضیه های فرعی     8
1-6- روش شناسی تحقیق    8
1-6-1- نوع و روش تحقیق    8
1-6-2- قلمرو تحقیق    9
1-6-2-1- قلمرو موضوعی تحقیق….9
1-6-2-2- قلمرو مکانی تحقیق9
1-6-2-3- قلمرو زمانی تحقیق    9
1-6-3- جامعه آماری. 9
1-6-4- روش نمونه گیری و تخمین حجم نمونه    9
1-6-5- روش و ابزار گرد آوری داده ها    9
1-6-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها    9
1-6-7- نقشه راه.10
1-7- شرح واژه ها10   

    

فصل دوم
2-1- مقدمه    14
2-2- مبانی نظری پژوهش    14
2-2-1- اثربخشی    14
2-2-1-1- مفهوم اثربخشی    15
2-2-1-2- تعاریف اثربخشی    16
2-2-1-3- اثربخشی و اهداف سازمان    18
2-2-1-3-1- هدف سازمانی    19
2-2-1-4- شایستگی مدیریت و اثربخشی    20
2-2-1-5- الگویی برای اثر بخشی    22
2-2-1-6- عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان    23
2-2-1-7- ویژگی  نظام های اثر بخش    24
2-2-1-8- مدل های اثربخشی سازمانی     25
2-2-1-9- ادغام معیارهای اثربخشی در مدیریت    28
-2-2-2- رسانه    28
2-2-2-1- تعریف رسانه    29
2-2-2-2- دیدگاه ها درباره نقش رسانه    30
2-2-2-2-1- دیدگاه افراطی     30
2-2-2-2-2- دیدگاه تفریطی    30
2-2-2-2-3- دیدگاه بینابینی یا معتدل    31
2-2-2-3- کارکردهای رسانه    31
2-2-2-3-1-کارکرد خبری و اطلاع رسانی رسانه    32
2-2-2-3-2-کارکرد آموزشی رسانه    33
2-2-2-3-3-کارکرد تفریحی و سرگرمی رسانه    34
2-2-2-4- ضوابط ساختاری برنامه سازی در رسانه    35
2-2-2-4-1- ایده برنامه    35
2-2-2-4-2- نام برنامه    36
2-2-2-4-3- آرم برنامه    37
2-2-2-4-4- لزوم تناسب برنامه37
2-2-2-5- تکنولوژی و مدیریت رسانه    38
2-2-2-5-1 انواع رویکرد مدیران رسانه به تکنولوژی     38
2-2-2-6- طبقه بندی برنامه های تلویزیون     41
2-2-2- 7- کیفیت برنامه های رسانه ای     42
2-2-2-8- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیرگذاری رسانه.43
2-2-2-8-1- نظریه استفاده و رضایتمندی    45
2-2-2-8-2- نظریه انتظارات اجتماعی    47
2-2-2-8-3- نظریه یادگیری اجتماعی یا مشاهده ای    49
2-2-3- مدیریت رسانه    50
2-2-3-1- مفهوم مدیریت رسانه    51
2-2-3-2- تعریف مدیریت رسانه    52
2-2-3-3- چهار وظیفه مدیریت برنامه در رسانه    53
2-2-3-4- مدیریت برنامه    54
2-2-3-4-1-  تعریف مدیریت برنامه.55
2-2-3-4-2- روش کار در مدیریت برنامه    55
2-2 -3-4-3-  مقوله های موضوعی و مواد برنامه    56
2-2-3-4-4 – برنامه ریزی نیروی انسانی سازمان صدا وسیما    58
2-2-3-4-5- مدیریت روابط کارکنان سازمان صدا و سیما    59
2-2-3-4-6- اهمیت مدیریت نیروی انسانی سازمان ها    60 
2-2-3-4-7- فنون ارتباطی کارکنان سازمان صدا و سیما    60
2-2-3-4-8- الگوی مدیریت رسانه(صدا و سیما)    61
2-2-3-4-9- اثربخشی الگوی مدیریت رسانه و برنامه های صدا و سیما    63

2- 4- پیشینه پژوهش     65
2- 4- 1- پیشینه داخلی     65
2-4-1-1- پایان نامه های داخلی مرتبط    65
2-4- 1-1-1- بررسی ویژگی های سازمان های اثربخش     65
2-4-1-1-2- بررسی میزان اثربخشی سیستم اطلاعات مدیریت    66
2- 4-1-1-3- طراحی الگوی مدیریت اثر بخشی سازمانی بر اساس نظریه نظم در آشفتگی     67 
2-4-1-1-4- بررسی تأثیر ارتباطات رسمی و غیر رسمی سازمان بر اثربخشی واحدهای اداری     67
2-4-1- 1-5- بررسی عوامل موثر بر استفاده کنندگان اردبیلی از شبکه های ماهواره ای کشورها    68
2-4-1- 1-6- نقش شایستگی مدیران در اثربخشی مدیریت    70
2-4-1-1-7- بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و اثربخشی در اداره کل ورزش و جوانان    70
2-4-1-2- مقالات داخلی مرتبط    70
2-4-1-2-1- مخاطب، وابستگی یا رضایتمندی     71
2-4-1-3- تحقیقات داخلی مرتبط     71
2-4-1-3-1- بررسی ارتباط بین سبک شخصیت و اثربخشی مدیریت در مدیران سازمان های دولتی    71
2-4-1-3-2- بررسی رابطه سلامت سازمانی با اثربخشی مدارس     72
2-4-1-3-3- بررسی رسانه های جمعی و تاثیر آن بر فرهنگ جامعه    72
2-4-1-3-4- ارتباط فرهنگ سازمانی با اثربخشی مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی     73
2-4-1-3-5- نقش و کارکرد وسایل ارتباط جمعی    73

2-4-2-پیشینه خارجی     74
2-4-2-1- مقالات خارجی مرتبط    74
2-4-2-1-1- سبک رهبری مدیران و اثربخشی    74
2-4-2-1-2- رابطه بین مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی    74
2-4-2-1-3- نقش مدیریت دانش اثربخش در عملکرد سازمانی    74
2-4-2-1-4- فرهنگ سازمانی و اثربخشی شخصی و رهبری    74
2-4-2-1-5- مدیریت اثر بخش    74
2- 4-2-1-6- تحقیقی از دانشگاه ایالتی میشیگان درباره کیفیت برنامه    76
2-4-2-1-7-  تحقیق از کشورهای شمالی اروپا درباره کیفیت برنامه    78
2-4-2-1-8-  دیدگاهی در انگلستان درباره کیفیت برنامه    79
2-5- جمع بندی مبانی و پیشینه تحقیق و ارایه الگوی مفهومی پیشنهادی    84

 

 

فصل سوم 
3-1- مقدمه    99
3-2- روش پژوهش 88
3-3- متغیر ها ،تعریف عملیاتی .89
3-3-1- متغیر وابسته تحقیق وتعریف عملیاتی…90 
3-3-2- متغیر مستقل مدیریت برنامه.91
3-3-3- متغیر مستقل )گروه بندی وسازماندهي نیروهای تخصصي (در مدیریت برنامه.92
3-3-4- متغیر مستقل )مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان(در مدیریت برنامه 92
3-3-5- متغیر مستقل )تكنولوژی ساخت برنامه(در مدیریت برنامه.93
3-3- 6- متغیر مستقل )گرایش موضوعي برنامه ها(در مدیریت برنامه.94
3-3-7- متغیر مستقل )تنوع برنامه ها(در مدیریت برنامه94
3-3-8- متغیر مستقل )زمان ارائه برنامه ها(در مدیریت برنامه.95
3-4- جامعه آماری .95
3-5- تکنیک توصیف و تحلیل داده ها     96
3-5-1- آماره های توصیفی     96
3-5-2- آماره های استنباطی     96
3-6- ابزار ،روایی و پایانی     97
3-7-1- ابزار    97
3-7-2- روایی    97
3-7-3- پایایی یا قابلیت اعتماد ابزار سنجش    97

 

 

فصل چهارم
مقدمه101
4-1- توصیف گویۀ جنسیت پاسخگویان    101
4-2- توصیف گویۀ سن پاسخگویان    102
4-3- توصیف گویۀ رشتۀ تحصیلي پاسخگویان    103
4-4- توصیف گویۀ حوزۀ تخصصي پاسخگویان    104
4- 5- توصیف گویۀ میزان تحصیلات پاسخگویان    105
4-6- توصیف گویۀ سابقه خدمت پاسخگویان    106
4-7 – توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”گروه بندی و سازماندهي نیروهای تخصصي”    108
4- 8- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل “مهارتها و فنون ارتباطي کارکنان”    110
4-9- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل”تكنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها”    113
4-10- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” گرایش موضوعي برنامه ها”    115
4-11- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” تنوع برنامه ها ”    118
4-12- توصیف گویه های مربوط به متغیرمستقل” زمان ارائه برنامه ها”    122
4-13- توصیف گویه های مربوط به متغیر مستقل ” مدیریت برنامه ها ”    125
4-14- توصیف گویه های مربوط به متغیر وابستۀ پژوهش”میزان اثربخشی برنامه های صدا و سیما”     127
4- 15- آزمون نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته    130
4- 16- تحلیل یافته های تحقیق)آزمون فرضیات(    131
4- 16-1- آزمون فرضیه اصلی تحقیق    131
4- 16-2- آزمون فرضیه اول    132
4- 16-3- آزمون فرضیه دوم     133
4- 16- 4- آزمون فرضیه سوم    134
4- 16- 5- آزمون فرضیه چهارم    136
4-16-6- آزمون فرضیه پنجم    137
4- 16-7- آزمون فرضیه ششم    138
4- 17- تحلیل رگرسیون چندگانه متغیر وابسته و متغیرهای مستقل    140
4-17-1- معادله رگرسیون    141

 

 

فصل پنجم 
5-1- مقدمه    144
5-2- خلاصه یافته    144
5-3-نتایج    145
5-3-1- نتایج حاصل از بررسي فرضیه های پژوهش    145
5-3-1-1- بررسي های حاصل از فرضیه اصلي پژوهش    145
5-3-1-2- بررسي های حاصل از فرضیه اول پژوهش    145
5-3-1-3- بررسي های حاصل از فرضیه دوم پژوهش    145
5-3-1-4- بررسي های حاصل از فرضیه سوم پژوهش    146
5-3-1-5- بررسي های حاصل از فرضیه چهارم پژوهش    146
5-3-1-6- بررسي های حاصل از فرضیه پنجم پژوهش    146
5-3-1-7- بررسي های حاصل از فرضیه ششم پژوهش    146
5-3-2- نتایج حاصل از بررسي متغیر وابستۀ پژوهش    146
5-4- بحث و نتیجه گیری147
5-5- پیشنهادات کاربردی     149
5-6- پیشنهادات برای پژوهش های آتی     149
5-7- محدودیت های تحقیق    149

منابع و مأخذ 
پیوست ها و ضمائم

 

 

فهرست جداول
جدول 1-1- نقشه راه    10 
جدول 2-1- مدل های مختلف اثر بخشی    27
جدول 2-2- دیدگاه های مربوط به مخاطبان و تاثیر گذاری رسانه    50
جدول 2-3- توضیحات چهار مهارت اصلي مدیریت.54
جدول 2-4- جمع بندی پیشینه تحقیقات داخلی     79
جدول 2-5- جمع بندی پیشینه تحقیقات خارجي    83
جدول 3-1- معرف سازی متغیر وابسته(اثر بخشی برنامه های صدا و سیما بر مخاطبان)91
جدول 3-2- معرف سازی متغییر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای متخصص).92  
جدول 3-3- معرف سازی متغییر مستقل(فنون ارتباطی کارکنان).93
جدول 3-4- معرف سازی متغیر مستقل(تکنولوژی ساخت برنامه).93
جدول 3-5- معرف سازی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه).94
جدول 3-6- معرف سازی متغیر مستقل(تنوع برنامه).94
جدول 3-7- معرف سازی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)95
جدول 3-8- نوع آزمون فرضیات96
جدول 3-9- بررسی قابلیت اعتبار و اعتماد متغیرهای تحقیق98
جدول 4-1- توزیع فراوانی مربوط به دسته های جنسیت پاسخگویان101
جدول 4-2- توزیع فراوانی مربوط به (سن پاسخگویان102 
جدول 4-3- توزیع فراوانی مربوط به (رشته تحصیلی پاسخگویان)103
جدول 4-4- توزیع فراوانی مربوط به (حوزه تخصصی پاسخگویان)104
جدول 4-5- توزیع فراوانی مربوط به (میزان تحصیلات)105
جدول 4-6- توزیع فراوانی مربوط به (سابقه خدمت پاسخگویان).106
جدول4-7-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی).108
جدول4-7-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(میزان تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی109
جدول 4-7-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)109 
جدول 4-8-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی.110
جدول 4-8-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (میزان تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان).111
جدول 4-8-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان112
جدول 4-9-1- توزیع فراوانی گویه های متغییر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)113
جدول 4-9-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)در یک نگاه
جدول 4-9-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    114
جدول 4-10-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (گرایش موضوعی برنامه ها)    116
جدول 4-10-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها )در یک نگاه    117
جدول 4-10-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه)    117
جدول 4-11-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    119
جدول 4-11-2- توزیع فراوانی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها) در یک نگاه    120
جدول 4-11-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    120
جدول 4-12-1- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    122
جدول 4-12-2- توزیع فراوانی گویه های متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)در یک نگاه    123
جدول 4-12-3- شاخص های مرکزی متغیر مستقل(زمان ارائه برنامه ها)    123
جدول 4-13-1- توزیع فراوانی مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه ها)در یک نگاه    125
جدول 4-13-2- شاخص های مرکزی متغییر مستقل(مدیریت برنامه ها)    126
جدول 4-14-1- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها)    127
جدول 4-14-2- توزیع فراوانی مربوط به گویه های متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه ها) در یک نگاه    
جدول 4-14-3- شاخص های مرکزی متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه)    129
جدول 4- 15- آزمون نرمال بودن متغیر های مستقل و وابسته    130
جدول 4-16-1- ضریب همستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه)    131
جدول 4-16-2- ضریب همبستگی(میزان اثربخشی شبکه استانی و گروه بندی وسازماندهی نیروهای تخصصی)    132
جدول 4-16-3- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    133
جدول 4-16-4- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان)    134
جدول 4-16-5- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    136
جدول 4-16-6- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    137
جدول 4-16-7- ضریب همبستگی (میزان اثر بخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    138
جدول 4-16-8- جدول ترکیبي آزمون فرضیات تحقیق    139
جدول 4-17-1- آنالیز واریانس    140
جدول 4-17-2- ضرایب تاثیر استاندارد شده و غیر استاندارد در رگرسیون    141

 

 

فهرست نمودارها
نمودار 1-1- مدل مفهومی پژوهش    .6
نمودار 2-1- انواع تاثیرات داخلي تكنولوژی    .39
نمودار 2-2- نحوه تاثیر تكنولوژی بر مدیران رسانه    .40
نمودار 2-3- چهار مهارت اصلي مدیریت را برای دستیابي به اهداف سازماني    .54
نمودار 2-4- کیفیت از نظر برنامه و عوامل تولید    .77
نمودار 2-5- سنجش کیفیت فني    .77
نمودار 2-6-کیفیت از منظر تنوع)وسعت امكان انتخاب مخاطب (    .78
نمودار 2-7- کیفیت بر اساس سنجش واکنش مخاطب    .78
نمودار 2-8- مدل مفهومی پژوهش    85 
نمودار 4-1- توزیع پاسخگویان بر اساس جنسیت    102
نمودار 4-2- مربوط به سن پاسخگویان    103
نمودار 4-3- مربوط به رشته تحصیلی پاسخگویان    104
نمودار 4-4- مربوط به حوزه تخصصی پاسخگویان    105
نمودار 4-5- مربوط به میزان تحصیلات پاسخگویان    106
نمودار 4-6- مربوط به سابقه خدمت پاسخگویان    107
نمودار 4-7- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر گروه بندی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    110
نمودار 4-8- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر مهارتها و فنون ارتباطی کارکنان)    112
نمودار 4-9- مربوط به متغیر مستقل(تاثیر تکنولوژی به کار رفته برای ساخت برنامه ها)    115
نمودار 4-10- مربوط به متغیر مستقل(گرایش موضوعی برنامه ها)    118
نمودار 4-11- مربوط به متغیر مستقل (تنوع برنامه ها)    121
نمودار 4-12- مربوط به متغیر مستقل (زمان ارائه برنامه ها)    124
نمودار 4-13- مربوط به متغیر مستقل(مدیریت برنامه)    126
نمودار 4-14- مربوط به متغیر وابسته (میزان اثر بخشی برنامه های صدا و سیما)    129
نمودار 4-15-1- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و مدیریت برنامه ها)    132
نمودار 4-15-2- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و سازماندهی نیروهای تخصصی)    133
نمودار 4-15-3- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و گرایش موضوعی برنامه ها)    134
نمودار 4-15-4- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و فنون ارتباطی کارکنان )    135 
نمودار 4-15-5- پراکنش (میزان اثر بخشی شبکه استانی و تکنولوژی ساخت برنامه ها)    137
نمودار 4-15-6- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و تنوع برنامه ها)    138
نمودار 4-15-7- پراکنش (میزان اثربخشی شبکه استانی و زمان ارائه برنامه ها)    139

    

 

 

  • تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت

    تحقیق انتشار و حسابداری اوراق مشارکت کلمات کلیدی : تحقیق انتشار و حسابداری فروش و خرید اوراق مشارکت انتشار و حسابداری فروش و خرید اوراق مشارکت انتشار اوراق تصویب طرح برای صدور اوراق مشارکت حسابداری ناشران اوراق مشارکت تفاوت اوراق…

  • نظریه های روانشناسی در مورد سازگاری

    نظریه های روانشناسی در مورد سازگاری نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری رفتن به سايت اصلي هدف…

  • پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم

    پاورپوینت تحول دیجیتال در صنعت سلامت و آینده امیدبخش برای زندگی سالم رفتن به سايت اصلي تحول دیجیتال درصنعت سلامت وآینده امیدبخش برای زندگی سالم اگر قرار باشد داستان دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم را بنویسیم، کلمات و جملاتی…

  • پاورپوينت درآمدی به اقتصاد شهری

    پاورپوينت درآمدی به اقتصاد شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت در آمدی به اقتصاد شهری جهت رشته جغرافیا قالب  122 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         آمار نشان…

  • دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی docx

    دانلود تحقیق در مورد مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری درباره فرسودگی شغلی با فرمت docx در قالب 48 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی

    پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی پاورپوینت نمونه سوالات توزیع نرمال با جواب متغیرهای تصادفی پاورپوینت قضیه حد مرکزی پاورپوینت پاورپوینت تولید عدد تصادفی با توزیع نرمال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توزیع نرمال و نمونه های تصادفی جهت…

  • پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 5

    پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 5 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با روش تحقيق و پايان نامه نويسی جلسه 5 جهت رشته پایان نامه و مقالات در قالب 16 اسلايد و با فرمت…

  • فصل دوم پایان نامه سلامت روان دانشجویان

    فصل دوم پایان نامه سلامت روان دانشجویان کلمات کلیدی : مبانی نظری سلامت روانی مبانی نظری بهداشت روانی مبانی نظری بهداشت روان مبانی نظری روانشناسی سلامت پایان نامه سلامت روان دانشجویان مبانی نظری و پیشینه پژوهش سلامت روان دانلود فصل…

  • پاورپوینت سرويس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی

    پاورپوینت سرويس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی پاورپوینت سرويس اطلاعات هواشناسی جهانی پاورپوینت سرويس اطلاعات كشاورزی جهانی پاورپوینت سرویس اطلاعات کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرويس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی  جهت رشته  کشاورزی  در قالب 14 اسلاید و با…

  • پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان

    پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مالیه عمومی و خط مشی دولت ها از دکتر جمشید پژویان جهت رشته حسابداری در قالب 191 اسلاید و با…

  • بررسی مدلها و نظریه هایی استرس شغلی

    بررسی مدلها و نظریه هایی استرس شغلی کلمات کلیدی : مدلهای استرس شغلی  پایان نامه استرس شغلی "تعریف نظری استرس شغلی" "تعریف عملیاتی استرس شغلی" نظریه هایی در رابطه با استرس شغلی عامل های استرس شغلی در محیط کار رفتن…

  • پاورپوینت مگس سفيد گلخانه ای

    پاورپوینت مگس سفيد گلخانه ای پاورپوینت مگس سفيد دانلود پاورپوینت مگس سفيد گلخانه ای پاورپوینت درباره مگس سفيد پاورپوینت درباره مگس سفيد گلخانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مگس سفید گلخانه ای جهت رشته علوم تجربی در قالب 25…

  • پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه

    پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه رفتن به سایت اصلی پاورپوینت اصول و فنون مذاکره از دیدگاه نهج البلاغه به تعداد 20 اسلاید قابل ویرایش…

  • توسعه و توسعه یافتگی و مشکلات آن

    توسعه و توسعه یافتگی و مشکلات آن توسعه Development توسعه یافتگی شاخص های توسعه شاخص سازی دانلود توسعه و توسعه یافتگی و مشکلات آن سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام…

  • تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن

    تبلیغات تلویزیون و ساختار بندی عناصر آن تبلیغات تلویزیونی تحولات تبلیغات در ایران متقاعدسازی مخاطب با تبلیغات تلویزیونی بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی دانلود پایان نامه تبلیغات تلویزیونی تغییر و تحولات حوزه بازاریابی و تبلیغات تلویزیون بررسی اثربخشی تبلیغات تلویزیون رفتن…

  • پرسشنامه ارزیابی اثرات مزایای اکتسابی بر وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو

    پرسشنامه ارزیابی اثرات مزایای اکتسابی بر وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو پرسشنامه مزایای اکتسابی پرسشنامه وفاداری مشتریان پرسشنامه تاثیر مزایای اکتسابی بر وفاداری پرسشنامه تاثیر مزایای اکتسابی پرسشنامه وفاداری استفاده کنندگان از خدمات بیمه ای خودرو رفتن…

  • پاورپوینت کتاب و درس مدیریت مالی 1

    پاورپوینت کتاب و درس مدیریت مالی 1 پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 1 پیام نور پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 1 جهانخانی پاورپوینت کتاب مدیریت مالی 1 pdf پاورپوینت دانلود رایگان کتاب مدیریت مالی 1 pdf رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت کتاب و درس تجارت الکترونیک

    پاورپوینت کتاب و درس تجارت الکترونیک پاورپوینت تجارت الکترونیک ایران پاورپوینت تجارت الکترونیک pdf پاورپوینت تجارت الکترونیک چیست پاورپوینت تجارت الکترونیک چیست pdf پاورپوینت درس تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک جهت رشته حسابداری در قالب 66…

  • ارزیابی اصول طراحی در مراکز آموزشی کودکان 12-9 ساله با هدف پرورش روحیه پژوهشگری

    ارزیابی اصول طراحی در مراکز آموزشی کودکان 12-9 ساله با هدف پرورش روحیه پژوهشگری طراحی معماری فضاهای آموزشی کودکان طراحی مدارس بر پایه نیازهای کودکان طراحی معماری فضای پژوهش سرای دانش آموزی ارزیابی اصول طراحی در مراکز آموزشی کودکان 129…

  • پاورپوینت در مورد ابن هیثم و آثار او

    پاورپوینت در مورد ابن هیثم و آثار او رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد ابن هیثم و آثار او جهت رشته ی ادبیات در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها

    پروپوزال ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب بانک با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و تحلیل پوششی داده ها پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد بانک تجارت نمونه پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال در خصوص ارزیابی عملکرد پروپوزال رتبه بندی شعب…

  • پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی

    پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی پاورپوينت شیوه ارائه مطالب فنی پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی دانلود پاورپوينت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت شیوه ارائه…

  • پاورپوینت پنل های سه بعدی

    پاورپوینت پنل های سه بعدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پنل های سه بعدی جهت رشته ی معماری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        هسته مرکزی…

  • پایان نامه عوامل موثر بر اختلافات زناشویی و طلاق

    پایان نامه عوامل موثر بر اختلافات زناشویی و طلاق پایان نامه طلاق پایان نامه طلاق عاطفی نظریه های طلاق عاطفی عوامل موثر بر طلاق عوامل موثر بر طلاق عاطفی عوامل موثر بر اختلافات زناشویی تاثیرات طلاق بر کودکان و زنان…

  • پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن

    پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن پاورپوینت امواج زلزله چیست پاورپوینت امواج زلزله چند نوع است پاورپوینت امواج زلزله ای پاورپوینت امواج سطحی زلزله پاورپوینت زلزله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زلزله و انواع امواج آن جهت رشته زمین…

  • نقش تعاونیها در ایجاد تحول

    نقش تعاونیها در ایجاد تحول کار شرافتمندانه گردهمایی آزاد كوپاك نقش تعاونیها در ایجاد تحول كمیته ترویج و توسعه تعاونیها گردهمایی آزاد كوپاك،كار شرافتمندانهآیا تعاونی ها می توانند تحول ایجاد كنند؟ رفتن به سایت اصلی گردهمایی آزاد كوپاك،كار شرافتمندانه:آیا تعاونی…

  • دانلود تحقیق سود و کاربرد های مختلف آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سود و کاربرد های مختلف آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سود و کاربرد های مختلف آن با فرمت docx در قالب 109 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزش 78 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزش 78 صفحه فصل دوم پایان نامه انگیزه و انگیزش مبانی نظری انگیزه و انگیزش پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزش پیشینه داخلی انگیزه و انگیزش پیشینه خارجی انگیزه و انگیزش پیشینه پژوهش انگیزه…

  • پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی

    پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی پاورپوینت اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تحقیق اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی مقاله اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی اندازه گیری، سنجش و ارزشیابی آموزشی تعریف ارزشیابی مقایسه اندازه گیری، آزمون،…

  • پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه

    پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه کلمات کلیدی : پاورپوینت تاريخ فرآيند توسعه تاريخ فرآيند توسعه تقسیم‌بندی سه‌گانه اعصار پیشاتاریخ رنسانس توسعه بین‌المللی کشور صنعتی انقلاب صنعتی انقلاب کشاورزی مراحل تکامل صنعتی مراحل پيشرفت اجتماعي و اقتصادي كشورهاي توسعه يافته صنعتي رفتن…

  • عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن

    عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن عملکرد شغلی عملکرد شغلی کارکنان عوامل موثر بر عملکرد شغلی اهمیت نیروی انسانی در سازمان مدل نظری عملکرد شغلی کارکنان تحقیق عملکرد شغلی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته مدیریت…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 13 - حسابداری مخارج تامين مالی

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 13 - حسابداری مخارج تامين مالی پاورپوینت حسابداری مخارج تامین مالی پاورپوینت استاندارد حسابداری مخارج تامین مالی پاورپوینت حسابداری مخارج تامین مالی پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 13 دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 13 پاورپوینت مثال برای…

  • پاورپوینت بام سبز و مزایای آن

    پاورپوینت بام سبز و مزایای آن پاورپوینت بام سبز پاورپوینت طرح های بام سبز پاورپوینت جزئیات اجرایی بام سبز پاورپوینت بام سبز اپارتمان پاورپوینت بام سبز کجاست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بام سبز و مزایای آن جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت روشهای نگهداری مواد غذایی

    دانلود پاورپوینت روشهای نگهداری مواد غذایی نگهداری غذا راههای نگهداری مواد غذایی اثرات روشهای نگهداری مواد غذایی روشهای نگهداری مواد غذایی دانلود پاورپوینت نگهداری غذا دانلود پاورپوینت نگهداری مواد غذایی دانلود پاورپوینت روشهای نگهداری مواد غذایی دانلود پاورپوینت صنایع غذایی…

  • پاورپوینت آموزش پایگاه داده

    پاورپوینت آموزش پایگاه داده پاورپوینت انواع پایگاه داده پاورپوینت پایگاه داده pdf پاورپوینت پایگاه داده به زبان ساده پاورپوینت کاربرد پایگاه داده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش پایگاه داده جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 30اسلاید و با…