ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

ارائه مدلی مناسب جهت مدیریت کیفیت خدمات در سازمان

مدیریت کیفیت فراگـیر
مدیریت ارتبـاط با شـهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
پایان نامه کیفیت خدمات
پایان نامه در مورد کیفیت خدمات
پایان نامه کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این پایان نامه در مورد کیفیت خدمات می باشد و در آن به ارائه مدلی مناسب جهت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (ناجا) می پردازیم.در این پایان نامه در مورد ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی به تفصیل صحبت می شود .مدیریت کیفیت خدمات در راهنمایی و رانندگی بررسی می شود و مدلی مناسب برای آن ارائه می شود.

 

 

امروزه در بخش خدمات عمومی، توجه به کیفیت محصولات و خدمات به-عنوان یک مطالبه عمومی از حاکمیت تلقی می گردد. سازمان های عمومی تلاش زیادی برای استقرار مدیریت کیفیت فراگیر  TQM جهت بهبود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان دارند. پلیس نیز یک سازمان حاکمیتی عمومی است که مأموریت  اصلی آن در بخش پلیس راهنمایی و رانندگی، اجرای قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و امور توزین و حفظ حریم راه های کشور است.

 

 

در افق چشم‌انداز سند 1404 پلیس ایران باید؛ پلیسی برتر، الگوساز و الهام‌ بخش در منطقه باشد. در راستای چشم انداز، پلیس راهنمایی و رانندگی در سنوات اخیر در ارائه خدمات به شهروندان از بُعد سخت افزاری، نرم افزاری، تلاش زیادی نموده و موفقیت هایی نیز داشته است. ولی خدمات ارائه شده از بُعد کیفیت در چه سطحی و بر چه معیاری استوار است جای بررسی دارد، زیرا هنوز مشکلات زیادی در بخش ارائه خدمات و بُعد کیفیت خدمات وجود دارد. مسئله اساسی آن است که اصولا ًابعاد کیفیت خدمات کدامند؟ ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات راهور کدامند؟ چه مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مناسب است؟ 

 

 

      روش پژوهش حاضر ماهیتاً پیمایشی- اکتشافی (غیرآزمایشی) و از لحاظ هدف کاربردی می باشد. این پژوهش با هدف ارائه مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهور انجام شد. برای گردآوری اطلاعات از پرسش نامه استفاده گردید. در این تحقیق به ترتیب ابعاد مدل کیفیت خدمات راهور، با الهام از مدل های سنجش کیفیت خدمات Servqual، EFQM، E-SQ، ZRM، و. به  شیوه تحلیل کیفی با نظر خبرگان مشخص شد. در گام بعدی؛ با استفاده از تحلیل کمی، ابعاد مدل حاصله را با روش تحلیل عاملی تأییدی آزمون گردید. ابعاد و مؤلفه که ضریب بار عاملی آن بزرگ تر از 5/0 بود تأیید شد و جز مدل کیفیت خدمات راهور قرار گرفت.

 

      جامعه آماری شامل کارکنان راهنمایی و رانندگی ستاد ناجا و تهران بزرگ می باشند. حجم نمونه برابر فرمول کوکران 200نفر به شیوه تصادفی انتخاب گردیدند. یافته های تحقیق نشان می دهد که مدل مناسب کیفیت خدمات راهور دارای 13بعُد شامل: ظاهر فیزیکی، کیفیت خدمات الکترونیک، مشروعیت و مقبولیت، حفظ ارزش‌های اسلامی، سازگاری فرهنگی، قابل اعتماد بودن، اطمینان دادن، کیفیت رفتاری، پاسخ گویی به شهروندان، پاسخ گویی قانونی، موقعیت، الزامات عملکردی، فن آوری اثربخش، و 65 مؤلفه می باشد.

 

 

 

واژگان کلیدی
کیفیت (Quality)، کیفیت خدمات (Service Quality)، پلیس راهنمایی و رانندگی (Traffic police)، مدیریت کیفیت فراگـیر (Total quality management)، مدیریت ارتبـاط با شـهروندان1 کیفیت خدمات الکترونیک (Electronic service Quality)، پاسخ گویی (Response).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل اول: طرح و کلیات تحقیق .    1
1-1  مقدمه .    2
2-1  بیان مسأله .    3
3-1  اهمیت و ضرورت تحقیق .    4
4-1  پرسش های تحقیق     5
5-1  معرفی مدل مفهومی تحقیق .    6
6-1  تعاریف نظری و عملیاتی     7

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فصل سوم: روش  اجرای تحقیق      130
1-3  روش اجراي پژوهش     131
2-3  پرسش های تحقیق .    137
3-3  هدف های تحقیق     138
4-3  نقشه راه تحقیق     138
5-3  جامعه آماری و نمونه آماری .    139
6-3  روش  تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات .    139
    1-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کیفی     140
    2-6-3  شیوة تجزیه و تحلیل کمی .    140
7-3  روش  گردآوری داده ها و ابزارهاي اندازه گيري پ‍ژوهش .    141
8-3  روش تحلیل آماری داده های پرسش نامه  .    142
9-3  ابزار اندازه گیری متغیرها و روایی و پایایی آنها  .    151
10-3  اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری      153
11-3 معرفی ساختار و تشکیلات جامعه مورد تحقیق (پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا)     158

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آماری یافته های تحقیق      161
مقدمه .    162
1-4  توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان     162
    1-1-4  توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
    2-1-4  توزیع سنی جامعه نمونه     163
    3-1-4  توصیف درجه و رتبه پاسخ گویان .    164
    4-1-4  توصیف سطح تحصیلات پاسخ گویان نمونه جامعه آماری     166
    5-1-4  سابقه  خدمت پاسخ گویان     166
2-4  توصیف آماری داده ها     167
3-4  آزمون نرمال بودن مانده ها     178
4-4  پاسخ به پرسش های تحقیق     179
5-4  پرسش فرعی یکم: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدام اند؟ .    180
6-4  پرسش فرعی دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟     181
7-4  سؤال اصلی: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟     185
8-4  بررسی دیاگرام‌های تحقیق و نتایج تحلیل مسیر .    188
9-4  مدل نهایی      188
10-4  یافته های حاصل از مصاحبه با مدیران ارشد راهور .    191

 

فصل پنجم: نتیجه گیری       204
مقدمه      205
1-5  نتایج حاصل از توصیف جمعیت شناسی پاسخ گویان  .    205
2-5  نتایج سؤالات تحقیق        206
    1-2-5  سؤال اول: ابعاد کیفیت خدمات مناسب راهنمایی و رانندگی کدامند؟     206
   2-2-5 سؤال دوم: مؤلفه ها ابعاد کیفیت خدمات راهور کدامند؟  .      228
   3-2-5 سؤال سوم: مدل مناسب مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی چیست؟ .    233
3-5  یافته ها جانبی .      236
4-5  دانش افزایی سهم علمی پژوهش .          236
5-5  محدودیت های پژوهش .    237
6-5  پیشنهادها     237

فهرست منابع و مآخذ .    241

پیوست ها .    247

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
شکل 1-3: نقشه راه تحقیق .    138
شکل 2-3: مدل روش تحلیل داده ها .    141
شکل 3-3: نمودار سازمانی پلیس راهور     160
شکل 1-4: جنس پاسخ گویان نمونه آماری     163
شکل 2-4 : توریع سنی نمونه جامعه آماری تحقیق     164
شکل 3-4: ترکیب درجات پاسخ گویان     165
شکل 4-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
شکل 5-4: مدل قبل از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد     188
شکل 6-4: مدل نهایی بعد از اصلاحات در حالت تخمین ضرایب استاندارد .    189
شکل 7-4: مدل نهایی در حالت قدر مطلق معناداری (|T-Value|)     190
شکل 1-5: مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ناجا     235
    
    

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
جدول 1-3: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق      132
جدول 2-3: مشخصات جامعه شناختی خبرگان جامعه مورد تحقیق     133
جدول 3-3: مقایسه نتایج ابعاد کیفیت خدمات بر اساس نظر خبرگان جامعه مورد تحقیق .    133
جدول 4-3: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان سازمانی      135
جدول 5-3: رده بندی روش های استخراج عامل ها     144
جدول 6-3: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری     154
جدول 7-3: شاخص‌های روایی، پایایی     155
جدول 8-3: ضرایب همبستگی و شاخص روایی منفک  .    157
جدول 1-4: توزیع جنسی پاسخ گویان .    162
جدول 2-4: توریع سنی نمونه جامعه آماری     163
جدول 3-4: توصیف جمعیت شناسی کارمندان جامعه آماری به تفکیک رتبه و جنسیت     164
جدول 4-4: توصیف جمعیت شناسی نمونه جامعه آماری به تفکیک درجه نظامی و رتبه .    165
جدول 5-4: سطح تحصیلات پاسخ گویان .    166
جدول 6-4 : سابقه خدمت پاسخ گویان نمونه جامعه آماری .    167
جدول 7-4: استنباط آماری داده ها     168
جدول 8-4: آمار توصيفي براي متغيرهاي تحقيق     177
جدول 9-4: نتایج آزمون کلموگروف اسمیرنوف     179
جدول 10-4: ضریب عاملی ابعاد کیفیت خدمات راهور     180
جدول 11-4: نتایج بار تحلیل عاملی مؤلفه های کیفیت خدمات راهور     182
جدول 12-4: بارهای متقاطع     186
جدول 13-4: نتایج آزمون معناداری (t) مدل نهایی     191
    

  • اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام

    اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام کلمات کلیدی : اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام رفتن به سایت اصلی اثر ریسک سیستماتیک بر بازده سهام فهرست : چکیده فصل اول: کلیات پژوهش مقدمه تعریف و بیان مسئله پژوهش ضرورت و…

  • پاورپوینت معرفی و درک آزمون هوش وکسلر 4

    پاورپوینت معرفی و درک آزمون هوش وکسلر 4 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی و درک آزمون هوش وکسلر 4 جهت رشته روانشناسی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • تشکیلات قضایی و مراحل آیین دادرسی کیفری اطفال در ایران و ترکیه

    تشکیلات قضایی و مراحل آیین دادرسی کیفری اطفال در ایران و ترکیه بزهکاری اطفال در حقوق ایران بزهکاری اطفال در قانون مجازات جدید پایان نامه بزهکاری اطفال بزهکاری اطفال در حقوق ترکیه پایان نامه در مورد بزهکاری اطفال مجازات اطفال…

  • تصمیم گیری گروهی برای رتبه بندی اعتباری مشتریان

    تصمیم گیری گروهی برای رتبه بندی اعتباری مشتریان ریسک اعتباری رتبه بندی مشتریان تصمیم گیری گروهی روش تابع مطلوبیت دانلود مقالات كارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﯿﺮی ﮔﺮوﻫﯽ ﺑﺮای رﺗﺒﻪ ﺑﻨﺪی اﻋﺘﺒﺎری ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن دانلود مقالات كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت مبانی نظری خشونت دانلود مبانی نظری خشونت پیشینه تحقیق خشونت ادبیات نظری خشونت فصل دوم پایان نامه خشونت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت ادبیات و مبانی نظری خشونت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • قوانین ایران در مورد حقوق زن

    قوانین ایران در مورد حقوق زن سیر تاریخی حقوق زن در قوانین موضوعه ایران حقوق زن حقوق‌ خانواده حقوق زن در قوانین ایران دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق قوانین ایران در مورد حقوق زن رفتن به…

  • دانلود تحقیق درباره برنامه های سازمان دانش آموزی ایران word

    دانلود تحقیق درباره برنامه های سازمان دانش آموزی ایران word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی برنامه های سازمان دانش آموزی ایران با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت

    بررسی رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک ملت مدیریت ریسک اعتباری مطالبات معوق بانک پایان نامه مطالبات معوق رابطه بین مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق روشهای محاسباتی ریسک مهمترین ریسک های بانکی معیارها و مدل های…

  • پاورپوینت محافظه کاری حسابداری و مدل های اندازه گیری آن

    پاورپوینت محافظه کاری حسابداری و مدل های اندازه گیری آن پاورپوینت محافظه کاری حسابداری و مدل های اندازه گیری آن رفتن به سایت اصلی پاورپوینت محافظه کاری حسابداری و مدل های اندازه گیری آن به تعداد 21 اسلاید قابل ویرایش…

  • پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک

    پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک پاورپوینت مدیریت دانش و کاربرد آن در برنامه ریزی استراتژیک برنامه ریزی استراتژیک مدیریت دانش علل پیدایش مدیریت دانش مدیریت دانش تعریف مدیریت دانش ویژگی های دانش طبقه بندی ابعاد…

  • پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC

    پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC پاورپوينت IPSEC دانلود پاورپوينت IPSEC پاورپوینت درباره IPSEC رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پروتکل امنيتی IPSEC جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 31 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت رياضيات و كاربرد آن در مديريت

    پاورپوینت رياضيات و كاربرد آن در مديريت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رياضيات و كاربرد آن در مديريت جهت رشته ریاضی در قالب 291 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه خشنودی شغلی اسمیت، کندال و هالین

    پرسشنامه خشنودی شغلی اسمیت، کندال و هالین کلمات کلیدی : پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت و همکاران پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت، کندال و هالین پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت کندال پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت و هیولین پرسشنامه رضایت شغلی اسمیت، کندال و…

  • پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ

    پرسشنامه و مقیاس عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ word تفسیر پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه مقیاس عزت نفس روزنبرگ روایی پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس روزنبرگ پرسشنامه ی عزت نفس…

  • پاورپوینت پروژه نرم افزار 1

    پاورپوینت پروژه نرم افزار 1 دانلود پاورپوینت پروژه نرم افزار 1 تحقیق درمورد پاورپوینت پروژه نرم افزار 1 پاورپوینت پروژه نرم افزار 1 و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پروژه نرم افزار 1 جهت رشته نرم افزار…

  • عوامل تاثیرگذار در حل مسئله اجتماعی و اهمیت آن در زندگی زناشویی

    عوامل تاثیرگذار در حل مسئله اجتماعی و اهمیت آن در زندگی زناشویی ابعاد مهارت های زندگی دسته بندی مهارت های زندگی پایان نامه مهارت های زندگی زناشویی اهمیت مهارت حل مسئله در زندگی زناشویی اهمیت حل مسئله در زندگی زناشویی…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش هوش مذهبی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - انسان و حرکت

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - انسان و حرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - انسان و حرکت به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • صدف های دو کپه ای پخته و خام

    صدف های دو کپه ای پخته و خام صدف های دو کپه ای پخته و خام رفتن به سایت اصلی نمونه  پایداری و ثبات صدف دو کفه ای خام دارای پوسته (Mytilus galloprovincialis)، به صورت بسته بندی در هوای معین…

  • دانلود پاورپوینت تهویه خاک

    دانلود پاورپوینت تهویه خاک پاورپوینت تهویه پاورپوینت خاک پاورپوینت تاثیر تهویه بر خاک پاورپوینت علل تهویه خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تهویه خاک در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب

    پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب پاورپوينت درس هفتم طلای ناب دانلود پاورپوينت درس هفتم طلای ناب پاورپوینت درباره درس هفتم طلای ناب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آموزه های الهی درس هفتم طلای ناب جهت رشته…

  • پاورپوینت طراحی مدل و شبيه سازی رايانه ای انتقال اطلاعات در شبكه های پزشكی از راه دور اورژانس

    پاورپوینت طراحی مدل و شبيه سازی رايانه ای انتقال اطلاعات در شبكه های پزشكی از راه دور اورژانس پاورپوینت طراحی مدل رايانه ای پاورپوینت طراحی مدل انتقال اطلاعات در شبكه های پزشكی پاورپوینت طراحی مدل رايانه ای انتقال اطلاعات از…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ساختار سازمانی مبانی نظری ساختار سازمانی پیشینه ساختار سازمانی پیشینه تحقیق ساختار سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق ساختار سازمانی پیشینه پژوهش ساختار سازمانی ادبیات نظری تحقیق ساختار سازمانی دانلود مبانی نظری ساختار سازمانی دانلود…

  • پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

    پرسشنامه ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پرسشنامه مدیریت زمان دانلود پرسشنامه مدیریت زمان پرسشنامه مدیریت زمان کوئین پرسشنامه مدیریت زمان عزیزی مقدم پرسشنامه استاندارد مدیریت زمان پرسشنامه مهارت…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد عملکرد 55 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد عملکرد 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد پیشینه داخلی عملکرد پیشینه خارجی عملکرد پیشینه پژوهش عملکرد پیشینه نظری عملکرد ادبیات نظری عملکرد…

  • پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی

    پروتکل درمانی افسردگی با هستی شناسی اسلامی کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افسردگی پروتکل درمان افسردگی cbt خرید پروتکل درمانی افسردگی پروتکل درمانی افسردگی با رویکرد اسلامی پروتکل درمان شناختی رفتاری افسردگی پکیج درمان شناختی رفتاری افسردگی تکنیک های cbt…

  • فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی نوجوانان

    فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی نوجوانان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی نوجوانان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی نوجوانان پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی نوجوانان چارچوب نظری سازگاری اجتماعی نوجوانان…

  • صنعت سیم و كابل ایران

    صنعت سیم و كابل ایران صنعت كابل‏سازی صنایع سیم و كابل انتقال نیرو و هدایت امواج رادیویی دانلود پایان نامه رشته صنایع صنعت سیم و كابل ایران دانلود پایان نامه مهندسی صنایع دانلود پایان نامه صنایع خرید پایان نامه صنایع…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازه بهزیستی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازه بهزیستی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازه بهزیستی مبانی نظری سازه بهزیستی پیشینه تحقیق سازه بهزیستی پیشینه داخلی سازه بهزیستی پیشینه خارجی سازه بهزیستی پیشینه پژوهش سازه بهزیستی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت درس ششم چه می خواهم بسازم علوم پایه ششم

    دانلود پاورپوینت درس ششم چه می خواهم بسازم علوم پایه ششم پاورپوینت درس علوم پایه ششم دانلود پاورپوینت علوم پایه ششم پاورپوینت درس هشتم علوم پایه ششم دانلود پاورپوینت علوم تجربی پایه ششم پاور پوینت علوم پایه ششم رفتن به…

  • بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه

    بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه بیمه بازار سرمایه سرمایه‌گذاری بیمه‌های اعتباری توسعه‌ صنعت بیمه اوراق بهادار بیمه‌ای دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه دانلود پایان نامه بیمه دانلود پایان نامه…

  • تئوریهای متفاوت حسابداری

    تئوریهای متفاوت حسابداری تئوریهای حسابداری حساب های ترازنامه ای دیدگاه های مختلف حسابداری تئوریهای متفاوت حسابداری دانلود مقالات حسابداری دانلود مقالات رشته حسابداری رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته حسابداری تئوریهای متفاوت حسابداری   مقدمه هیات اصول حسابداری در…

  • پاورپوینت خاموش کننده دستی

    پاورپوینت خاموش کننده دستی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاموش کننده دستی جهت رشته صنایع در قالب 80 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         توانايي استفاده صحيح اين…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی هوش معنوی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش معنوی مبانی نظری هوش معنوی پیشینه تحقیق هوش معنوی پیشینه داخلی هوش معنوی پیشینه خارجی هوش معنوی پیشینه پژوهش هوش معنوی پیشینه نظری هوش معنوی…

  • پاورپوینت درباره تاریخچه ساخت خودرو

    پاورپوینت درباره تاریخچه ساخت خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره تاریخچه ساخت خودرو جهت رشته ی مهندسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خودرو…