ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

 

  • پاورپوینت حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه

    پاورپوینت حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه پاورپوینت حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه پاورپوینت حسابداری رويدادهای بعد از تاريخ ترازنامه وانواع آن پاورپوینت حسابداری خرید تجاری دانلود پاورپوینت حسابداری رويدادهای مختلف آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداري…

  • وضعیت قربانیان قاچاق انسان و مهاجرین غیرقانونی از نظر برخورداری از حقوق قانونی در کشورهای میزبان

    وضعیت قربانیان قاچاق انسان و مهاجرین غیرقانونی از نظر برخورداری از حقوق قانونی در کشورهای میزبان قاچاق انسان پایان نامه قاچاق انسان پایان نامه مهاجرین غیرقانونی وضعیت قربانیان قاچاق انسان حقوق قربانیان قاچاق انسان حقوق مهاجرین غیرقانونی حقوق قانونی قربانیان…

  • پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی

    پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پژوهش در حیطه ناتوانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پژوهش…

  • مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت

    مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت کلمات کلیدی : مقاله ترجمه شده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده آماده رشته مهندسی صنایع مقاله ترجمه شده فرایند تصادفی طراحی زنجیره تأمین تحت شرایط عدم قطعیت…

  • پاورپوينت آمار و احتمالات مهندسی

    پاورپوينت آمار و احتمالات مهندسی پاورپوينت آمار و احتمالات پاورپوينت آمار و احتمالات مهندسی پاورپوينت در مورد آمار و احتمالات مهندسی دانلود پاورپوينت آمار و احتمالات مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آمار و احتمالات مهندسی جهت رشته کامپیوتر…

  • آموزش های فنی و حرفه ای در زندان و بررسی ضرورت آن

    آموزش های فنی و حرفه ای در زندان و بررسی ضرورت آن آموزش و اشتغال زندانیان پایان نامه آموزش های فنی و حرفه ای ضرورت آموزش های فنی و حرفه ای در زندان الزامات آموزش مهارت های فنی و حرفه…

  • دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد

    دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت حقوق و دستمزد پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد پاورپوینت آموزش حقوق و دستمزد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق و دستمزد  جهت رشته حسابداری در قالب 131 اسلاید…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی

    دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی پاورپوینت آموزش مقاله نویسی پاورپوینت کارگاه نگارش علمی پاورپوینت درمورد گزارش نویسی پژوهشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه مبانی نگارش علمی و گزارش نویسی پژوهشی جهت رشته علوم…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های مقاوم بتن ارمه

    دانلود پاورپوینت سیستم های مقاوم بتن ارمه پاورپوینت سیستم های مقاوم بتن پاورپوینت سیستم مقاوم بتن ارمه پاورپوینت تحلیل سیستم های مقاوم بتن ارمه پاورپوینت درمورد سیستم های مقاوم بتن ارمه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های مقاوم…

  • آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی

    آثار رای داور و موارد اعتراض به آن در روند قضایی بطلان رأی داوری موارد اعتراض به رأی داور بطلان رأی داوری در حقوق ایران موارد اعتراض به رای داور در روند قضایی پایان نامه آثار رای داور بطلان رأی…

  • مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها

    مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش مدل های پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای پیاده سازی مدیریت دانش در سازمانها مدلهای طبقه بندی دانش مدلهای سرمایه فکری مدلهای…

  • پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری

    پدیده سلامت و فساد اداری در سازمانها و بررسی نظریه ها و روش های سنجش سلامت و فساد اداری نظریه فساد اداری نظریات فساد اداری نظریه های فساد اداری مبانی نظری فساد اداری نظریه های فساد و سلامت اداری نظریه های…

  • کنترل کیفیت آماری

    کنترل کیفیت آماری کنترل تولید کنترل کیفیت دستگاه تزریق کنترل کیفیت آماری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق صنایع رفتن به سایت اصلی کنترل کیفیت آماری   مقدمه…

  • مسئولیت مدنی

    مسئولیت مدنی مسئولیت قانون حمورابی مسئولیت مدنی حقوق كیفری دانلود مقاله حقوق با عنوان مسئولیت مدنی خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی کارشناسی ارشد حقوق سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • ادبیات و مبانی نظری یادگیری سازمانی

    ادبیات و مبانی نظری یادگیری سازمانی یادگیری سازمانی معماری سازمان یادگیرنده تئوری ها و مدل های سازمان یادگیرنده تشریح مولفه های یادگیری سازمانی توپولوژی رویكردهای مطالعه در حوزه یادگیری سازمانی مبانی نظری یادگیری سازمانی دانلود مبانی نظری یادگیری سازمانی ادبیات…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه الگوها و نظریه های عمل جراحی زیبایی فصل دوم پایان نامه عمل جراحی زیبایی مبانی نظری عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق عمل جراحی زیبایی مبانی نظری نظریه های عمل جراحی زیبایی پیشینه تحقیق…

  • مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری

    مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری پیشینه نظریه های یادگیری زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری در یادگیری ماشین نظریه های یادگیری در یادگیری انسان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • بررسی همجنس گرایی در دین مسیحیت

    بررسی همجنس گرایی در دین مسیحیت پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنسگرایی همجنس گرایی از دیدگاه دین همجنس گرایی از نگاه مسیحیت جایگاه غریزه جنسی در مسیحیت احکام مسیحیت در باب همجنس گرایی برخورد…

  • پاورپوینت توصیف معماری

    پاورپوینت توصیف معماری پاورپوینت سیستم‌های قابل بازپیکربندی پاورپوینت مهندسی معماری پاورپوینت چالش های یک معمار پاورپوینتسیستم‌های پویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توصیف معماری جهت رشته معماری در قالب 19 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی

    دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی پاورپوینت سند راهبردی حمل ونقل بخش دریایی پاورپوینت حمل ونقل دریایی پاورپوینت حمل و نقل دریایی پاورپوینت در مورد حمل و نقل دریایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سند راهبردی حمل…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون

    دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل SWOT  شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون جهت رشته مدیریت در 14 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی

    بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی مذهب تشیع ارتباطات فضایی مساجد شیعی ارتباطات فضایی مساجد شیعی بررسی تاثیر عقاید مذهب شیعه بر ارتباطات فضایی مساجد شیعی دانلود مقالات کارشناسی ارشد معماری دانلود مقالات ارشد معماری رفتن…

  • پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان با ارتباطات سازمانی

    پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان با ارتباطات سازمانی پرسشنامه ارتباطات سازمانی پرسشنامه نقش ارتباطات سازمانی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان     1) هدف…

  • جزوه بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها

    جزوه بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها جزوه بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها رفتن به سايت اصلي جزوه بهره وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمانها همراه با راهنمای پیاده سازی  اجرای…

  • بررسی تعیین تابعیت رای داور و انواع آن با تاکید بر تعیین رویه قضایی جاری

    بررسی تعیین تابعیت رای داور و انواع آن با تاکید بر تعیین رویه قضایی جاری انواع داوری از حیث تابعیت تابعیت رای داور تعیین تابعیت رای داور نظریات مختلف تعیین تابعیت رای داور معیار پذیرفته شده برای تعیین تابعیت رای…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال اضطراب اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب اجتماعی مبانی نظری اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه تحقیق اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه داخلی اختلال اضطراب اجتماعی پیشینه خارجی اختلال اضطراب اجتماعی…

  • دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه

    دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه پاورپوینت کارگاه مهندسی حسابداری پاورپوینت کارگاه مدیریت هزینه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاه یک روزه مهندسی حسابداری و مدیریت هزینه جهت رشته حسابداری در 43 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت فراموشی و علل آن

    دانلود پاورپوینت فراموشی و علل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فراموشی و علل آن جهت رشته روانشناسی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فراموشی یا…

  • دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای آن

    دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای آن پاورپوینت مدیریت آموزشی پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی پاورپوینت  نظریه و اجزای آن فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی رفتن به سايت اصلي دانلود فصل ششم پاورپوینت اصول مدیریت آموزشی با عنوان نظریه و اجزای…

  • پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد

    پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد پاورپوینت ازدواج سفید دانلود پاورپوینت ازدواج سفید پاورپوینت در مورد ازدواج سفید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ازدواج سفيد جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 42 اسلايد و با فرمت pptx به…

  • پاورپوینت قارچ شناسی پزشکی

    پاورپوینت قارچ شناسی پزشکی پاورپوینت قارچ شناسی پزشکی تحقیق قارچ شناسی پزشکی مقاله قارچ شناسی پزشکی بررسی قارچ شناسی پزشکی بيماريهاي سيستميك ناشي از پاتوژنهاي حقيقي بيماريهاي سيستميك ناشي ازفرصت طلبها علايم باليني تظاهرات بالینی کاندیدیازیس دستگاه گوارش رفتن به…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی هویت سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری هویت سازمانی…

  • پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP

    پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP پاورپوینت آشنايي با سيستمHACCP آشنايي با سيستمHACCP تاريخچه پيدايشHACCP HACCP چيست كاربرد HACCPو ISO9000 مزاياي سيستم HACCP اشكال عدم كاربرد سيستم HACCP مشاغل مرتبط باHACCP نيازمندي ها و الزاماتHACCP مراحل اجراي آموزش در سيستم HACCP اصول…

  • پاورپوینت عوامل و علایم استرس و راهکارهای مدیریت آن

    پاورپوینت عوامل و علایم استرس و راهکارهای مدیریت آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پاورپوینت عوامل و علایم استرس و راهکارهای مدیریت آن جهت رشته ی روان شناسی در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت ساختار فایل ها ذخیره و بازیابی اطلاعات

    پاورپوینت ساختار فایل ها ذخیره و بازیابی اطلاعات دانلود پاورپوینت ساختار فایل ها ذخیره و بازیابی اطلاعات پاورپوینت ساختار فایل ها پاورپوینت ذخیره و بازیابی اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار فایل ها ذخیره و بازیابی اطلاعات جهت…