ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

  • تشریح مفاهیم ،ارکان و دگرگونی های حاکم بر مسئولیت کیفری

    تشریح مفاهیم ،ارکان و دگرگونی های حاکم بر مسئولیت کیفری مسئولیت کیفری بررسی مفاهیم مسئولیت کیفری ارکان مسئولیت کیفری تحولات حاکم بر مسئولیت کیفری حدود و قلمرو مسئولیت کیفری اشخاص حدود و قلمرو مسئولیت کیفری اشخاص حقیقی حدود و قلمرو…

  • پاورپوینت (اسلاید) نظام 5S

    پاورپوینت (اسلاید) نظام 5S کلمات کلیدی : پاورپوینت نظام 5S نظام 5S بررسی نظام 5S تحقیق نظام 5S مقاله نظام 5S تحلیل نظام 5S آشنتایی با نظام 5S چرا 5S 5Sپيشنيازيبراي هر برنامه بهبود پنج واژه 5S ساماندهي (سازماندهي ،…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعارضات زناشویی مبانی نظری تعارضات زناشویی پیشینه تحقیق تعارضات زناشویی پیشینه داخلی تعارضات زناشویی پیشینه خارجی تعارضات زناشویی پیشینه پژوهش تعارضات زناشویی پیشینه نظری…

  • بررسی مواد 1209 و 1210 مصوب سال 1341 و سال 1361

    بررسی مواد 1209 و 1210 مصوب سال 1341 و سال 1361 کلمات کلیدی : سن رشد در نکاح اعتبار رشد در نکاح مقایسه بلوغ و رشد بلوغ و رشد در قانون مدنی پایان نامه سن رشد در نکاح سن رشد…

  • پاورپوینت خونریزی رحمی غیر طبیعی

    پاورپوینت خونریزی رحمی غیر طبیعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خونریزی رحمی غیر طبیعی  جهت رشته ی پزشکی در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       قبل…

  • دانلود تحقیق استراتژی صادرات و توسعه ی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق استراتژی صادرات و توسعه ی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی استراتژی صادرات و توسعه ی آن با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی

    دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در کارگاه های ساختمانی جهت رشته عمران در 18 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت آموزش SPSS آسان

    دانلود پاورپوینت آموزش SPSS آسان پاورپوینت آموزش spss پاورپوینت آموزش مقدماتی spss پاورپوینت نرم افزار spss پاورپوینت اموزش spss پاورپوینت آموزش نرم افزار spss رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش SPSS آسان جهت رشته آمار در قالب 220 اسلاید…

  • پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی

    پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی پاورپوینت مسثله ی روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی اجتماعی پاورپوینت مسائل روان شناسی افراد پاورپوینت درباره مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت درمورد مسائل روان شناسی عمومی رفتن به سايت…

  • دانلود تحقیق درباره افسردگی معلمان word

    دانلود تحقیق درباره افسردگی معلمان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی افسردگی معلمان با فرمت docx در قالب 11 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب علل افسردگی…

  • پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی)

    پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن (ویژه ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی) کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی ساختار و عملكرد بدن شناخت ساختار و عملكرد بدن پاورپوینت عضلات پاورپوینت دستگاه قلبی- عروقی پاورپوینت گردش خون پاورپوینت…

  • وب نامریی و قسمتهای مختلف آن و ارائه راهکارهایی برای اطلاع و جستجو در آن

    وب نامریی و قسمتهای مختلف آن و ارائه راهکارهایی برای اطلاع و جستجو در آن مفهوم وب مرئی مفهوم وب نامرئی راهکارهای اطلاع یابی در وب نامریی ابزارهای مفید برای جستجو در وب نامرئی دانلود پاورپوینت وب مرئی دانلود پاورپوینت…

  • پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی

    پالایش خاک از عناصر سنگین با استفاده از قدرت جذب برگ و ریشه گیاه پالایی کلمات کلیدی : پایان نامه گیاه پالایی گیاه پالایی در ایران گیاه پالایی فلزات سنگین آلودگی خاک با فلزات سنگین  گیاه پالایی خاکهای آلوده به…

  • کتاب نظریه حلقه و مدول

    کتاب نظریه حلقه و مدول کتاب نظریه حلقه و مدول رفتن به سایت اصلی کتاب نظریه حلقه و مدول قسمت اول : ازصفحه1-50 قسمت دوم : ازصفحه51-100 قسمت سوم : ازصفحه101-150 قسمت چهارم : ازصفحه151-200 قسمت پنجم : ازصفحه201-239

  • پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI

    پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی خون ریزی های مغزی در MRI جهت رشته ی پزشکی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت علل خشک شدن زاینده رود

    پاورپوینت علل خشک شدن زاینده رود پاورپوینت خشک شدن زاینده رود پاورپوینت توصیف زاینده رود پاورپوینت اهمیت زاینده رود پاورپوینت اهمیت جاری بودن زاینده رود پاورپوینت زاینده رود پاورپوینت اصفهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چرا زاینده رود خشک…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین

    پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری های کمبود ویتامین جهت رشته پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی

    بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی نارساخوانی دانلود پایان نامه اختلالات یادگیری دانلود پایان نامه نارساخوانی تحولی بررسی و طبقه بندی اختلالات یادگیری با تاکید بر نارساخوانی تحولی دانلود پایان نامه روانشناسی دانلود پایان نامه…

  • انواع و اقسام مرور زمان و مقایسه آن با احکام مشابه در قوانین

    انواع و اقسام مرور زمان و مقایسه آن با احکام مشابه در قوانین تعریف مرور زمان مرور زمان چیست انواع مرور زمان مرور زمان‌ در ایران‌ انواع و اقسام مرور زمان مقایسه مرور زمان با احکام مشابه در قوانین پیشینه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بحران های بانکی مبانی نظری بحران های بانکی دانلود مبانی نظری بحران های بانکی پیشینه تحقیق بحران های بانکی ادبیات نظری بحران های بانکی فصل دوم پایان نامه بحران های بانکی مبانی نظری و پیشینه…

  • دانلود تحقیق ریسک و تخمین بتای تاریخی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ریسک و تخمین بتای تاریخی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ریسک و تخمین بتای تاریخی با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت سمینار تولید پراکنده

    پاورپوینت سمینار تولید پراکنده پاورپوینت تولید پراکنده پاورپوینت درباره تولید پراکنده پاورپوینت درمورد تولید پراکنده پاورپوینت تولید پراکنده چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار تولید پراکنده جهت رشته ی برق در قالب 66 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

    پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM) دانلود پاورپوینت ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSP M) تعریف ماتریس برنامه ربزی استراتژیک کمی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی (QSPM) مراحل پیاده سازی ماتریس برنامه ریزی استراتژیك كمی) (QSPM محدودیتهای QSPM رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی

    فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی مبانی نظری نظریه های امنیت عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی پیشینه نظری نظریه های امنیت عاطفی…

  • دانلود تحقیق تیپ شخصیتی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تیپ شخصیتی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تیپ شخصیتی با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • مراحل و نظریه های مرتبط با بازنشستگی

    مراحل و نظریه های مرتبط با بازنشستگی کلمات کلیدی : مراحل بازنشستگی تعاریف بازنشستگی  تئوری های بازنشستگی نظریه های مرتبط با بازنشستگی تئوری نقش و ایفاء در مورد بازنشستگی تئوری رهایی از قیود یا فراغت در مورد بازنشستگی تئوری فعالیت…

  • پاورپوینت مبحث چهارم کتاب و درس الزامات عمومی ساختمان (دکتر علی عصاری)-مقررات ملی ساختمان ایران

    پاورپوینت مبحث چهارم کتاب و درس الزامات عمومی ساختمان (دکتر علی عصاری)-مقررات ملی ساختمان ایران پاورپوینت تحقیق الزامات محیط کار پاورپوینت جزوه الزامات محیط کار دهم پاورپوینت مبحث چهارم( الزامات عمومي ساختمان)(۱۳۹۶) پاورپوینت مبحث 4 مقررات ملی ساختمان پاورپوینت دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت کیفیت

    پاورپوینت مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت pdf پاورپوینت الزامات سیستم مدیریت کیفیت پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت چیست پاورپوینت سیستم مدیریت کیفیت iso 9001 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جهت رشته مدیریت در قالب 21 اسلاید و با…

  • پاورپوینت نقش های اقتصادی و اجتماعی حسابرسی

    پاورپوینت نقش های اقتصادی و اجتماعی حسابرسی پاورپوینت نقش های اقتصادی و اجتماعی حسابرسی پاورپوینت نقش اقتصادی حسابرسی پاورپوینت نقش اقتصادی حسابرسی والاس پاورپوینت نقش اقتصادی حسابرسی در بازارهای آزاد تحت نظارت پاورپوینت دانلود کتاب نقش اقتصادی حسابرسی رفتن به…

  • پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 2

    پاورپوینت آموزشی دستگاه تنفسی علوم چهارم ابتدایی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم چهارم ابتدایی مبحث دستگاه تنفس در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     در…

  • عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان

    عوامل موقعیتی و آمیخته بازاریابی مرتبط با نیات رفتاری مصرف کنندگان کلمات کلیدی : نیات رفتاری مشتریان مدل نیات رفتاری ابعاد نیات رفتاری تعریف نیات رفتاری نیات رفتاری در تبليغات موبایلی تحقیق در مورد نیات رفتاری مشتریان انگیزه های اقدام…

  • پاورپوینت اثرات تحریمها و راه های مقابله با آن

    پاورپوینت اثرات تحریمها و راه های مقابله با آن پاورپوینت تحریم اقتصادی ایران پاورپوینت تحریم اقتصادی و آثار آن پاورپوینت تحریم اقتصادی چیست پاورپوینت تحریم اقتصادی یعنی چه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات تحریمها و راه های مقابله…

  • تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها

    تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها دانلود تحقیق انواع سند، قدرت اجرایی و اعتباری آنها سند رسمی رعایت حدود صلاحیت مامور رسمی رعایت مقررات قانونی در تنظیم سند سند رسمی از دیدگاه مقررات ثبتی سند عادی سند لازم…

  • پاورپوینت روستای بالاجاده

    پاورپوینت روستای بالاجاده دانلود پاورپوینت روستای بالاجاده دانلود پاورپوینت درمورد روستای بالاجاده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روستای بالاجاده جهت رشته جغرافیا و برنامه ریزی روستایی در قالب 43  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • موقعیت جغرافیایی عربستان و اوضاع اجتماعی و سیاسی آن پیش از اسلام و پس ازآن

    موقعیت جغرافیایی عربستان و اوضاع اجتماعی و سیاسی آن پیش از اسلام و پس ازآن اسلام اوضاع اجتماعی و سیاسی موقعیت جغرافیایی عربستان دانلود پایان نامه رشته معارف موقعیت جغرافیایی عربستان و اوضاع اجتماعی و سیاسی آن پیش از اسلام…