افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامه افزایش فروش
پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی
پایان نامهافزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود  پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول کلیات پژوهش 2

1-1- مسئله پژوهش 3

2-1- پرسش های پژوهش 5

3-1- اهداف پژوهش و ضرورت های آن 6

4-1- سوال های پژوهش 6

5-1- کاربردهای پژوهش و استفاده کنندگان از نتایج 6

6-1- تعاریف عملیاتی 7

7-1- قلمرو مکانی و زمانی تحقیق 9

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فصل سوم: روش تحقیق 82

مقدمه 83

1-3- روش تحقیق 83

2-3- مسئله تحقیق 83

3-3- سوالات تحقیق 84

4-3- روشهای گردآوری اطلاعات 84

5-3- روایی و پایایی پرسش نامه  87

6-3- جامعه و نمونه آماری 88

7-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 88

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش 90

مقدمه 91

1-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در جهان 93

2-4- تجزیه و تحلیل صنعت کاشی و سرامیک در ایران 102

3-4- معرفی شرکت صنایع کاشی الوند 117

4-4-تجزیه و تحلیل عملکرد شرکت صنایع کاشی الوند وجایگاه آن در صنعت 122

5-4-ساختار سازمانی 125

6-4-تجزیه و تحلیل نقاط قوت ، ضعف،فرصتها و تهدیدها 126

7-4- ارزیابی وضعیت رقابت و سهم بازار شرکت کاشی الوند 132

8-4- بیانیه ماموریت شرکت کاشی الوند 134

9-4- استراتژی شرکت کاشی الوند 135

10-4- اهداف بازاریابی شرکت صنایع کاشی الوند 139

11-4- اهداف فروش شرکت صنایع کاشی الوند 140

12-4- تجزیه و تحلیل آماری داده های جمع آوری شده از فرم نظرسنجی نمایندگان فروش 142

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات 161

مقدمه 162

1-5- تحلیل نتایج پرسش های مطرح شده در پژوهش 162

2-5- پیشنهاداتی در خصوص برنامه ریزی تولید و صادرات از نگاه صاحبنظران صنعت کاشی و سرامیک 170

3-5- پیشنهاداتی برای تحقیقات آتی 171

4-5- محدودیت های پژوهش 171

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

1-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 85

2-3- ترکیب سوالات پرسش نامه 86

3-3- مقیاس پنج گزینه ای لیکرت 87

1-4- ارزیابی رویکرد موجود شرکت صنایع کاشی الوند به برنامه ریزی بازاریابی 91

2-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی جهان 94

3-4-جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان 96

4-4- جدول مقایسه ای مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 98

5-4- جدول مقایسه ای مقدار صادرات کشورهای عمده صادرکننده کاشی در جهان 100

6-4- جدول مقایسه ای پیش بینی و مقدار واردات کشورهای عمده واردکننده کاشی در جهان 101

7-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید و مصرف کاشی ایران 109

8-4-جدول مقایسه ای مقدار صادرات کاشی جهان و ایران 111

9-4- بخشی از وضعیت کاشی وسرامیک ایران از سال 1383تا1393 114

10-4- جدول مقایسه ای مقدار تولید، صادرات کاشی و سرامیک ایران- شرکت کاشی الوند 122

11-4- تجزیه و تحلیل فرصتها و تهدیدها 127

12-4- تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصتها و تهدیدها 131

13-4- جدول مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران – شرکت کاشی الوند 133

14-4- محاسبات مدل پیش بینی نمو هموار هلت-وینترزبرای فروش شرکت کاشی الوند 141

15-4- جدول فراوانی سابقه فعالیت فروشگاه 143

16-4- جدول فراوانی مدت همکاری و آشنایی با شرکت کاشی الوند 143

17-4-جدول فراوانی سطح تحصیلات 144

18-4- جدول فراوانی رتبه بندی رقبا 144

19-4- جدول فراوانی برترین نسبت به رقبا 145

20-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل محصول 148

21-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل محصول 151

22-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 153

23-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل قیمت 154

24-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 156

25-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل توزیع 157

26-4- جدول فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 158

27-4- جدول نتایج آزمون tتست تک نمونه ای در رابطه با عامل ترفیع 159

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

شکل 1-4- مدل مفهومی پژوهش 93

شکل 2-4-نمودار مقایسه ای تولید، مصرف، مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک 94

شکل 3-4- نمودار مقایسه ای سهم مازاد مصرف جهانی کاشی و سرامیک از تولید جهانی درسالهای 2009 تا 2013 95

شکل 4-4-نمودار مقدار تولید کشورهای عمده تولید کننده کاشی در جهان  97

شکل 5-4- نمودار مقایسه ای سهم تولید مناطق مختلف جهان در سا ل2013 97

شکل 6-4- نمودار مقدار مصرف کشورهای عمده مصرف کننده کاشی در جهان 99

شکل 7-4- نمودار مقایسه ای سهم مصرف مناطق مختلف جهان در سال 2013 99

شکل 8-4- نمودار مقدار واردات کشورهای عمده وارد کننده کاشی در جهان 102

شکل 9-4- نمودار مقایسه تولید و مصرف کاشی و سرامیک در ایران  110

شکل 10-4- نمودار مقایسه سهم مازاد مصرف کاشی و سرامیک از تولید ایران در سالهای 2000 تا 2013  111

شکل 11-4- نمودار مقایسه سهم صادرات کاشی و سرامیک ایران و جهان از مقادیر تولید 112

شکل 12-4- نمودار درصد سهم صادرات کاشی ایران از صادرات جهانی 113

شکل 13-4- سهم هر کشور از کل صادرات ایران به لحاظ مقداری در سال 1391 113

شکل 14-4- نمودار مقایسه ای میزان تولید و ظرفیت اسمی مجموع واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک  115

شکل 15-4- نمودار مقایسه ای مازاد و مازاد انباشته کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 116

شکل 16-4- نمودار مقایسه ای سرانه ظرفیت نصب شده تولید و مصرف کاشی و سرامیک کشور در سالهای 1383 تا 1393 117

شکل 17-4- نمودار مقایسه ای تولید کاشی و سرامیک ایران و فروش صنایع کاشی الوند 123

شکل 18-4- نمودار مقایسه ای صادرات کاشی و سرامیک ایران با صادرات صنایع کاشی الوند 123

شکل 19-4- نمودار مقایسه ای حجم فروش و ارزش ریالی فروش صنایع کاشی الوند  124

شکل 20-4- نمودار ساختار سازمانی دپارتمان فروش صنایع کاشی الوند 125

شکل 21-4- نمودار مقایسه ای مقدار فروش کاشی و سرامیک ایران و شرکت کاشی الوند 133

شکل 22-4- نمودار سهم بازار شرکت کاشی الوند طی سالهای 1384تا 1392 134

شکل 23-4- مشاهدات واقعی سری زمانی فروش ریالی شرکت صنایع کاشی الوند و مقدار پیش بینی شده  141

شکل 24-4- نمودار فراوانی رتبه بندی رقبا 145

شکل 25-4- نمودار فراوانی برتری نسبت به رقبا 146

شکل 26-4- بخش های هدف 147

شکل 27-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل محصول  150

شکل 28-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل قیمت 154

شکل 29-4 نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل توزیع 157

شکل 30-4- نمودار فراوانی داده های مربوط به عامل ترفیع 159

 

 

  • پاورپوینت یک معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعات در محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی

    پاورپوینت یک معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعات در محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی پاورپوینت معماری بهبود یافته برای كنترل دسترسی به اطلاعاتدر محیطهای محاسبات فراگیر به كمک تكنولوژی ‌های وب معنایی دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین 35 صفحه فصل دوم پایان نامه الگوی ارتباطی زوجین مبانی نظری الگوی ارتباطی زوجین پیشینه تحقیق الگوی ارتباطی زوجین پیشینه داخلی الگوی ارتباطی زوجین پیشینه خارجی الگوی ارتباطی زوجین پیشینه پژوهش الگوی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های خشونت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های خشونت مبانی نظری نظریه های خشونت پیشینه تحقیق نظریه های خشونت پیشینه داخلی نظریه های خشونت پیشینه خارجی نظریه های خشونت پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت آموزشی پرومته

    پاورپوینت آموزشی پرومته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی پرومته جهت رشته مدیریت در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       يكي از وظايف اصلي مديران و…

  • پاورپوینت آشنايی با استانداردهای سري 9000

    پاورپوینت آشنايی با استانداردهای سري 9000 پاورپوینت آشنايی با استانداردهای سري 9000 استانداردهای سري 9000 تحقیق استانداردهای سري 9000 بررسی استانداردهای سري 9000 مفهوم استاندارد و انواع آن تاريخچه استاندارد سازي در سطح بين المللي معرفي سازمان ISO تاريخچه تدوين…

  • مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    مبانی نظری طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام…

  • پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک

    پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ارزیابی بافت فرسوده ده ونک جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

    ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری تخصیص منابع در رایانش ابری پایان نامه زمانبندی در محاسبات ابری پایان…

  • راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان

    راهکارها و تدابیر پیشگرانه در برابر خشونت علیه زنان کلمات کلیدی : خشونت علیه زنان عوامل خشونت علیه زنان ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان راههای پیشگیری از خشونت علیه زنان دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان تدابیر حمایتی در برابر…

  • بررسی و تشریح جامع مدل ها و نظریه های استرس

    بررسی و تشریح جامع مدل ها و نظریه های استرس کلمات کلیدی : نظریه های استرس مدل های استرس استرس و مدل های آن استرس و نظریه های آن تحقیق کامل نظریه های استرس تحقیق کامل مدل های استرس رفتن…

  • پروپوزال مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر حس تعلق مکانی در سکونتگاه‌های رسمی و غیررسمی

    پروپوزال مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر حس تعلق مکانی در سکونتگاه‌های رسمی و غیررسمی کلمات کلیدی : حس تعلق مکان سکونتگاه های غیررسمی پروپوزال حس تعلق مکان بررسی ابعاد حس تعلق مکانی پروپوزال عوامل موثر بر حس تعلق مکانی مطالعه…

  • دانلود پاورپوینت حقوق تجارت

    دانلود پاورپوینت حقوق تجارت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق تجارت جهت رشته حسابداری در 260 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       حقوق تجارت عبارت است از : مجموعه…

  • دانلود تحقیق ریسک های اعتباری و مدیریت آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ریسک های اعتباری و مدیریت آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ریسک های اعتباری و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب

    پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش انواع هوا و اقلیم و اهمیت موقعیت ساختمان نسبت به آفتاب جهت رشته جغرافیا در قالب 17 اسلاید و با…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت در مسیرهای کوهنوردی پرسشنامه ارزیابی عملکرد پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس پرسشنامه ارزیابی عملکرد پلیس در ایجاد احساس امنیت پرسشنامه شاخص های احساس امنیت اجتماعی پرسشنامه شاخص های امنیت اجتماعی پرسشنامه مولفه های امنیت اجتماعی پرسشنامه عوامل موثر بر احساس امنیت…

  • پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح

    پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت در بلایا و سوانح جهت رشته ی پزشکی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • کتاب اندیکاتورهای رایج (1)

    کتاب اندیکاتورهای رایج (1) رفتن به سايت اصلي همه ما بارها و بارها از اصطلاح اسیلاتور و اندیکاتور استفاده کردیم حتی گاها به اشتباه آن ها رو مترادف فرض و به جای یک دیگر به کار برده ایم. همین اشتباه…

  • پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک

    پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک پاورپوینت برنامه ریزی مدیریت استراتژیک برنامه ریزی مدیریت استراتژیک تعریف برنامه ریزی انواع برنامه‏ریزی انواع برنامه براساس سطوح سازمانی ارتباط برنامه جامع و عملیاتی انواع برنامه جامع برنامه ریزی استراتژیك مزیتهای برنامه ریزی استراتژیك رفتن…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری حل مسئله اجتماعی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حل مسئله اجتماعی مبانی نظری حل مسئله اجتماعی پیشینه تحقیق حل مسئله اجتماعی پیشینه داخلی حل مسئله اجتماعی پیشینه خارجی حل مسئله اجتماعی…

  • ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران

    ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران بیمه انواع بیمه تاریخچه بیمه در ایران شركت سهامی بیمه ایران دانلود پایان نامه کارشناسی رشته بیمه ماهیت بیمه و انواع بیمه در بیمه ایران دانلود پایان نامه رشته بیمه دانلود پایان…

  • دانلود پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت

    دانلود پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت پاورپوینت در مورد کامپوزیت ها پاورپوینت در مورد پلاستیک ها پاورپوینت کاربرد و معایب کامپوزیت ها پاورپوینت خواص پلاستیک ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پلاستیک و کامپوزیت جهت رشته مواد در 24 اسلاید…

  • فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان

    فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانش آموزان پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دانش آموزان پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دانش آموزان چارچوب…

  • پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه

    پیشینه آبشستگی و آبشستگی پایه آبشستگی آبشستگی پایه انواع آبشستگی روشهای کاهش آبشستگی توصیه های کاهش آبشستگی مکانیزم آبشستگی موضعی پیشینه آبشستگی پیشینه آبشستگی پایه رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته عمران پیشینه آبشستگی و آبشستگی…

  • پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان

    پاورپوینت و ارائه کامل ماشین بردار پشتیبان دانلود پاورپوینت SVM دانلود پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان دسته بندی داده های جدید مسئله جداسازی غیر خطی ماشین بردار پشتیبان پاورپوینت ماشین بردار پشتیبان رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت و ارائه کامل…

  • رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

    رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان رابطه خودکارآمدی…

  • پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها در يک فايل

    پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها در يک فايل پاورپوینت بازيابی فضای رکوردها در فایل دانلود پاورپوینت بازيابی فضای رکوردها در فایل پاورپوینت درباره بازيابی فضای رکوردها در فایل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فايل بازيابی فضای رکوردها…

  • پاورپوینت شربت های قندی

    پاورپوینت شربت های قندی دانلود پاورپوینت شربت های قندی تحقیق راجب شربت های قندی پاورپوینت آموزش انواع شربت های قندی پاورپوینت شربت های قندی و انواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شربت های قندی جهت رشته پزشکی در…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی شعب شرکت های بیمه مبانی نظری ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis مبانی نظری ارزیابی عملکرد شرکت های بیمه شاخص…

  • عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن

    عوامل موثر بر رضایت زناشویی ابعاد و و نظریه های آن عوامل موثر بر رضایت زناشویی تظریه های رفتاری در مورد رضایت زناشویی نظریه های شناختی در مورد رضایت زناشویی نظریه های سیستمی در مورد رضایت زناشویی نظریه های بین…

  • رویکردهای نظری، روانشناسی و اجتماعی به مفهوم هویت

    رویکردهای نظری، روانشناسی و اجتماعی به مفهوم هویت کلمات کلیدی : هویت زن در اسلام هویت زن در قران کریم شخصيت انسان در قرآن رویکردهای نظری هویت رویکردهای روانشناسی هویت رویکردهای اجتماعی هویت پایان نامه هویت زنان رفتن به سایت…

  • پاورپوینت استودیو معماری 4 * 12 اصفهان

    پاورپوینت استودیو معماری 4 * 12 اصفهان پاورپوینت ریز فضاهای اتلیه معماری پاورپوینت استودیو معماری اصفهان پاورپوینت استویو معماری پاورپوینت معماری پاورپوینت استودیو معماری 4 در 12 اصفهان پاورپوینت استودیو معماری 4 در 12 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پیشینه پژوهش و چارچوب نظری هویت سازمانی

    پیشینه پژوهش و چارچوب نظری هویت سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت سازمانی مبانی نظری هویت سازمانی پیشینه تحقیق هویت سازمانی پیشینه داخلی هویت سازمانی پیشینه خارجی هویت سازمانی پیشینه پژوهش هویت سازمانی پیشینه نظری هویت سازمانی…

  • پاورپوینت آموزش صفحه 33 ریاضی پنجم ابتدایی تقسیم کسر در عدد

    پاورپوینت آموزش صفحه 33 ریاضی پنجم ابتدایی تقسیم کسر در عدد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش صفحه 33 ریاضی پنجم ابتدایی تقسیم کسر در عدد در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده)

    حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده) حل المسائل کتاب بلوچر رفتن به سایت اصلی دانلود حل المسائل کتاب بلوچر (ترجمه شده) فصلهای 1 و 2 و 5 و 11 و 13 و 19 با فرمت ورد

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - نورون نوروگلیا

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - نورون نوروگلیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - نورون نوروگلیا به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…