بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

مدلهای وفاداری به برند
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان
ابعاد رضایت مشتری
مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری
رضایتمندی و وفاداری مشتریان
دانلود پایان نامه رضایت مشتری
دانلود پایان نامه وفاداری به برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بررسی ابعاد و مدلهای وفاداری به برند و رضایت مشتری

 

 

 

 

چکیده

امروزه برند و نام تجاری یكی از مهمترین مباحث بازاریابی است كه پیش روی تمامی شركت ها، من جمله شركت های تجاری قرار دارد. این اهمیت تا حدی است كه مدیریت برند به رشته مستقلی در محافل علمی تبدیل شده است. برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیك جزو دارایی های با ارزش شركت ها و حتی بدون اغراق از با ارزش ترین دارایی های آنها محسوب می شوند. در سال های اخیر محققان به این نتیجه رسیده اند كه ارزش واقعی محصولات و خدمات برای شركت ها در درون محصولات و خدمات نیست، بلكه این ارزش در ذهن مشتریان واقعی و بالقوه وجود دارد و این برند است كه ارزش واقعی را در ذهن مشتریان، پدید می آورد(Keller, 2010).  

 

اولیور(1999)، وفاداری را داشتن تعهدی عمیق برای خرید مجدد یا حمایت از یك محصول یا خدمت مورد علاقه، كه علی رغم وجود تاثیرات موقعیتی و تلاشهای بازاریابی رقبا، موجب تكرار خرید یك نام تجاری یا مجموعه محصولات یك نام تجاری در آینده شود، تعریف میكند. كلر ( 1998) بیان میدارد كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری اندازه گیری شده است در حالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود می تواند به طور گستردهای مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است؛ ملنز و همكاران (2004)، وفاداری رفتاری را وفاداری به نام تجاری از  طریق خرید قابل مشاهده در طی یك دوره میگویند. در واقع وفاداری رفتاری، به تعداد دفعات تكرار و میزان خرید اطلاق میگردد. وفاداری نگرشی را بر اساس بیان ترجیحات، تعهد یا قصد خرید تعریف میكنند. بسیاری از پژوهشگران معتقدند كه وفاداری رفتاری به تنهایی نمیتواند علل واقعی خرید را بیان كند، بنابراین ابعاد نگرشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد(Baloglu,2012).  

 

یكی از مهمترین هدف صاحبان برند برای توسعه برند، ایجاد وفاداری در مشتریان نسبت به برندشان است. مشتریان وفادار به مثابه منبع مطمئن سودآوری برای شركت ها محسوب می شوند و با توجه به عدم اطمینان محیط، حاشیه ایمنی مناسبی را برای آنها به ارمغان می آورد. یكی از راه های ایجاد وفادار ای مشتریان به برند، توسعه هویت مناسبی برای برند است. برندها به توسط هویت، خود را به مشتریان شناسانده و از سایر رقبا متمایز می شوند(Kapferer, 2008). وفاداری به برند به صورت یك پاسخ رفتاری و همچنین یك عملكرد از فرآیندهای فیزیولوژیكی تعریف می شود .بنابراین، وفاداری به برند تابعی از گرایشات و رفتارها(عادات) است. اساساً ارزش ویژه برند از اعتمادی ناشی می شود كه مصرف كنندگان در مقایسه با برندهای دیگر نسبت به یك برند دارند كه این اعتماد بعنوان وفاداری مصرف كنندگان و تمایل آنها به پرداخت قیمت های بالا برای برند ترجمه می شود. ارزش ویژه برند بخاطر وفاداری برند و توسعه آن برای مدیران حائز اهمیت هست و یك رابطه مثبت با وفاداری برند دارد(رحیم نیا و همکاران، 1392). وفاداری نوعی نگرش مثبت به یك محصول است كه بر اثر استفاده مكرر از آن به وجود میآید كه میتوان دلیل آن را فرآیندهای روانی بیان نمود. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفا یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی،احساسی و هنجاری می باشد(Meller, 2006). 

وفاداری یك مفهوم مهم در استراتژی بازاریابی است و به گفته آكر وفاداری برند هسته مركزی ارزش ویژه برند است، وفاداری منجر می شود مشتریان در بین راه حل ها كمتر درجستجوی اطلاعات باشند(راندال و بنت، 2002). 

 

مفهوم وفاداری به برند هم به نگرش و هم به وفاداری رفتاری توسعه داده شده است. وفاداری رفتاری به این معناست كه مشتریان مجدداً از همین برند خرید خواهند كرد؛ به نظر می رسد كه وفادار ی نگرشی نسبت به وفاداری رفتاری با دوام تر است و نشان دهنده تعهد و رجحان دهی مشتریان است و زمانی است كه ارزش های منحصر به فرد از یك برند مشاهده می شود. علاوه بر این وفاداری رفتاری را می توان به منظور بررسی پیامدهای ارزش برند در نظر گرفت(سان و چیسلی، 2010). وفاداری به برند عبارت است از واكنش رفتاری نسبتاً متعصبانه در خرید كه فرد در طول زمان نسبت به برند پیدا می كند و این رفتار باعث می شود كه در فرایند های تصمیم گیری و ارزیابی از مجموعه نام ها یی كه در ذهن دارد، گرایش خاصی به آن برند پیدا كند . این واكنش تابعی از فرایند های روانشناختی و ذهنی فرد است(Chaudhuri & Holbrook, 2011). 

 

وفاداری به نام تجاری به معنی تكرار خرید است كه دلیل این رفتار، فرآیندهای روانی است. به عبارت دیگر، تكرار خرید صرفاً یك واكنش اختیاری نیست بلكه نتیجه عوامل روانی، احساسی و هنجاری است. كلر بیان می كند كه وفاداری نام تجاری در گذشته اغلب به طور ساده فقط از طریق رفتارهای تكرار خرید از نظر رفتاری، اندازه گیری شده است، درحالی كه وفاداری مشتری به جای این كه با رفتارهای خرید ساده بیان شود، می تواند بهطور گسترده تری مورد توجه قرار گیرد. وفاداری به نام تجاری از دو جزء وفاداری رفتاری و وفاداری نگرشی تشكیل شده است. وفاداری مشتریان به نام تجاری باعث تبلیغات دهان به دهان مثبت، ایجاد موانع اساسی برای ورود رقبا، توانمندتر ساختن شركت در پاسخ به تهدیدات رقابتی، ایجاد فروش و درآمد بیشتر و كاهش حساسیت مشتریان به تلاش های بازاریابی رقبا می شود. تعداد زیاد مشتریان وفادار به یك نام تجاری، دارایی شركت محسوب می شوند و به عنوان شاخص اصلی ارزش ویژه نام تجاری شناخته می شوند و همچنین حساسیت مشتریان وفادار به تغییر قیمت ها در مقایسه با مشتریان غیر وفادار، كمتر است. در واقع وفاداری به تكرار خریدكالاهای مصرفی منجر می گردد. در ادبیات بازاریابی اغلب مفهوم وفاداری برند هم خانواده با مفاهیمی نظیر «خرید مجدد» ،«ترجیح» ،«تعهد» و «پبروی» در نظر گرفته می شود و این اصطلاحات به جای هم به کار برده می شوند(Sahin et al, 2011). 

 

هر اندازه مشتریان نسبت به محصولات تحت برند خاصی اعتماد و اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند، به دلیل فطرت عدم ریسك پذیری افراد و كاهش ریسك خریدشان، بیشتر سعی می كنند از محصولات همان برند خرید كند و تمایل كمتری نسبت به محصولات سایر برندها نشان دهد و این یعنی وفاداری مشتریان به برند. اعتماد را می توان به عنوان اطمینان خاطر مشتری كه منجر می شود وی بتواند به فروشنده تا تحویل خدمات موعود اتكا كند، تعریف کرد(Agustin & Singh, 2010).اعتماد مشتریان نسبت به برند بر اساس باورهای مثبت درباره انتظاراتشان از رفتار سازمان و عملكرد، محصولاتش، بهبود و توسعه می یابد(Ashley & Leonard, 2009). اعتماد اثر فزاینده ای در طول زمان بر روی وفاداری مشتریان دارد و در طول زمان مشتریان كه به برند اعتماد دارند وفاداری شان نسبت به آن افزایش می یابد(Chiou & Shen, 2011).

 

 

 

واژگان کلیدی:

رضایت مشتری

وفاداری مشتری

ابعاد و مدلها

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده  1

2-1- مقدمه  14

2-2- وفاداری به برند  15

2-3- انواع وفاداری  21

2-4- مدلهای وفاداری  22

2-4-1 – مدل آکر و دیوید  23

2-4-2- مدل دیک و باس  24

2-4-3 – مدل رولی و دیویس  25

2-4-4 – مدل بلومر  26

2-4-5- مدل ECSI  27

2-5- وفاداری خدماتی  28

2-6- سایر عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  29

2-7- رضایت مشتری  31

2-7-1- تعاریف رضایت مشتری  31

2-7-2- آشنایی با مدل كانو  34

2-7-3- اهمیت رضایت مشتری  36

2-7-4- ابعاد رضایت مشتری  37

2-7-5- مدلهای شکل گیری رضایتمندی مشتری  37

2-7-5-1- مدل عدم تایید انتظارات  37

2-7-5-2- مدل رضایتمندی مشتری سوئدی  38

2-7-5-3- رضایتمندی و وفاداری مشتریان  38

 

منابع و مآخذ 

 

 

 

فهرست جداول

جدول2-1-وفاداری از دیدگاه دیک و باس  24

جدول 2-2-وفاداری از دیدگاه رایلی و دیویس  25

جدول2-3- برخی از تعاریف وفاداری به برند در حوزه خدمت  29

 

 

 

فهرست اشکال

شکل2-1- هرم وفاداری  23

شکل 2-2- مدل بلومر در مورد عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-3-مدل تکامل یافته بلومر در خصوص عوامل موثر بر وفاداری مشتریان  26

شکل2-4- مدل ECSI در مورد رضایت و وفاداری مشتری  27

شکل 2-5-آشنایی با مدل كانو  35

شکل2-6-مدل عدم تایید انتظارات  38

شکل2-7-مدل اندریاسن و لیندشتاد  39

شکل2-9- مدل ارزش ویژه برند آکر  43

شکل2-10-مدل پیشایندها و پیامدهای ارزش ویژه برند  43

شکل2-11-مدل ارزش ویژه برند خدماتی بری  44

شکل2-12-مدل ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری  45

شکل2-13-شناخت برند  46

شکل14-1-مدل مفهومی تحقیق  47

 

 

 

  • ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی

    ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی ترموستات ترموستات دیجیتالی ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی دانلود مقاله ترموستات دیجیتالی قابل برنامه ریزی دانلود مقالات مهندسی الکترونیک دانلود مقالات الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته الکترونیک با عنوان ترموستات دیجیتالی قابل…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی نظریه های امنیت عاطفی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی نظریه های امنیت عاطفی فصل دوم پایان نامه نظریه های امنیت عاطفی مبانی نظری نظریه های امنیت عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های امنیت عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های امنیت عاطفی پیشینه نظری نظریه های امنیت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه فراشناخت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فراشناخت مبانی نظری فراشناخت پیشینه تحقیق فراشناخت پیشینه داخلی فراشناخت پیشینه خارجی فراشناخت پیشینه پژوهش فراشناخت پیشینه نظری فراشناخت ادبیات نظری فراشناخت چارچوب نظری فراشناخت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری

    پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فصل هفتم علوم هشتم - الفبای زیست فناوری به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 19 اسلاید و با…

  • مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران

    مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران مدیریت مدیریت استعداد عملکرد کارکنان بانک رفاه کارگران جذب استعداد عملکرد کارکنان استراتژی های بهسازی عملكرد انگیزش رفتن به سایت اصلی   مدیریت استعداد بر عملکرد کارکنان شعب بانک رفاه کارگران…

  • آثار سیاستهای منطقه‌ای روسیه بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران

    آثار سیاستهای منطقه‌ای روسیه بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران جایگاه و سیاست خارجی سیاستهای منطقه‌ای روسیه امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دانلود آثار سیاستهای منطقه‌ای روسیه بر امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران آثار فروپاشی شوری در آسیای مركزی و…

  • دانلود پاورپوينت نماتد مركبات

    دانلود پاورپوينت نماتد مركبات پاورپوينت نماتد مركبات پاورپوينت درمورد نماتد مركبات دانلود پاورپوينت درمورد نماتد مركبات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نماتد مركبات در قالب 13 سلايد جهت رشته زيست با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع آموزش و توسعه ی نیروی انسانی

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع آموزش و توسعه ی نیروی انسانی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و…

  • پاورپوینت پروژه كارآموزی مرتبط با امور پیمانهای اداره كل منابع طبیعی خراسان شمالی

    پاورپوینت پروژه كارآموزی مرتبط با امور پیمانهای اداره كل منابع طبیعی خراسان شمالی پاورپوینت پروژه امور پیمانهای اداره كل منابع طبیعی دانلود پاورپوینت پروژه امور پیمانهای اداره كل منابع طبیعی پاورپوینت درباره پروژه امور پیمانهای اداره كل منابع طبیعی رفتن…

  • پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی

    پروپوزال مستندات حکم حجاب در نظام قانونگذاری اسلامی مورد بررسی حجاب و حدود آن ارزیابی فقهی حدود حجاب حدود حجاب در مذاهب خمسه حدود حجاب در حقوق ایران حدود حجاب در مذاهب پنجگانه حجاب در نظام حقوقی ایران پروپوزال مستندات…

  • پاورپوینت انواع ماشین های بادی و خورشیدی

    پاورپوینت انواع ماشین های بادی و خورشیدی پاورپوینت انواع ماشین های خورشیدی پاورپوینت مقاله ماشین های خورشیدی پاورپوینت ماشین های خورشیدی در ایران پاورپوینت پروژه ماشین های خورشیدی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انواع ماشین های بادی و خورشیدی جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان فراشناختی 48 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان فراشناختی 48 صفحه فصل دوم پایان نامه درمان فراشناختی مبانی نظری درمان فراشناختی پیشینه تحقیق درمان فراشناختی پیشینه داخلی درمان فراشناختی پیشینه خارجی درمان فراشناختی پیشینه پژوهش درمان فراشناختی پیشینه نظری درمان فراشناختی ادبیات…

  • پاورپوینت موضوع رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند)

    پاورپوینت موضوع رفتار سازمانی ( فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی تألیف دکتر زهرا برومند) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر زهرا برومند با عنوان موضوع رفتار سازمانی فصل اول کتاب مدیریت رفتار سازمانی دکتر…

  • پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات

    پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف رنگ و روانشناسی رنگ در تبليغات جهت رشته روانشناسی در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلودکارآموزی آشنايي كلي با سيستم قدرت الكتريكي 49 ص

    دانلودکارآموزی آشنايي كلي با سيستم قدرت الكتريكي 49 ص کلمات کلیدی : دانلودکارآموزی آشنايي كلي با سيستم قدرت الكتريكي 49 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کارآموزی آشنايي كلي با سيستم قدرت الكتريكي 49 ص فرمت : .doc…

  • دانلود تحقیق حسابداری منابع انسانی و روش های گزارشگری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حسابداری منابع انسانی و روش های گزارشگری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حسابداری منابع انسانی و روش های گزارشگری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت

    پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل پنجم علوم هشتم ابتدايی مبحث حس و حرکت در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی

    پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس پنجم فارسی هشتم ابتدايی مبحث راه نيک بختی در قالب 5 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پروپوزال آماده رشته طراحی لباس

    پروپوزال آماده رشته طراحی لباس کلمات کلیدی : پروپوزال طراحی لباس پروپوزال رشته طراحی لباس پروپوزال آماده طراحی لباس دانلود پروپوزال طراحی لباس پروپوزال پروژه طراحی لباس پروپوزال طراحی پارچه و لباس پروپوزال در مورد طراحی لباس پروپوزال پایان نامه…

  • پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی

    پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی پاورپوینت اخلاق در آموزش عالی پاورپوینت اخلاق در آموزش پزشکی پاورپوینت اخلاق در آموزش پزشکی ppt پاورپوینت اخلاق در آموزش بهداشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محورهای اساسی اخلاق پزشکی جهت رشته آموزشی در قالب…

  • رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی

    رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی خلاقیت سازمانی بهره وری سازمانی رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی پایان نامه خلاقیت سازمانی پایان نامه عملکرد بهره وری سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش خلاقیت سازمانی عوامل مؤثر بر افزایش بهره…

  • دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی

    دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیکی جایگاه تجارت الكترونیكی در ایران مدلهای تجارت الكترونیكی تاریخچه تجارت الكترونیكی دانلود مقاله تجارت الکترونیکی دانلود مقاله رشته آی تی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • دانلود تحقیق درباره رضایت شغلی word

    دانلود تحقیق درباره رضایت شغلی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رضایت شغلی با فرمت docx در قالب 65 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب رضایت…

  • دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار

    دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار پاورپوینت اصول انبارداری پاورپوینت فرایند کار انبار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت انبار و فرآیند کار در انبار  جهت رشته مدیریت در قالب 32…

  • بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات و ایجاد مطالبات معوق

    بررسی عوامل موثر بر انحراف تسهیلات و ایجاد مطالبات معوق پروژه مطالبات معوق انحراف در تسهیلات در بانک صادرات مطالبات معوق بانک صادرات دانلود پایان نامه مطالبات معوق عوامل موثر بر انحراف در تسهیلات عوامل موثر بر ایجاد مطالبات معوق…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل تطبیقی از استراتژی سازمان های موفق و ناموفق

    دانلود پاورپوینت تحلیل تطبیقی از استراتژی سازمان های موفق و ناموفق پاورپوینت استراتژی های سازمان پاورپوینت آشنایی با انواع استراتژی در سازمان پاورپوینت تحلیل استراتژی های سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل تطبیقی از استراتژی سازمان های موفق…

  • دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید

    دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نارسایی…

  • مبانی نظری سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها

    مبانی نظری سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها و روشهای پرداخت پاداش به آنها سیستم پاداش در سازمانها سیستم پاداش دهی در سازمان سیستم پاداش دهی به کارکنان در سازمانها سیستم پاداش در مدیریت منابع انسانی انواع پاداش در مدیریت…

  • رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش

    رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی رویکردهای تلفیقی ماهیت رویکردهای تلفیقی انواع رویکردهای تلفیقی رویکرد تلفیقی میان رشته ای مزایا رویکرد تلفیقی میان رشته ای در آموزش معایب…

  • پاورپوینت آموزش اخلاق حرفه ای در پرستاری و مامایی

    پاورپوینت آموزش اخلاق حرفه ای در پرستاری و مامایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش اخلاق حرفه ای در پرستاری و مامایی جهت رشته پرستاری در قالب 70 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با زندگینامه مسعود سعد سلمان

    دانلود پاورپوینت آشنایی با زندگینامه مسعود سعد سلمان پاورپوینت آشنایی با زندگینامه مسعود سعد سلمان دانلود پاورپوینت آشنایی با مسعود سعد سلمان پاورپوینت آشنایی با مسعود سعد پاورپوینت آشنایی با زندگینامه مسعود سلمان پاورپوینت آشنایی با زندگینامه سعد سلمان رفتن…

  • پاورپوینت کتاب و درس ساختمان داده‌ها و الگوريتم

    پاورپوینت کتاب و درس ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت آموزش ساختمان داده به زبان ساده پاورپوینت فصل اول ساختمان داده پاورپوینت ویدیو درس ساختمان داده پاورپوینت ساختمان داده در سی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس ساختمان…

  • پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت از احسان ملکیان

    پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت از احسان ملکیان پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت احسان ملکیان پاورپوینت مهندسی اینترنت چیست پاورپوینت مهندسی اینترنت ملکیان پاورپوینت مهندسی اینترنت جزوه پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی

    دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اخلاق در رسانه های ورزشی جهت رشته روانشناسی در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعریف…

  • بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه

    بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه رفتن به سايت اصلي بررسی رابطه سبک های اسنادی با پیشرفت تحصیلی و عزت نفس در دانش‌آموزان دبیرستان های دخترانه پژوهش حاضر با هدف…