بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

فرهنگ سازمانی در شرکت مخابرات
مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی
رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در شرکت مخابرات
استقرار مدیریت مشاركتی در سازمان
بررسی استقرار مدیریت مشاركتی در شرکت مخابرات
پایان نامه فرهنگ سازمانی
پایان نامه مدیریت مشارکتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت مشارکتی در منطقه 3 شرکت مخابرات ایران

 

چکیده

مدیریت مشاركتی که یکی ازراههای بهبود بخشیدن به شرایط بقاء سازمان است،زمانی بطور موفقیت آمیز در سازمان اجراء می گردد که از قبل زمینه فرهنگی مناسب با این نظام بستر سازی شده باشد . چرا که هدایت نمودن مشاركت  موجود سازمان یک امر مردمی است وبه طور کامل مربوط به منابع انسانی می گردد و تابعی از فرهنگ کارکنان سازمان می باشد .لذا سازمانها باید برای اجرای موفق مدیریت مشاركتی ، فرهنگ متناسب با آن را ایجاد نموده و بر اساس آن عمل نمایند.

 

جامعه آماری این پژوهش شامل كلیه کارکنان رده های تخصصی ومدیریتی در منطقه 3 شركت مخابرات به تعداد 600 نفر می باشد. برای گردآوری داده ها در این پژ وهش از پرسشنامه محقق ساخته ( پرسشنامه فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی ) دارای پایایی 805/0 استفاده شده است .پاسخ دهندگان وضعیت فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات را متوسط ارزیابی کرده اند.  و نتایج تحقیق حاکی ازآن است که بین فرهنگ سازمانی و مولفه های آن شامل حمایت مدیران، تعلق سازمانی،سازش با پدیده تعارض وسبک رهبری با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه مثبت معناداری وجود داشته و خلاقیت فردی با استقرار مدیریت مشاركتی در منطقه 3 شركت مخابرات رابطه معناداری وجود ندارد.

 

 

 

واژگان کلیدی: 

فرهنگ سازمانی

مدیریت مشارکتی 

حمایت مدیران

تعلق سازمانی

خلاقیت فردی

سبک رهبری

سازش با پدیده تعارض 

شرکت مخابرات ایران

 

 

مقدمه

در سال های اخیر اکثرمحققان در پی شناخت دلایل موفقیت و شکست منسجم ترین شکل اجتماعات بشری ، یعنی سازمان ها هستند و در اینجا تاثیر فرهنگ سازمانی بر روی نقش های مدیریتی ، ازجمله نقش تصمیم گیری و مشارکت دادن کارکنان قابل توجه است . موفقیت های چشمگیر سازمان هایی با حداقل امکانات مادی از یک سو و شکست سازمان هایی با بهترین توانایی های مادی از سوی دیگر ، بیانگر تصمیم گیری های نامناسب و مناسب و وجود فرهنگ های سازمانی قوی و ضعیف در سازمان می باشد .در یک سازمان ، مدیران ، تصمیم گیرنده هستند و کیفیت این تصمیمات ، تعیین کننده موفقیت سازمان درجهت رسیدن به اهداف سازمانی میباشد و هر مدیر سبک و سبک های خاصی را بنای اتخاذ تصمیم های خود قرار می دهد که یکی از این سبک ها ، مشارکت کارکنان و اختیار دادن به آنها در تصمیم گیری است که از فرهنگ سازمانی تاثیر می پذیرد . در واقع سطح مشارکت کارکنان در عین تاثیرگذاری بر اثر بخشی سازمان ، خود از عوامل مختلفی چون فرهنگ سازمانی حاکم بر سازمان تاثیر می پذیرد . 

 

از انجا که محیط در حال تغییر و تحول دائمی است ، سازمان نیز برای ادامه حیات می باید به طور مداوم خود را منطبق و هماهنگ با تغییرات محیطی نماید . بنابراین سازمان درگیر تلاشی مستمر است که هر چه بیشتر و بهتر خود را با محیط و شرایط هماهنگ نماید و این امر نیاز به مشارکت و درگیر کردن کارمندان دارد و مشارکت موثر نیز از پیامدهای یک فرهنگ قوی و مثبت است . در این فصل ابتدا موضوع تحقیق تعریف شده و سپس به تشریح اهمیت موضوع و هدف تحقیق پرداخته میشود . در ادامه فرضیات اولیه تحقیق مطرح گردیده سپس به تعریف اصطلاحات و واژه ها پرداخته می شود . 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول: 

مقدمه 2

1-1 بیان مساله 3

1-2 اهمیت وضرورت تحقیق4

1-3 اهداف پژوهش4

1-3-1 اهداف کلی 4

1-3-2 اهداف جزئی 4

1-4 سوالات پژوهش5

1-5 فرضیات پژوهش 5

1-5-1 فرضیه اصلی 5

1-5-2 فرضیات فرعی 5

1-6 قلمرو تحقیق 6

1-7 تعاریف عملیاتی واژه های و اصطلاحات 6

 

فصل دوم : ادبیات پژوهش و پیشینه تحقیق 

بخش اول : فرهنگ سازمانی 

 

مقدمه 10

2-1 تعریف فرهنگ10

 

2-2 تعریف سازمان12

2-3 حوزه های فرهنگ12

2-4 تاریخچه فرهنگ سازمانی 13

2-5 منشاء و چگونگی شکل گیری فرهنگ سازمان14

2-6 اهمیت فرهنگ سازمانی 16

2-7پویایی فرهنگ سازمانی 17

2-8 تعاریف فرهنگ سازمانی 18

2-9 تقسیم بندی انواع فرهنگ سازمانی 21

2-9- 1دسته بندی رابرت کویین و مایکل مک گارت 21

2-9- 2فرهنگ غالب و خرده فرهنگ ها   22

2-9-2-1 خرده فرهنگ های افقی 23

2-9-2-2 خرده فرهنگ های عمودی 23

2-9-3 دیدگاه جفری سانن فلد 24

2-9-4 انواع فرهنگ سازمانی از طریق شخصیت الگویی25

2-9-5 دیدگاه چارلز هندی 26

2-10 سطوح (لایه های) فرهنگ سازمانی 27

2-11 سطوح فرهنگ سازمانی ازدیدگاه ادگار شاین29

2-12 مدل پویائی فرهنگی مری جوهچ 33

2-13ویژگیهای فرهنگ سازمانی ازدیدگاه نظریه پردازان مدیریت 34

2-13-1ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز35

2-13-2 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه آندرو دوبرین 36

3-13-4 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه گرین برگ و بارون 38

4-13-5 ویژگیهای فرهنگ سازمانی از دیدگاه ادگار شاین 38

2-14 ابعاد فرهنگ سازمانی 40

2-15 عوامل موثربرفضای فرهنگی یک سازمان41

2-16 الگوهای شناخت و بررسی فرهنگ سازمانی42

2-16-1 الگوی (AGIL) پارسونز 42

2-16-2الگوی ویلیام اوشی 43

2-16-3 الگوی لیت وین و استرینگر 45

2-16-4 الگوی مبتنی بر هفت S شرکت مشاوره ای مکنزی 46

2-16-5 الگوی کرت لوین 47

2-16-6 مطالعات هافستد در زمینه فرهنگ سازمانی49

2-16-7 مطالعات لامرز و هیکسن در زمینه فرهنگ سازمانی 51

2-16-8 دیدگاه بارون و والترز 52

2-16-9 الگوی پیترز و واترمن 53

2-17 مدیریت فرهنگ سازمانی 54

2-18 فرایند مدیریت فرهنگ سازمانی 54

2-19 مولفه های فرهنگ سازمانی 57

2-19-1خلاقیت فردی57

2-20-2 حمایت مدیریت57

2-19-3 تعلق سازمانی58

2-19-4 سازش با پدیده تعارض 58

2-19-5 سبک رهبری58

 

بخش دوم: مدیریت مشاركتی 

2-2-1مشاركت 61

2-2-2مفهوم مشاركت و مدیریت مشاركتی 62

2-2-3سیر تكوین مدیریت مشاركتی 67

2-2-4سابقه اجرایی سیستم مدیریت مشاركتی در ایران 69

2-2-5مبانی فكری مشاركت 70

2-2-6اهداف مدیریت مشاركتی 71

2-2-7انواع مشاركت 72

2-2-8پیش نیازهای مشاركت 75

2-2-9 درجات مشاركت 76

2-2-10 درجات مشاركت و سلسله مراتب نیازها 79

2-2-11 عوامل اقتضایی موثر بر مدیریت مشاركتی 81

2-2-12 ویژگی های افراد و سازمان مشاركت جو 84

2-2-13 مهارت های لازم برای مدیریت مشاركتی 86

2-2-14فرهنگ مدیریت مشاركتی 87

2-2-15 ابعاد مشاركت 87

2-2-16سطوح مسئولیت بخشی در سازمان مشاركتی 90

2-2-17 اهرم های ضروری برا ی حركت به سوی مدیریت مشاركتی 92

2-2-18 برنامه ها و فنون مدیریت مشاركتی 98

2-2-19 مهندسی مجدد سازمان ها و مشاركت             101

2-2-20 الگوی مشاركت فراگیر                                     102

2-2-21 عملکرد مدیریت مشاركتی         103

2-2-22 نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثر بخشی كاركنان 104

2-2-23 مزایای مدیریت مشاركتی 106

2-2-24 دیدگاههای موافقان و مخالفان مشاركت 107

2-2-25 پیش فرضهای نادرست درباره مشاركت كاركنان            110

2-2-26 موانع مشاركت از دیدگاه دانش مدیریت       112

2-2-27 موانع فرهنگی مشاركت                                      114

2-2-28 موانع مشاركت در بخش دولتی                   115

2-2-29 روش های غلبه نمودن بر موانع مشاركتی            117

بخش سوم: پیشینه تحقیق

2-3-1 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده 118

2-3-2 چهارچوب نظری تحقیق 119

 

فصل سوم : روش تحقیق 

مقدمه 

3-1روش تحقیق123

3-2 چارچوب آماری124

3-3طبقه بندی تحقیقات  124

3-4 تحقیق میدانی    125

3-5 روش تحقیق همبستگی        126

3-6 متغیرهای تحقیق   127

3-7 روش های جمع آوری اطلاعات 127

3-8 روش مقیاس بندی 127

3-9 روایی و پایایی پرسشنامه 128                         

          جامعه و نمونه آماری 129

3-11 روش های نمونه گیری     130

3-12روشهای تجزیه و تحلیل اطلاعات 130

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها 134

مقدمه 135

آمار توصیفی 135

آمار استنباطی 139

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات 163

بخش اول : نتیجه گیری و پیشنهادات 163

نتیجه گیری 164

پیشنهادات 170

بخش دوم : پیشنهادات برای تحقیقات آتی و محدودیتهای تحقیق 172

پیشنهادات برای تحقیقات آتی 172

محدودیت های تحقیق 173

منابع و مأخذ 174

 

 

فهرست اشكال ، جداول و نمودارها                               

 

شكل 2-1 : منابع و منشاء فرهنگ سازمانی 16

شكل 2-2 : ابعاد آشكار و پنهان فرهنگ سازمانی     28

شكل 2-3 : سطوح فرهنگی و تعامل آنها         29

شكل 2-4 : مدل پویایی فرهنگی              33

شكل 2-5 : تاثیر فرهنگ سازمانی بر عملكردو رضایت مندی 48       

 شكل 2-6 : فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی       55

شكل 2-6 : چارچوب كلی پژوهش                     121

جدول 2-1: فرهنگ سازمانی و انواع شخصیت           26

جدول 2-2: مقایسه سه نوع فرهنگ سازمانی متفاوت     45

جدول 2-3: مفهوم مشاركت از دیدگاه های مختلف       66

جدول 2-4: نكات كلیدی در دیدگاه های فكری مشاركت   71

جدول 2-5: مشاركت در ساختارهای پنج گانه مینتزبرگ 83

جدول 2-6: نحوه تاثیر عوامل محیطی بر تصمیم گیری در سازمان 84

جدول 4-1: توزیع فراوانی مربوط به جنسیت افراد     135

جدول 4-2: توزیع فراوانی مربوط به سن افراد     136

جدول 4-3: توزیع فراوانی مربوط به میزان تحصیلات افراد     137

جدول 4-4: توزیع فراوانی مربوط به میزان سابقه خدمت افراد     138

جدول 4-5: جدول توصیفی جنسیت افراد   140

جدول 4-6: جدول آزمون من ویتنی 141

جدول 4-7: جدول توصیفی سن افراد 142

جدول 4-8: جدول آزمون كروسكال والیس 143

جدول 4-9: جدول توصیفی جنسیت 144

جدول 4-10: جدول آزمون كروسكال والیس 145

جدول 4-11: جدول توصیفی جنسیت 146

جدول 4-12: جدول آزمون كروسكال والیس 147

جدول 4-13: جدول مشخصات آماری متغیرها 148

جدول 4-14: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان فرهنگ سازمانی و مدیریت مشاركتی 149

جدول 4-15: جدول مشخصات آماری متغیرها 150

جدول 4-16: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان حمایت مدیران و مدیریت مشاركتی   150

جدول 4-17: جدول مشخصات آماری متغیرها 152

جدول 4-18: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سبك رهبری و مدیریت مشاركتی 152

جدول 4-19: جدول مشخصات آماری متغیرها 153

جدول 4-20: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان تعلق سازمانی و مدیریت مشاركتی 154

جدول 4-21: جدول مشخصات آماری متغیرها   155

جدول 4-22: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان سازش با پدیده تعارض و مدیریت مشاركتی 156

جدول 4-23: جدول مشخصات آماری متغیرها 157

جدول 4-24: جدول آزمون همبستگی اسپیرمن میان خلاقیت فردی و مدیریت مشاركتی 157

جدول 4-25: جدول نتایج حاصل از آزمون همبستگی اسپیرمن میان مدیریت مشاركتی و عوامل مرتبط با فرهنگ سازمانی 158

جدول 4-26: جدول آزمون وجود همبستگی خطی 159

جدول 4-27: جدول آزمون رگرسیون چند متغیره 160

جدول 4-28: جدول محاسبه ضریب تشخیص 161

جدول 4-29: جدول میانگین رتبه ها در آزمون فریدمن به منظور بررسی عوامل مرتبط با فرهنگ سازمان 162  

جدول 4-30: جدول معنی دار بودن آزمون فریدمن 162

نمودار 2-1 :نمودار سیر تحول مدیریت مشاركتی              68 

نمودار 2-2 : نمودار درجات مشاركت              77

نمودار 2-3 : نمودار پیوستار درجه مشاركت          78

نمودار 2-4 : نمودار رابطه بین درجات مشاركت و نیازها بر مبنای نظریه رهبری هرسی و بلانچارد 80                         

نمودار 2-5 : نمودار رابطه درجه مشاركت با نیاز غالب  81

نمودار 2-6 : نمودار ابعاد تصمیم گیری سازمانی        88

نمودار 2-7 : نمودار درجات تصمیم گیری مشاركتی    89

نمودار 2-8 : نمودار الگوی مشاركت فراگیر           102 

نمودار 2-9 : نمودار مدل عملكرد مدیریت مشاركتی       104

نمودار 2-10 : نمودار نقش مدیریت مشاركتی در افزایش اثربخشی كاركنان   105

نمودار 2-11 : نمودار ارتباط میان مدیریت مشاركتی و مزایای فردی و سازمانی     109

نمودار 4-1 : نمودار فراوانی بر حسب جمعیت   136

نمودار 4-2 : نمودار فراوانی بر حسب سن 137

نمودار 4-3 : نمودار فراوانی بر حسب سطح تحصیلات   138

نمودار 4-4 : نمودار فراوانی بر حسب میزان سابقه خدمتی   139

نمودار 4-5 : نمودار ضریب همبستگی بین متغیر مستقل و متغیر تابع   159

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با ممیزی و فواید آن

    پاورپوینت آشنایی با ممیزی و فواید آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با ممیزی و فواید آن جهت رشته گوناگون در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) با روایی و پایایی معتبر

    پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) با روایی و پایایی معتبر کلمات کلیدی : مقیاس احساس پیوستگی پرسشنامه احساس پیوستگی دانلود پرسشنامه احساس پیوستگی نمره گذاری پرسشنامه احساس پیوستگی روایی و پایایی پرسشنامه احساس پیوستگی پرسشنامه احساس پیوستگی آنتونوسکی (1987) رفتن…

  • پاورپوینت آشنایی مختصر با بورس اوراق بهادار

    پاورپوینت آشنایی مختصر با بورس اوراق بهادار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی مختصر با بورس اوراق بهادار جهت رشته اقتصاد در قالب 13 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود تحقیق درباره بیماری سرطان word

    دانلود تحقیق درباره بیماری سرطان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بیماری سرطان با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت دستگاه  XRF

    پاورپوینت دستگاه  XRF رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دستگاه  XRF جهت رشته ی مهندسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روش فلور سانس پرتو ایکس…

  • کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان

    کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان کانال های یونی به عنوان هدف برای درمان سرطان رفتن به سایت اصلی نمونه مقاله چکیده: سرطان یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است. درمانهای مرسوم، عوارض جانبی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک ادراک شده مشتریان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ریسک ادراک شده مشتریان فصل دوم پایان نامه ریسک ادراک شده مشتریان مبانی نظری ریسک ادراک شده مشتریان پیشینه تحقیق ریسک ادراک شده مشتریان پیشینه داخلی ریسک ادراک شده مشتریان پیشینه خارجی ریسک ادراک شده…

  • دانلود پاورپوینت نقشه برداری

    دانلود پاورپوینت نقشه برداری پاورپوینت نقشه پاورپوینت نقشه برداری باستانی پاورپوینت نقشه فرعی پاورپوینت نقشه برداری نواری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقشه برداری در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش…

  • بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد مالی شرکتها

    بررسی شاخص های ارزیابی عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد مالی ارزیابی عملکرد مالی شرکتها شاخص های ارزیابی عملکرد مالی شاخص های ارزیابی عملکرد مالی شرکتها تحقیق ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه شاخص های…

  • پاورپوينت اصول بهداشت در محيط جامعه

    پاورپوينت اصول بهداشت در محيط جامعه پاورپوینت بهداشت محیط مدارس پاورپوینت بهداشت محیط زیست پاورپوینت بهداشت محیط روستا پاورپوینت بهداشت محیط کار دانلود پاورپوینت بهداشت محیط پاورپوینت درباره بهداشت محیط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول بهداشت در محيط…

  • پاورپوینت تصميم گيري فردي

    پاورپوینت تصميم گيري فردي رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت تصميم گيري فردي فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 19 اسلاید دسته: مدیریت رفتار سازمانی   فهرست مطالب: مقدمه چگونه بايد تصميم گرفت؟ مفروضات الگوی بخردانه خلاقيت در تصميم گيري…

  • پاورپوینت اهمیت اندازه گیری و مراحل کالیبراسیون

    پاورپوینت اهمیت اندازه گیری و مراحل کالیبراسیون پاورپوینت کالیبراسیون تجهیزات اندازه گیری فشار پاورپوینت كاليبراسيون تجهيزات آزمايشگاهي پاورپوینت کالیبراسیون تجهیزات ابزار دقیق پاورپوینت کالیبراسیون تجهیزات پاورپوینت کالیبراسیون تجهیزات پزشکی چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهمیت اندازه گیری و…

  • پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث ساختمان مواد

    پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث ساختمان مواد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم پنجم ابتدایی مبحث ساختمان مواد در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض زناشویی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعارض زناشویی مبانی نظری تعارض زناشویی فصل دوم پایان نامه تعارض زناشویی دانلود مبانی نظری تعارض زناشویی پیشینه تحقیق تعارض زناشویی پیشینه داخلی تعارض زناشویی پیشینه خارجی تعارض زناشویی پیشینه پژوهش تعارض زناشویی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوينت موتور های پله ای

    پاورپوينت موتور های پله ای موتور های پله ای ppt پاورپوينت موتور پله ای چیست پاورپوینت موتور پله ای پاورپوینت در مورد موتور های پله ای دانلود پاورپوينت موتور های پله ای دانلود پاورپوينت در مورد موتور های پله ای…

  • پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای مشتری

    پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای مشتری پاورپوینت کنترل دسترسی بر مبنای مشتری دانلود پاورپوینت کنترل دسترسی بر مبنای مشتری پاورپوینت درباره کنترل دسترسی بر مبنای مشتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کنترل دسترسی بر مبنای…

  • پاورپوینت منگنز و کروم

    پاورپوینت منگنز و کروم پاورپوینت تحقیق منگنز و کرووم دانلود پاورپوینت منگنز و کرووم پاورپوینت منگنز پاورپوینت کرووم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مگنز و کرووم جهت رشته پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت قوانین حمایت از شرکت های دانش بنیان

    دانلود پاورپوینت قوانین حمایت از شرکت های دانش بنیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره آشنایی با قوانین حمایت از شرکت های دانش بنیان جهت رشته کار آفرینی در 52 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار

    طراحی مفهومی سیستم اطلاعات مدیریت جهت سیستم مراقبت بیمار سیستم اطلاعات مدیریت طراحی سیستم اطلاعات مدیریت متدولوژی برنامه‌ریزی سیستم‌های تجاری طراحی سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها معماری سیستم اطلاعات مدیریت نظام مراقبت بیماریها وضعیت مطلوب سازمانی نظام مراقبت بیماریها…

  • دانلود جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان نکات تکمیلی

    دانلود جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان نکات تکمیلی پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی شیوه ارائه مطالب…

  • تلفیق علم و فناوری در برنامه درسی با تاکید بر دوره ابتدایی

    تلفیق علم و فناوری در برنامه درسی با تاکید بر دوره ابتدایی برنامه درسی تلفیقی الگوی برنامه درسی تلفیقی الگوهای تلفیق برنامه درسی برنامه درسی تلفیق در ایران تلفیق برنامه درسی تلفیق علم و تکنولوژی در برنامه درسی تلفیق برنامه…

  • مهارت تنظیم هیجان شناختی و تشریح راهبردهای آن

    مهارت تنظیم هیجان شناختی و تشریح راهبردهای آن تنظیم هیجان شناختی تنظیم شناختی چیست نظریه های تنظیم هیجان نظریه تنظیم هیجان گراس مهارت تنظیم شناختی هیجان تحقیق کامل در مورد مهارت تنظیم هیجان شناختی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • دانلود تحقیق حسابداری و گزارش های مالی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حسابداری و گزارش های مالی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حسابداری و گزارش های مالی با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی

    پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای بر راه حل های راهبردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل اول قسمت اول سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان با عنوان مقدمه ای…

  • دانلود تحقیق سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت docx در…

  • رویکردهای نظری رضایت از زندگی و عوامل مرتبط با آن

    رویکردهای نظری رضایت از زندگی و عوامل مرتبط با آن کلمات کلیدی : عوامل مرتبط با رضایت از زندگی ابعاد مختلف بهزیستی از نظر ریف رویکردهای نظری رضایت از زندگی پایان نامه نظری رضایت از زندگی پایان نامه رویکردهای نظری رضایت از…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اشتیاق شغلی مبانی نظری اشتیاق شغلی پیشینه تحقیق اشتیاق شغلی پیشینه داخلی اشتیاق شغلی پیشینه خارجی اشتیاق شغلی پیشینه پژوهش اشتیاق شغلی پیشینه نظری اشتیاق شغلی…

  • پاورپوینت سمینار سوم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان فرآيند معماری سازمانی

    پاورپوینت سمینار سوم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان فرآيند معماری سازمانی پاورپوینت آشنائی با مفاهيم معماری پاورپوینت معماری سازمانی پاورپوینت فرآيند معماری سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار سوم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان فرآيند…

  • پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن

    پاورپوینت تشکل‌ های کارگری در جمهوری اسلامی و مغایرت آن پاورپوينت تشکل های کارگری پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری دانلود پاورپوينت تشکل های کارگری در جمهوری اسلامی دانلود پاورپوينت در مورد تشکل های کارگری رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب بدنی 39 صفحه فصل دوم پایان نامه اضطراب بدنی مبانی نظری اضطراب بدنی پیشینه تحقیق اضطراب بدنی پیشینه داخلی اضطراب بدنی پیشینه خارجی اضطراب بدنی پیشینه پژوهش اضطراب بدنی پیشینه نظری اضطراب بدنی ادبیات…

  • پاورپوینت اطلاعاتی در مورد DVD

    پاورپوینت اطلاعاتی در مورد DVD پاورپوینت dvd دانلود پاورپوینت dvd دانلود پاورپوینت اطلاعاتی در مورد DVD پاورپوینت اطلاعاتی در مورد DVD پاورپوینت اطلاعاتی در مورد DVD و انواع آن تحقیق در مورد پاورپوینت اطلاعاتی درمورد DVD رفتن به سايت اصلي…

  • ماهیت و ویژگی های جو سازمانی و مفهوم پردازی  صاحب نظران از آن

    ماهیت و ویژگی های جو سازمانی و مفهوم پردازی  صاحب نظران از آن کلمات کلیدی : جو سازمانی در ایران انواع جو سازمانی ابعاد جو سازمانی رویکردهای جو سازمانی نظریه های جو سازمانی جو روانشناختی سازمانی تعریف جو سازمانی در…

  • مبانی نظری بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان

    مبانی نظری بررسی اولویت بندی استراتژیهای مدیریت دانش در سازمان تکنیک دیماتل تکنیک فرآیند تحلیل شبکه ای استراتژی های مدیریت دانش مبانی نظری رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش پروپوزال اولویت‌بندی استراتژی های مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در شهرداری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض بین فردی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض بین فردی 40 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شیوه های حل تعارض بین فردی مبانی نظری شیوه های حل تعارض بین فردی پیشینه تحقیق شیوه های حل تعارض…

  • پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت از دکتر امیر خانی

    پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت از دکتر امیر خانی پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت مقیمی پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان پاورپوینت مبانی سازمان و مدیریت چیست پاورپوینت کتاب مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی پاورپوینت کتاب…