بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز

بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز

ارزش ویژه برند سبز
عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز
روشهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز
دانلود پایان نامه ارزش ویژه برند سبز
اهمیت ارزش ویژه برند سبز
تصویر برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه  رشته مدیریت

بررسی روشها و مدلهای اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

 

 

چکیده

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011).

همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013). در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند.

هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد. بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

  • بررسی تأثیر شاخص ادراک فساد بر نرخ تورم (مطالعه موردی: کشورهای منطقه MENA)

    بررسی تأثیر شاخص ادراک فساد بر نرخ تورم (مطالعه موردی: کشورهای منطقه MENA) مقاله درباره فساد اداری عوامل موثر بر فساد اداری بررسی تأثیر فساد اداری بر نرخ تورم بررسی تجربی بین نرخ تورم و فساد اداری بررسی تأثیر شاخص…

  • پاورپوینت زبان NET Visual C

    پاورپوینت زبان NET Visual C رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان NET Visual C جهت رشته کامپیوتر در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در این فصل…

  • پاورپوینت تعریف استانداردهای حسابداری

    پاورپوینت تعریف استانداردهای حسابداری پاورپوینت خلاصه استانداردهای حسابداری پاورپوینت آموزش استانداردهای حسابداری پاورپوینت 32 استاندارد حسابداری پاورپوینت دانلود استانداردهای حسابداری به صورت یکجا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف استانداردهای حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 49 اسلاید و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دانلود مبانی نظری سازگاری اجتماعی پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی ادبیات نظری سازگاری اجتماعی فصل دوم پایان نامه سازگاری اجتماعی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی ادبیات و مبانی…

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

  • پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت

    پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت پاورپوینت حسابداری اوراق مشارکت حسابداری اوراق مشارکت اوراق مشارکت تحقیق اوراق مشارکت علت پیدایش اوراق قرضه و مشاركت تاریخچه اوراق قرضه و مشاركت در ایران تفاوت اوراق مشاركت با اوراق قرضه تعریف ارواق مشارکت هدف از…

  • علائم مختلف اضطراب و طبقه بندی اختلالات اضطرابی

    علائم مختلف اضطراب و طبقه بندی اختلالات اضطرابی کلمات کلیدی : علائم مختلف اضطراب تعریف نظری اضطراب تعریف عملیاتی اضطراب طبقه بندی اختلالات اضطرابی تحقیق کامل در مورد اضطراب رفتن به سایت اصلی هدف از این تحقیق پایان نامه بررسی…

  • پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين

    پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس دوم فارسی هشتم ابتدايی مبحث خوب جهان را ببين در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • ارائه مدل مفهومی برای رابطه مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق

    ارائه مدل مفهومی برای رابطه مدیریت ریسک اعتباری و مطالبات معوق پروژه مطالبات معوق مطالبات معوق بانک مطالبات معوق بانک ملی مدیریت ریسک اعتباری رابطه مدیریت ریسک اعتباری با مطالبات معوق بانک اعتبارسنجی مشتریان بانک ارتباط مدیریت ریسک اعتباری با…

  • نواقص جرائم علیه خانواده و ارائه راهکارهای مناسب

    نواقص جرائم علیه خانواده و ارائه راهکارهای مناسب اقارب ترک انفاق تدلیس ازدواج مرد زن دار ازدواج زن شوهردار جرائم علیه خانواده نواقص جرائم علیه خانواده ضمانت اجرا کیفری جرائم علیه خانواده نواقص جرائم علیه خانواده و ارائه راهکارهای مناسب…

  • پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها

    پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کامپوزیت های FRP و کاربرد آنها جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 36 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • مبانی نظری شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما

    مبانی نظری شناسایی رابطه بین مدیریت برنامه ها و اثربخشی برنامه های صدا و سیما کارکردهای رسانه اثربخشی در رسانه اثربخشی برنامه های فرهنگی مدل های اثربخشی سازمانی الگوی مدیریت رسانه صدا و سیما عوامل موثر بر اثربخشی یک سازمان…

  • بررسی نظریه های کمرویی و ارتباط آن با ویژگی های روانشناختی

    بررسی نظریه های کمرویی و ارتباط آن با ویژگی های روانشناختی شيوع كمرويي تعريف كمرويي نظریه های کمرویی نظریه های مربوط به کمرویی پيامدهاي‌كمرويي علل كمرويي نظريه كمرويي روان تحليل گري نظريه كمرويي اريكسون نظريه كمرويي اسنادي زيمباردو نظريه كمرويي…

  • تشخیص چهره با رنگ پوست و نمونه های پایگاه داده ای و نحوه اجرای آن

    تشخیص چهره با رنگ پوست و نمونه های پایگاه داده ای و نحوه اجرای آن پردازش تصویر پردازش تصویر دیجیتال الگوریتم تشخیص صورت تشخیص چهره با رنگ پوست تشخیص صورت با پردازش تصویر تشخیص چهره با رنگ پوست و نمونه…

  • فطرت

    فطرت واژه‌شناسى و مفهوم فطرت ویژگى‌هاى فطریات اقسام فطریات نظر روان‌شناسان درباره فطرت دلالت فطرت بر وجود خداوند برهان فطرت از دیدگاه متفكران مسیحى سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پایان…

  • پاورپوینت آشنایی با فرآیند الکتروفورتیک

    پاورپوینت آشنایی با فرآیند الکتروفورتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با فرآیند الکتروفورتیک جهت رشته مواد و متالوژی در قالب 17 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی

    بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی زیبایی سفالینه های شوش نقوش و نگاره های ظروف دانلود پایان نامه رشته هنر و گرافیک بررسی سفالینه های شوش از منظر زیبایی بررسی زیبایی سفالینه های شوش دانلود پایان نامه هنر و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مقابله 57 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مقابله دانلود مبانی نظری مقابله پیشینه تحقیق مقابله دانلود پیشینه تحقیق مقابله پیشینه داخلی مقابله پیشینه خارجی مقابله پیشینه پژوهش مقابله پیشینه نظری مقابله ادبیات نظری مقابله…

  • ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ

    ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ نظریه آشوب مدولاسیون‌های آشوبی مدولاسیون سیکل کاری مدولاسیون DCSK محیط‌های با محوشدگی چندمسیره بهبود کارکرد مدولاسیون آشوب در محیطهای فیدینگ ارتقا مدولاسیون سیکل کاری برای بهبود کارکرد مدولاسیون…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی با روش BSC ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) ارزیابی عملکرد شرکت شهرک های صنعتی ارزیابی عملکرد…

  • پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی

    پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی بازارهای ایرانی معماری بازار ایرانی طراحی معماری مراکز خرید دانلود پروژه بازارایرانی دانلود پروژه معماری بازار ایرانی دانلود پروژه طراحی معماری مراکز خرید رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…

  • پاورپوینت سنگ های آذرین و سنگ های دگرگونی در 147 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر

    پاورپوینت سنگ های آذرین و سنگ های دگرگونی در 147 اسلاید کاملا قابل ویرایش به همراه شکل و تصاویر پاورپوینت سنگ های آذرین و سنگ های دگرگونی رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت سنگ های آذرین و سنگ های…

  • دانلود پاورپوینت بررسی زیرساختهای فنی سیستمهای اطلاعاتی

    دانلود پاورپوینت بررسی زیرساختهای فنی سیستمهای اطلاعاتی سیستمهای اطلاعاتی ارتباطات از راه دور و شبکه ها نرم افزار سیستمهای اطلاعاتی پایگاه داده سیستمهای اطلاعاتی سخت افزار سیستمهای اطلاعاتی زیرساختهای فنی سیستمهای اطلاعاتی دانلود پاورپوینت سیستمهای اطلاعاتی بررسی زیرساختهای فنی سیستمهای…

  • بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی

    بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی رضایت شغلی توسعه منابع انسانی ماهیت رضایت شغلی اجزای توسعه منابع انسانی رابطه رضایت شغلی و توسعه منابع انسانی دانلود پایان نامه رشته مدیریت بررسی ماهیت و اجزای رضایت شغلی…

  • پاورپوینت فناوری و آینده

    پاورپوینت فناوری و آینده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری و آینده جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست مطالب : عصر دانش: پیش به…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادمانی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری شادمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادمانی مبانی نظری شادمانی پیشینه تحقیق شادمانی پیشینه داخلی شادمانی پیشینه خارجی شادمانی پیشینه پژوهش شادمانی پیشینه نظری شادمانی ادبیات نظری شادمانی چارچوب نظری شادمانی…

  • پاورپوینت آشنایی با خصوصیات انجیر

    پاورپوینت آشنایی با خصوصیات انجیر پاورپوینت رات انجیر پاورپوینت اص انجیر کوهی پاورپوینت جیر خشک پاورپوینت اص انجیر خشک در طب سنتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خصوصیات انجیر جهت رشته تغذیه در قالب 10 اسلاید و با…

  • ارائه روشی جهت تعیین طرح اختلاط بتن پلاستیک

    ارائه روشی جهت تعیین طرح اختلاط بتن پلاستیک روانی بتن بتن پلاستیک دیوار آب بند بتن پلاستیک دانلود پایان نامه طرح اختلاط بتن پلاستیک کنترول تراوش آب از پی سد روشهای اجرایی دیوارهای آب بند ارائه روشی جهت تعیین طرح…

  • دانلود تحقیق تحلیل SWOT با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تحلیل SWOT با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تحلیل SWOT با فرمت docx در قالب 101 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب مقدمه…

  • پرسشنامه امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی

    پرسشنامه امکان سنجی پیاده سازی بودجه بندی عملیاتی در موسسات آموزش عالی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه استاندارد امکان سنجی بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه امکان سنجی اجرای بودجه ریزی…

  • پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم

    پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت ها بر اساس الگوریتم درخت تصمیم ارزیابی عملکرد شرکت های بورس معیارهای ارزیابی عملکرد مالی پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت های پذیرفته شده بورس نسبت های مالی شرکت های بورسی بررسی نسبت های متوسط صنعت در شرکت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 5 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • پاورپوينت جامعه شناسی کار و بیکاری

    پاورپوينت جامعه شناسی کار و بیکاری پاورپوينت جامعه شناسی کار پاورپوينت جامعه شناسی بیکاری پاورپوينت جامعه شناسی کار و بیکاری دانلود پاورپوينت جامعه شناسی کار و بیکاری پاورپوینت در مورد جامعه شناسی جامعه شناسی کار و بیکاری رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت معماری پارک سیتروئن

    دانلود پاورپوینت معماری پارک سیتروئن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری  پارک سیتروئن جهت رشته معماری در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       با توجه به نیازروحی و…

  • دانلود تحقیق در مورد سلامت سازمانی docx

    دانلود تحقیق در مورد سلامت سازمانی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت سازمانی با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…