بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

رفتار كاركنان
طرحهای تحول اداری
رضایتمندی ارباب رجوع
بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان
تاثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایتمندی ارباب رجوع
دانلود پایان نامه روانشناسی
دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی میزان رضایتمندی مشتریان از رفتار کارمندان

(نسخه آپدیت شده + مقاله ای از  استاد خزعلی)

پیشگفتار

« طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع »، یکی از طرح‌های هفتگانه تحول اداری است که به منظور بالا بردن سطح رضایت ارباب رجوع و ارتقای سطح کارآمدی نظام اداری در میان سایر طرح‌های تحول اداری توجه بیشتری را به خود معطوف داشته است. این طرح را شورای عالی اداری در نودمین جلسه خود در ۲۵ر۰۱ر۱۳۸۱ بنا به پیشنهاد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به منظور تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع نسبت به عملکرد واحدهای اجرایی کشور به تصویب رساند و همه موسسات، شرکت‌های دولتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و موسساتی را که از بودجه عمومی استفاده می‌کنند، ملزم به اهتمام جدی و اجرای دقیق آن کرد.

 

با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۸۹ به نام سال «همت مضاعف و کار مضاعف» توسط مقام معظم رهبری، طرح مجدداً در دولت دهم مورد بازبینی قرار گرفت و منتج به شکل‌گیری ۱۰ برنامه تحول در نظام اداری شد و همه دستگاه‌های اجرائی موظف به اجرای برنامه دهم آن با عنوان «خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع » شدند. البته این موضوع یکی از اولویت‌های اصلی دولت یازدهم نیز است.

 

موضوع تکریم ارباب رجوع یا مشتری‌مداری در بنگاه‌های خصوصی، خواه ناخواه مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرد زیرا سودآوریشان به طور مستقیم منتج از رضایت ارباب رجوع است، در حالی که این امر در ادارات دولتی به دلیل آنکه کارمندان و حتی مدیران در پایان ماه حقوق ثابت خود را دریافت می‌کنند، مصداق ندارد و تکریم ارباب رجوع مستقیماً سودی را متوجه آنان نمی‌سازد. چنانچه احدی از کارکنان دستگاه دولتی نیز به این مهم توجه ویژه‌ای کند،به عنوان یک مساله کاملاً شخصی به آن نگاه خواهد شد. اگر فرد دارای وجدان کاری و صاحب حسن خلق باشد، با ارباب رجوع رفتاری شایسته و صحیح خواهد داشت. در غیر این صورت، تکلیفی از این بابت متوجه او نخواهد بود لیکن در سازمان‌های خصوصی اینگونه نیست حتی اگر رفتار ناشایستی با ارباب رجوع صورت پذیرد، ارباب رجوع کاملاً خود را محق به ارائه شکایت، حداقل به مسئول مربوطه و کاملاً امیدوار به رسیدگی می‌داند.

 

البته گفتنی است که تکریم ارباب رجوع در این بخش‌ها نیز همچنان کار ویژه‌ای را می‌طلبد و متاسفانه وضع موجود با آموزه‌های اسلامی و آنچه باید در یک حکومت اسلامی مراعی باشد و در مقام عمل در مقایسه با آنچه امروزه در برخی از کشورهای غیراسلامی جاری و ساری است، تفاوت و فاصله بسیار چشمگیر دارد. اگرچه در بخش‌های خصوصی هم به این مهم، از نظر سودآوری و در واقع جلب مشتری توجه می‌شود، ولی در این بخش‌ها نیز مسائل و مشکلاتی وجود دارد که در واقع به نوعی شامل بخش‌های دولتی نیز می‌شود. مثلاً انحصاری بودن خدمت موردنظر، ناآگاهی ارباب رجوع از حقوق خود (چه در مورد خدمت موردنظر و چه در مورد نحوه برخورد متصدیان امر)، فقدان نهادی مسئول و پیگیر رسیدگی به امور تکریم ارباب رجوع، وجود نقص در ساز وکار کنترل رفتار کارمندان، اهمیت ندادن و کم‌توجهی به موضوع از سوی مسئولان بویژه مسئولان دولتی و صرفاً دولتی بودن خدمات مهم کشوری.

 

 

 

 

کلمات کلیدی:

رفتار كاركنان

طرحهای تحول اداری

رضایتمندی ارباب رجوع

 

 

 

مشتری كیست؟

از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد».امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد.

 

اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد.

 

به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود.

 

 

 

 

 

 

فهرست

فصل اول:مشتری كیست؟ 1

مشتری كیست؟ 2

رضایت مشتری از نگاه اول 3

رویكرد انطباقی 6

رویكرد انتظاری: 6

توسعه سریع در فراگیر شدن رضایت مشتری 7

رضایت مشتری از نگاه دوم 10

نمودار 1- مزایای رضایت مشتری 11

رضایت مشتری از نگاه سوم 12

فصل دوم:انتظارات مشتریان و درك آن 15

انتظارات مشتریان 16

فصل سوم:شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع 19

شاخصهای رضایتمندی 20

درك انتظارات مشتری 26

فصل چهارم:ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری 29

جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود 32

فصل پنجم:رضایت كاركنان در راستای 38

یا چه عواملی افزایش رضایتمندی كاركنان می شود؟ بعضی از این عوامل عبارتند از: 42

فصل ششم:پرورش كاركنان و استخدام 45

پیش بینی رفتار دركاركنان جدید الاستخدام: 46

پرورش كاركنان 49

سازمانهای خدماتی برای اطمینان از كاركرد مطلوب كاركنان خود باید به دو اصل اساسی و مهم  زیر توجه به ویژه داشته باشند: 50

گزینش 50

طرح تكریم و آموزش كاركنان 54

فصل هفتم :گردآوری نظریات مشتری 59

نگاهی به یك تجربه 65

فصل هشتم: فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری 69

ارزش های كلیدی سازمان 72

فصل نهم:طرح تكریم ارباب رجوع 78

شناسایی انتظارات و دیدگاههای مشتری 82

احساس مسئولیت: 90

وفاداری: 91

بنابراین لازم است مسئوولان دستگاهها، توجه ویژه ای به موارد زیر داشته باشند: 92

فصل دهم:نتیجه گیری و جمع بندی 95

نتایج 101

نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان 104

نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع 105

اثبات فرضیه: 105

 

  • تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی

    تعیین عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک کشاورزی پایان نامه استقرار مدیریت دانش در بانک عوامل مؤثر بر استقرار مدیریت دانش عوامل مؤثر بر موفقیت مدیریت دانش پایان نامه عوامل موثر بر استقرار مدیریت دانش در بانک پایان…

  • پاورپوینت فنون مصاحبه تشخیصی

    پاورپوینت فنون مصاحبه تشخیصی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فنون مصاحبه تشخیصی جهت رشته ی روان شناسی در قالب 94 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مصاحبه  بینش…

  • ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش

    ادبیات و پیشینه پژوهش مدلهای استراتژیک مدیریت دانش مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش دانلود مبانی نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدلهای استراتژیک مدیریت دانش ادبیات نظری مدلهای استراتژیک مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه مدلهای استراتژیک مدیریت…

  • دینامیك و سینتیك عمل كننده های نانوی خطی پروتئین Viral برای سیستم های روبوتیك بیو – نانو

    دینامیك و سینتیك عمل كننده های نانوی خطی پروتئین Viral برای سیستم های روبوتیك بیو – نانو روبوتیك بیو – نانو دینامیك مولكولی سینتیك مولكولی موتورهای مولكولی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه…

  • ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن

    ابعاد و نظریه های خودکارآمدی و عوامل موثر بر آن ابعاد خودکارآمدی ابعاد خودکارآمدی تحصیلی منابع باورهای خودکارآمدی پیشینه تحقیق خودکارآمدی تحقیق درباره خودکارآمدی تحقیق در مورد خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی نظریه های خودکارآمدی بندورا نظریه های خودکارآمدی تحصیلی نظریه…

  • پروژه مالی مبلمان

    پروژه مالی مبلمان دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی مبلمان دانلود پروژه مالی رشته حسابداری پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان مبلمان رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مالی رشته حسابداری با عنوان مبلمان  …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش فصل دوم پایان نامه انگیزه و انگیزش مبانی نظری انگیزه و انگیزش پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزش پیشینه داخلی انگیزه و انگیزش پیشینه خارجی انگیزه و انگیزش پیشینه پژوهش انگیزه و انگیزش…

  • پاورپوینت زنجیره ی ارزش

    پاورپوینت زنجیره ی ارزش دانلود پاورپوینت زنجیره ی ارزش پاورپوینت تحقیق زنجیره ی ارزش پاورپوینت انواع زنجیره ی ارزش پاورپوینت زنجیره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زنجیره ی ارزش جهت رشته گوناگون در قالب 37 اسلاید و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان 72 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان 72 صفحه فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق کودکان مبانی نظری نمایش خلاق کودکان پیشینه تحقیق نمایش خلاق کودکان پیشینه داخلی نمایش خلاق کودکان پیشینه خارجی نمایش خلاق کودکان پیشینه پژوهش نمایش…

  • دانلود پاورپوینت تاثیر فناوری اطلاعات بر جامعه و اقتصاد و تجارت و آموزش و کار

    دانلود پاورپوینت تاثیر فناوری اطلاعات بر جامعه و اقتصاد و تجارت و آموزش و کار پاورپوینت مزایا و معایب دورکاری پاورپوینت فناوري اطلاعات و اقتصاد پاورپوینت فناوري اطلاعات و تجارت پاورپوینت فناوری اطلاعات و آموزش الكترونيكی رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن مبانی نظری ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد با کارت امتیازی متوازن پیشینه تحقیق ارزیابی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه درباره اضطراب

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه درباره اضطراب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اضطراب مبانی نظری اضطراب پیشینه تحقیق اضطراب پیشینه داخلی اضطراب پیشینه خارجی اضطراب پیشینه پژوهش اضطراب پیشینه نظری اضطراب ادبیات نظری اضطراب چارچوب نظری…

  • پاورپوینت شناخت سازه های فضاکار

    پاورپوینت شناخت سازه های فضاکار پاورپوینت سازه های فضایی ایران پاورپوینت اجرای سازه فضاکار پاورپوینت سازه موقت چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شناخت سازه های فضاکار جهت رشته عمران در قالب 42 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • دانلود تحقیق در مورد تعهد سازمانی و تفکر سازنده  docx

    دانلود تحقیق در مورد تعهد سازمانی و تفکر سازنده  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد سازمانی و تفکر سازنده با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوينت طلاق عاطفی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع

    پاورپوينت طلاق عاطفی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع پاورپوينت طلاق روانی پاورپوینت طلاق عاطفی دانلود پاورپوینت طلاق عاطفی دانلود رایگان پاورپوینت طلاق عاطفی پاورپوینت در مورد طلاق عاطفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت طلاق روانی ونابسامانی های…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 105 صفحه کامل و جامع

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عزت نفس 105 صفحه کامل و جامع کلمات کلیدی : مبانی نظری عزت نفس چیست مبانی نظری عزت نفس پیشرفت تحصیلی مباني نظري عزة نفس مبانی نظری و پیشینه عزت نفس تاریخچه عزت نفس در…

  • یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی

    یشینه پژوهش و چارچوب نظری بهزیستی روانشناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانشناختی مبانی نظری بهزیستی روانشناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روانشناختی پیشینه داخلی بهزیستی روانشناختی پیشینه خارجی بهزیستی روانشناختی پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی پیشینه نظری بهزیستی روانشناختی ادبیات نظری بهزیستی…

  • پاورپوینت ایجاد سیستم های اطلاعاتی و مدیریت پروژه ها

    پاورپوینت ایجاد سیستم های اطلاعاتی و مدیریت پروژه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ایجاد سیستم های اطلاعاتی و مدیریت پروژه ها جهت رشته مدیریت در قالب 62 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري

    پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري پاورپوینت جزوه درس گرافیک کامپیوتری دانشگاه آزاد پاورپوینت درس گرافیک کامپیوتری چیست پاورپوینت کتاب گرافیک کامپیوتری پاورپوینت آموزش گرافیک کامپیوتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس گرافيک کامپيوتري جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب…

  • پاورپوینت حسابداری و پیشامد های احتمالی

    پاورپوینت حسابداری و پیشامد های احتمالی تحقیق راجب پاورپوینت حسابداری و پیشامد های احتمالی پاورپوینت حسابداری و پیشامد های احتمالی و انواع آن دانلود پاورپوینت حسابداری و پیشامد های احتمالی پاورپوینت حسابداری شماره 4 و پیشامد های احتمالی رفتن به…

  • مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow

    مبانی نظری ارائه چارچوبی برای پیاده سازی شبکه های اجتماعی با روش SDN و پروتکل OpenFlow کلمات کلیدی : توازن بار در sdn مبانی نظری sdn شبکه های مبتنی بر نرم افزار مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی بسترهای آزمایشی شبکه…

  • مدیریت اسلامی و اگوهای آن بر مبنای درس دکتر نقوی و نقی پور

    مدیریت اسلامی و اگوهای آن بر مبنای درس دکتر نقوی و نقی پور مدیریت اسلامی و اگوهای آن بر مبنای درس دکتر نقوی و نقی پور رفتن به سايت اصلي مدیریت اسلامی و اگوهای آن بر مبنای درس دکتر نقوی…

  • تحقیق کامل در مورد اختلال تصویر بدنی در زنان

    تحقیق کامل در مورد اختلال تصویر بدنی در زنان نظریه های تصویر بدنی رویکردهای تصویر بدنی اختلال تصویر بدنی چیست اثربخشی تصویر بدنی نقش نارضایتی از تصویر بدنی اختلال تصویر بدنی در زنان تحقیق درباره تصویر بدنی رفتن به سايت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن 74 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری در مورد طلاق پیشینه تحقیق در مورد طلاق مبانی نظری طلاق و نظریه های آن پیشینه تحقیق طلاق و نظریه های آن پیشینه…

  • پاورپوينت در مورد يولاف

    پاورپوينت در مورد يولاف پاورپوينت درمورد يولاف یولاف چیست ؟ دانلود پاورپوینت در مورد کاربری های یولاف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درمورد يولاف در قالب 23 اسلايد جهت رشته زيست با فرمت  pptx  به صورت کامل و جامع…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابداری سود و چسبندگی هزینه ها با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد حسابداری سود و چسبندگی هزینه ها با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره حسابداری سود و چسبندگی هزینه ها با فرمت docx…

  • پاورپوینت مديريت مشارکتی

    پاورپوینت مديريت مشارکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت مشارکتی جهت رشته مدیریت در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف : • مشاركت از لحاظ لغوي شركت…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت زنجیره‌ های تامین با موضوع مقدمات و نمونه هایی از زنجيره تامين

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت زنجیره‌ های تامین با موضوع مقدمات و نمونه هایی از زنجيره تامين رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت زنجیره‌ های تامین با موضوع مقدمات و نمونه‌هایی از زنجيره تامين جهت رشته مدیریت در قالب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 مطالعات اجتماعی هشتم - میراث فرهنگی ایران در عصر سلجوقی

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 مطالعات اجتماعی هشتم - میراث فرهنگی ایران در عصر سلجوقی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 14 مطالعات اجتماعی هشتم - میراث فرهنگی ایران در عصر سلجوقی به دانش آموزان کلاس هشتم…

  • پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان

    پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان دانلود پایان نامه کارشناسی رشته روانشناسی با عنوان بررسی رابطه شوخ طبعی با سلامت روانی در دانشجویان سلامت روان یا سلامت روانشناختی چیست نقش…

  • دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS

    دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS سیستم همکاری در فروش فایل دانلود گزارش کارآموزی رشته مخابرات سیستم های مخابراتی KTDSS دانلود گزارش کارآموزی مخابرات دانلود گزارش کارآموزی سیستم های مخابراتی KTDSS دانلود گزارش کارآموزی رفتن به سایت…

  • جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان

    جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان جزوه درس فرهنگ و تمدن مسلمانان در کشورهای غیر مسلمان منتخبی از مقالات ترجمه شده کتاب اقلیتهای مسلمان در جهان (کرمانی) رفتن به سایت اصلی جزوه درس فرهنگ و تمدن…

  • مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی

    مقاله ترجمه شده رشته مدیریت با عنوان ارزیابی تاثیر مدیریت ارتباط با مشری‎(CRM)‎‏ برابعاد عملکرد سازکانی :مطالعه موردی در صنعت هتل ‏مالزی سازمان ‏CRM عملکرد هتل مدیریت دانش مشتری مداری فناوری مبتنی بر ‏CRM همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت تدریس حرکت شناسی فصل 4 علوم نهم

    پاورپوینت تدریس حرکت شناسی فصل 4 علوم نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث حرکت شناسی در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود تحقیق انگیزش و انگیزه شغلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق انگیزش و انگیزه شغلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش و انگیزه شغلی با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…