علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

ارزش ویژه برند
پایان نامه ارزش ویژه برند
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
پایان نامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه
علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 

 

 

 

 

چکیده

موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند”.آکر “یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.

برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تداعی برند

 

 

 

 

مقدمه

چنان‌كه می دانید در قرن بیست و یكم تحولات تكنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت‌آوری انجام پذیرفته كه در نتیجه آن بیمه‌ها را نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بیمه‌گر به صورت 1 شركت دولتی و 15 شركت خصوصی و 3 شركت بیمه غیردولتی در مناطق آزاد اقتصادی و 1 شركت بیمه اتكایی در كشور فعال می‌باشند كه خدمات بیمه ای را در بیش از15200 نمایندگی و 270 كارگزاری ارائه می‌دهند. هم‌اكنون ضریب نفوذ بیمه در ایران معادل 5/1 درصد تولید ناخالص داخلی است كه با احتساب حق بیمه‌های تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های حمایتی، این ضریب معادل 6/4 درصد خواهد بود. 

 

در حالی كه در كشورهای توسعه‌یافته حدوداً 17 درصد است. لذا می‌توان متوجه شد كه دریافت حق بیمه‌های بالا، عدم آگاهی عمومی نسبت به كاركردهای بیمه، كافی نبودن تأمین‌های ارائه شده توسط شركت‌های بیمه، تحمیل شرایط یك‌طرفه و ارائه بیمه‌های سنتی به مردم، وجود آئین‌نامه‌ها و مقررات دست و پا گیر الزام به رعایت نرخ‌های ثابت و اجتناب از تخفیف براساس مصوبات شورای عالی بیمه، از جمله چالش‌هایی هستند كه كاهش فروش بیمه‌ها را در پی داشته‌اند. اگرچه طی یك دهه گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن‌طور كه باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیقی نکرده است.در سال های گذشته با افزایش تعداد شرکت های خصوصی بیمه گر رقابت میان آنها به طور چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه یکی از نکات كلیدی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درك رفتار مصرف‌كننده در تقابل با برندهاست. 

 

بدین‌ترتیب شناسایی نیازهای مصرف‌كنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین برندهای مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. از این‌رو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند شركت‌های بیمه را مورد بررسی قرار دهد. امید است نتایج این پژوهش در جهت ارتقای خدمات بیمه‌ای مطابق با مطلوبیت‌های ارزشی مصرف‌كنندگان، ارائه اطلاعات به مدیران شركت‌های بیمه‌گر، تهیه استراتژی مناسب برای تأمین اطلاعات مورد نیاز شركت‌ها و همچنین برای برنامه‌های حمایتی بیمه مركزی ایران از شركت‌های بیمه‌گر در جهت آزادسازی رقابت و حذف مقررات دست و پا گیرمفید واقع گردد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات تحقیق

چکیده 1

 

1-1- بیان مسئله  3

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 4

1-3- اهداف تحقیق 5

1-3-1- هدف اصلی 5 

1-3-2- هدف کاربردی 5

1-4- سئوالات تحقیق  5

1-5- مدل نظری تحقیق 5

1-6- فرضیه های تحقیق 7

1-7- روش شناسی تحقیق 7

1-7-1- نوع روش تحقیق 7

1-7-2- منابع جمع‌آوری داده ها  7

1-7-3- جامعه‌ی آماری 7

1-7-4- قلمرو تحقیق 8

1-7-5- روش نمونه‌گیری 8

1-7-6- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها  8

1-8- مشکلات و تنگناهای تحقیق  8

1-9- واژگان تخصصی  9

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه 98

3-1- روش تحقیق 99

3-2- جامعه آماری 100

3-3- حجم نمونه تحقیق 101

3-4- روش نمونه‌گیری 101

3-5- منابع جمع‌آوری داده‌ها 102

3-5-1- مطالعات کتابخانه‌ای 102

3-5-2- پرسشنامه 102

3-6- ابزار سنجش پرسشنامه 103

3-6-1- روایی پرسشنامه 103

3-6-2- پایایی پرسشنامه 103

3-7- مقیاس اندازه‌گیری 105

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 106

 

فصل چهارم: روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه 108

4-1- آمار توصیفی متغیر جمعیت شناختی 109

4-1-1- آمار توصیفی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری 109

4-1-2- آمار توصیفی متغیر جنسیت 110

4-1-3- آمار توصیفی متغیر سن 112

4-1-4- آمار توصیفی متغیر سطح تحصیلات 114

4-1-5- آمار توصیفی متغیر میزان درآمد ماهیانه 116

4-1-6- آمار توصیفی متغیر میزان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

4-2- آمار استنباطی 120

4-2-1- آزمون نرمالیتی 121

4-2-1-1- آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

4-2-1-2- آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 123

4-2-1-3- آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

4-2-1-4- آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  126

4-2-2- آزمون سئوالات تحقیق  129

4-2-2-1- آزمون فرضیه اول  130

4-2-2-2- آزمون فرضیه دوم 132

4-2-2-3- آزمون فرضیه سوم  134

4-2-2-4- آزمون فرضیه چهارم 137

4-2-3- رتبه‌بندی شاخص ها و متغیرها 139

4-2-3-1- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 140

4-2-3-2- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت متصور شده 141

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 144

4-2-4- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه 148

5-1- نتیجه گیری 149

5-2- پیشنهادات 150

5-2-1- پیشنهادات مبتنی بر یافته‌های تحقیق 151

5-2-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی 154

نتیجه گیری 156

منابع 158

 

پیوست‌ها

پیوست شماره 1 پرسشنامه تحقیق 162

پیوست شماره 2 تجزیه و تحلیل های آماری 163

 

شکل‌ها

شکل 1-1- مدل مفهومی آکر 6

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

شکل 3-1- رابطه جامعه و نمونه آماری 101

 

جداول

جدول 1-1- تعاریف ارزش ویژه برند 28

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

جدول 4-1- توزیع فراوانی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 109

جدول 4-2- توزیع فراوانی جنسیت 110

جدول 4-3- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل جنسیت 111

جدول 4-4- فراوانی نمونه برحسب سن 112

جدول 4-5- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل سن 113

جدول 4-6- توزیع فراوانی آزمودنیها برحسب تحصیلات 114

جدول 4-7- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام و نشان تجاری در مقابل تحصیلات 115

جدول 4-8- فراوانی نمونه برحسب درآمد ماهیانه 116

جدول 4-9- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام تجاری در مقابل درآمد ماهیانه 118 

جدول 4-10- فراوانی آزمودنی ها برحسب زمان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

جدول 4-11- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

جدول 4-12- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 124

جدول 4-13- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

جدول 4-14- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  127

جدول 4-15- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  128

جدول4-16- نتایج آزمون ویلکاکسون دوطرفه متغیر وفاداری به برند  130

جدول 4-17- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر وفاداری به برند 130

جدول 4-18- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر وفاداری به برند  131

جدول 4-19- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر وفاداری به برند 131

جدول 4-20- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 132

جدول 4-21- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-22- نتایج ویلکاکسون یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-23- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 134

جدول 4-24- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر تداعی برند 136

جدول 4-25- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر تداعی برند  136

جدول 4-26- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-27- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-28- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر آگاهی برند 138

جدول 4-29- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر آگاهی برند 139

جدول 4-30- خلاصه نتایج حاصل از آزمون ویلکاکسون و علامت 140

جدول 4-31- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری به برند 140

جدول 4-32- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 141

جدول 4-33- نتایج آزمون فریدمن متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-34- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-35- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری برند 142

جدول 4-36- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

جدول 4-37- نتایج آزمون فریدمن متغیر آگاهی برند 144

جدول 4-38- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 414

جدول 4-39- نتایج آزمون فریدمن عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

جدول 4-40- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

نمودار 4-1- توزیع فراوانی انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 111

نمودار 4-2- فراوانی نمونه مربوط به جنسیت 111

نمودار 4-3- فراوانی نمونه مربوط به سن 113

نمودار 4-4- فراوانی نمونه برحسب تحصیلات 115

نمودار 4-5- فراوانی برحسب درآمد ماهیانه 118

نمودار 4-6- فراوانی آزمودنی‌ها برحسب مدت زمان استفاده از بیمه‌نامه شخص ثالث 120

نمودار 4-7- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر وفاداری به برند 124

نمودار 4-8- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر کیفیت ادراک شده 125

نمودار 4-9- فراوانی نرمالیتی متغیر تداعی برند 127

نمودار 4-10- فراوانی نرمالیتی متغیر آگاهی از برند 128

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 21 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های طبیعی و انسانی اروپا

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 21 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های طبیعی و انسانی اروپا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 21 مطالعات اجتماعی هشتم - ویژگی های طبیعی و انسانی اروپا به دانش آموزان کلاس هشتم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت درمانی 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فراشناخت درمانی 49 صفحه فصل دوم پایان نامه فراشناخت درمانی مبانی نظری فراشناخت درمانی پیشینه تحقیق فراشناخت درمانی پیشینه داخلی فراشناخت درمانی پیشینه خارجی فراشناخت درمانی پیشینه پژوهش فراشناخت درمانی پیشینه نظری فراشناخت درمانی ادبیات…

  • پاورپوینت تعریف وبلاگ و تاریخچه آن

    پاورپوینت تعریف وبلاگ و تاریخچه آن پاورپوینت وبلاگ چیست پاورپوینت وبلاگ نویسی پاورپوینت تعریف وبلاگ به گوگل پاورپوینت تعریف فضای وبلاگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف وبلاگ و تاریخچه آن جهت رشته کامپیوتر در قالب 18 اسلاید و…

  • پاورپوینت ماساژ نوزادان

    پاورپوینت ماساژ نوزادان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ماساژ نوزادان جهت رشته ی پزشکی در قالب 37 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هنگام تولد وقتی كه جنين…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار مصرف کننده مبانی نظری رفتار مصرف کننده پیشینه تحقیق رفتار مصرف کننده پیشینه داخلی رفتار مصرف کننده پیشینه خارجی رفتار مصرف کننده پیشینه پژوهش…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی

    پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی پاورپوینت سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش کفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی جهت رشته مکانیک…

  • پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه

    پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه کلمات کلیدی : پاورپوینت ارزیابی سریع کارخانه تحقیق ارزیابی سریع کارخانه ارزیابی سریع کارخانه مقاله ارزیابی سریع کارخانه ارزیابی به چه معناست چرا ارزیابی سریع مهم است ارزیابی سریع کارخانه: ابزاری برای گشت زنی یکپارچگی زنجیرۀ…

  • پاورپوینت ویژگی های یک روش پرداخت الکترونیکی مناسب

    پاورپوینت ویژگی های یک روش پرداخت الکترونیکی مناسب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ویژگی های یک روش پرداخت الکترونیکی مناسب جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی نانوساختارهای متخلخل

    بررسی نانوساختارهای متخلخل آئروژل‌ دانلود پایان نامه مواد نانو متخلخل دانلود پایان نامه نانوساختارهای متخلخل نانوحفره‌های اکسید آلومینیوم دانلود پایان نامه رشته شیمی دانلود پایان نامه بررسی نانوساختارهای متخلخل دانلود پایان نامه شیمی رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال

    پاورپوینت ساختار دوربین های دیجیتال پاورپوینت دوربین های دیجیتالی پاورپوینت دوربین های دیجیتال حرفه ای پاورپوینت دوربین های دیجیتال کنون پاورپوینت بهترین دوربین های دیجیتال 2017 پاورپوینت نمایشگاه دوربین های دیجیتال 98 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختار دوربین های…

  • پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی

    پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی پاورپوینت ديسک مغناطيسی دانلود پاورپوینت ديسک مغناطيسی پاورپوینت درباره ديسک مغناطيسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فایل معرفی دستگاه ذخيره ثانویه ای به نام ديسک مغناطيسی…

  • گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی

    گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی تعریف بستنی دانلود گزارش كارآموزی صنایع غذایی در كارخانه بستنی پرستوك با عنوان بستنی عوامل موثر در ویسکوزیته بستنی ارزش غذایی بستنی اجزاء اصلی تشکیل دهنده مواد اولیه بستنی…

  • دانلود تحقیق تنظیم شناختی هیجان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تنظیم شناختی هیجان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تنظیم شناختی هیجان با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • فصل دوم پایان نامه زمانبندی منابع در محاسبات ابری

    فصل دوم پایان نامه زمانبندی منابع در محاسبات ابری کلمات کلیدی : مبانی نظری زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه تحقیق زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه پژوهش زمانبندی منابع در محاسبات ابری پیشینه نظری زمانبندی منابع در محاسبات ابری…

  • بررسی اجرای الزامات قانونی تدلیس در ازدواج

    بررسی اجرای الزامات قانونی تدلیس در ازدواج خیار تدلیس در ازدواج فریب در ازدواج تدلیس در ازدواج دانلود پایان نامه فریب در ازدواج دانلود پایان نامه تدلیس در ازدواج بررسی اجرای الزامات قانونی تدلیس در ازدواج دانلود پایان نامه ارشد…

  • کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع با حضور منابع تولید پراکنده (DG)

    کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع با حضور منابع تولید پراکنده (DG) تولید نامتمرکز تولید توزیع شده تولید پراکنده کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع دانلود مقاله برق کنترل ولتاژ در شبکه های توزیع با حضور منابع تولید پراکنده رفتن…

  • پاورپوینت مایکروویو (میکروویو)

    پاورپوینت مایکروویو (میکروویو) پاورپوینت مایکروویو (میکروویو) دانلود پاورپوینت میکروویو پاورپوینت در مورد میکروویو دانلود پاورپوینت مایکروویو پاورپوینت در مورد مایکروویو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مایکروویو (میکروویو) جهت رشته فیزیک در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق 74 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش خلاق 74 صفحه فصل دوم پایان نامه نمایش خلاق مبانی نظری نمایش خلاق پیشینه تحقیق نمایش خلاق پیشینه داخلی نمایش خلاق پیشینه خارجی نمایش خلاق پیشینه پژوهش نمایش خلاق پیشینه نظری نمایش خلاق ادبیات…

  • عوامل موثر بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان

    عوامل موثر بر خودپنداره تحصیلی دانش آموزان خودپنداره تحصیلی چیست تحقیق درباره خودپنداره تحصیلی عوامل موثر بر خودپنداره تحصیلی تعریف نظری خودپنداره تحصیلی تعریف عملیاتی خودپنداره تحصیلی رابطه خودپنداره تحصیلی با پیشرفت تحصیلی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی

    دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی پاورپوینت خوردگی پاورپوینت خوردگی فولاد پاورپوینت مهندسی خوردی فولاد پاورپوینت فولاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی خوردگی در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق درباره ارتباط با مشتری word

    دانلود تحقیق درباره ارتباط با مشتری word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباط با مشتری با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • دانلود پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوها

    دانلود پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوها پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوها پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوهای یونساز پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوهای غیر یونساز پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوهای یونیزان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات بیولوژیکی پرتوها جهت رشته پزشکی در قالب 48…

  • دانلود پاورپوینت زایمان

    دانلود پاورپوینت زایمان پاورپوینت درمورد زایمان پاورپوینت مراحل زایمان پاورپوینت درباره زایمان و مراقبت های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زایمان جهت رشته پزشکی در 94 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود تحقیق درباره فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی  word

    دانلود تحقیق درباره فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فرزندپروری و راه های انتخاب روش های تربیتی با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و…

  • بررسی فضا،محیط و مسکن با تاکید بر معماری قاجار و پهلوی

    بررسی فضا،محیط و مسکن با تاکید بر معماری قاجار و پهلوی طراحی معماری قاجار تزئینات دوره قاجار تزئینات معماری دوره قاجار خانه های دوره قاجار خصوصیات معماری دوره قاجار معماری دوره پهلوی معماری دوره پهلوی اول معماری دوره ی پهلوی…

  • پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس

    پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی معماری امپراطوری بیزانس جهت رشته معماری در قالب 53 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پیشینه تاریخی:…

  • پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

    پاورپوینت فرضیه بازارهای کارا و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای دانلود رایگان پاورپوینت فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای فرضیه بازارهای کارآ و الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای ارتباط الگوی فیشر…

  • پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری

    پروتکل درمانی و پکیج آموزشی مداخلات مشاوره گروهی آدلری کلمات کلیدی : دانلود پروتکل درمانی خرید پروتکل درمانی پکیج های درمانی روانشناسی پروتکل های درمانی در روانشناسی مشاوره گروهی آدلری مداخلات مشاوره گروهی آدلری پروتکل درمانی مشاوره گروهی آدلری پکیج…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی

    پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها جعفر نژاد قمی پاورپوینت طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی پاورپوینت درباره طراحی الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد

    بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد تقسیم کار پیشرفت شغلی آسیب‌شناسی عدالت سازمانی تعارض سازمانی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی دانلود پاورپوینت کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی بررسی آسیب شناسی سازمانی ادارات تربیت بدنی…

  • پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی

    پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی خواص سنگها سنگهای تزئینی سنگهای قیمتی تجارت جهانی سنگ فن آوری های استخراج سنگها حوزه های کاربردی و بازارهای سنگ پایان نامه کارشناسی معدن با عنوان سنگهای تزئینی سیستم همکاری در فروش…

  • دانلود تحقیق فضای سایبری و فرصت های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق فضای سایبری و فرصت های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی فضای سایبری و فرصت های آن فرمت docx در قالب 85 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب امتحان دانش آموزان فصل دوم پایان نامه اضطراب امتحان دانش آموزان مبانی نظری اضطراب امتحان دانش آموزان پیشینه تحقیق اضطراب امتحان دانش آموزان پیشینه پژوهش اضطراب امتحان دانش آموزان پیشینه نظری اضطراب امتحان دانش…

  • نقش جنسیت در مجازات مجرم

    نقش جنسیت در مجازات مجرم زن مرد جرم مجازات جنسیت حقوق کیفری نقش جنسیت در مجازات مجرم سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق حقوق رفتن به سایت اصلی…

  • پروژه و پایان نامه امورمالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده)

    پروژه و پایان نامه امورمالی در صنعت برق (بصورت کامل و آپدیت شده) امورمالی در صنعت برق دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود پایان نامه حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود پایان نامه امورمالی در…