عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

 

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه  می باشد.

 

 

 

مقدمه

پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری

با پياده سازي يك استراتژي CRM سازمانها مي توانند برنامه هاي فروش ، بازاريابي و سرويس دهي در تمام نقاط تماس(لمس ) مشتري را بهبود بخشند.
اصطلاح نقاط لمس در CRM براي اشاره به راههاي مختلف تعامل شركتها و مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. (الهی و حیدری، 1384)

 

نقاط تماس مشتري عبارتند از :‌
فرد به فرد  
تلفن و فكس
شبكه وب
پست مستقيم
پست الكترونيكي
در واقع CRM نياز به يك ديد همه جانبه به تعاملات نقاط تماس مشتري،‌ رفتارهاي خريد، عملكردها و علاقمندي مشتريان دارد. 
هزينه و زمان 

 

 

در سال 1999 مطالعات كپ گميني  و آي . دي. سي  به این نتيجه رسيد كه ميانگين مجموع سرمايه گذاري در CRM كه توسط شركتهاي اروپايي و امريكايي انجام شده است 1/3 ميليون دلار بوده است. بيش از 69 درصد شركتها كمتر از 5 ميليون دلار وبيش از 13 درصد شركتها بالاي 10 ميليون دلار هزينه كرده اند. بر اساس داده هاي گارتنرگروپ ، هزينه پياده سازي يك سيستم CRM به صنعت، اندازه پروژه ، و ابزارهاي مورد نياز بستگي دارد.ميانگين هزينه پياده سازي CRM مي تواند بين 15000 دلار تا 35000 دلار به ازاي هر استفاده كننده در يك پروژه سه ساله باشد.

 

 

 

 مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری 

همواره بايد اين نكته را در نظر داشت كه برخورداري از اطلاعات بيشتر و فناوري پيشرفته، به تنهايي ارزش نيست ارزش در دانش مشتري و نحوه استفاده شركت از دانش مشتري جهت مديريت بر روابط با مشتريان خلاصه مي شود. بر اساس نظرات نول  (Newell,2000)، دانش تنها خودCRM است. 
متأسفانه شركتهاي معدود مشتري را به دانش تبديل مي كنند و بنابراين شركتها، فرصت ايجاد ارزش به مشتريان خودرا از دست مي دهند. به هر حال CRM ابزاري است كه اگر به درستي استفاده شود، منافع ديگري به همراه خواهد داشت. اگرشركت داده هاي مشتري را به دانش تبديل كرده و سپس از اين دانش جهت برقراري رابطه استفاده كند وفاداري بوجود آمده و به دنبال آن سود خواهد بود. 

 

 

 

 

براساس نظرات سوئيفت (Swift,2001) شركتها منافع زيادي ازCRM بدست مي‏آورند. وي اظهار مي‏دارد كه منافع ناشي از CRM معمولا دريكي از دسته بندي‏هاي زير قرار مي گيرند: 
•    هزينه هاي پايين تصاحب مشتريان
•    عدم نياز به تصاحب خيلي عظيمي از مشتريان با نيت حفظ حجم يكنواخت كسب و كار
•    كاهش هزينه هاي فروش
•    سودآوري بيشتر مشتريان
•    حفظ مشتري و وفاداري بيشتر مشتري 
•    امكان ارزيابي سودآوري مشتري

 

 

 

 گري وباين  (2001) مزاياي حاصل از CRM را به شيوه ديگـري مطرح مي كنند مهمترين مزاياي CRM از ديدگاه ايشان عبارتند از :
•    پاسخ سريعتر به سوالات مشتري
•    افزايش كارايي از طريق خودكارسازي
•    فهم عميق تر مشتريان
•    افزايش فرصتهاي فروش و بازاريابي
•    شناسايي سودآورترين مشتريان
•    به دست آوردن بازخور از مشتريان كه منجر به توليدات و خدمات بهتر و جديدتر مي شود.
•    به دست آوردن اطلاعاتی كه مي تواند با سایر ذینفعان به اشتراك گذاشته شود.
•    بهبود توانايي سازمان براي جذب و حفظ مشتريان
•    بيشينه كردن ارزش طول عمر هر مشتري
•    بهبود سرويس دهي بدون افزايش هزينه سرويس(Gray & Byun,2001,p.26).

 

 

 

 عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري

مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ضرورت استراتژيك براي تمامي سازمانها مي باشد. چرا كه اجراي موثر آن مي‏تواند سبب افزايش رضايت مشتري، وفاداري و جذب آنها و درنتيجه فروش بيشتر و تكرار خريد گردد. بعضي از سازمانها در اجراي  CRM مشكل دارند، چرا كه نگرش آنها به اين مقوله صرفاً تكنولوژيكي است، يعني استراتژيهاي مديريت ارتباط با مشتري را با تكنولوژي CRM يكی مي دانند در حالي كه CRM مسئله تكنولوژيكي نيست بلكه مسئله‏اي كاري است كه ابزار تكنولوژي اطلاعات بايد به آن اختصاص داده شود، طراحي شود و با عمليات ها و استراتژي هاي كاري هماهنگ شود.نرخ شكست پروژه هاي CRM بیش از% 65 مي‏باشد. پرواضح است كه توقف يا شكست اين پروژه‏ها اغلب در نتيجه عدم فهم اين مطلب است كه براي اجراي CRM چه فعاليتهايي نياز مي باشد. سيگالا درسال 2005،  عدم وجود چارچوبي براي اجراي موثر مديريت ارتباط با مشتري را باعث بوجود آمدن  چنين شكست هايي مي داند.

 

 

مشتريان بهترين دارائي يك سازمان هستند و تعداد رو به افزايش سازمان ها، اهميت مشتري محور شدن را در دنياي رقابتي امروز نشان مي دهد. همچنين سازمان-ها بايد دانايي درباره مشتريان، محصولات و خدمات را به صـورت درون سازمان(فانكشنهاي مختلف سازمان) و به صورت بيروني (نقاط تماس با مشتريان) ايجاد كنند. بنابراين مديران سازمان به سمت آگاهي يافتن نسبت به فاكتورهاي مهم موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان خود كشيده مي-شوند.گامسون  در سال 2002، CRM را به عنوان يك قاعده ضروري براي سازمان ها، نيازمند توسعه و پيشرفت بيشتري مي باشد و در اين راستا، شناسايي ابعاد كليديCRM را بسيار مهم مي داند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

  • پاورپوینت موتور های جت

    پاورپوینت موتور های جت پاورپوینت تحقیق راجب موتور های جت دانلود پاورپوینت موتور های جت پاورپوینت شناخت موتور های جت پاورپوینت انواع موتور های جت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موتور های جت جهت رشته مکانیک در قالب 37…

  • پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان

    پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان دانلود پاورپوینت کنفرانس حقوق معلولان پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان و اعلامیه ی جهانی پاورپوینت قوانیین جهانی حقوق معلولان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنفرانس جهانی حقوق معلولان جهت رشته ی پزشکی در قالب 60…

  • پاورپوینت تعادل اسیدی، بازی هنگام ورزش

    پاورپوینت تعادل اسیدی، بازی هنگام ورزش کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش پاورپوینت تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش تعادل اسیدی- بازی هنگام ورزش تقسیم بندی اسیدهای سوخت و سازی اهمیت تنظیم اسیدی، بازی هنگام ورزش دستگاههای…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مالکیت و ساختار هیات مدیره با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مالکیت و ساختار هیات مدیره با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مالیات و رابطه ی آن با گزارشگری با فرمت docx در…

  • بررسی ماهیت سهم و نحوه نقل و انتقال آن در شرکت‏های تعاونی

    بررسی ماهیت سهم و نحوه نقل و انتقال آن در شرکت‏های تعاونی ماهیت حقوقی سهم ماهیت سهم در شرکت‏های تعاونی نحوه نقل و انتقال سهم در شرکت‏های تعاونی انتقال سهام در شرکت‏های تعاونی شرکت تعاونی در حقوق ایران شرایط حقوقی…

  • پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی

    پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی پاورپوینت تحلیل مدیریت روستایی در ایران قبل از انقلاب اسلامی مدیریت روستایی بررسی پیشینه ی تاریخی نظام مدیریت روستایی در ایران نقش دولت در مدیریت روستا ها قبل از مشروطه…

  • پاورپوینت علوم پنجم ابتدایی مبحث تاریخچه ی زمین

    پاورپوینت علوم پنجم ابتدایی مبحث تاریخچه ی زمین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم پنجم ابتدایی مبحث تاریخچه ی زمین در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     سنگ…

  • سطوح سیستم اخلاقی و بررسی مدل های رایج آن در سازمان

    سطوح سیستم اخلاقی و بررسی مدل های رایج آن در سازمان کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق حرفه ای تحویلی نگری در سازمان…

  • نیرو و تنش برشی

    نیرو و تنش برشی تعریف نیروى برشى تنش برشى و بکارگیری رابطة آن بررسى رفتار اتصالات برشى ساده با پیچ یا پرچ محاسبه تنش كششى ماكزیمم در اتصالات برشى ساده محاسبه تنش لهیدگى در اتصالات برشى ساده به دست آوردن…

  • پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل

    پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل دانلود پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل دانلود پاورپوینت فواید گیاه زنجبیل پاورپوینت گیاه زنجبیل پاورپوینت مصارف گیاه زنجبیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره گیاه زنجبیل جهت رشته ی تغذیه در قالب 20  اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با مذاكرات تجاری و سازمانی

    پاورپوینت آشنایی با مذاكرات تجاری و سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مذاكرات تجاری و سازمانی جهت رشته گوناگون در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت تعاریف مراقبت های پیش از بارداری

    پاورپوینت تعاریف مراقبت های پیش از بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعاریف مراقبت های پیش از بارداری جهت رشته پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق نوآوری سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نوآوری سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نوآوری سازمانی با فرمت docx در قالب 69 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی

    دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی پاورپوینت قانون برگزاری پاورپوینت قانون پاورپوینت آیین نامه های اجرایی پاورپوینت مناقصه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی در قالب 15 اسلاید…

  • بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی

    بررسی رابطه نتایج مدل های امتیاز دهی اعتباری و وضعیت اعتباری مشتریان حقیقی مدل لاجیت مدل اعتباری ریسک اعتباری تسهیلات اعطایی امتیازدهی اعتباری سیستم بانکی کشور اعتبارسنجی مشتریان حقیقی دانلود مقاله اعتبارسنجی مشتریان حقیقی در سیستم بانکی کشور دانلود مقالات…

  • پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن

    پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن دانلود رایگان پاورپوینت رشته بهداشت دانلود رایگان پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن پاورپوینت بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن بهداشت صنایع گوشت و فرآورده های آن تعريف گوشت…

  • پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی

    پاورپوینت (اسلاید) کنترل مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت کنترل مالی کنترل مالی تحقیق کنترل مالی مقاله کنترل مالی بررسی کنترل مالی تحلیل کنترل مالی صورت های مالی تجزیه و تحلیل نسبت ها روش های کنترل بودجه بودجه بندی انواع بودجه…

  • دانلود تحقیق کفایت اجتماعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کفایت اجتماعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کفایت اجتماعی با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • بررسی تعهدات و قراردادهای سنتی و الکترونیک

    بررسی تعهدات و قراردادهای سنتی و الکترونیک بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی بیع است یا معاطات پایان نامه بیع الکترونیکی در…

  • مقایسه مدل های المان محدود و شبکه عصبی مصنوعی در یک تیر لایه لایه تلسکوپی هوشمند

    مقایسه مدل های المان محدود و شبکه عصبی مصنوعی در یک تیر لایه لایه تلسکوپی هوشمند شبکه‌ی عصبی مصنوعی سازه‌های مرکب لایه لایه‌ی هوشمند خاصیت پیزوالكتریسیته مكانیزم به‌كار اندازنده‌ی محوری مدل المان محدود مقایسه مدل های المان محدود و شبکه…

  • نقش تعاونیها در ایجاد تحول

    نقش تعاونیها در ایجاد تحول کار شرافتمندانه گردهمایی آزاد كوپاك نقش تعاونیها در ایجاد تحول كمیته ترویج و توسعه تعاونیها گردهمایی آزاد كوپاك،كار شرافتمندانهآیا تعاونی ها می توانند تحول ایجاد كنند؟ رفتن به سایت اصلی گردهمایی آزاد كوپاك،كار شرافتمندانه:آیا تعاونی…

  • چارچوب نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری

    چارچوب نظری و پیشینه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه مدیریت ریسک اعتباری مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری تحقیق مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک…

  • دانلود تحقیق بازاریابی بیمه و کانال های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازاریابی بیمه و کانال های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازاریابی بیمه و کانال های آن با فرمت docx در قالب 16 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی

    پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : اوقات فراغت معلمان فرسودگی شغلی در معلمان تعریف فرسودگی شغلی معلمان شیوع فرسودگی شغلی دربین معلمان نحوه گذراندن اوقات فراغت معلمان رابطه اوقات فراغت معلمان با فرسودگی شغلی…

  • پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش

    پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش جهت مدیریت در قالب 106 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         عوامل اجتماعي،…

  • پاورپوینت فناوری و آینده

    پاورپوینت فناوری و آینده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری و آینده جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فهرست مطالب : عصر دانش: پیش به…

  • پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن

    پاورپوینت امضای دیجیتال و کاربردهای آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با امضای دیجیتال و کاربردهای آن جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 21 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت…

  • پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی

    پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برخورد با بیمار حامله دچار ایست قلبی جهت رشته ی پزشکی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق در مورد ساختار سازمانی docx

    دانلود تحقیق در مورد ساختار سازمانی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ساختار سازمانی با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا کلانتری

    پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا کلانتری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش - مولفان احمد آذربانی – رضا…

  • دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین

    دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین و تقاضا پاورپوینت مدیریت برنامه ریزی تقاضا پاورپوینت درمورد برنامه ریزی تقاضا و زنجیره تامین رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی تقاضا در زنجیره تامین جهت…

  • پروپوزال تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی

    پروپوزال تاثیر تحصیل بر نگرش افراد نسبت به اینترنت با مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی مدل سنجش نگرش اینترنتی سنجش نگرش اینترنتی دانشجویان پروپوزال نگرش دانشجویان نسبت به اینترنت سنجش نگرش افراد نسبت به اینترنت اضطراب اینترنتی در…

  • پاورپوینت معماری دیکانستراکشن و آثار آن

    پاورپوینت معماری دیکانستراکشن و آثار آن پاورپوینت معماری دیکانستراکشن چیست معماری دیکانستراکشن.ppt پاورپوینت معماري ديكانستراكشن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری دیکانستراکشن و آثار آن جهت رشته معماری در قالب 28 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه

    مبانی نظری تدوین مدلی جهت مدیریت اسلامی بر اساس نامه 53 نهج البلاغه عهدنامه مالک اشتر الگوی رهبری مشارکتی مدل رهبری مشارکتی اراپه مدل مدیریت اسلامی نظریه های مدیریت اسلامی پایان نامه مرتبط با عهد نامه مالک اشتر مدیریت اسلامی…

  • تطبیق زیبایی‌شناسی در فلسفه افلاطون و دکارت

    تطبیق زیبایی‌شناسی در فلسفه افلاطون و دکارت ادراک حسی سوب‍‍ژکتیویسم زیبایی‌شناسی دکارت زیبایی‌شناسی افلاطون دانلود مقالات رشته ادبیات و فلسفه تطبیق زیبایی‌شناسی در فلسفه افلاطون و دکارت تاریخچه زیبایی‌شناسی خرید تحقیق رشته ادبیات رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…