مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
مبانی نظری تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 27

بخش اول:ارزش ویژه برند 29

2-1) مقدمه 29

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30

2-1-2) اهمیت برند 32

2-1-3) تعریف و تشریح برند 34

2-1-4) تصویر برند 37

2-1-5) ارزش ویژه برند 38

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47

• وفاداری به برند 47

• آگاهی از برند 48

• کیفیت ادراک شده 49

• تداعی برند 50

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56

• مدل ارزش ویژه برند آکر 57

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

بخش دوم:فعالیتهای ترفیع 72

2-2-1) تعریف ترفیع 73

• تبلیغات 75

• روابط عمومی 76

• فروش شخصی 77

• بازاریابی مستقیم 77

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 78

• ارتباطات شفاهی 78

• بازاریابی پارتیزانی 79

• بازاریابی الکترونیکی 80

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 80

• بازاریابی ویروسی 80

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 81

2-2-3) تعریف تبلیغات 83

تبلیغات مستقیم 87

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 88

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 90

3) جارچی های شهر 90

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 91

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 94

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 98

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 109

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 111

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 117

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 117

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 119

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 120

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 122

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 124

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 124

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 125

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 127

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 133

 

بخش سوم:پیشینه تحقیق 135

 

 

فهرست منابع و مآخذ:

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت دانش

    دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت نیروی انسانی دانشگاه ایران پاورپوینت ارتباط مدیریت منابع انسانی و مدیریت دانش پاورپوینت مدیریت دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت نیروی…

  • پاورپوینت ایجاد اشتغال با فناوری

    پاورپوینت ایجاد اشتغال با فناوری پاورپوینت نقش فناوری در محیط کار چیست پاورپوینت در اثر توسعه فناوری چه مشاغلی ایجاد شده پاورپوینت تاثیر فناوری بر مشاغل جدید پاورپوینت نحوه تاثیر فناوری های نو بر مشاغل امروزی رفتن به سايت اصلي…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری مدیریت ریسک اعتباری فصل دوم پایان نامه مدیریت…

  • خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق

    خرید، اعتبار و آثار دین در نظام بانکی در فقه و حقوق خرید دین در فقه پایان نامه خرید دین خرید دین در حقوق بانکی ایران بررسی خرید دین در فقه امامیه خرید دین در بانکداری اسلامی خرید دین در…

  • دانلود تحقیق سلامت و سلامت سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سلامت و سلامت سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت و سلامت سازمانی با فرمت docx در قالب 30 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت طراحی محصول

    دانلود پاورپوینت طراحی محصول پاورپوینت طراحی ظاهر محصول پاورپوینت درمورد طراحی محصول پاورپوینت استانداردهای طراحی محصول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی محصول جهت رشته صنایع در 44 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی اشكالات اجرایی سازه های فولادی

    بررسی اشكالات اجرایی سازه های فولادی کیفیت اجرایی آسیب پذیری لرزه ای ساختمان های فولادی خطا های ساخت و ساز دانلود مقالات رشته عمران دانلود مقاله اشكالات اجرایی سازه های فولادی دانلود مقالات عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی

    پروپوزال رابطه اوقات فراغت ورزشی دبیران با فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : اوقات فراغت معلمان فرسودگی شغلی در معلمان تعریف فرسودگی شغلی معلمان شیوع فرسودگی شغلی دربین معلمان نحوه گذراندن اوقات فراغت معلمان رابطه اوقات فراغت معلمان با فرسودگی شغلی…

  • دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از احمد فراهی

    دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از احمد فراهی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب احمد فراهی پاورپوینت خلاصه کتاب شیوه ارائه مطالب رانکوهی پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب رانکوهی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب شیوه ارائه مطالب از…

  • حوزه ها و مسائل مورد تعارض والدین و فرزندان در خانواده

    حوزه ها و مسائل مورد تعارض والدین و فرزندان در خانواده اشکال تعارض نظریه های تعارض والد فرزند اهمیت رابطه  والد و نوجوان تحقیق در مورد تعارض والد فرزند حوزه ها و مسائل مورد تعارض  خانواده حوزه ها و مسائل…

  • پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان

    پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان دانلود پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان پاورپوینت ورزش های ويژه پوكی استخوان پاورپوینت نرمش حرکات سبک صحیح رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورزش هاي ويژه پوكي استخوان جهت رشته تربیت بدنی در…

  • پاورپوینت بررسی انواع ابزار های مشتقه مالی

    پاورپوینت بررسی انواع ابزار های مشتقه مالی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی انواع ابزار های مشتقه مالی تعریف ابزار مشتقه خصوصيات ابزار مشتقه نقش اقتصادي ابزار مالی مشتقه معایب ابزارهای مشتقه انواع قراردادهاي مشتقه قرارداد آتي پيمان آتي قراردادهاي سلف…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی 36 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی 36 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دغدغه مسیر شغلی مبانی نظری دغدغه مسیر شغلی پیشینه تحقیق دغدغه مسیر شغلی پیشینه داخلی دغدغه مسیر شغلی پیشینه خارجی دغدغه مسیر شغلی…

  • پاورپوینت کتاب و درس حسابرسی

    پاورپوینت کتاب و درس حسابرسی پاورپوینت درس حسابرسی چیست پاورپوینت درس حسابرسی پیشرفته پاورپوینت درس حسابرسی سیستم های کامپیوتری پاورپوینت درس حسابرسی 1 پاورپوینت درس حسابرسی پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس حسابرسی جهت رشته حسابداری…

  • پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎

    پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎ در این پروژه پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات صفحات 52 تا 75 

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات صفحات 52 تا 75  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک فناوری اطلاعات صفحات 52 تا 75 در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع نور عبادت و اهمیت وضو

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع نور عبادت و اهمیت وضو پاورپوینت کودکان با موضوع نور عبادت و اهمیت وضو دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع نور عبادت و اهمیت وضو پاورپوینت درباره کودکان با موضوع نور عبادت و اهمیت وضو…

  • پاورپوینت سمینار چهارم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان معرفی ابزار معماری سازمانی

    پاورپوینت سمینار چهارم دوره آموزشی آشنائی با مفاهيم معماری باعنوان معرفی ابزار معماری سازمانی پاورپوینت معماری سازمانی پاورپوینت مفاهيم معماری پاورپوینت آشنائی با مفاهيم معماری پاورپوینت معرفی ابزار معماری سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار چهارم دوره آموزشی آشنائی…

  • پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص

    پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص دانلود پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص تحقیق در مورد پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص وانواع آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابدارى مشاركت هاى خاص جهت رشته حسابداری در…

  • دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 2

    دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری صنعتی 2 جهت رشته حسابداری در 297 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        حوزه ای از حسابداری است…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خشنودی شغلی مبانی نظری خشنودی شغلی پیشینه تحقیق خشنودی شغلی پیشینه داخلی خشنودی شغلی پیشینه خارجی خشنودی شغلی پیشینه پژوهش خشنودی شغلی پیشینه نظری خشنودی شغلی…

  • مبانی نظری مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل

    مبانی نظری مبارزه با پولشویی در حقوق ایران و حقوق بین الملل کلمات کلیدی : مبارزه با پولشویی در ایران قانون مبارزه با پولشویی ایران مبارزه با پولشویی در قوانین ایران راهکارهای مبارزه با جرم پولشویی مبارزه با پولشویی در…

  • نظریه های مختلف انگیزش

    نظریه های مختلف انگیزش نظریه های انگیزشی در یادگیری نظریه های انگیزشی مازلو انواع نظریه های انگیزشی نظریه های جدید انگیزش نظریه های معاصر انگیزش نظریه های محتوای انگیزش نظریه های نوین انگیزش انگیزش و نظریه های انگیزش رفتن به…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سازگاری شغلی مبانی نظری سازگاری شغلی پیشینه تحقیق سازگاری شغلی پیشینه داخلی سازگاری شغلی پیشینه خارجی سازگاری شغلی پیشینه پژوهش سازگاری شغلی پیشینه نظری…

  • موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا

    موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن ؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا…

  • دانلود تحقیق شناخت درمانی و کارایی آن در پژوهش های روان شناسی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شناخت درمانی و کارایی آن در پژوهش های روان شناسی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شناخت درمانی و کارایی آن در پژوهش های روان شناسی با فرمت docx در قالب 35…

  • پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان

    پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان پاورپوینت بررسی تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان تحقیق تاسیسات آب رسانی داخلی ساختمان نحوه ورود آب به ساختمان انواع لوله ها نحوه اتصال لوله ها انتخاب مسیر صحیح…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری

    دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       یک…

  • بررسی فرآیند خط تولید و چیدمان کارخانه کاشی و سرامیک

    بررسی فرآیند خط تولید و چیدمان کارخانه کاشی و سرامیک کاشی و سرامیک تولید کاشی و سرامیک فرآیند تولید کاشی و سرامیک چیدمان کارخانه کاشی و سرامیک دانلود پایان نامه تولید کاشی و سرامیک بررسی فرآیند خط تولید و چیدمان…

  • پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال

    پاسخنامه کاملاً تشریحی سوالات تئوری های مدیریت، رفتار سازمانی پیشرفته و مدیریت منابع انسانی پیشرفته مجموعه مدیریت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 1393همراه با ذکر منبع و شماره صفحه مربوط به طرح سوال رفتن به سايت اصلي پاسخنامه کاملاً تشریحی…

  • گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت ایران خودرو

    گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت ایران خودرو نصب ویندوز طریقه ساختن VPN اسمبل کردن قطعات کامپیوتری دانلود گزارش کارآموزی رشته کامپیوتر و آی تی در واحد انفورماتیك معاونت نیرو محركه شركت…

  • دانلود تحقیق ناسیونالیستی و مبانی نظری آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ناسیونالیستی و مبانی نظری آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ناسیونالیستی و مبانی نظری آن با فرمت docx در قالب 71 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا کلمات کلیدی : مبانی نظری رهبری تحول گرا پیشینه تحقیق رهبری تحول گرا پیشینه داخلی رهبری تحول گرا پیشینه خارجی رهبری تحول گرا پیشینه پژوهش رهبری تحول گرا پیشینه نظری رهبری تحول گرا…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی 69 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی 69 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال وحشت زدگی مبانی نظری اختلال وحشت زدگی پیشینه تحقیق اختلال وحشت زدگی پیشینه داخلی اختلال وحشت زدگی پیشینه خارجی اختلال وحشت زدگی…

  • پروپوزال پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش در سازمان کلمات کلیدی : پروپوزال مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت دانش نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال در مورد مديريت دانش دانلود نمونه پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال مدیریت دانش در سازمان پروپوزال استقرار…