مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

مبانی نظری افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
مبانی نظری افزایش فروش
مبانی نظری تدوین برنامه بازاریابی
مبانی نظری افزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازارگانی

افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصور نیاز به برنامه ریزی علمی شرکت صنایع کاشی الوند، زمینه ساز خلق موضوع تدوین برنامه بازاریابی در نزد محقق شد. از اینرو محقق به منظور دستیابی به این مهم بعد از کسب اجازه، اقدام به تشخیص رویکرد مدیران بخش های مختلف به ویژه دپارتمان فروش و کارکنان فروش نسبت به برنامه ریزی نموده و جهت آشنایی با نظرات مشتریان و ذینفعان این سازمان که نمایندگان کلیدی تعیین شدند (بدلیل اینکه از حیث دسته بندی B 2 B تشخیص داده شد) اطلاعات گردآوری شده از طریق پرسشنامه بود، بنابراین روش تحقیق توصیفی بکار گرفته شده است و به منظور تعیین موقعیت فعلی شرکت در کسب و کار بعد از مطالعات کتابخانه ای و میدانی و اطلاعات حاصل از پرسشنامه ای که در اختیار مدیران بخشهای مختلف و کارکنان فروش قرارگرفته بود به ارزیابی صنعت، بازار و رقبا پرداخته ایم و توانستیم با شناسایی نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها ضمن پاسخگویی به سوال دوم پژوهش با استفاده از ماتریس آنسف استراتژی های مناسب تعیین گردندو همچنین اهداف فروش پس از پیش بینی فروش طبق مدل پیش بینی نمو همواره هلت – وینترز برای سه سال آینده پیش بینی گردید و از نتایج بدست آمده از پرسشنامه ای که در بین نمایندگان کلیدی فروش شرکت در سراسر کشور توزیع گردیده بود. نقاط ضعف و قوت آمیخته بازاریابی که سوال چهارم پژوهش حاضر بود شناسایی و مشخص گردید  و متعاقب آن برنامه عملیاتی بازاریابی، بعد از مطابقت با اهداف در قالب آمیخته بازاریابی با ارائه راهکارهای پیشنهادی بیان گردید.

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

شرکت کاشی الوند

 

 

 

مساله پژوهش

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

 

فصل دوم مبانی نظری 10

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • پاورپوینت كنترل كيفی ديسک های آنتی بيوتيک

    پاورپوینت كنترل كيفی ديسک های آنتی بيوتيک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كنترل كيفی ديسک های آنتی بيوتيک جهت رشته ی پزشکی در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت درس 7 علوم نهم مبحث ماشین ها

    پاورپوینت درس 7 علوم نهم مبحث ماشین ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 7 علوم نهم مبحث ماشین ها در قالب 25اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه:…

  • پاورپوینت تاثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی و نقش محرک های پس از برداشت

    پاورپوینت تاثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی و نقش محرک های پس از برداشت پاورپوینت تأثیر فیتو کمیکالهایبر روی سلامتی دانلود پاورپوینت تأثیر فیتو کمیکالهایبر روی سلامتی پاورپوینت درباره تأثیر فیتو کمیکالهایبر روی سلامتی رفتن…

  • مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    مبانی نظری امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي…

  • تحلیل تطبیقی و مجزا ﻗﺎﭼﺎق زنان ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻓﺤﺸﺎ در ایران و حقوق بین الملل

    تحلیل تطبیقی و مجزا ﻗﺎﭼﺎق زنان ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻓﺤﺸﺎ در ایران و حقوق بین الملل پایان نامه قاچاق پایان نامه قاچاق انسان پایان نامه قاچاق زنان قاچاق انسان به قصد فحشا بررسی و تحلیل قاچاق انسان به قصد فحشا ﻗﺎﭼﺎق…

  • نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو

    نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی مکانیک خودرو نمونه سوالات آزمون استخدامی اموزش و پرورش تفکیک رسته شغلی دبیری ورزش نمونه سوالات آزمون استخدامی…

  • بررسی نقش قطر در بحران سوریه

    بررسی نقش قطر در بحران سوریه کلمات کلیدی : تحقیق بحران سوریه تحقیق در مورد سوریه عوامل موثر در تحولات سوریه تحقیق در مورد تحولات سوریه سیاست خارجی قطر در قبال بحران سوریه نقش قدرت های منطقه ای در بحران…

  • پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها

    پایان نامه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها کلمات کلیدی : پایان نامه مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در سازمان پیاده سازی و استقرار مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در دانشگاه پیاده سازی مدیریت دانش در کتابخانه ها…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاب آوری مبانی نظری تاب آوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب آوری فصل دوم پایان نامه تاب آوری مبانی نظری تاب آوری تحصیلی پیشینه تاب اوری پیشینه تحقیق تاب آوری پیشینه پژوهش تاب…

  • پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت

    پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعادل اب و الکترولیت جهت رشته فیزیک در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         بزرگترین تنظیم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد مبانی نظری کارایی مدیریت پیشینه تحقیق کارایی مدیریت مبانی نظری عملکرد و کارایی مدیریت پیشینه تحقیق عملکرد و کارایی مدیریت…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی مبانی نظری بلوغ سازمانی پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی پیشینه داخلی بلوغ سازمانی پیشینه خارجی بلوغ سازمانی پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت بررسی مسمومیت با مواد مخدر

    پاورپوینت بررسی مسمومیت با مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی مسمومیت با مواد مخدر جهت رشته پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت برنامه ریزی، برنامه ریزی جامع و استراتژیک ( فصل دوم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی )

    پاورپوینت برنامه ریزی، برنامه ریزی جامع و استراتژیک ( فصل دوم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی ) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت برنامه ریزی، برنامه ریزی جامع و استراتژیک ( فصل دوم کتاب مدیریت عمومی دکتر الوانی ) دسته:…

  • دانلود تحقیق دوره تصدی حسابرس و محافظه کاری سود با فرمت ورد

    دانلود تحقیق دوره تصدی حسابرس و محافظه کاری سود با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دوره تصدی حسابرس و محافظه کاری سود با فرمت docx در قالب 15 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز

    پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری اکتینوباسیلوز جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در سال 1902 توسط لین…

  • تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی

    تجزیه و تحلیل عوامل موفقیت CRM در شرکت های خدماتی اهمیت ولزوم اجرای CRM مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری مدل های پیاده سازی CRM…

  • پاورپوینت مدیریت دولتی نوین

    پاورپوینت مدیریت دولتی نوین مدیریت دولتی نوین آون هیوز ppt پاورپوینت مدیریت دولتی نوین اون هیوز مدیریت دولتی نوین ppt پاورپوینت مدیریت دولتی نوین هیوز پاورپوینت مدیریت دولتی نوین چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت دولتی نوین جهت رشته…

  • پرسشنامه عوامل موثر در کارایی و اثربخشی مدیران مدارس

    پرسشنامه عوامل موثر در کارایی و اثربخشی مدیران مدارس پرسشنامه اثربخشی مدیران مدارس پرسشنامه کارایی مدیران مدارس پرسشنامه کارایی و اثربخشی مدیران مدارس پرسشنامه عوامل موثر در اثربخشی مدیران مدارس رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه تعیین و بررسی…

  • پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها

    پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها امنیت بانکها برنامه‌ریزی امنیتی نظارت و ارزیابی امنیتی سیاست‌های نظارت امنیتی ریسك در سیستمهای بانکی سیاست‌های مدیریتی امنیتی بانکداری دانلود پایان نامه کارشناسی رشته آی تی با عنوان امنیت بانکها…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اضطراب مرگ مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه اضطراب مرگ دانلود مبانی نظری اضطراب مرگ پیشینه تحقیق اضطراب مرگ ادبیات نظری اضطراب مرگ فصل دوم پایان نامه اضطراب مرگ مبانی نظری و پیشینه تحقیق اضطراب مرگ…

  • پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی هشتم ویژگی های اقتصادی و انسانی آسیا

    پاورپوینت درس 18 مطالعات اجتماعی هشتم ویژگی های اقتصادی و انسانی آسیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 18 مطالعات اجتماعی هفتم با عنوان ویژگی های اقتصادی و انسانی آسیا به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه در…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری مرتبط با کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری مرتبط با کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری مرتبط با کیفیت خدمات و مدیریت آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد…

  • دانلود پاورپوینت ارتباط CRM و ERP

    دانلود پاورپوینت ارتباط CRM و ERP دانلود پاورپوینت crm پاورپوینت درباره crm و erp پاورپوینت در مورد crm پاورپوینت رابطه CRM و ERP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه CRM و ERP جهت رشته مدیریت در قالب 57 اسلاید…

  • ارکان و عناصر تشکیل دهنده جرم پولشویی

    ارکان و عناصر تشکیل دهنده جرم پولشویی کلمات کلیدی : پایان نامه پولشویی ارکان جرم پولشویی عناصر موضوعی جرم پولشویی عنصر مادی جرم پولشویی عنصر قانونی جرم پولشویی عنصر روانی جرم پولشویی عنصر معنوی جرم پولشویی عناصر تشکیل دهنده جرم…

  • ساختارشناسی حل مسئله و بررسی آن در دیدگاه های مختلف

    ساختارشناسی حل مسئله و بررسی آن در دیدگاه های مختلف کلمات کلیدی : سبک های حل مسئله راهبردهای حل مسئله ساختارشناسی حل مسئله مراحل سبک های حل مسئله مولفه های سبک های حل مسئله پایان نامه سبک های حل مسئله…

  • دانلود تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی افسردگی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مفاهیم و اصول برنامه ریزی استراتژیک (فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی)

    پاورپوینت مفاهیم و اصول برنامه ریزی استراتژیک (فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سرمد سعیدی) کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل اول کتاب مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل تألیف سهیل سرمد سعیدی پاورپوینت فصل…

  • پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی)

    پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید (ویژه ارائه کلاسی درس بیوشیمی) کلمات کلیدی : پاورپوینت مسمومیت با نیتروپروساید پاورپوینت آماده درس بیوشیمی پزشکی مسمومیت با سیانید تیوسیانات فشار خون کنترل پر فشاری خون مت‌هموگلوبینی مت‌هموگلوبین و نحوه ایجاد علل ایجاد مت‌هموگلوبین نشانه…

  • پاورپوینت ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری

    پاورپوینت ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری کلمات کلیدی : ساخت و سازمان شهر در دوره متقدم اسلامی و از قرن دوم تا هفتم هجری ساخت و سازمان شهر در دوره…

  • پاورپوینت آشنایی با ماتریس ADL در مدیریت استراتژیک

    پاورپوینت آشنایی با ماتریس ADL در مدیریت استراتژیک کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با ماتریس ADL در مدیریت استراتژیک ماتریس ADL در مدیریت استراتژیک ماتریس ADL ADL Matrix معرفی ماتریس ADL مزایای ماتریس ADL عیب ماتریس ADL معرفی جدول مراحل…

  • اختلاس

    اختلاس اختلاس دانلود مقاله اختلاس دانلود تحقیق اختلاس جرم اختلاس اختلاس اموال عمومى اختلاس در نظام بانکی رفتن به سایت اصلی اختلاس   مقدمه: اختلاس اموال عمومى، همزاد با تشكیل حكومت ها مطرح بوده و قدمتى به اندازه خود دولتها…

  • پاورپوينت درس تالوفیت ها

    پاورپوينت درس تالوفیت ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با درس تالوفیت ها جهت رشته زیست در قالب 270 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       واژه تالوفیت…

  • پاورپوینت جنگ نرم در دهه چهارم

    پاورپوینت جنگ نرم در دهه چهارم پاورپوینت جنگ نرم و رسانه پاورپوینت جنگ نرم پایه دهم پاورپوینت جنگ نرم دوم دبیرستان پاورپوینت جنگ نرم ppt دانلود پاورپوینت درباره جنگ نرم در دهه چهارم دانلود پاورپوینت جنگ نرم رفتن به سايت…

  • دانلود تحقیق تعهد سازمانی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تعهد سازمانی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد سازمانی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…