مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی

مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی

داده کاوی در مدیریت دانش مشتریان بانک
مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با تکنیکهای داده‌کاوی
مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده‌کاوی
مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک
مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با داده ‌کاوی
مبانی نظری مدیریت دانش مشتری
مبانی نظری داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات

مبانی نظری مدیریت دانش مشتریان بانک با روشهای داده ‌کاوی

 

 

 

 

 

چکیده

افزایش روزافزون سطح رقابت در بازار، مدیران و تحلیل گران سازمان ها را وادار ساخته به دنبال راهکارهایی باشند که مزیت رقابتی را برای سازمان به ارمغان آورند. بر اساس مطالعات موجود، استفاده از دانش مشتری جهت اتخاذ استراتژی‌های لازم برای جلب رضایت مشتری می تواند سازمان ها را به سمت تحقق این هدف سوق دهد. از سوی دیگر گسترش بهره گیری از فناوری های بروز در زمینه اطلاعات و ارتباطات خصوصاً در بانک ها باعث بر جای ماندن حجم عظیمی از داده ها گشته که تحلیل و تصمیم-گیری بر اساس آن ها با روش های معمول گزارش گیری و روش-های آماری امکان پذیر نمی باشد. داده کاوی ابزار بروز و قدرتمندی است که در این پایان نامه جهت تحلیل داده ها به جهت استخراج دانش مشتری پیشنهاد می گردد.

 

هدف از این تحقیق با عنوان «مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های داده‌کاوی»، بخش‌بندی مشتریان بانک مهر اقتصاد، باهدف کشف ویژگی‌های رفتاری مشابه، برای کمک به مدیران این بانک جهت تسهیل اتخاذ استراتژی‌های متناسب با هر بخش و در نتیجه حفظ، تقویت و یا توسعه ارتباط با مشتریان و نهایتاً سودآوری برای این بانک می  باشد. داده‌های خام مورد نیاز جهت این مطالعه از پایگاه داده‌های بانک مهر اقتصاد استخراج شده است.

 

 

 

كلمات كلیدی :

داده کاوی

کشف دانش

مدیریت دانش مشتری

خوشه بندی مشتریان

 

 

 

 مقدمه

در سال های اخیر دانش  به عنوان منبعی ارزشمند در کنار منابعی چون کار، زمین، سرمایه قرار گرفت و به عنوان موتور تولیدکننده درآمد و یك دارایی مهم و راهبُردی برای سازمان شناخته شد. از طرفی به دلیل وجود رقابت شدید در بین کسب و کارهای امروزی از جمله صنعت بانکداری، مشتری و توجه به جایگاه او و ارتباط با او اهمیت ویژه ای یافته است. بنابراین مبحث بسیار مهم مدیریت دانش مشتری  مطرح گردید که امروزه مطالعات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. مدیریت دانش مشتری با استفاده از راهکارهای مختلف مدیریت دانش نظیر روش‌های داده‌کاوی  زمینه بسیار خوبی را جهت استفاده مفید از گنجینه گران‌بهای دانش مشتری فراهم می آورد.

 

از سوی دیگر در عصر حاضر بهره گیری از فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات در عرصه های مختلف کسب وکار به امری گریزناپذیر مبدل گشته است. به طور خاص صنعت بانکداری از جمله صنایعی است که به‌کارگیری فناوری های روز دنیا در این صنعت می تواند مزیت رقابتی انکارناپذیری را برای آن ایجاد نماید. بنابراین این صنعت نیز از بهره گیری از بروزترین فناوری ها مستثنا نبوده و مواردی مانند بانکداری الکترونیک، سیستم‌های یکپارچه بانکداری ، دستگاه های خودپرداز، کارت های اعتباری، پایانه های خرید الکترونیک و… از مصادیق این امر می باشد.

ورود فناوری های جدید به سازمان سبب افزایش چشمگیر سرعت تولید اطلاعات و در نتیجه بر جای ماندن حجم عظیمی از داده‌ها گشته است. از آنجا که این داده‌ها اغلب حجیم و وسیع می-باشند، معمولاً به صورت خام قابل‌استفاده نیستند، بلکه دانش موجود در آن ها باید استخراج گردد. با این وجود که ارزش این داده‌ها بر کسی پوشیده نیست، حجم بسیار بالای داده‌های ارزشمند موجود، تحلیل و بهره گیری از آن ها را به امری چالش‌برانگیز مبدل ساخته است.

 

 چرا که تحلیل به واسطه روش‌های گزارش گیری سنتی در این مقیاس امکان پذیر نیست و روش‌های آماری موجود نیز از ظرفیت کافی جهت تحلیل این داده‌ها برخوردار نمی باشند. بنابراین باید به دنبال راهکاری بود که با غلبه بر این محدودیت، امکان انجام مطالعاتی جامع تر با نتایج دقیق تر و درصد خطای پایین تر را ممکن سازد. این مسئله گواهی بر لزوم به‌کارگیری روش‌های نوین تحلیل داده‌ها جهت حصول دانش، نظیر روش داده‌کاوی خواهد بود.دانش قابل توجهی که در زمان استفاده از خدمت یا مصرف کالا توسط مشتری، بین مشتری و سازمان تبادل می شود، به عنوان منبعی مهم برای سازمان شناخته می شود و کسب و بهره برداری از آن به یک مزیت رقابتی در سازمان ها تبدیل شده است.مدیریت دانش مشتری دربردارنده فرایندهایی ست که با شناسایی و اکتساب اطلاعات مشتری و نیز ایجاد و بهره برداری از دانش مشتریان، مربوط است [9]. چنین اطلاعاتی در ماورای محدوده های خارجی سازمان قرار دارند و دانشی که از آن ها استخراج می شود موجب ایجاد ارزش برای سازمان و مشتریان آن خواهد شد [32]. در این تحقیق مسئولیت کشف دانش بر عهده الگوریتم‌های داده‌کاوی خواهد بود. در ادامه از این دانش به عنوان راهنما در مسیر اتخاذ استراتژی‌های سازمان، بهره گیری می شود.

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم 12

2-1- مقدمه 13

2-2- مدیریت دانش 14

2-2-1- دانش چیست؟ 15

2-2-2- هرم دانش 15

2-2-3- انواع دانش 16

2-2-3-1- دانش صریح 16

2-2-3-2- دانش ضمنی 16

2-2-4- مدیریت دانش چیست؟ 17

2-2-5- استراتژی‌های مدیریت دانش 18

2-2-5-1- استراتژی اجتماعی سازی (تبدیل دانش پنهان به پنهان) 19

2-2-5- 2- استراتژی برونی سازی (پنهان به آشکار) 19

2-2-5- 3- استراتژی ترکیب سازی (آشکار به آشکار) 20

2-2-5- 4- استراتژی درونیسازی (آشکار به پنهان) 20

2-2-6-معایب عدم بهرهگیری از دانش در سازمان 20

2-2-7- اهداف مدیریت دانش 21

2-2-8- مدل های مدیریت دانش 21

2-3- مدیریت دانش مشتری 23

2-3-1- انواع دانش مشتری 24

2-3-2- مدل مدیریت دانش مشتری 28

2-4- مدیریت ارتباط با مشتری 29

2-4-1- مدیریت ارتباط مشتریان در نظام بانکی 32

2-4-2- مدیریت ارتباط با مشتری: اهداف، مزایا و چالش‌ها 33

2-5- مقایسه مفاهیم CKM و KM و CRM 34

2-6- تاریخچه‌ای از بانک و بانکداری 37

2-7-  سیر تحول فناوری اطلاعات در صنعت بانكداری 38

2-7-1 دوره اول: اتوماسیون پشت باجه 38

2-7-2- دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه 38

2-7-3- دوره سوم: اتصال مشتریان به حساب‌هایشان 38

2-7-4- دوره چهارم: یکپارچه‌سازی سیستم‌ها و مرتبط كردن مشتریان با تمامی عملیات بانكی 39

2-7-5- بانكداری الكترونیك 39

2-8- داده‌کاوی 40

2-8-1- مقایسه روش‌های آماری و داده‌کاوی 40

2-8-2- مفهوم داده‌کاوی 42

2-8-3- داده‌کاوی و کشف دانش 44

2-8-4- فرایند داده‌کاوی 45

2-8-5- معرفی روش‌های داده‌کاوی 51

2-8-5-1- دسته‌بندی 53

2-8-5-2- درخت تصمیم 53

2-8-5-3- شبکه‌های عصبی 55

2-8-5-4- پیش بینی 56

2-8-5-5- خوشه‌بندی 56

2-8-5-5- انواع خوشه‌بندی 57

2-8-5-5-2- معیارهای ارزیابی در خوشه‌بندی 59

2-8-5-6- تحلیل انحراف 60

2-8-5-7- قواعد وابستگی (انجمنی) 61

2-8-5-8- تحلیل توالی 61

2-8-6- نرم‌افزار داده‌کاوی 62

2-8-7- کاربردهای داده‌کاوی 63

2-8-7-1- داده‌کاوی در صنعت بانكداری 63

2-9- پیشینه تحقیق 65

2-9-1- کاربرد داده‌کاوی در بخش‌بندی و مدل‌سازی رفتاری مشتریان در صنعت بانکداری 66

2-9-2- کاربرد داده‌کاوی در ارزیابی اعتبار مشتریان 68

2-9-3- کاربرد داده‌کاوی در زمینه کشف تقلب 69

2-9-4- کاربرد داده‌کاوی در تحلیل روی‌گردانی مشتری 69

2-10- جمع‌بندی مطالب فصل 74

 

 

منابع و مآخذ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جدول‌ها

جدول 2-1 انواع مختلف تبدیلات دانش 19

جدول 2-2 مقایسه مفاهیم مدیریت دانش، مدیریت ارتباط با مشتری و مدیریت دانش مشتری 35

جدول 2-3 مقایسه روش‌های تحلیل آماری و داده‌کاوی 41

جدول 2-4 فعالیت‌های مربوط به فازهای CRISP-DM و خروجی هر فعالیت 50

جدول 2-5 نمونه داده‌های مورد نیاز در یک مسئله مدل‌سازی به روش دسته‌بندی 54

جدول 2-6 معیارهای محاسبه شباهت در خوشه‌بندی 59

جدول 2-7 معیارهای محاسبه فاصله در خوشه‌بندی 60

جدول 2-8 پژوهش‌های انجام‌گرفته در زمینه کاربرد داده‌کاوی در صنعت بانکداری 71

 

 

 

 

فهرست تصاویر و نمودارها

شکل 2-1 سلسله‌مراتب دانش 16

شکل 2-2 دانش صریح فقط بخش کوچکی از دانش را تشکیل می‌دهد. 17

شکل 2-3 مدل مدیریت دانش پروبست و رمهارد 22

شکل 2-4 چارچوب خوشه انگور جهت نوع شناسی دانش مشتری 26

شکل 2-5 مدل مدیریت دانش مشتری 28

شکل 2-7 گام‌های فرایند تولید دانش از پایگاه داده‌ها 44

شکل 2-8 متدولوژی فرآیند استاندارد میان صنعتی داده‌کاوی (CRISP-DM) 47

شکل 2-9 دسته‌بندی کلی عملکردهای داده‌کاوی 52

شکل 2-11 نیروهای رقابتی پورتر 64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت مدیریت محیط زیستی

    پاورپوینت مدیریت محیط زیستی پاورپوینت مدیریت محیط زیستی مدیریت محیط زیستی تعریف محیط زیست سیستم مدیریت زیست محیطی تعریف مدیریت محیط زیست زیست بوم محیط زیست در اسلام زیستگاههای جهان جايگاه ايران از نظر محيط ‌زيست رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا

    پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا پاورپوینت برنامه نویسی پویا دانلود پاورپوینت برنامه نویسی پویا پاورپوینت درباره برنامه نویسی پویا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با برنامه نویسی پویا جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب 26 اسلايد…

  • پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی

    پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی پاورپوینت گوجه فرنگی در جدول پاورپوینت گوجه فرنگی ویتامین c دارد پاورپوینت بذر گوجه فرنگی ch پاورپوینت گوجه فرنگی f1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هر آنچه در مورد گوجه فرنگی جهت…

  • پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش انواع فعل فارسی ششم ابتدایی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه: فعل…

  • ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد

    ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد ارزیابی اثرات زیست‌محیطی بهره‌برداری سد ارزیابی اثرات زیست‌محیطی سد سازی بررسی آثار زیست محیطی سد ارزیابی اثرات زیست محیطی بهره برداری سد رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته محیط زیست ارزیابی اثرات…

  • خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده

    خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل حميرا مشيرزاده رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب تحول در نظريه هاي روابط بين الملل، حميرا مشيرزاده شامل 39 صفحه…

  • دانلود تحقیق پرخاشگری و منشاء های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق پرخاشگری و منشاء های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پرخاشگری و منشاء های آن با فرمت docx در قالب 39 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می…

  • پاورپوینت اعتیاد در طبقه بندی DSM - IV

    پاورپوینت اعتیاد در طبقه بندی DSM - IV رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعتیاد جهت رشته پزشکی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سوء مصرف مواد…

  • دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بیمه با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بیمه با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد مالی شرکت های بیمه با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق شیوه های نوین ارائه صورت های مالی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شیوه های نوین ارائه صورت های مالی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شیوه های نوین ارائه صورت های مالی با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)

    پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم كتاب اصول بازاریابی كاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت: پاورپوینت تعداد…

  • پاورپوینت جامعه اسلامی

    پاورپوینت جامعه اسلامی پاورپوینت خصوصیات جامعه اسلامی پاورپوینت درمورد جامعه اسلامی پاورپوینت جامعه اسلامی چگونه است پاورپوینت فعالیت ها در جامعه اسلامی پاورپوینت درخصوص جامعه اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامعه اسلامی جهت رشته ی جامعه شناسی در قالب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده مبانی نظری داده کاوی توزیع شده دانلود مبانی نظری داده کاوی توزیع شده پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی توزیع شده مبانی نظری در مورد داده کاوی توزیع شده دانلود پیشینه…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیمای سازمان تألیف گرت مورگان ترجمه دکتر اصغر مشبکی با موضوع آفرینش واقعیت های اجتماعی

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیمای سازمان تألیف گرت مورگان ترجمه دکتر اصغر مشبکی با موضوع آفرینش واقعیت های اجتماعی کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیمای سازمان تألیف گرت مورگان ترجمه مشبکی با موضوع آفرینش واقعیت های اجتماعی، سازمان…

  • دانلود پاورپوینت زوج درمانی شناختی رفتاری

    دانلود پاورپوینت زوج درمانی شناختی رفتاری پاورپوینت زوج درمانی شناختی رفتاری پاورپوینت زوج درمانی شناختی رفتاری پیشرفته پاورپوینت کارگاه زوج درمانی شناختی رفتاری پاورپوینت اثربخشی زوج درمانی شناختی رفتاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زوج درمانی شناختی رفتاری جهت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی مبانی نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی دانلود مبانی نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق اثربخشی سرمایه اجتماعی ادبیات نظری اثربخشی سرمایه اجتماعی فصل دوم پایان نامه اثربخشی سرمایه اجتماعی مبانی نظری و پیشینه…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 3

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن 3 ارزیابی عملکرد با استفاده از رویکرد BSC دانلود رایگان پرسشنامه bsc نمونه پرسشنامه کارت امتیازی متوازن پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه…

  • بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

    بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن کیفیت درک شده برند ارزش درک شده برند سبز پایان نامه ارزش ویژه برند سبز ابعاد ارزش ویژه برند سبز پایان نامه عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز تاثیر…

  • دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی

    دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهیم و ویژگی های خط مشی جهت رشته مدیریت در 51 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی

    پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چالشهای تحقیقات مالی جهت رشته حسابداری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نمونه کوچک، بازار کم عمق،…

  • دانلود پاورپوینت اثرات ماساژ بر روی عملکرد و ریکاوری

    دانلود پاورپوینت اثرات ماساژ بر روی عملکرد و ریکاوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات ماساژ بر روی عملکرد و ریکاوری جهت رشته فیزیولوژی در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت حقوق بشر در افغانستان

    دانلود پاورپوینت حقوق بشر در افغانستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق بشر در افغانستان  جهت رشته اجتماعی در 74 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       برمبنای قانون تشکیل،…

  • پاورپوینت درس و کتاب اصول مهندسي اينترنت

    پاورپوینت درس و کتاب اصول مهندسي اينترنت پاورپوینت اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان ویراست دوم pdf پاورپوینت کتاب مهندسی اینترنت ملکیان ویراست دوم پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت دکتر احسان ملکیان ویراست دوم پاورپوینت کتاب اصول مهندسی اینترنت احسان ملکیان…

  • بهسازی زمین های استحصالی از دریا به روش تراکم دینامیکی

    بهسازی زمین های استحصالی از دریا به روش تراکم دینامیکی بهسازی بندر امیرآباد تراکم دینامیکی استحصال زمین از دریا بهسازی زمین های استحصالی بهسازی زمین های استحصالی از دریا بندر امیرآباد دانلود سمینار کارشناسی ارشد مهندسی عمران – ژئوتکنیک بهسازی…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد سود و پیش بینی سود آتی با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد سود و پیش بینی سود آتی با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره سود و پیش بینی سود آتی با فرمت docx…

  • دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx

    دانلود تحقیق در مورد هوش هیجانی و برخی از مدل های آن  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هوش هیجانی و برخی از مدل های آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل…

  • پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده

    پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده کلمات کلیدی : دانلود پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده پاورپوینت مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده مديريت تغيير و سازمان هاي يادگيرنده انواع تغییر کانونهای تغییر نیروهای تغییر دلایل مقاومت در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری مبانی نظری مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری دانلود مبانی نظری مدل پذیرش فناوری tam در صنعت بانکداری پیشینه تحقیق در مورد مدل پذیرش فناوری tam در…

  • پاورپوينت حوضه های آبریز

    پاورپوينت حوضه های آبریز دانلود پاورپوينت حوضه های آبریز دانلود پاورپوينت درمورد حوضه های آبریز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حوضه های آبریز جهت رشته جغرافیا در قالب 28 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بیل مکانیکی چرخ لاستیکی

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بیل مکانیکی چرخ لاستیکی رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - بیل مکانیکی چرخ لاستیکی در 33 اسلاید کاربردی به طور کامل و جامع همراه با تصاویرطبق موارد زیر بیان…

  • دانلود پاورپوینت شش سیگما یعنی پول

    دانلود پاورپوینت شش سیگما یعنی پول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شش سیگما یعنی پول جهت رشته مدیریت در 20 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شش سیگما یک…

  • دانلود تحقیق رقیب گرایی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رقیب گرایی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رقیب گرایی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پرسشنامه محقق ساخته هویت دینی 31 سوالی و 3 مولفه ای با روایی و پایایی

    پرسشنامه محقق ساخته هویت دینی 31 سوالی و 3 مولفه ای با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه هویت دینی پرسشنامه هویت دینی جوانان پرسشنامه هویت دینی دانشجویان پرسشنامه استاندارد هویت دینی پرسشنامه محقق ساخته هویت دینی پرسشنامه ارتباط…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ابرازگری هیجانی مبانی نظری ابرازگری هیجانی پیشینه تحقیق ابرازگری هیجانی پیشینه داخلی ابرازگری هیجانی پیشینه خارجی ابرازگری هیجانی پیشینه پژوهش ابرازگری هیجانی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت ورودی شهر و توقعات موردی از آن

    پاورپوینت ورودی شهر و توقعات موردی از آن پاورپوینت ورودی شهر پاورپوینت شهر پاورپوینت در مورد توقعات موردی ورودی شهر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ورودی شهر و توقعات موردی از آن جهت رشته عمران و شهر سازی در…