مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه 235 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه 235 صفحه

کلمات کلیدی :

مبانی نظری ارزیابی عملکرد
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد
مبانی نظری رتبه بندی بیمه
پیشینه تحقیق رتبه بندی بیمه
چارچوب نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

رفتن به سایت اصلی

مبانی نظری و پیشینه تحقیقات داخلی و خارجی ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه نمونه فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت می باشد که در آن به چارچوب نظری و پیشینه پژوهش می پردازیم.

 

مقدمه:
بیمه  از جمله نهادهای اقتصادی است که نقش مهمی در حیات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورها ایفا می کند. بیمه از شاخه های مهم بخش خدمات به شمار می رود که از یک سو باعث نوعی تأمین و احساس امنیت برای بیمه گذاران می شود و از سوی دیگر در رشته هایی که از نظر اقتصادی مطلوب بوده و در مسیر اهداف توسعه اقتصادی دولت می باشد، بستری مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می کند (صفوی و فلاحتی، 1386، ص 12).فلسفه شکل گیری بیمه وجود خطر می باشد که همواره سابقه اي به قدمت زندگي انسان داشته و با ضرر و زيان همراه بوده است و موجب دل مشغولي انسان از بدو خلقت بوده است. در گذشته سرمايه اندک بوده و خطر هم گستره چنداني نداشته است؛

 

 

اما با توسعه جوامع بر دارائي انسان اضافه شد و ميزان درگيري او با خطر و ريسک افزايش يافت. بشر در زندگي ابتدائی خود خطري که همواره او را تهديد مي کرد، احتمال حملة حيوانات و يا افرادي از قبایل دیگر بود و زماني که به سلاح دست يافت تصور کرد که به زندگي آرامي دست يافته است اما به تدربج که به زندگي بهتر و کاملتري رسيد، همين وسايل، خطرات تازه اي را براي او به ارمغان آورد و انسان در تمامي مراحل از فکر پيشگیري از خطرات غافل نماند. به نحوي که در دوران گذشته اگر حيواني در کارواني از بين مي رفت، حيوان ديگری با هزينه کاروان تهيه مي شد تا صاحب آن به تنهايي متحمل ضرر نگردد.  با وقوع انقلاب صنعتي در قرن هیجدهم به عمق مخاطرات افزوده شد، به نحوي که امروزه با پيشرفت علم و فن، خطرات جديدي وارد زندگي انسان شده است. به طور کلّي بايد اذعان داشت که بيمه؛ تأمين کننده مالي براي فعاليت هاي بازرگاني است، از طریق انتقال ريسک هاي اتفاقي به بيمه گر، توان و کارآيي بازرگانان افزايش مي يابد، کمک مؤثري در توزيع نسبي هزينه ها مي نمايد، سبب افزايش اعتبار بيمه گذار مي شود، يک نوع پس انداز است و اینکه جامعه و اقتصاد جامعه از آن منتفع می گردد (تدبیری، 1380، ص 8-5).

 

 

الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد: 
اصولا سیستم های ارزیابی با توجه به شرایط و مقتضیات سازمان طراحی می شوند. البته این مطالب به این معنی نیست که هر سازمانی باید الگوی موجود را با شرایط سازمانی وفق دهد، چرا که شاید هزینه طراحی و ایجاد یک الگو آنقدر زیاد باشد که از نظر اقتصادی به صرفه نباشد و چه بسا الگوهای کاملی وجود داردکه قبلاً این مسیر را طی کرده اند و قابلیت های زیادی برای استفاده در سازمان مورد نظر دارند. ولی در هر صورت هر سیستم ارزیابی عملکرد باید از یک سری الزامات خاصی برخوردار باشد.«پارکر » معتقد است مواردی مثل عملی بودن، قابل فهم بودن برای عموم، بهبود دادن خود ارزیابی به صورت مستمر، بیشتر بودن مزایا از هزینه ها و دارا  بودن معیارهای واقعی و مستدل و قوی از ویژگی های یک نظام ارزیابی عملکرد است.
وجود شاخص های عملکردی (مانند؛ اهداف کمی و کیفی، نرخ رشد سازمان، نرخ رشد بهره وری و …) و شاخص های غیر عملکردی (مانند؛ توانایی سازمان برای تعیین آرمان ها و مأموریت ها، توانایی سازمان برای شناخت نیاز آینده و …) نیز می تواند از الزامات یک سیستم و الگوی ارزیابی عملکرد باشد (آذر و دانشور، 1387، ص 129).

 

 

 

 

 ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب:
با توجه به مدل ها و چارچوب های ارائه شده و طبق نظر اکثر صاحب نظران در زمینه ارزیابی عملکرد، می توان ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب را به شرح زیر خلاصه کرد.

 

– از اهداف استراتژیک پشتیبانی کند؛ سیستم های ارزیابی عملکرد باید از اهداف استراتژیک نشات گرفته باشند. در غیر اینصورت این سیستم ممکن است فعالیت هایی را پشتبانی کند که اثر معکوس بر اهداف استراتژیک بگذارد. به علاوه باید به این نکته توجه کرد که اگر در طول زمان، استراتژی ها تغییر یابند، برخی شاخص های عملکرد نیز تغییر خواهند کرد. در نتیجه نیاز به انعطاف پذیری در این سیستم ها احساس می شود تا بتوان از این طریق اطمینان حاصل نمود که سیستم ارزیابی عملکرد همیشه با اهداف سازمان سازگار است.

 

– متوازن باشد؛ این موضوع که سیستم ارزیابی عملکرد نباید تنها از نقطه نظر مالی دیده شود بسیار حیاتی است. یک سیستم ارزیابی عملکرد بایستی انواع مختلفی از شاخص های عملکرد را شامل شود تا تمامی جنبه های مهم برای موفقیت سازمان را پوشش دهد. لذا بایستی بین شاخص های مختلف توازن وجود داشته باشد. یعنی به صورت متناسبی بر روی نتایج کوتاه و بلند مدت، انواع مختلف عملکرد (نظیر هزینه، کیفیت، تحویل، انعطاف پذیری و… ) جنبه های مختلف (نظیر مشتریان، ذی نفعان، رقبا، نوآوری و… ) و سطوح مختلف سازمانی (نظیر عملکرد کلی و بخشی ) تمرکز داشته باشد. 

 

– در مقابل بهینه سازی بخشی بایستد؛ از آنجا که شاخص های عملکرد بر روی رفتار کارکنان اثر گذارند، مجموعه ای نامناسب از شاخص ها می تواند به رفتار غیر کارکردی از طرف کارکنان منجر شود. به عبارت دیگر؛ کارکنانی که تنها در پی ارتقا و بهبود شاخص عملکرد مربوط به خود هستند، ممکن است تصمیماتی بگیرند که در تضاد با خواسته های مدیران باشد و بهبود در عملکرد واحد آنها به آسیب دیگر قسمت ها و یا حتی عملکرد کلی سازمان منجر شود. یک سیستم ارزیابی عملکرد باید از اینگونه بهینه سازی ها جلوگیری کند.

 

– تعداد شاخص های عملکرد آن محدود باشد؛ برای ایجاد عملکرد مناسب ضروری است که تعداد شاخص های عملکرد محدود باشند. افزایش تعداد شاخص ها نیاز به زمان تحلیل بیشتری دارد. گردآوری اطلاعاتی که از آنها استفاده ای نمی شود، یک اتلاف تلقی می شود. بنابراین، ضروری است که تنها داده هایی که برای یک هدف خاص کاربرد دارند و هزینه گردآوری آنها از مزایای مورد انتظارشان بیشتر نیست گردآوری شوند. همچنین افزایش تعداد شاخص های عملکرد، ریسک انباشت اطلاعات را افزایش می دهد که این امر موجب می شود که امکان اولویت بندی شاخص ها وجود نداشته باشد.

 

– دسترسی به آن آسان باشد؛ هدف یک سیستم ارزیابی عملکرد، دادن اطلاعات مهم درزمان مناسب و به شخص مناسب است. لذا نکته مهم درباره این سیستم ها آن است که باید به گونه ای طراحی شوند که اطلاعات آنها به راحتی بهبود یافته و در دسترس استفاده کنندگان از آن قرار گیرد و برای آنها قابل فهم باشد.
– حاوی شاخص های عملکرد جامع باشد؛ یک شاخص عملکرد باید هدف مشخص داشته باشد. به علاوه ضروری است که یک غایت مشخص نیز برای هر شاخصی تعریف شود و چارچوب زمانی مشخص شود که در قالب آن بایستی به آن غایت نائل شد (کریمی، 1385، ص 27).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مروری بر صنعت بیمه19
2-1-1- مقدمه.19
2-1-2- تعریف بیمه20
2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی.21
2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
2-1-3- تارخچه بیمه22
2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان.22
2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران.25
2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی.27
2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
2-1-4- انواع بیمه.29
2-1-4-1- بیمه های اجتماعی.29
2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی.30
2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی.31
2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31

2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33
2-2-1- مقدمه33
2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34
2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34
2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران.35
2-2-3- تعریف اندازه گیری36
2-2-4- دلایل اندازه گیری36
2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36
2-2-6- انواع ارزیابی37
2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر.37
2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر.37
2-2-7- مراحل ارزیابی.38
2-2-8- تعریف و مفهوم ارزیابی عملکرد.39
2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40
2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41
2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42
2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42
2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد.43
2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45

2-2-15- شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد.48
2-2-15-1-تعریف استاندارد48
2-2-15-2- تعریف شاخص48
2-2-15-3- انواع شاخص های عملکردی49
2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل.50
2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر.50
2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون.50
2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51
2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52
2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52
2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد.53

2-2-16- مدیریت عملکرد54
2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد.54
2-2-16-2- مزيّت هاي مديريت عملکرد.55
2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56
2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56
2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد.56
2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد.57
2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59
2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد.60
2-2-17-2- اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی61

2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61
2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد.62
2-3-2- ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب62
2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد.64
2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66
2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي.66
2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي.67
2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي.70
2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70
2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی)72
2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها)76
2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78
2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران (ارزش بازار)81
2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84
2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85
2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري.85
2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86
2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86
2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88
2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88
2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري.90
2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90
2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري.93
2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95
2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97
2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف.97
2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97
2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك.98
2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98 
2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني.98
2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.99
2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA).99
2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ.102
2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104
2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.106

2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107
2-4-1- مقدمه107
2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن.108
2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن.110
2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111
2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113
2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115
2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118
2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123
2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124

2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه.124
2-5-1- مقدمه.125
2-5-2- تعریف رتبه بندی125
2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه.125
2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی.126
2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه.128
2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي.134
2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135
2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135
2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق.149

2-7- مدل پیشنهادی تحقیق.152
2-7-1- مدل کلان (مفهومی)152
2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)153

منابع و مأخذ    
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنظیم هیجان شناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تنظیم هیجان شناختی فصل دوم پایان نامه تنظیم هیجان شناختی مبانی نظری تنظیم هیجان شناختی پیشینه تحقیق تنظیم هیجان شناختی پیشینه داخلی تنظیم هیجان شناختی پیشینه خارجی تنظیم هیجان شناختی پیشینه پژوهش تنظیم هیجان شناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی 30 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ذهن آگاهی 30 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ذهن آگاهی مبانی نظری ذهن آگاهی پیشینه تحقیق ذهن آگاهی پیشینه داخلی ذهن آگاهی پیشینه خارجی ذهن آگاهی پیشینه پژوهش ذهن آگاهی پیشینه نظری…

  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی

    سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی سیستم تزریقی موتورهای جرقه ای سیستمهای سوخت رسانی سیستم سوخت رسانی انژکتوری بنزینی نحوه توزیع سوخت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق مکانیک دانلود…

  • پاورپوینت اختلالات کلیوی

    پاورپوینت اختلالات کلیوی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات کلیوی جهت رشته ی پزشکی در قالب 55 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هموستاز نوزاد وابسته  به عملکرد…

  • دانلود تحقیق بهره وری و ضرورت آموزش به کارکنان با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بهره وری و ضرورت آموزش به کارکنان با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهره وری و ضرورت آموزش به کارکنان با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روشهای اندازه گیری پایداری 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روشهای اندازه گیری پایداری 44 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه روشهای اندازه گیری پایداری مبانی نظری روشهای اندازه گیری پایداری پیشینه تحقیق روشهای اندازه گیری پایداری پیشینه پژوهش روشهای اندازه گیری پایداری…

  • دانلود تحقیق روش های نوین تدریس با فرمت ورد

    دانلود تحقیق روش های نوین تدریس با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روش های نوین تدریس با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی

    پرسشنامه بررسی و تاثیر موفقیت کاری افراد در سازمان و پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی پرسشنامه موفقیت کاری پرسشنامه موفقیت کاری افراد پرسشنامه موفقیت کاری افراد در سازمان پرسشنامه پیشرفت شغلی پرسشنامه ارتقا شغلی پرسشنامه پیشرفت از لحاظ ارتقا شغلی…

  • پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری

    پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازار تألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری پاورپوینت کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری کتاب بازاريابي و مديريت بازارتألیف حسن الوداری دانلود رایگان پاورپوینت کتاب بازاريابي تألیف…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خودپنداره تحصیلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره تحصیلی مبانی نظری خودپنداره تحصیلی پیشینه تحقیق خودپنداره تحصیلی پیشینه داخلی خودپنداره تحصیلی پیشینه خارجی خودپنداره تحصیلی پیشینه پژوهش خودپنداره تحصیلی پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم) 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های ارتباطی مبانی نظری مهارت های ارتباطی پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی پیشینه داخلی مهارت های ارتباطی پیشینه خارجی مهارت…

  • بررسی علل عدم شركت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی فوق برنامه

    بررسی علل عدم شركت دانش آموزان در فعالیت های ورزشی فوق برنامه فوق برنامه اوقات فراغت فعالیت های ورزشی فعالیتهای ورزشی فوق برنامه فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه علل شركت دانش آموزان در فعالیتهای ورزشی خارج از مدرسه علل عدم…

  • پروژه پایانی مهندسی برق با عنوان ایمنی در برق

    پروژه پایانی مهندسی برق با عنوان ایمنی در برق برق گرفتگی ایمنی در برق ایمنی در برق فشار قوی ارزیابی ریسک برق گرفتگی تاثیرات جریان برق بر موجودات شناسایی خطرات برق گرفتگی دانلود پایان نامه ایمنی در برق دانلود پایان…

  • پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور

    پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور رفتن به سايت اصلي عنوان: پاسخنامه تشریحی سوالات تئوری های مدیریت پیشرفته رشته مدیریت بازرگانی فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور(آذر ماه سال 91) + منبع…

  • دانلود تحقیق نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نقش رسانه ها در بهبود وضعیت بهداشت با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانشجوی سیگاری 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دانشجوی سیگاری 47 صفحه فصل دوم پایان نامه دانشجوی سیگاری مبانی نظری دانشجوی سیگاری پیشینه تحقیق دانشجوی سیگاری پیشینه داخلی دانشجوی سیگاری پیشینه خارجی دانشجوی سیگاری پیشینه پژوهش دانشجوی سیگاری پیشینه نظری دانشجوی سیگاری ادبیات…

  • پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی در کسب و کارهای امروزی

    پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی در کسب و کارهای امروزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش سیستم های اطلاعاتی در کسب و کارهای امروزی جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع کسر و اعداد مخلوط

    پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع کسر و اعداد مخلوط رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی پنجم ابتدایی مبحث جمع کسر و اعداد مخلوط در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد

    ارزیابی کارکرد مخازن کربناته نفتی با استفاده از برآورد موازنه مواد الگوریتم ژنتیک مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته حل معادله موازنه مواد مخازن کربناته جنوب غرب در مخازن کربناته نفتی عملكرد مخازن کربناته با الگوریتم ژنتیک حل معادله موازنه…

  • وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه و قانون مدنی

    وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله وضعیت معاملات صغار وضعیت معاملات سفیه وضعیت معاملات مجنون وضعیت معاملات محجورین وضعیت معاملین فاقد اهلیت وضعیت معاملین فاقد اهلیت در فقه وضعیت معاملین فاقد اهلیت در قانون…

  • دانلود پاورپوینت جانشین پروری

    دانلود پاورپوینت جانشین پروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جانشین پروری جهت رشته مدیریت در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در طول نیم قرن گذشته اوضاع اجتماعی…

  • دانلود تحقیق تغییر حسابرس و دلایل آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تغییر حسابرس و دلایل آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي  هدف از این تحقیق بررسی تغییر حسابرس و دلایل آن با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری دانلود مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک سازمان ها با رایانش ابری پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک سازمان…

  • دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی

    دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی پاورپوینت قانون برگزاری پاورپوینت قانون پاورپوینت آیین نامه های اجرایی پاورپوینت مناقصه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه های اجرایی در قالب 15 اسلاید…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی خودپنداره کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره مبانی نظری خودپنداره پیشینه تحقیق خودپنداره پیشینه داخلی خودپنداره پیشینه خارجی خودپنداره پیشینه پژوهش خودپنداره پیشینه نظری خودپنداره ادبیات نظری خودپنداره چارچوب نظری خودپنداره رفتن به…

  • پاورپوینت تدریس مواد و نقش آن ها در زندگی فصل اول کتاب علوم نهم

    پاورپوینت تدریس مواد و نقش آن ها در زندگی فصل اول کتاب علوم نهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش علوم نهم متوسطه مبحث مواد و نقش آن ها در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم درس سلام به من نگاه کن

    دانلود پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان فصل دوم درس سلام به من نگاه کن پاورپوینت درس علوم تجربی اول دبستان پاورپوینت علوم تجربی اول دبستان پاورپوینت علوم اول دبستان پاورپوینت درس سلام به من نگاه کن اول دبستان رفتن به…

  • پرسشنامه راهبردهای شنیداری با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه راهبردهای شنیداری با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه شنیدن سنجش بسندگی شنیداری پرسشنامه راهبردهای شنیداری دانلود پرسشنامه شنیدن دانلود پرسشنامه راهبردهای شنیداری پرسشنامه راهبردهای شنیداری شناختی پرسشنامه راهبردهای شنیداری فراشناختی رفتن به سایت اصلی…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط بین رهبری فرآیند توزیع با تلاش های بازاریابی و عملكرد كانال های توزیع

    پرسشنامه بررسی ارتباط بین رهبری فرآیند توزیع با تلاش های بازاریابی و عملكرد كانال های توزیع پرسشنامه تلاش های بازاریابی پرسشنامه عملكرد كانال توزیع پرسشنامه قیمت گذاری پرسشنامه رهبری خرده فروشی پرسشنامه رهبری كانال توزیع رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان…

  • پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎

    پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎ در این پروژه پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع…

  • جزوه روانشناسی کودکان استثنایی

    جزوه روانشناسی کودکان استثنایی جزوه روانشناسی کودکان استثنایی رفتن به سایت اصلی جزوه روانشناسی کودکان استثنایی جزوه کلاسی تایپ شده بسیار منظم و درس به درس 60 صفحه pdf -  مناسب جمع بندی و  مرور امتحان پایان ترم

  • تشریح قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی

    تشریح قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی موافقت نامه های داوری موافقت نامه های داوری بین المللی قانون حاکم بر موافقت نامه های داوری بین المللی پایان نامه موافقت نامه های داوری بین المللی قانون حاکم بر…

  • دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی

    دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تبلیغات دینی جهت رشته معارف اسلامی در 40 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تعريف حضرت امام (ره) از تبليغات…

  • بررسی عوامل و رویکردهای تاثیرگذار بر رضایت شغلی و پیامدهای مثبت و منفی آن

    بررسی عوامل و رویکردهای تاثیرگذار بر رضایت شغلی و پیامدهای مثبت و منفی آن عوامل موثر بر رضایت شغلی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان عوامل موثر بر رضایت شغلی در…

  • تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها

    تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها خلاقیت نقاشی کودکان دانلود پایان نامه خلاقیت در نقاشی کودکان تحلیل نقاشی کودکان تهرانی و ارزیابی خلاقیت در آنها بررسی مشکلات عاطفی کودکان در آثار نقاشی آنها دانلود پایان نامه رشته…