مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند 19 صفحه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند 19 صفحه

کلمات کلیدی :

فصل دوم پایان نامه بازاریابی رابطه مند
مبانی نظری بازاریابی رابطه مند
پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند
پیشینه داخلی بازاریابی رابطه مند
پیشینه خارجی بازاریابی رابطه مند
پیشینه پژوهش بازاریابی رابطه مند
پیشینه نظری بازاریابی رابطه مند
ادبیات نظری بازاریابی رابطه مند
چارچوب نظری بازاریابی رابطه مند

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی رابطه مند می باشد. در بخش اول چارچوب و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند تشریح می شود و در بخش دوم پیشینه نظری تحقیق بازاریابی رابطه مند در پژوهش های داخلی و خارجی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری بازاریابی رابطه مند :

مفهوم بازاریابی رابطه مند

در اوایل سال (1983) واژه بازاریابی رابطه مند برای اولین بار مطرح شد.  بازاریابی رابطه مند  هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی بدوی یا کلاسیک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از بازارها و تغییرات پیوسته در محیط و ترکیب جمعیت، شرکتها با این واقعیت روبرو شدند که امروزه دیگر مانند گذشته شرکتها با یک نظام اقتصادی روبه گسترش و بازارهای درحال رشد روبرو نیستند. امروزه هر مشتری ارزش ویژه خود را دارد و اینک شرکتها برای به دست آوردن سهم بیشتری از بــــازار ثابت یا روبه کاهش باید مبارزه کنند، بنابراین هزینه های جذب مشتریان جدید روبه افزایش نهاده است.(منصوری،1375،ص 26)

 

 

بازاریابی رابطه مند تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.دنیای امروز مملو از تغییرات و دگرگونی هاست. تغییر در فناوری،تغییر در اطلاعات، تغییر در خواسته های مردم، تغییر در مصرف کنندگان و تغییر در بازارهای جهانی. اما از مهمترین تغییرات ایجاد شده در صحنه کسب‌وکار، تغییر در ارزشهای قابل عرضه به خریداران بوده است که به عنوان عامل اصلی موفقیت در سازمانهای فعلی شناخته می شود و سازمانهای پیشرو در هر صنعت موفقیت خود را مدیون توانایی در عرضه و ارائه ارزش بیشتر به خریداران در مقایسه با رقبایشان می دانند.

 

 

 تنها در صورت تمرکز منابع بر فرصتها و ایجاد ارزش برای مشتریان است که می توان به مزیت رقابتی پایدار دست یافت و پشتوانه ای محکم برای ادامه حیات سازمان و کسب رهبری در آن عرصه از رقابت را پیدا کرد.بازاریابی رابطه مند به دنبال برقراری چنان روابطی با مشتریان هدف است که مجدداً در آینده از او (شرکت) خرید کنند و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بهترین رویکرد جهت حفظ و نگهداری مشتریان این است که رضامندی فراوان در مشتری ایجاد کرد و آنچه را برای او ارزش تلقی می شود مورد توجه قرار داد تا در نتیجه وفاداری او نسبت به شرکت مستحکم شود. مدیریت ارتباط با مشتری نیز در پی ارائه ارزشهای بیشتر برای مشتری و دست‌یابی به مزایای ملموس و غیر ملموس ناشی از این رابطه است. در دنیای کنونی توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک مزیت رقابتی به شمار می رود. مشتریان در سازمانهای امروز در تولید کالا و ارائه خدمت ،توسعه دانش و توان رقابتی، همراه و همگام اعضای سازمان هستند. بنابراین مدیریت مؤثر و کارآمد رابطه با مشتری و خلق و ارائه ارزش به او از مهمترین مباحث مورد علاقه و توجه محققان و مدیران سازمانها محسوب می شود. (میر جعفری، 1388،23)

 

 

 

بازاریابی رابطه مند تلاش برای جلب مشارکت مشتریان ،تامین کنندگان و سایر ذینفعان در فعالیتهای بازاریابی و توسعه شرکت است.
بازاریابی رابطه مند به ایجاد روابط بلندمدت و متقابل با افراد و سازمانها و گروههای ذینفع اشاره می کند و اساس آن برقراری ارتباطات مطلوب و موثر به منظور حفظ ونگهداری آنهاست. در بین گروههای ذینفع، مشتــری مهمترین بوده و بازاریابی رابطه مند مشتري را به دیده یک دارایی می نگرد که مستهلک نمی شود و اگر چه در ترازنامه شرکتها جایی ندارد اما درحقیقت از همه آن اقلام مهمتــر است. بازاريابی رابطه مند، صرفاً به دنبال این نیست که خدمات را در مکان، زمان و قیمت موردتقاضای بازار هدف، دراختیارش قرار دهد، بلکه می خواهد چنان روابطی با بازار هدف ایجاد کند که مجدداً در آینده از او خرید و دیگران را نیز به این کار ترغیب کنند. بازاریابی رابطه مند به دنبال آن است که مشتریان بیشتری را حفظ کرده و مشتریان کمتری را از دست دهد. 

 

 

پيشرفت بازاریابی رابطه‌مند در بازار نوین امروز با پیمودن در جهت توسعه روابط با مشتریان صورت می‌گیرد. حفظ رابطه با مشتری یک مساله بلندمدت است و به جای نتایج و پیامدهای جاری باید به پیامدهای آتی آن توجه کرد.از سوی دیگر کیفیت رابطه با مشتری با میزان رضایت‌ مشتری سنجیده می‌شود. با توجه به فرهنگ‌های مختلف شیوه‌های حفظ رابطه با مشتریان متفاوت است در کشورهای خاورمیانه که مردمانی خون‌گرم و مهربان در آن زندگی می‌کنند، پیشینه تاریخی با قدمت بسیار دارند. برای استحکام بخشیدن به روابط خود با مشتریان به تعاملات اجتماعی و شخصی اهمیت می‌دهند. اینگونه تعاملات پیوسته و مداوم اجتماعی همچون ملاقات‌ها، دعوت‌های رسمی و غیررسمی در مجامع و مراسم‌ها‌، شرکت در مراسم‌های‌ مشتریان اهدای هدایا، جایزه خوش‌حسابی و مشاوره اقتصادی و تشریح خدمات بانکی را در دستور کار خود قرار دهند.(رجایی ،1391،ص 12)

 

 

 عمل ایجاد پیوند و وفاداری محکم با مشتریان، بازاریابی رابطه مند نامیده شده است. سه رویکرد برای توسعه پیوند قوی با مشتریان مطرح شده است. اولین رویکرد عبارت است از افزایش منافع مالی برای مشتریان. در هر حال این منافع مالی می‌تواند توسط رقبا تقلید شود و هیچ گونه تمایزی را به طور دائم برای شرکت به وجود نخواهد آورد.

 

دومین رویکرد این است که علاوه بر منافع مالی به مشتریان منافع اجتماعی اعطا کرد. رویکرد سوم عبارت است از اضافه کردن پیوند های ساختاری به منافع مالی‌ و اجتماعی . (حدادی،1388،301)بازاریابی رابطه مند از جمله استراتژی هایی است که شرکتهای کامیاب امروز برای دست‌یابی به اهداف خود از آن بهره برداری می کنند و می توان استفاده مطلوب از آنها را به عنوان یک مزیت رقابتی پایدار در دنیای تجارت امروز دانست. در حالی که تا مدتی پیش تمرکز برای جذب مشتریان جدید عمده ترین سیاست سازمانها بود، اما امروز سیاست های راهبردی و تجاری برای حفظ و بهبود وفاداری و افزایش اعتماد مشتریان نسبت به سازمان متمرکز شده است. مشتریان ماندگار عمدتاً خرید های خود را گسترش می دهند و همانطور که ذکر شد هزینه فروش به این گونه مشتریان بسیار پایین تر از مشتریان جدید یا بالقوه است و مشتریان ماندگار به صورت پیوسته، سازمان را به دیگران توصیه می کنند. چنین به نظر می رسد که در دنیای تجارت امروز توجه و عمل به اصول بازاریابی رابطه‌مند و مدیریت ارتباط با مشتری می تواند سهم عمده ای در حفظ و نگهداری مشتریان کنونی و در نتیجه سودآوری شرکت داشته باشد و می تواند برای شرکت به عنوان مزیت رقابتی پایدار به شمار آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک

    اهمیت و اهداف ادبیات کودک و تشریح دیدگاه های متفاوت درباره ادبیات کودک کلمات کلیدی : انواع ادبیات کودک وظایف ادبیات کودک پایان نامه ادبیات کودک اهمیت و اهداف ادبیات کودک پیدایش و سیر تاریخی ادبیات کودک دیدگاه های متفاوت…

  • مبانی نظری عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها

    مبانی نظری عوامل موثر بر زنجیره تامین و ارزیابی عملکرد آنها مبانی نظری زنجیره تامین مبانی نظری ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد صنایع غذایی ارزیابی عملکرد زنجیره تامین شاخص های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین مبانی…

  • دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن

    دیدگاه های و رویکردهای کارآفرینی در سازمان و بررسی مدلهای آن تاریخچه کارآفرینی سازمانی کارآفرینی درون سازمانی چیست کارآفرینی در سازمانها کارافرینی در سازمان ضرورت کارآفرینی سازمانی فرآیند کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی مدل کارآفرینی سازمانی اهمیت و ضرورت کارآفرینی…

  • دانلود تحقیق سود و سیاست های تقسیم آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سود و سیاست های تقسیم آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سود و سیاست های تقسیم آن با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

    بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه تخصیص منابع شبکه های مشارکتی شبکه های مبتنی بر شناخت سیستم های بی سیم مشارکتی تخصیص منابع در…

  • پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی

    پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی پاورپوینت فصل نهم کتاب تئوري و طراحي سازمان (جلد دوم) تألیف ریچارد ال دفت ترجمه پارساییان و اعرابی با موضوع تکنولوژی اطلاعات…

  • جامعه شناسی سازمان ها

    جامعه شناسی سازمان ها پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کامل کتاب جامعه شناسی سازمان ها  وپژه کارشناسی پیام نور در 273 اسلاید قابل ویرایش مناسب برای اساتید و  ارائه در کلاس دانشجو

  • عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق

    عوامل موثر بر سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران با دولت اسلامگرای ترکیه در قبال دولت جدید عراق دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته علوم سیاسی دانلود پایان‌نامه کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانلود پایان‌نامه ارشد علوم سیاسی خرید پایان‌نامه ارشد علوم سیاسی…

  • پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی

    پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی پاورپوینت بررسی جریان آب زیر زمینی جریان آب زیر زمینی قانون حاکم بر حرکت آب در زیر زمین خط جریان آب جریان یکنواخت آب جریان غیر یکنواخت آب جریان ماندگار آب قانون دارسی آب…

  • پرسشنامه ارزیابی اثرگذاری کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت

    پرسشنامه ارزیابی اثرگذاری کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه بر روی مدیریت و موفقیت پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی پرسشنامه سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه پرسشنامه کیفیت سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه ارزیابی اثرگذاری…

  • پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته نقاشی/ تصویرسازی/ ارتباط تصویری با عنوان تحول كاربرد رنگ در پیكره‌سازی از آغاز مسیحیت تاکنون

    پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته نقاشی/ تصویرسازی/ ارتباط تصویری با عنوان تحول كاربرد رنگ در پیكره‌سازی از آغاز مسیحیت تاکنون دانلود پایان‌نامه كارشناسی ارشد رشته نقاشی تصویرسازی ارتباط تصویری با عنوان تحول كاربرد رنگ در پیكره‌سازی از آغاز مسیحیت تاکنون ضحاك…

  • پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی

    پرسشنامه رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و هویت جمعی کلمات کلیدی : پرسشنامه شبکه های اجتماعی پرسشنامه شبکه های اجتماعی مجازی پرسشنامه تاثیر شبکه های اجتماعی دانلود پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی پرسشنامه استفاده از شبکه های اجتماعی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم یا بزه 37 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق جرم یا بزه 37 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه جرم یا بزه مبانی نظری جرم یا بزه پیشینه تحقیق جرم یا بزه پیشینه داخلی جرم یا بزه پیشینه خارجی جرم یا بزه…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2)

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم سوم دبستان - هر کدام جای خود ( 1) و ( 2) به کودکان کلاس…

  • دانلود تحقیق حمایت و سلامت اجتماعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حمایت و سلامت اجتماعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حمایت و سلامت اجتماعی با فرمت docx در قالب 32 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها با یکدیگر

    کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها با یکدیگر بهره وری پرستاران بالین كیفیت زندگی كاری دانلود مقالات رشته پرستاری دانلود مقالات پرستاری کیفیت زندگی کاری و بهره وری پرستاران بالین و ارتباط آن ها…

  • پاورپوينت معرفی پروژه ماهواره ای گریس

    پاورپوينت معرفی پروژه ماهواره ای گریس پاورپوينت معرفی پروژه ماهواره ای گریس پاورپوينت معرفی پروژه ماهواره ای پاورپوينت معرفی ماهواره گریس پاورپوينت در مورد معرفی پروژه ماهواره ای گریس پاورپوينت در مورد معرفی ماهواره گریس پاورپوينت معرفی ماهواره دانلود پاورپوينت…

  • دانلود تحقیق گردشگری و اکوتوریسم با فرمت ورد

    دانلود تحقیق گردشگری و اکوتوریسم با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی گردشگری و اکوتوریسم با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت اجتماعی زنان 174 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هویت اجتماعی زنان 174 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هویت اجتماعی زنان مبانی نظری هویت اجتماعی زنان پیشینه تحقیق هویت اجتماعی زنان پیشینه داخلی هویت اجتماعی زنان پیشینه خارجی هویت اجتماعی زنان…

  • تئوریهای و سبکهای سنتی و نوین رهبری با مطالعه در مراکز دانشگاهی

    تئوریهای و سبکهای سنتی و نوین رهبری با مطالعه در مراکز دانشگاهی سبک رهبری سبک رهبری لیکرت الگوی رهبری مشارکتی تئوریهای و سبکهای سنت رهبری تئوریهای و سبکهای نوین رهبری مطالعات دانشگاه های آمریکا در مورد رهبری دانلود تحقیق رهبری…

  • پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار

    پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار پاورپوینت آشنایی با خانه آبشار آشنایی با خانه آبشار خانه آبشار تاریخچه خانه آبشار خصوصیت های خانه آبشار نگاه بوم شناختی خانه آبشار خصوصیات بنا خانه آبشار رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل: عنوان: پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت اصول کارکرد و کاربرد موتورهای خطی در اتوماسیون و رباتیک

    دانلود پاورپوینت اصول کارکرد و کاربرد موتورهای خطی در اتوماسیون و رباتیک پاورپوینت موتورهای خطی در اتوماسیون دانلود پاورپوینت موتورهای خطی برای رباتیک پاورپوینت آماده کاربرد موتورهای خطی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول کارکرد و کاربرد موتورهای خطی…

  • بررسی رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار

    بررسی رفتار و عملکرد دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی در راه آهن تحت تاثیر بارهای وارده از قطار بتن الیافی اسلب تراک دالهای بتنی الیاف فولادی بارهای وارده از قطار دالهای بتنی مسلح به الیاف فولادی عملکرد دالهای بتنی…

  • دانلود پاورپوینت روش های فرم دهی فلزات

    دانلود پاورپوینت روش های فرم دهی فلزات پاورپوینت مکانیک شکل دهی به فلزات پاورپوینت روش های شکل دهی به فلزات پاورپوینت آشنایی با انواع شکل دهی فلزات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های فرم دهی فلزات جهت رشته…

  • نقش والدين در رفتار فرزند و نقش تفاوت های جنسی در نحوه برخورد والدین

    نقش والدين در رفتار فرزند و نقش تفاوت های جنسی در نحوه برخورد والدین ابعاد شیوه های فرزندپروری پایان نامه شیوه های فرزندپروری الگوهای شیوه های فرزندپروری شیوه های فرزندپروری بامریند شیوه های فرزند پروری در اسلام خانواده و شیوه…

  • پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت اجتماعی

    پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت اجتماعی پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت روان پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت اجتماعی پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت افراد در محل زندگی پاورپوینت عوامل موثر بر سلامتی انسان پ پاورپوینت عوامل موثر بر سلامت چی…

  • پاورپوینت حسابداری پیشرفته

    پاورپوینت حسابداری پیشرفته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری پیشرفته جهت رشته ی حسابداری در قالب 366 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تاجر شخصی است كه مالكیت…

  • پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم

    پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم پاورپوینت احکام مسجد قسمت سوم دانلود پاورپوینت احکام مسجد قسمت سوم پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت سوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم جهت رشته فقه و…

  • دانلود پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی

    دانلود پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سبب شناسی اختلالات روانی جهت رشته روانشناسی در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       هیچ علت واحدی…

  • بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه

    بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه بیمه بازار سرمایه سرمایه‌گذاری بیمه‌های اعتباری توسعه‌ صنعت بیمه اوراق بهادار بیمه‌ای دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی گسترش همکاری صنعت بیمه و بازار سرمایه دانلود پایان نامه بیمه دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت درس ششم فارسی نهم مبحث آداب زندگانی

    پاورپوینت درس ششم فارسی نهم مبحث آداب زندگانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فارسی نهم متوسطه مبحث آداب زندگانی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد کارکنان ادبیات نظری تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانلود مبانی نظری ارزیابی…

  • مقاله کامل و جامع مدارات رادیویی

    مقاله کامل و جامع مدارات رادیویی مدارات رادیویی دانلود مقاله مدارات رادیویی مدولاسیون فرکانس نوسانات الکترومغناطیسی پلاریزاسیون آنتن دانلود مقالات رشته برق رفتن به سایت اصلی مقاله کامل و جامع مدارات رادیویی     پیشگفتار مدارات رادیویی به خصوص فرستنده…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان مبانی نظری رفتار نامناسب معلمان دانلود مبانی نظری رفتار نامناسب معلمان پیشینه تحقیق رفتار نامناسب معلمان ادبیات نظری رفتار نامناسب معلمان فصل دوم پایان نامه رفتار نامناسب معلمان مبانی نظری و پیشینه…