مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
فصل دوم پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 15

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع پانزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز: 

در دنياي رقابت امروز هيچ سازماني نمی‌تواند از طريق سرآمدي در عمليات خود و يا نو آوري در محصولات خود، خود را از ساير سازمان‌ها متمايز كند، مگر اينكه نیازها و خواسته‌های مشتريان خود را عمیقاً درك كرده باشد، اين واقعيت موج کاربردهای سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتريان را به تلاطم در می‌آورد. سازمان‌های موفق امروزي كالا و خدماتي را ارائه می‌دهند كه توسط تک تک مشتريان تعريف شده است، در واقع اين سازمان‌ها به سرآمدي در نقاط كليدي تماس با مشتريان در بازاريابي، فروش و خدمات از طريق سفارشی ساختن انبوه  نائل می‌شوند.

 

 

امروزه بسياري از صنايع به دنبال اين هستند كه چگونه خود را از فروش با حجم بالا و بازاريابي راديو تلويزيوني به سمت مديريت روابط انفرادي با مشتريان منتقل كنند. در اينجا ذكر اين نكته ضروري به نظر می‌رسد كه يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري چيزي فراتر از اتوماسيون عمليات سنتي فروش، بازاريابي، زنجيره تأمین و يا خدمات از طريق تكنولوژي می‌باشد. يك سيستم مديريت ارتباط با مشتري همچنين فراتر از موضوع «كيفيت خدمات» يا «خدمات مشتري» است. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري، سیستم‌هایی در مورد دگرگوني كل سازمان و نحوه نگرش سازمان به مشتريان خود هستند. مديريت ارتباط با مشتري يك استراتژي براي كسب مزيت رقابتي می‌باشد. يك فلسفه و آرمان تحول در مورد نحوه رقابت كسب و كار در قرن بيست و يكم است. می‌توان گفت كه مديريت ارتباط با مشتري سنگ بناي اساسي موفقيت مالي سازمان‌ها می‌باشد (گالبریت و روگرس، 1999).  

 

 

 

در دنياي كسب و كار امروز بسياري از سازمان‌ها از انبوه اطلاعات اشباع شده‌اند، منابع اطلاعاتي از هر جايي درون و يا بيرون سازمان جاري می‌شوند، اما بسياري از سازمان‌ها از جمله بسياري از سازمان‌های ايراني از اين اطلاعات استفاده‌های تحليلي نمی‌کنند چرا كه تلفيق مناسبي از پایگاه‌های مختلف داده‌ها، مراكز تماس با مشتريان و اتوماسيون نيروهاي فروش را انجام نداده‌اند. سیستم‌های مديريت ارتباط با مشتري به سازمان‌ها كمك می‌کند تا بفهمند دست‌یابی به کدام مشتری به رایشان به صرفه است؟ حفظ کدام مشتری برایشان به صرفه است؟ کدام مشتری، مشتری استراتژیک است؟ کدام مشتری مهم است؟ کدام مشتری سودآور است و کدام مشتری را باید رها کرد؟ این دانش در نهایت به سازمانها کمک می‌کند تا تعيين كنند كه چگونه به نیازهای منحصر به فرد مشتريان پاسخ دهند. البته در تئوري گفته می‌شود كه سازمانها بايد با همه مشتريان خود به خوبي رفتار كنند، اما در واقعيت امكان پذير نيست كه سطح يكساني از توجه و تمركز معطوف به همه مشتريان شود. بهترين تلاش سازمان‌ها بايد مختص مشترياني باشد كه براي سازمان بيشترين ارزش و سود آوري را دارند به منظور دستيابي به هدف «تمركز كسب و كار روي مشتري مناسب» سازمان‌ها نيازمند تركيب خلاقانه‌ای از استراتژی‌ها، فرآیندها، تکنولوژی‌ها، منابع اطلاعاتي و افراد هستند. (بختایی و گلچین فر، 1386)

 

 

خلق يك محيط دلخواه و بهينه مديريت ارتباط با مشتري به طور روز افزوني تبديل به چالش اصلي كسب و كار شده است.   «مديريت ارتباط با مشتري چالش اصلي استراتژيك قرن بيست و يكم است» (گالبریت و روگرس، 1999). پاتريك بولتما  مشاور خدمات مشتري اينگونه نظر می‌دهد: «مديريت ارتباط با مشتري (CRM) بزرگترين آرزوي كمپاني شما براي آينده می‌باشد.» علاوه بر اين ونيك سوين  از موسسه  SAS ادعا می‌کند كه : مديريت ارتباط با مشتري به سرعت در حال تبديل شدن به پيش نيازي براي بقا و موفقيت كليه كسب و کارها در بازار رقابتي امروز است. 
 

 

 

 

 

 

 

اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان

بازیابی اطلاعات مشتریان، تجزیه و تحلیل دقیق و هدف‌دار آن با تاکید بر موضوع کانون توجه قرار دادن مشتری به عنوان هسته فعالیت های سازمانی منجر به توان افزایی سازمان ها جهت نیل به اهدافشان خواهد شد. بدیهی است که برای توسعه تجارت الکترونیک و ورود به بازارهای جهانی، داشتن مدیریت روابط با مشتری از الزامات اساسی به شمار می رود. هرچه شرکت‌های بیشتری به پیاده‌سازی مفهوم «مدیریت ارتباط با مشتریان» اقدام می کنند، مسأله چگونگی و نحوه استقرار این سیستم به عنوان چالش اساسی شرکت‌ها باقی می ماند. لذا شناسایی عوامل کلیدی موفقیت می تواند نقش تعیین کننده ای در فرآیند پیاده‌سازی و استقرار این‌گونه سیستم ها در سازمان ها داشته باشد (دهمرده و همکاران، 1389). 

 

 

 

همچنین با توجه به اهمیت مشتری به‌عنوان یکی از ارکان حیات یک سازمان و تاکید CRM ‏ به این عنصر، دلایل زیر را می توان به عنوان ضرورت های استفاده از CRM‏ در یک سازمان (با توجه به پیچیدگی و گستردگی فعالیت های هر سازمان) مطرح کرد (امیری، 1388):
•    بهبود خدمات
•    رضایت مشتری
•    کاهش هزینه ها
•    ارتباط فرد به فرد، حتی با میلیون ها مشتری

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    32-1) مقدمه    3
2-2 ) ادبيات تحقيق    1
2-2- 1- تعريف مديريت ارتباط با مشتري    1
2-2- 2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    4
2-2- 3- اهميت اجراي CRM در محيط كسب و كار امروز:    7
2-2- 4- فرآيند مديريت ارتباط با مشتري:    10
2-2- 5-1- شناسايي مشتريان سازمان:    10
2-2- 5-2-جذب مشتري :    11
2-2- 5-3- رتبه بندي مشتريان:    11
2-2-5 – انواع فن آوری CRM    13
2-2- 5-1- مديريت ارتباط با مشتري عملياتي    13
2-2-5- 2- مديريت ارتباط با مشتري تحليلي    14
2-2-5- 3- مديريت ارتباط با مشتري مشاركتي    15
2-2-5- 3- 1- اتوماسيون بازاريابي سازمان:(EMA)    15
2-2-6- اجزای مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-2-6-1-مشتری    16
2-2-6- 2- ارتباط    18
2-2-6- 3- مدیریت    19
2-2-7- مزایای استفاده از CRM    20
2-2-7-1- مزایای استفاده از CRM برای سازمان    20
2-2-7-2 – مزایای CRM برای مشتریان    21
2-2-7-3 – مزایای مدیریت ارتباط با مشتری برای کارمندان    21
2-2-8 – مراحل اجرای CRM    22
2-2-9 – مزایای CRM برای شرکت‌های بیمه    24
2-2-10- کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت‌های بیمه    26
2-2-10-1- ارائه دید واحد از مشتری    26
2-2-10-2 -یکپارچه کردن کانال‌های چندگانه ارائه خدمت و فروش به مشتریان    27
2-2-10-3- بازاریابی هدفمند برای ایجاد وفاداری و گسترش مشتریان    28
2-2-11- مدیریت مؤثر کانال‌های توزیع:    29
شکل 4 ) مقایسه کانالهای توزیع سنتی با کانالهای توزیع بر مبنای CRM (Peppers & Rogers ,2003)    30
2-2-12- (رابطه CRM با عملكرد بازاريابي (مدل مفهومي پژوهش    30
2-2-12-1 – تمركز بر مشتريان كليدي    32
2-2-12-2 – سازماندهي متناسب با CRM    34
2-2-12-3-  مديريت دانش    36
2-2-12-4-  تكنولوژي    38
2-2-13-  عملكرد سازماني    39
2-2-13-1 – اعتماد    39
2-2-13-2- رضایت مشتری    40

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی فصل دوم پایان نامه استرس تحصیلی مبانی نظری استرس تحصیلی پیشینه تحقیق استرس تحصیلی پیشینه داخلی استرس تحصیلی پیشینه خارجی استرس تحصیلی پیشینه پژوهش استرس تحصیلی پیشینه نظری استرس تحصیلی ادبیات…

  • پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک

    پرسشنامه بررسی نقش شاخص های فردی و سازمانی در بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه مدیریت پرسشنامه یادگیری الکترونیک پرسشنامه سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک پرسشنامه بکارگیری سیستم های مبتنی بر یادگیری الکترونیک رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس

    پاورپوينت گیاه شناسی و ترکیبات شیمیایی عدس پاورپوينت عدس پاورپوينت در مورد عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن دانلود پاورپوينت در مورد عدس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عدس آشنایی با آن جهت رشته کشاورزی…

  • پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش

    پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنايی با سيستم‎های مديريت دانش جهت مدیریت در قالب 106 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         عوامل اجتماعي،…

  • پاورپوینت آشنایي با مهندسی خلاقيت و نظريه حل ابداعانه مسئله (TRIZ )

    پاورپوینت آشنایي با مهندسی خلاقيت و نظريه حل ابداعانه مسئله (TRIZ ) پاورپوینت آشنایي با مهندسی خلاقيت ونظريه حل ابداعانه مسئله (TRIZ ) پاورپوینت آشنایي با مهندسی خلاقيت پاورپوینت نظريه حل ابداعانه مسئله (TRIZ ) دانش خلاقيت شناسي وTRIZ تعريف…

  • راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تشریح انواع آنها

    راهبردهای یادگیری خودتنظیمی و تشریح انواع آنها انواع خودتنظیمی مدل های خودتنظیمی نظریه های خودتنظیمی مدلهای یادگیری خودتنظیمی نظریه های یادگیری خودتنظیمی مقایسه مدلهای یادگیری خودتنظیمی راهبردهای یادگیری خودتنظیمی چیست مهارتهای اساسی یادگیری خودتنظیمی پایان نامه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی تحقیق…

  • دانلود تحقیق بانکداری موبایلی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بانکداری موبایلی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بانکداری موبایلی با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه

    ارائه الگوی مطلوب ارزیابی عملکرد پرسنل دانشگاه پایان نامه ارزیابی عملکرد ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد شاخص های ارزیابی عملکرد پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان عوامل کلیدی موفقیت ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی…

  • دانلود تحقیق تدریس و حیطه های مهارتی معلم با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تدریس و حیطه های مهارتی معلم با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تدریس و حیطه های مهارتی معلم با فرمت docx در قالب 51 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیرهای کلان اقتصاد 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق متغیرهای کلان اقتصاد 43 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه متغیرهای کلان اقتصادی مبانی نظری متغیرهای کلان اقتصادی پیشینه تحقیق متغیرهای کلان اقتصادی پیشینه پژوهش متغیرهای کلان اقتصادی پیشینه نظری متغیرهای کلان اقتصادی…

  • پاورپوینت مدیریت جنگلها و مراتع

    پاورپوینت مدیریت جنگلها و مراتع پاورپوینت رئیس جدید سازمان جنگلها پاورپوینت خسرو شهبازی پاورپوینت یگان حفاظت سازمان جنگلها پاورپوینت فیش حقوقی سازمان جنگلها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت جنگلها و مراتع جهت رشته محیط زیست در قالب 11 اسلاید…

  • پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی

    پیشنهاد چارچوبی جهت تشخیص علل تاثیرگذار و درصد تاثیر آنها در سود و زیان بیمه با داده کاوی بیمه شخص ثالث خودرو پایان نامه ارشد داده کاوی کاربرد داده کاوی در بیمه تشخیص خسارت بیمه با داده کاوی سود و…

  • دانلود تحقیق ریسک و عوامل موثر بر آن در سرمایه گذاری ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ریسک و عوامل موثر بر آن در سرمایه گذاری ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ریسک و عوامل موثر بر آن در سرمایه گذاری ها با فرمت docx در قالب 37…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های طلاق عاطفی 94 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های طلاق عاطفی 94 صفحه فصل دوم پایان نامه نظریه های طلاق عاطفی مبانی نظری نظریه های طلاق عاطفی پیشینه تحقیق نظریه های طلاق عاطفی پیشینه پژوهش نظریه های طلاق عاطفی پیشینه نظری نظریه…

  • بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان

    بررسی تناسب محتوای کتب درسی با نیاز دانش آموزان پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی تحلیل محتوای کتاب درسی دین و زندگی پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی 1 پایان نامه تحلیل محتوای کتاب دین و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار جنسی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش رفتار جنسی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار جنسی مبانی نظری رفتار جنسی پیشینه تحقیق رفتار جنسی پیشینه داخلی رفتار جنسی پیشینه خارجی رفتار جنسی پیشینه پژوهش رفتار جنسی پیشینه نظری رفتار جنسی…

  • پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

    پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات جهت رشته مدیریت در قالب 81 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اطلاعات ( مانند…

  • رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان

    رابطه خودکارآمدی و اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان پایان نامه خودکارآمدی تحصیلی دانلود پایان نامه خودکارآمدی پایان نامه اهمال کاری پایان نامه اهمال کاری تحصیلی تاثیر خودکارآمدی بر اهمال کاری تحصیلی اهمال کاری تحصیلی در دانش آموزان رابطه خودکارآمدی…

  • پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده ها

    پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده ها پاورپوینت انواع معماری پردازنده های گرافیکی پاورپوینت انواع معماری های پردازنده ها پاورپوینت معماری پردازنده های چند هسته ای پاورپوینت معماری پردازنده های شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تفاوت تکنولوژی های پردازنده…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه تنیدگی شغلی و میزان خطای انسانی 191 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه تنیدگی شغلی و میزان خطای انسانی 191 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تنیدگی شغلی پیشینه تحقیق تنیدگی شغلی مبانی نظری میزان خطای انسانی پیشینه تحقیق میزان خطای انسانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - اعتیاد و مواد مخدر

    پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - اعتیاد و مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس مطالعات اجتماعی هشتم - اعتیاد و مواد مخدر به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 12 اسلاید و با…

  • پاورپوینت حسابداری سیاسی و هزینه و منافع سیاسی

    پاورپوینت حسابداری سیاسی و هزینه و منافع سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سیاسی و هزینه و منافع سیاسی جهت رشته مدیریت در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت خاک رس در 30 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت خاک رس در 30 اسلاید قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت خاک رس در 30 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور جامع همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر نشان داده…

  • دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان

    دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه اقتضایی در تئوری های سازمان  جهت رشته مدیریت در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن

    اهمیت و نقش فناوری در آموزش و پرورش و موانع و مشکلات آن تحقیق در مورد مدارس هوشمند اهميت و نقش فناوري در آموزش تحقیق در مورد هوشمندسازی مدارس پیشینه هوشمندسازی مدارس در ایران پیشینه هوشمندسازی مدارس در جهان جايگاه…

  • نمونه سوالات جدید آزمون ورودی بهیاری و پرستاری دانش آموزان پایه دهم با توجه به منابع جدید سال 1396

    نمونه سوالات جدید آزمون ورودی بهیاری و پرستاری دانش آموزان پایه دهم با توجه به منابع جدید سال 1396 نمونه سوالات ویژه و پرتکرار آزمون ورودی هنرستان های بهیاری و پرستاری نمونه سوالات آزمون بهیاری ورودی دبیرستان پایه دهم با…

  • اکولوژی

    اکولوژی اكولوژی دانلود مقاله اكولوژی گیاه سورگوم دانلود مقاله رابطه موجودات زنده با محیط رابطه موجودات زنده با محیط كشت گیاهان به صورت مخلوط دانلود مقاله کشاورزی با عنوان اکولوژی رفتن به سایت اصلی اكولوژی   اكولوژی یعنی رابطه موجودات…

  • دانلود تحقیق درباره مبانی نظری رضایت زناشویی word

    دانلود تحقیق درباره مبانی نظری رضایت زناشویی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری رضایت زناشویی با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پایان نامـه کارشنـاسی ارشـد رشته علوم سیاسی با عنوان بررسی رابطه میان احساس عدالت در نزد جوانان تهرانی و هویت ملی

    پایان نامـه کارشنـاسی ارشـد رشته علوم سیاسی با عنوان بررسی رابطه میان احساس عدالت در نزد جوانان تهرانی و هویت ملی هویت ملی عدالت منزلتی عدالت سیاسی عدالت توزیعی تبیین جایگاه هویت در میان جوانان رابطه عدالت و هویت ملی…

  • ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن

    ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن رشوه اثرات رشوه رشوه در فقه و حقوق موضوعه رشوه در قانون مجازات اسلامی راشی مرتشی ارتــشا رایــش دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق صمیمیت کلامی و غیرکلامی معلمان 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق صمیمیت کلامی و غیرکلامی معلمان 58 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری صمیمیت کلامی معلمان مبانی نظری صمیمیت غیرکلامی معلمان پیشینه تحقیق صمیمیت کلامی معلمان پیشینه تحقیق صمیمیت غیرکلامی معلمان فصل دوم پایان نامه صمیمیت…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مالیات بر درآمد با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد مالیات بر درآمد با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری مالیات بر درآمد با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد بودجه و مزایای آن با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد بودجه و مزایای آن با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری درباره بودجه و مزایای آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه…

  • نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی

    نقش تلفیق در برنامه‌های درسی پایه اول ابتدائی و ارائه یك الگوی راهنما جهت تدوین برنامه‌های درسی مبتنی بر رویكرد تلفیقی برنامه درسی موانع و محدودیتهای سازماندهی تلفیقی برنامه‌های درسی برنامه درسی تلفیقی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نقش تلفیق در برنامه‌های…

  • پاورپوينت فصل سوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث عبارت های جبری

    پاورپوينت فصل سوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث عبارت های جبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت فصل سوم رياضی هفتم ابتدايی مبحث عبارت های جبری در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…