مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری
ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 13

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.این فایل در واقع سیزدهمین مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری می باشد که باز بصورت منحصر به فرد در سایت فایلینا قرار گرفت

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

 

 تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است.

 

 

در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است. از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد.

 

 

اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است. بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايي مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

اصطلاح مديريت ارتباط با مشتري با مفاهيم زير نيز ارتباط تنگاتنگي دارد:
–    بازاريابي پايگاه داده‌اي؛
–    بازاريابي تك به تك.

 

 

مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي مشتريان: مبناي مديريت ارتباط با مشتري ارزشي است كه به مشتري ارائه مي‌شود و اين ارزش، چيزي است كه مشتري درك مثبتي از آن دارد. اين ارزش مي‌تواند مزايايي را به شكلهاي زير براي مشتري فراهم سازد. تضمين كيفيت، ايجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزايش قابليت اطمينان، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول كه از طريق برنامه‌هاي بازاريابي حاصل مي‌شود. در يك مطالعه موردي كه به مزاياي حفظ ارتباط با مشتري توجه شده، 

مزاياي مشتريان از ايجاد ارتباط در سه طبقه به شرح ذيل ارائه گرديده است:
–    اطمينان: كاهش سردرگمي، اطمينان به ارائه‌دهنده خدمات و احساسي آكنده از اعتماد به او؛
–    مزاياي اجتماعي: متمايز كردن مشتريان، آشنايي مشتريان با كاركنان و توسعه روابط دوستانه با مشتريان؛
–    بهرمندي از خدمات بيشتر: خدمات اضافي، قيمتهاي ويژه و اولويت بالاتر نسبت به ديگر مشتريان 

 

 

 

البته بايد توجه داشت كه مشتريان متفاوتند. در نتيجه ارزش روابط و نوع رابطه برقرار شده با آنان نيز متفاوت است كه اين امر بايد در ايجاد ارتباط مدنظر قرار گيرد (الهي و حيدري، 1387). مزاياي مديريت ارتباط با مشتري براي سازمانها: مد نظر قرار دادن مديريت ارتباط با مشتري مي‌تواند مزاياي بي شماري براي سازمانها فراهم كند كه در ادامه به برخي از آنها اشاره مي‌شود:

1. از آنجا كه يكي از مهمترين دارايي يك سازمان مشتريان آن هستند، با استفاده از اين رويكرد، حفظ مشتريان فعلي و ترغيب آنان به خريدهاي مجدد، زمينه ساز بقاي سازمان است كه هدف اصلي هر سازماني است.

 

2. از جنبه ديگر، با ورود فناوري اطلاعات به سازمانها زير چتر مديريت ارتباط با مشتري، زمينه‌اي فراهم مي‌شود تا سازمانها به سمت سازمانهاي هوشمند و دانش محور حركت كنند و با به كارگيري نرم افزارهاي مديريت ارتباط با مشتري، هزينه‌هاي پردازش اطلاعات را كاهش دهند و ارتباطات با مشتريان در زمان كمتر و با سرعت بيشتري صورت گيرد كه نتيجه نهايي آن، افزايش قدرت رقابتي سازمان در محيط پرتلاطم امروزي است.

 

 

3. مزيت ديگر اين است كه مديريت ارتباط با مشتري، با جمع آوري اطلاعات كامل مشتريان در يك پايگاه داده، امكان طبقه‌بندي مشتريان را براساس راهبردها و معيارهاي سازمان فراهم مي سازد، كه اين امر مي‌تواند در رسيدن به هدف مديريت ارتباط با مشتري يعني «حذف، كاهش و عدم ترغيب مشتريان غير سودآور» را تسهيل كند. توضيح اينكه مؤسسات براي افزايش ارزش دارايي سهامداران و ذينفعان به وجود مي‌آيند، لذا حذف مشتريان غيرسودآور مي‌تواند به افزايش سود و كاهش هزينه در سازمانها منجر شود، مگر اينكه ملاحظاتي در اين ميان وجود داشته باشد (گلچين‌فر و بختايي، 1390).

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)    2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46
 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری

 

منابع
 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق منبع کنترل 35 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری منبع کنترل پیشینه تحقیق منبع کنترل پیشینه داخلی منبع کنترل پیشینه خارجی منبع کنترل پیشینه پژوهش منبع کنترل پیشینه نظری منبع کنترل ادبیات نظری منبع کنترل…

  • پاورپوينت مدیریت انگیزه ، مدیرت کار و زمان ، مدیریت خلاقیت

    پاورپوينت مدیریت انگیزه ، مدیرت کار و زمان ، مدیریت خلاقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت مدیریت انگیزه ، مدیرت کار و زمان ، مدیریت خلاقیت جهت رشته مدیریت قالب 59 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • دانلود تحقیق عزت نفس با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عزت نفس با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عزت نفس با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد   فهرست مطالب عزت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادکامی 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شادکامی 45 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی مبانی نظری شادکامی پیشینه تحقیق شادکامی پیشینه داخلی شادکامی پیشینه خارجی شادکامی پیشینه پژوهش شادکامی پیشینه نظری شادکامی ادبیات نظری شادکامی چارچوب نظری شادکامی…

  • طبقه بندی هزینه ها و فعالیتها در سیستم ABC و بررسی ساختار داخلی دانشگاهها جهت اجرا هزینه یابی آموزش

    طبقه بندی هزینه ها و فعالیتها در سیستم ABC و بررسی ساختار داخلی دانشگاهها جهت اجرا هزینه یابی آموزش هزینه یابی بر مبنای فعالیت محاسبه بهای تمام شده آموزش سلسله مراتب فعالیتها در سیستم ABC سلسله مراتب هزینه ها در…

  • دانلود تحقیق حاکمیت شرکتی و مکانیزم آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حاکمیت شرکتی و مکانیزم آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حاکمیت شرکتی و مکانیزم آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مقاله ترجمه شده رشته حسابداری با عنوان نوسانات و پیش بینی درآمد

    مقاله ترجمه شده رشته حسابداری با عنوان نوسانات و پیش بینی درآمد همکاری در فروش فایل فروشگاه ساز فایل همکار در فروش مقاله ترجمه شده دانلود مقاله ترجمه شده رشته حسابداری ماندگاری نوسانات درآمد درآمد های هسته و گذرا پیش…

  • دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد و اهمیت آن با فرمت word

    دانلود چارچوب و مبانی نظری در مورد ارزیابی عملکرد و اهمیت آن با فرمت word رفتن به سايت اصلي خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری ارزیابی عملکرد و اهمیت آن با فرمت docx در قالب 28…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و منابع حمایت اجتماعی 58 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ابعاد و منابع حمایت اجتماعی 58 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه حمایت اجتماعی تاریخچه حمایت اجتماعی مبانی نظری حمایت اجتماعی پیشینه تحقیق حمایت اجتماعی پیشینه پژوهش حمایت اجتماعی فصل دوم پایان نامه حمایت اجتماعی مبانی…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی یا همه گیری بیماری های عفونی

    پاورپوینت اپیدمیولوژی یا همه گیری بیماری های عفونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی بیماری های عفونی جهت رشته پزشکی در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     ابتلا…

  • طراحی و پیاده سازی مدلی برای تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری

    طراحی و پیاده سازی مدلی برای تشخیص و ردیابی بدافزارها در محدوده رایانش ابری مدلی برای تشخیص بدافزار در رایانش ابری ردیابی بدافزار در رایانش ابری شناسایی بدافزار در رایانش ابری تحقیق در مورد رایانش ابری رایانش ابری مقاله مقاله…

  • پاورپوینت گیاه زيره سبز

    پاورپوینت گیاه زيره سبز دانلود پاورپوینت زيره سبز پاورپوینت شرح گیاه زیره سبز پاورپوینت زيره سبز پاورپوینت آماده سازی خاک جهت کشت زیره سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زيره سبز جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 32…

  • پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن

    پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوينت ولایت محوری پاورپوينت در مورد ولایت محوری و الزامات آن دانلود پاورپوينت ولایت محوری دانلود پاورپوينت ولایت محوری و الزامات آن پاورپوینت در مورد ولایت محوری پاورپوينت آشنایی با ولایت محوری پاورپوينت آشنایی…

  • دانلود تحقیق کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بررسی معماری در اقلیم سرد

    پاورپوینت بررسی معماری در اقلیم سرد پاورپوینت بررسی معماری در اقلیم سرد بررسی معماری در اقلیم سرد تحقیق بررسی معماری در اقلیم سرد مقاله بررسی معماری در اقلیم سرد معماری اقلیم سرد آشنایی با معماری در اقلیم سرد پروژه معماری…

  • پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی

    پروژه رشته معماری با عنوان بازار ایرانی بازارهای ایرانی معماری بازار ایرانی طراحی معماری مراکز خرید دانلود پروژه بازارایرانی دانلود پروژه معماری بازار ایرانی دانلود پروژه طراحی معماری مراکز خرید رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه رشته معماری با عنوان…

  • دانلود تحقیق مالکیت و ساختار آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مالکیت و ساختار آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مالکیت و ساختار آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پروپوزالارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده

    پروپوزالارزیابی تطبیقی کیفیت سود گزارش شده با سود تجدید ارائه شده سود گزارش شده سود تجدید ارائه شده تجدید ارائه صورت های مالی بررسی کیفیت سود تجدید ارائه شده کیفیت سود تجدید ارائه شده از نگاه پایداری سود کیفیت سود…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی

    دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه و کارآفرینی پاورپوینت کارآفرینی پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه در خدمت کارآفرینی جهت رشته مدیریت در قالب 60…

  • پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان

    پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان پاورپوینت برنامه ريزي در سازمان برنامه ريزي در سازمان تحقیق برنامه ريزي در سازمان اهميت و ضرورت برنامه ريزي تعريف برنامه‌ريزي ويژگي‌هاي برنامه‌ريزي هدف‌های برنامه ریزی فرايند برنامه ریزی و‌يژگي‌هاي يك برنامه خو‌ب انواع برنامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی A و B

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی A و B کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تیپ شخصیتی مبانی نظری تیپ شخصیتی پیشینه تحقیق تیپ شخصیتی پیشینه داخلی تیپ شخصیتی پیشینه خارجی تیپ شخصیتی پیشینه پژوهش تیپ شخصیتی پیشینه نظری…

  • دانلود تحقیق درباره روش های تولید برق word

    دانلود تحقیق درباره روش های تولید برق word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی روش های تولید برق با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • درآمیختگی هنر ایرانی با چین

    درآمیختگی هنر ایرانی با چین هنر ایرانی آمیزش هنر ایرانی با چین اشتراکات هنر ایرانی و چینی درآمیختگی هنر ایرانی با چین اتثیر و نفوذ هنرهای ایرانی و اسلامی در شرق دانلود مقالات رشته هنر دانلود مقالات هنر رفتن به…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال لجبازی- نافرمانی کودکی  با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد word بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.  …

  • پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 32 (کاهش ارزش دارایی ها)

    پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 32 (کاهش ارزش دارایی ها) دانلود رایگان پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 32 (کاهش ارزش دارایی ها) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره 32 (کاهش ارزش دارایی ها) پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره سی و دو پاورپوینت استاندارد حسابداري شماره…

  • پاورپوینت آموزش تدریس آموزش درس 1 - بخوانیم پایه اول

    پاورپوینت آموزش تدریس آموزش درس 1 - بخوانیم پایه اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس آموزش درس 1 - بخوانیم پایه اول به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت نظام فراگیر پيشنهادها (TSS)

    پاورپوینت نظام فراگیر پيشنهادها (TSS) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظام فراگیر پيشنهادها (TSS) جهت رشته مدیریت در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        نظام پيشنهادها يك ساز…

  • دانلود تحقیق درباره اختلال اسکیزوفرنیا و تاریخچه ی آن  word

    دانلود تحقیق درباره اختلال اسکیزوفرنیا و تاریخچه ی آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلال اسکیزوفرنیا و تاریخچه ی آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • دانلود پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری

    دانلود پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری پاورپوینت رودکی و منوچهری پاورپوینت اشعار رودکی و منوچهری پاورپوینت اشعار رودکی پاورپوینت اشعار منوچهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رودکی و منوچهری  جهت رشته ادبیات و زبان فارسی درقالب 133 اسلاید و…

  • پاورپوینت راهنمای مبحث چهارم - الزامات عمومی ساختمان

    پاورپوینت راهنمای مبحث چهارم - الزامات عمومی ساختمان دانلود پاورپوینت راهنمای تصویری مبحث چهارم دانلود پاورپوینت راهنمای مبحث 4 پاورپوینت راهنمای تصویری مبحث ۴ دانلود پاورپوینت الزامات عمومی معماری در ایران پاورپوینت اموزش مبحث 4 دانلود پاورپوینت خلاصه مبحث 4…

  • پاورپوینت مبانی، ابزار ها، شگردها و راه های مقابله جنگ نرم

    پاورپوینت مبانی، ابزار ها، شگردها و راه های مقابله جنگ نرم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جنگ نرم : مبانی، ابزار ها، شگرد ها و راه های مقابله جهت رشته علوم سیاسی در 91 اسلاید و با فرمت pptx …

  • پاورپوینت آشنایی با مهمترین های نمونه برداری در آزمايشگاه

    پاورپوینت آشنایی با مهمترین های نمونه برداری در آزمايشگاه کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با مهمترین های نمونه برداری درآزمايشگاه مهمترین های نمونه برداری درآزمايشگاه پاورپوینت مهمترین های نمونه برداری درآزمايشگاه دستورالعمل جمع آوری نمونه خون وریدی بیماران سرپایی نمونه…

  • تامین مالی شرکتها و راههای آن و تاثیر این راهها بر ارزش شرکت

    تامین مالی شرکتها و راههای آن و تاثیر این راهها بر ارزش شرکت تامین مالی شرکتها هزینه های تامین مالی راههای تامین مالی شرکتها تاثیر روشهای تامین مالی بر ارزش شرکتها دانلود پایان نامه رشته حسابداری تامین مالی شرکتها و…

  • پاورپوینت بررسی بداء در قرآن کریم

    پاورپوینت بررسی بداء در قرآن کریم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بررسی بداء در قرآن کریم جهت رشته معارف اسلامی در قالب 39 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش    …

  • پاورپوینت در مورد آسیب شناسی ماهواره

    پاورپوینت در مورد آسیب شناسی ماهواره پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره دانلود پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی ماهواره جهت رشته علوم اجتماعی در قالب 66 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…