مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
مبانی نظری در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک 2

 

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری در بانک بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید.

 

 

 

 

سایر مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در لینک زیر قابل دسترس هستند:

 لیست مبانی نظری CRM

 

 

 

 

 

 

مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری در بانک :

 

تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري

 

سازمانهاي ايراني اکنون بيش از هر زمان ديگر نيازمند تغيير و تحول استراتژيک هستند. فرصتها و تهديدهاي محيطي امروز بيش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ايران به نمايش گذاشته است. سازمانها در جريان کسب موقعيت رقابتي مناسب شديداً نيازمند تغيير ساز و کارهاي درون سازماني خود با نيازها و خواسته‌هاي مشتريان هستند. مطالعة برنامه‌هاي استراتژيک موفق دنيا، آهنگ تغيير از محصول‌مداري به مشتري‌مداري دقيقاً قابل تشخيص است. امروزه سازمانها بايد از انديشه تغيير و تحول استقبال نمايند و با پويايي به آن پاسخ گويند تا در دنياي امروز قدرت رقابتي خود را حفظ کنند در چنين محيطي با اين رقابت شديد و روزافزون جذب مشتريان جديد، و حفظ مشتريان موجود کاري بسيار دشوار است. در عين حال حياتي براي مؤسسه‌هاي مالي است. افزون بر اين از آن جا که هزينه بدست آوردن يک مشتري جديد بين 5 تا 7 براي هزينة نگهداري يک مشتري موجود است.

 

 

 

 از اين رو سازمانها بايد ساز و کارهايي به کار گيرند تا بتوانند مشتريان فعلي خود را به خوبي حفظ کنند در اين بين استفاده از مديريت ارتباط با مشتري و تمرکز بر آن در جهت ايجاد ارتباطي مؤثر با مشتريان و تأثيرگذاري و نفوذ در آنها مي‌تواند منجر به افزايش وفاداري مشتري شده و ارزش طول عمر مشتري را براي سازمان افزايش دهد. امروزه مشتريان با يک بار کليک کردن بر روي موس مي‌توانند به راحتي از خدمات و محصولات سازمان ديگر مطلع شوند و بنابراين در انتخاب يک سازمان ديگر به علت جذابيت بيشتر محصولات و خدمات يا شرايط آن ترديد نمي‌کنند (فرج‌پور، 1390).

 

 

از طرفي در سالهاي اخير فرهنگ تجارت به پيشرفتهايي نايل گشته است. مطابق با آن روابط اقتصادي مشتريان به شيوه‌هاي بنيادي و اساسي در حال تغيير است. شركتها به منظور نظارت بر اينگـونه تغييرات نيازمند اراية راه‌حلها هستند. ظهور و پيدايش اينترنت در تغيير جهت مركز توجه بازاريابي نقش بسزايي داشته است. چنانچه اطلاعات آن‌لاين بيشتر در دسترس قرار گيرد موجب آگاهي و هوشياري بيشتر مشتريان مي‌گردد. آنها در جريان تمام آنچه ارايه و پيشنهاد مي‌شود قرار مي‌گيرند و تقاضاي بهترينها را دارند. براي از عهده برآمدن در چنين شرايطي بايد سيستمهايي كه بتواند به طور دقيق نسبت به مشتريان واكنش نشان دهد به كـــار رود. جمع‌آوري آمار مشتريان و داده‌هاي رفتاري آنها اين هدف اصلي و دقيق را ممكن مي‌سازد. اين نوع هدفگيري به يك برنامه‌ريزي عالي هنگام ايجاد يك رقابت سخت و به مشخص كردن مشتريان بالقـوه هنگام عرضه محصولات جديد كمك مي‌كند كه با استفاده از مديريت صحيح ارتباطات با مشتري ميسر مي‌گردد (شاه‌سمندي، 1384).

 

 

 

 

مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. مديريت ارتباط با مشتري توسط چهار عنصر از يك چارچوب ساده تعريف شده است: دانش، هدف، فروش و خدمت. مديريت ارتباط با مشتري با در نظر گرفتن اينكه چه محصولات يا خدماتي، به چه مشترياني، در چه زماني و از طريق چه كانالي عرضه شود، بهبود را در پي خواهد داشت. اين مديريت از اجزاي مختلفي تشكيل شده است. پيش از اينكه فرايند آن آغاز شود، شركت بايد اطلاعات مشتري را در اختيار داشته باشد. اين اطلاعات مي‌تواند از داده‌هاي داخلي مشتريان و يا از داده‌هاي منابع خارجي خريداري شده، به دست آيد. براي داده‌هاي داخلي منابع مختلفي وجود دارد مانند پــرسشنامه‌ها و بلاگ‌ها، سوابق كارت اعتباري و…. منابع داده خارجي يا بانكهاي داده خريداري شده مانند آدرسها، شماره تلفنها، پروفايلهاي بازديد از وب سايتها كليدي براي به دست آوردن دانش بيشتري از مشتري است.

 

 

 

 

بيشتر شركتها، بانكهاي داده‌اي عظيمي شامل داده‌هاي بازاريابي، منابع انساني و مالي را دارا هستند. بنابراين، سرمايه‌گذاري در زمينة انبار داده، يكي از اجزاي حياتي در استراتژي مديريت ارتباط با مشتري است. پس از تهيه و تخصيص منابع داده، سيستم مديريت ارتباط با مشتري بايد با به كارگيري ابزارهايی مانند داده كاوي، داده‌ها را تجزيه و تحليل كند. اعم از اينكه شركت تكنيكهاي آماري سنتي را به كار مي‌برد يا يكي از ابزارهاي نرم‌افزاري مانند داده كاوي را، كارشناسان نياز به فهم داده‌هاي مشتري و روابط تجاري دارند. بنابراين، داشتـــن افرادي متخصص كه اين داده‌ها را با ابزارهاي مربوطه استخراج و به صورت اطلاعات درآورند، مهم است (فرج‌پور، 1390).

 

مديريت ارتباط با مشتري، بر مبادله ارزش بين مشتري و سازمان بنا شده و بر ارزش ايجاد شده در اين ارتباط تأكيد مي‌كند. بنابراين، تلاش سازمانها براي توسعة ارتباط بلندمدت با مشتريان، بر مبناي ايجاد ارزش براي هر دو طرف از اهداف اصلي مديريت ارتباط با مشتري است. به عبارت ديگر هدف ارتباط با مشتري ارائه مزايايي از طريق مبادله دو جانبه و عمل به وعده‌هاست. مديريت ارتباط با مشتري، يك راهبرد كسب و كار است كه با پيشرفت فناوري تقويت مي‌شود و از طريق آن، شركتها به ايجاد ارتباطات سودمند بر پايه بهينه‌سازي ارزش دريافتي و ادراكي مشتريان مي‌پردازند.

 

 

 

 

 

نمونه پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

 الوندی و کریمی (1388) در مقاله‌ای تحت عنوان «بررسی مقایسه‌ای مدیریت ارتباط با مشتریان سه بانک ایرانی با رویکرد مدل سوئیفت» به بررسی چگونگی انجام فرایند CRM در سه بانک ایرانی کشاورزی، ملت و پاسیان پرداخته است. بررسی مقایسه‌ای با رویکرد سوئیفت نشان می‌دهد که هر سه بانک اهمیت CRM را به خوبی دریافته‌اند، تعریف یکسانی از آن دارند، فرایندهای خود  را بر آن متمرکز نموده‌اند و بخش مرتبط با امور مشتریان و بازاریابی در ساختار سازمانی بانکهای مورد مطالعه وجود دارد. اما در هر بانک عنوان، پیکربندی و جایگاه این بخش تا حدودی متفاوت از دو بانک دیگر می‌باشد.

 

 

 اميري (1388) در تحقيقي با عنوان «کيفيت خدمات مديريت ارتباط با مشتري و تدوين برنامة بهينة مديريت ارتباط با مشتري در نظام بانکداري» با استفاده از تکنيک تاپسيس به تجزيه و تحليل متغيرها پرداخته و به اين نتيجه رسشيد که عملکرد بانک تجارت در ابعاد و مؤلفه‌هاي مختلف مديريت ارتباط با مشتري مطلوب نمي‌باشد. در نهايت با استفاده از نتايج اين پژوهش، برنامة بهينه مديريت ارتباط با مشتري در بانک تجارت شيراز تدوين و اراية  گرديده است.
 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
فصل دوم: ادبیات تحقیق

مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در بانک

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق    3
2-1 مقدمه    3

-1- مقدمه    13
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

 

پیشینه تحقیق در مورد مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

 

منابع
 

 

 

 

  • دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1

    دانلود کتاب و درس پاورپوینت حسابرسی 1 پاورپوینت حسابرسی 1 جمشید اسکندری پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی 1 جمشید اسکندری دانلود پاورپوینت حسابرسی 1 پیام نور پاورپوینت اصول حسابرسی پاورپوینت نشریه 150 حسابرسی رفتن به سايت اصلي…

  • پاورپوینت كارگاه آموزشی روش های صحيح مطالعه و يادگيری

    پاورپوینت كارگاه آموزشی روش های صحيح مطالعه و يادگيری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت كارگاه آموزشی روش های صحيح مطالعه و يادگيری جهت رشته روانشناسی در قالب 58 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت بررسی انواع ريسک ها در بانک

    پاورپوینت بررسی انواع ريسک ها در بانک کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی انواع ريسک ها در بانک انواع ريسک ها در بانک پاورپوینت ريسک بانکها اهداف اوليه بررسي ريسك در بانكداري مديريت يكپارچه ريسك در بانک معرفي انواع ريسکها در…

  • دانلود تحقیق تلفن همراه و هویت فردی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تلفن همراه و هویت فردی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تلفن همراه و هویت فردی با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت

    پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت کلمات کلیدی : پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد و روش دارایی های ثابت پاورپوینت پردازش حقوق و دستمزد پاورپوینت سیستم حقوق و دستمزد سیستم مفهومی حقوق و دستمزد آماده سازی…

  • پاورپوینت درمان های دارویی الکل

    پاورپوینت درمان های دارویی الکل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمان های دارویی الکل جهت رشته ی پزشکی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بهترین…

  • مجازات بازدارنده در قانون مجازات اسلامی جدید سال 1392

    مجازات بازدارنده در قانون مجازات اسلامی جدید سال 1392 مجازات بازدارنده و تعزیری مجازات بازدارنده در قانون جدید مجازات بازدارنده در قانون تفاوت مجازات بازدارنده و تعزیری قانون مجازات اسلامی بازدارنده قانون تعزیرات و مجازات بازدارنده تعزیرات و مجازات های…

  • پروپوزال ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام

    پروپوزال ارزیابی تطبیقی کارآمدی استراتژی های تحلیل تکنیکال با روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال استراتژی روش خرید و نگهداری روش خرید و نگهداری برای خرید سهام استراتژی تحلیل تکنیکال برای خرید سهام روش های خرید…

  • پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری مالی (جلد اول) شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع سرمایه در گردش

    پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری مالی (جلد اول) شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع سرمایه در گردش پاورپوینت فصل هشتم کتاب تئوری حسابداری مالی تجزیه و تحلیل (جلد اول) تألیف شرودر و همکاران ترجمه پارسائیان با موضوع سرمایه…

  • دانلود تحقیق عملکرد مناطق آزاد در سایر کشور ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق عملکرد مناطق آزاد در سایر کشور ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی عملکرد مناطق آزاد در سایر کشور ها با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت تیپ های شخصیتی و اهمیت آن در شخصیت و ارتباطات

    پاورپوینت تیپ های شخصیتی و اهمیت آن در شخصیت و ارتباطات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تیپ های شخصیتی و اهمیت آن در شخصیت و ارتباطات جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 16 اسلاید و با فرمت…

  • دانلود تحقیق آرزو و پیامدهای آرزوهای طولانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق آرزو و پیامدهای آرزوهای طولانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی آرزو و پیامدهای آرزوهای طولانی با فرمت docx در قالب 26 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت سیستم تولید به موقع : رویکردها و اصول JIT

    پاورپوینت سیستم تولید به موقع : رویکردها و اصول JIT رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم تولید به موقع جهت رشته مدیریت در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود تحقیق سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سطوح فرهنگ و اهمیت اخلاق با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق درباره سلامت و معیارهای آن word

    دانلود تحقیق درباره سلامت و معیارهای آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سلامت و معیارهای آن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت عدالت در سلامت

    پاورپوینت عدالت در سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عدالت در سلامت جهت رشته پرستاری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جلب حمايت همه جانبه يكي…

  • دانلود پاورپوینت طرح جامع پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

    دانلود پاورپوینت طرح جامع پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پاورپوینت پارک علم و فناوری پاورپوینت دانشگاه تهران پاورپوینت طرح جامع پارک علم و فناوری پاورپوینت طرح جامع پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • دانلود پاورپوینت الگوبرداری بنچ مارکینگ

    دانلود پاورپوینت الگوبرداری بنچ مارکینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوبرداری بنچ مارکینگ جهت رشته مدیریت در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سازمان‌ها براي حفظ مشتريان، تعامل…

  • پاورپوینت چکیده کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه - مبانی برنامه ریزی شهری

    پاورپوینت چکیده کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه - مبانی برنامه ریزی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چکیده کتاب مبانی برنامه ریزی شهری دکتر اسماعیل شیعه - مبانی برنامه ریزی شهری جهت رشته برنامه ریزی شهری…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادکامی نوجوانان

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی شادکامی نوجوانان کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شادکامی نوجوانان مبانی نظری شادکامی نوجوانان پیشینه تحقیق شادکامی نوجوانان پیشینه داخلی شادکامی نوجوانان پیشینه خارجی شادکامی نوجوانان پیشینه پژوهش شادکامی نوجوانان پیشینه نظری شادکامی نوجوانان…

  • پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولوژیکی

    پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولوژیکی پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولوژیکی پاورپوینت سیستم تنفسی پاورپوینت مدلسازی سیستم تنفسی دانلود پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولوژیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدلسازی سیستم های بیولوژیکی جهت رشته پزشکی در قالب 43 اسلاید…

  • پاورپوینت مایع درمانی

    پاورپوینت مایع درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مایع درمانی جهت رشته ی پزشکی در قالب 80 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نقش آب در ساختار بدن…

  • پاورپوینت عوامل ناسازگاری در نوجوانان چیست ؟

    پاورپوینت عوامل ناسازگاری در نوجوانان چیست ؟ پاورپوینت نوجوانی پاورپوینت عوامل ناسازگاری پاورپوینت ناسازگاری نوجوانان پاورپوینت عوامل ناسازگاری نوجوانان دانلود پاورپوینت عوامل ناسازگاری در نوجوانان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل ناسازگاری در نوجوانان چیست ؟ در قالب 32 اسلاید و با…

  • پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان (PMEQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان دانلود پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان PMEQ پرسشنامه تجربه قبلی ریاضی معلمان 15 سوالی روایی…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر

    دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر پاورپوینت مدیریت دانش در سازمان پاورپوینت مدیریت دانش سازمانی پاورپوینت مدیریت دانش پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت دانش تطبیق پذیر  جهت رشته مدیریت در قالب 10…

  • دانلود پاورپوینت هفت روش کنترل کیفیت

    دانلود پاورپوینت هفت روش کنترل کیفیت پاورپوینت کنترل کیفیت آماری پاورپوینت کنترل کیفیت مواد غذایی دانلود پاورپوینت کنترل کیفیت پاورپوینت در مورد کنترل کیفیت پاورپوینت هفت ابزار کنترل کیفیت فایل پاورپوینت کنترل کیفیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هفت…

  • بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان

    بررسی رابطه میان مدیریت دانش و عملکرد کارکنان پایان نامه مدیریت دانش پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان پیاده سازی مدیریت دانش در بانک تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد کارکنان تاثیر مدیریت دانش بر بهبود عملکرد کارکنان بررسی رابطه بین مدیریت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 13 و 14 مطالعات اجتماعی هشتم - از غزنویان تا هجوم چنگیزخان به دانش آموزان کلاس…

  • دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱

    دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جزوه درسی مدیریت مالی ۱ جهت رشته حسابداری در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • انتخاب،انتصاب و تغییر مدیران (بصورت کامل و آپدیت شده)

    انتخاب،انتصاب و تغییر مدیران (بصورت کامل و آپدیت شده) دانلود پایان نامه انتخاب مدیران دانلود پایان نامه انتصاب مدیران دانلود پایان نامه تغییر مدیران دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه انتخاب،انتصاب و تغییر مدیران…

  • پاورپوینت بررسی جا و مکان (فصل هشتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی)

    پاورپوینت بررسی جا و مکان (فصل هشتم کتاب تجزیه و تحلیل و طراحی سیستمها زاهدی) رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت بررسی جا و مکان (فصل هشتم کتاب تجزیه و تحلیل  و طراحی سیستمها زاهدی) فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد…

  • بررسی ابعاد یادگیری مادام العمر و نقش آموزش عالی در آن

    بررسی ابعاد یادگیری مادام العمر و نقش آموزش عالی در آن ابعاد یادگیری یادگیری مادام العمر پایان نامه یادگیری مادام العمر ابعاد یادگیری مادام العمر یادگیری مادام العمر در دانشجویان نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد بانک ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ارزیابی عملکرد بانک ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارزیابی عملکرد بانک ها با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد

    دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد پاورپوینت روانشناسی رشد کودک پاورپوینت روانشناسی رشد 1 پاورپوینت روانشناسی رشد 2 پاورپوینت روانشناسی رشد پیشرفته پاورپوینت نظریه های روانشناسی رشد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی رشد جهت رشته روانشناسی در 187 اسلاید و…

  • پاورپوینت تكنولوژی سوخت گازی

    پاورپوینت تكنولوژی سوخت گازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تكنولوژی سوخت گازی جهت رشته ی مهندسی در قالب 71 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       درسال 1356 شمسی…