پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

تبلیغات
انیمیشن
روانشناسی تبلیغات
آگهی های تلویزیونی
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان
روانشناسی تبلیغات
استراتژی تبلیغات
خرید پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
انجام پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد
file

رفتن به سایت اصلی

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته اقتصاد با عنوان تبلیغ و نگاهی بر آگهی های انیمیشنی در جهان

 

چكیده:

مضمون این پایان نامه، نگاهی بر آگهی های تلویزیونی انیمیشنی در جهان است برای این منظور و تحلیل زیبایی شناختی آگهی ها، پس از نگاهی اجمالی بر مفهوم تبلیغ ، تعریف  و توصیف واژه از جهات گوناگون ،به تاریخچه مختصری از تبلیغات و چگونگی رشد و تكامل آن در جهان تا آگهی های تلویزیونی پرداخته شده استدر فصل دوم برای شناخت بهتر عملكرد آگهی ها و چگونگی برقراری ارتباط با مخاطب، به روانشناسی تبلیغات پرداخته شده  و عناصری چون نظریه های عمده در این زمینه و نقش مغز در عرصه، مورد بررسی قرار گرفته اند سپس در فصل بعدی در مبحث استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛

 

 به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شونددر ادامه و در فصل چهارم به بررسی مراحل تولید، قالب های ساخت آگهی و ارزیابی آن از جهات گوناگون پرداخته شده استفصل پنجم به تبلیغات انیمیشنی اختصاص دارد،‌تا تاثیر هر یك از عوامل و اجزا گفته شده در مورد آگهی انیمیشنی، و نیز در بررسی زیبایی شناختی آن مشخص شود در تمامی این موارد برای ملموس شدن بیشتر مطالب ، از ذكر نمونه های موفق و تأثیر گذار  بهره گرفته شده استدر پایان و در فصل ششم، ایراد و مشكلات تبلیغات و تأثیرات آنها بر جامعه مورد بررسی قرار گرفته است

 

 

واژگان كلیدی:

تبلیغات

انیمیشن

زیبایی شناختی

روانشناسی تبلیغات

آگهی های تلویزیونی

 

 

 

مقدمه

در دنیای نوین امروزی، تقریباً همه ما به شكلی و تا میزانی تحت تأثیر تبلیغات و سایر روش‌های ترویجی هستیم. سازمان‌ها، اعم از دولتی و غیردولتی، تجاری و غیرتجاری آموخته‌اند كه توانایی برقراری ارتباط اثربخش و كارآمد با مخاطبان مقصد، عاملی مهم و حیاتی برای موفقیت و رسیدن به اهداف سازمان است. تبلیغات و دیگر پیام‌های ترویجی به‌منظور اشاعه اندیشه‌ها، فروش محصولات و خدمات، ایجاد تصویری مناسب برای مؤسسات و شركت‌ها، ترویج آرمان‌های فرهنگی و اجتماعی، تقویت پایگاه و ایجاد محبوبیت برای نامزدهای انتخاباتی و دیگر چهره‌های سیاسی و پرداختن به مسائل و معضلات اجتماعی نظیر بحران ایدز و اعتیاد، اطلاع‌رسانی و بسیاری موارد دیگر، به‌كار گرفته می‌شوند تا طرز تفكر، شیوه‌های رفتار، معیارهای ترجیحات فردی و اجتماعی، و بطور كلی ساختار و روش زندگی مردم را هدایت و تنظیم كنند. مخاطبات نیز پرهیز و فراز آثار و نتایج تلاش‌های تبلیغاتی و بازاریابی را بطور فزاینده‌ای دشوار می‌بینند، چرا كه بازاریابان و ارتباط‌گران به شكل مستمر و با استفاده از فنون ارتباطی و تبلیغاتی و در سایة پیشرفت‌های شگفت‌انگیز فناوری اطلاعات و ارتباطات، درصدد حفظ مخاطبان قدیم و شناسایی و جذب مخاطبان جدید هستند.

 

در چنین شرایطی پرداختن به عناصر زیبایی شناختی آگهی تلویزیونی به صورت همه جانبه، وتحقیق و بررسی در مورد عناصر و عوامل موثر در موفقیت و جذابیت یك آگهی ، نقش اصلی را در ساخت آگهی موفق، موثر و با كیفیت ایفا می كنند.این مجموعه بررسی ای اجمالی در این مورد این عناصر، با محوریت آگهی های انیمیشنی است.تحلیل آگهی تلویزیونی از جنبه های تكنیكی و عناصر سمعی و بصری؟ عاملی مهم در این امر است. بریا پی بردن به علت موفقیت و یا ناكامی بسیاری از آگهی های تلویزیونی، بهترین شیوه برای تكرارموفقیت ، یا پرهیز از ناكامی هایی مشابه در ساخت آگهی های جدید است.در پایان ، پس از بررسی تكنیكی، روانشناختی و زیبایی شناختی آگهی های تلویزیونی، به مشكلات و مخالفت های موجود در مورد آگهی ها نیز پرداخته میشود تا وضعیت كنونی تبلیغات تلویزیونی در جهان مشخص شود.

 

 

 

 

                                                                                                               

    فهرست مطالب

مقدمه1

كلیات تحقیق     

فصل اول- تاریخچه و مفهوم تبلیغات

1-1) تعریف و مفهوم تبلیغ

1-2) انواع تبلیغ

1-3) برخی ویژگی های تبلیغات

1-4) تاریخچه تبلیغات

1-5) وضعیت تبلیغات در جهان

 

فصل دوم- روانشناسی تبلیغات

2-1) ویژگی های كالا

2-2) معیار تجزیه و تحلیل تصاویر

2-3) یاد گیری و حافظه 

2-4) برخی شرایط یادگیری

2-5)عادت

2-6) هدف تبلیغات

2-7) وسایل ارتباط جمعی

2-8) چگونه باید گفت؟

2-9) با چه كسی حرف می زنیم؟

2-10)فروش سخت دربرابر نرم: ترسیم خط

2-10-1) چپ مغز ، راست مغز 

2-10-2) آگهی های چپ مغز، سلطه ادراك

2-10-3) مسئله توجه

2-11) مسئله تحریف پیام

2-11-1) یك آگهی خوب چپ مغز از چه چیزی شکل میگیرد؟

2-11-2) چالش های راست مغز: موردی برای احساس

2-11-3) آگهی های مغز كامل

2-12) توسعه آمیخته بازاریابی

2-12-1) محصول

2-12-2) قیمت

2-12-3) مكان

2-12-4) ارتقا

2-13)نگاهی به فرآیند ارتباط

2-13-1)عناصر نه گانه فرآیند ارتباط

2-13-2) مراحل طراحی ارتباط مؤثر

2-13-2-1)تنظیم بودجه ارتقا

2-13-2-1)شناسایی مخاطبان هدف

ارزیابی آگهی

نتیجه گیری

 

فصل سوم- استراتژی تبلیغات

3-1)تصمیم های مهم در تبلیغات

3-1-1)تدوین هدف ها

3-1-1-1) تبلیغات اطلاع رسان

3-1-2) تنظیم بودجه تبلیغات

3-1-4و3) راهبرد تبلیغات 

3-1-5) ارزیابی تبلیغات

3-2) چهار سبك كلی در ساخت آگهی

3-2-1)جدی

3-2-2)طنز

3-2-3) واقعی

3-2-4)غلو شده

3-3)نمودار فرآیند آگهی سازی

3-4)قالب های ساخت آگهی

3-4-1)تصویر محصول

3-4-2)نمایش

3-4-3)طرح مسأله و حل آن

3-4-4)سبك زندگی

3-4-5)گویندگان

3-4-5-1)فروشنده/گوینده

3-4-5-2) كارشناس/گوینده

3-4-5-3)مصرف كننده راضی/گوینده

3-4-5-4)اشخاص مشهور/گوینده

3-4-6) شخصیت های ثابت

3-4-7) تأییدی

3-4-8)تصاویر كوتاه

3-4-9)داستانی

3-4-10)مردم/روایت

3-4-11) هجویه ای

3-4-12)موزیكال

3-4-13)هویت بخشی

3-4-14)نماد گرایی/قیاس

3-5) چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها

3-6) شانزده نكته مهم

3-7) تصویر (شخصیت) نام تجاری (brand image)

3-8)نقش تحقیق و بررسی

3-9)زمان آگهی ها

3-10) قوانین اساسی در ساخت آگهی

3-10-1)نمای افتتاحیه

3-10-2)ساختار در خدمت هدایت توجه بیننده

3-10-3) تركیب صدا و تصویر

3-10-4) عناوین و برهم نمایی

3-11) نكات مهم در تحلیل های پیش از تولید

3-12)خصوصیات آگهی تلویزیونی موفق

3-13)جایی كه باید دنبال شعار فروش گشت

 

فصل چهارم- تولید آگهی تلویزیونی

4-1) از فیلمنامة مصور تا نسخة اولیة نمایش: نظری اجمالی

4-1-1) مرحلة مناقصه

4-1-2) ضوابط

4-1-3) آنچه به استودیوها فرستاده می‌شود

4-1-4) اتحادیه‌ها

4-2)فنون تولید

4-2-1) فیلم زنده

4-2-1)انیمیشن

 

فصل پنجم-آگهی تبلیغاتی انیمیشنی

5-1)تاریخچه ای از انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-2)انیمیشن و تلویزیون

5-3)چرا مردم به آگهی انیمیشنی گرایش دارند؟

5-4)برخی قالب های ساخت آگهی انیمیشنی

5-4-1)تفسیری

5-4-2)گرافیكی

5-5)تكنیك های ساخت انیمیشن و آگهی انیمیشنی

5-5-1)تكنیك های دو بعدی

5-5-1-1)تكنیكCel Animation

5-5-1-2) تكنیك Paper Animation

5-5-1-3) تكنیك Cut Out

5-5-1-4)تكنیك متحركسازی تصاویر ثابت یا Photo Animation

5-5-2)تكنیك های سه بعدی

5-5-2-1)تكنیك Stop motion

5-5-2-2)تكنیك سه بعدی كامپیوتری

5-5-3) شیوه های تركیبی

5-5-4)برخی جلوه های بصری در ساخت آگهی انیمیشن

5-5-4-1)توهّمات بصری

5-5-4-2)تدوین

5-6) متحركسازی، اصول زیبایی شناختی

5-6-1)صدا

5-6-2)افكت های صوتی

5-6-3)موسیقی

5-6-4)ارزش های رنگی و سیاه و سفید

5-6-5)نقش طراح و هنرمند نقاش پسزمینه ها

5-7) نیازهای سازمانهای تبلیغاتی

5-8)برخی دلایل گرایش سفارش دهندگان  سازندگان آگهی ها به استفاده از انیمیشن

5-8-1)اغراق

5-8-2)فانتزی

5-8-3)نمادپردازی

5-8-4)طنز

5-9)انیمیشن آموزشی و اطلاع رسان

5-10)شخصیت های كارتونی

5-11)فیلمنامه نویسی برای تبلیغات انیمیشنی

 

1-1) فصل ششم-تبلیغات، اخلاق، قانون

6-1) قانون و آگهی های تلویزیونی

6-2) چه كسانی بر آگهی‌های تلویزیونی نظارت می‌كنند؟ 

6-2-1) كمیسیون تجارت فدرال

6-2-2) هیئت ملی نظارت بر تبلیغات

6-2-3) شبكه‌های تلویزیونی

6-3) چیزهایی كه گفتنشان ممنوع است

6-3-1) ادعاهای مستقیم

6-4)  قوانین نمایش آگهی

6-5)  ضوابط قالب تأییدی (من بازیگر نیستم، بلكه فردی واقعی‌ام)

6-6) حقوق (بی‌انصافی‌ها)

6-6-1)حقوق مؤلف

6-6-2)حقوق فردی

6-6-3)علائم تجاری

6-7)چهار پرچم قرمز

6-7-1)جدید

6-7-2)رایگان

6-7-3)بهترین

6-7-4)تضمین شده

 

فصل هفتم- ایراد تبلیغات

8-1) آیا تبلیغات می تواند كالای بد را بفروشد؟

8-2) اطلاعات ناكافی

فهرست منابع و مآخذ

ضمیمه

شرح و تصاویر كار عملی

 چكیده لاتین

 

 

  • پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعه

    پاورپوینت اصول بهداشت درمحيط جامعه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول بهداشت در محیط جامعه جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       محيط…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارت امتیازی متوازن 95 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کارت امتیازی متوازن 95 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه کارت امتیازی متوازن مبانی نظری کارت امتیازی متوازن پیشینه تحقیق کارت امتیازی متوازن پیشینه داخلی کارت امتیازی متوازن پیشینه خارجی کارت امتیازی متوازن…

  • پاورپوینت مدیریت تغییر، خلاقیت و نوآوری

    پاورپوینت مدیریت تغییر، خلاقیت و نوآوری پاورپوینت مدیریت تغییر، خلاقیت و نوآوری تحقیق مدیریت تغییر، خلاقیت و نوآوری عامل تغییر انواع تغییردر سازمان مراحل اجرای تغییر در سازمان سطوح تغییر مقاومت در برابر تغییر بنچ مارکینگ خلاقیت و نوآوری مراحلفرآیند…

  • دانلود پاورپوینت مسمومیت و علل آن

    دانلود پاورپوینت مسمومیت و علل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمومیت و علل آن جهت رشته پزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اختلالات…

  • پاورپوینت بررسی استفاده از ارزیابی مدفوع برای كمک به تغذیه ی گاوهای شیرده

    پاورپوینت بررسی استفاده از ارزیابی مدفوع برای كمک به تغذیه ی گاوهای شیرده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی استفاده از ارزیابی مدفوع برای كمک به تغذیه ی گاوهای شیرده جهت رشته دامپزشکی در قالب 33 اسلايد و با…

  • پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر درمان شناختی رفتاری CBT

    پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی مبتنی بر درمان شناختی رفتاری CBT کلمات کلیدی : پروتکل درمانی افسردگی اساسی خرید پروتکل درمانی افسردگی اساسی پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی دانلود و خرید پروتکل درمانی کاهش علایم افسردگی اساسی پروتکل…

  • پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی

    پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی پاورپوینت سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش از کف پاورپوینت سیستم گرمایشی از کف پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایشی پاورپوینت گرمایش کفی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سیستم گرمایش کفی جهت رشته مکانیک…

  • نظریه های قبولی و شیوه های پرداخت قبولی و پرداخت در تعهدات

    نظریه های قبولی و شیوه های پرداخت قبولی و پرداخت در تعهدات کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی نظریه های نفوذ قبولی تعهدات روش های پرداخت الکترونيکي بیع الکترونیکی در نظام…

  • پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي

    پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي تحقیق اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي اصول و مفاهیم بازاريابي اجتماعي تاريخچه بازاريابي اجتماعي تعريف بازاريابي اجتماعي آمیزه بازاریابی مراحل اجراي يك برنامه بازاريابي اجتماعي…

  • پرسشنامه کمال گرایی اهواز با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه کمال گرایی اهواز با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی پرسشنامه کمال گرایی اهواز دانلود پرسشنامه کمال گرایی اهواز پرسشنامه کمال گرایی 27 سوالی تفسیر پرسشنامه کمال گرایی اهواز نمره گذاری پرسشنامه کمال گرایی…

  • پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی عملکرد

    پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی عملکرد کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل پنجم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع ارزیابی…

  • پاورپوینت آشنایی با تاكسونومی یا رده بندی بند پايان کنه ها

    پاورپوینت آشنایی با تاكسونومی یا رده بندی بند پايان کنه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تاكسونومی یا رده بندی بند پايان کنه ها جهت رشته زیست در قالب 34 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده با تعزیرات شرعی

    بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده با تعزیرات شرعی مجازات بازدارنده و تعزیری مجازات بازدارنده در قانون جدید مجازات بازدارنده در قانون تفاوت مجازات بازدارنده و تعزیری قانون مجازات اسلامی بازدارنده قانون تعزیرات و مجازات بازدارنده تعزیرات و مجازات های…

  • پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط

    پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط پاورپوینت بررسی تأثیر رطوبت بر محیط تاثیر رطوبت هوا برانسان تاثیر رطوبت بر ساختمان راه های نفوذ رطوبت به ساختمان نفوذآب باران نفوذ رطوبت از دیوارهای بدون ترک در اثر فشار اسموزی تاثیر فشار…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی 79 صفحه فصل دوم پایان نامه رویکردهای انگیزشی مبانی نظری رویکردهای انگیزشی پیشینه تحقیق رویکردهای انگیزشی پیشینه داخلی رویکردهای انگیزشی پیشینه خارجی رویکردهای انگیزشی پیشینه پژوهش رویکردهای انگیزشی پیشینه نظری رویکردهای انگیزشی ادبیات…

  • مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن

    مبانی نظری ارزیابی عملکرد بانک با کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc) مبانی نظری…

  • ماهیت حقوقی و پیشینه بیمه طلاق و لزوم حمایت زنان مطلقه با آن

    ماهیت حقوقی و پیشینه بیمه طلاق و لزوم حمایت زنان مطلقه با آن بیمه طلاق پیشینه بیمه طلاق ماهیت حقوقی بیمه طلاق لزوم حمایت از زنان مطلقه بیمه زنان مطلقه ضرورت وجود بیمه طلاق پایان نامه بیمه طلاق رفتن به…

  • ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد

    ارزیابی مقایسه ای معاونت در قتل عمد شرکت در جرم شرکت در قتل عمد دانلود پایان نامه شرکت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در قتل عمد مجازات شرکت در قتل عمد شرکت در قتل عمد در حقوق ایران شرکت…

  • پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت 60 اسلاید

    پاورپوینت روش تحقیق در مدیریت 60 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق در مدیریت جهت رشته مدیریت در قالب 60 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات

    مکان یابی محل دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی و ارایه روش دفن مهندسی- بهداشتی زایدات دفن زایدات صنعتی نیروگاه شهید رجایی حفاظت از محیط زیست خرید مقاله و تحقیق رشته محیط زیست عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست کشور روش…

  • دانلود تحقیق تورش های رفتاری و رفتار توده ای با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تورش های رفتاری و رفتار توده ای با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تورش های رفتاری و رفتار توده ای با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و جنبه های توصیفی آن با فرمت docx در قالب 28 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مناسبات سیاسی و اقتصادی اسرائیل و آذربایجان

    مناسبات سیاسی و اقتصادی اسرائیل و آذربایجان کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل روابط اسرائیل و آذربایجان ابزارهای اسرائیل در آذربایجان روابط اقتصادی اسرائیل و آذربایجان اصول و مبانی سیاست خارجی اسرائیل علل برقراری روابط میان اسراییل و آذربایجان اقدامات…

  • مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران

    مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه تاریخی منطقه 15 تهران مطالعه جمعیتی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی منطقه 15 تهران مطالعه جغرافیا طبیعی و تاریخی و جمعیتی منطقه 15 تهران دانلود مقالات جغرافیا دانلود…

  • دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید

    دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری های کلیه و مجاری ادرار 41 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 41 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت رابطه ارزش افزوده اقتصادی با سود حسابداری و ارزش بازار

    پاورپوینت رابطه ارزش افزوده اقتصادی با سود حسابداری و ارزش بازار کلمات کلیدی : پاورپوینت رابطه ارزش افزوده اقتصادی با سود حسابداری و ارزش بازار تاریخچه ارزش افزوده اقتصادی(EVA) مفهوم ارزش افزوده اقتصادی کاربردهای ارزش افزوده اقتصادی مزایای استفاده از…

  • پایان نامه استرس شغلی پرستاران

    پایان نامه استرس شغلی پرستاران کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه استرس شغلی پایان نامه های استرس شغلی پایان نامه تاثیر استرس شغلی پایان نامه با موضوع استرس شغلی دانلود پایان نامه بررسی استرس شغلی پایان نامه بررسی میزان استرس…

  • پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی

    پرسشنامه طراحی الگوی مناسب و تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه طراحی و تبلیغات پرسشنامه طراحی الگوی مناسب برای محصولات پرسشنامه تبلیغات برای کالای منتخب ایرانی پرسشنامه تبلیغات برای محصولات رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه طراحی الگوی مناسب…

  • پاور پوینت آلودگی صوتی

    پاور پوینت آلودگی صوتی دانلود، پاورپوینت،الودگی صوتی رفتن به سایت اصلی —آلودگی صوتی  به عنوان یکی از آلاینده های زیست محیطی در ایجاد این گونه مشکلات در شهر های بزرگ سهم بسزایی را به خود اختصاص داده است. —آلودگی صوتی…

  • پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری

    پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تغذیه در دوران بارداری جهت رشته ی پزشکی در قالب 104 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از…

  • پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در سوریه و بررسی آثار پیشگامان این عرصه

    پیدایش و پیشینه ادبیات کودک در سوریه و بررسی آثار پیشگامان این عرصه کلمات کلیدی : پایان نامه ادبیات کودک بررسی تاریخی ادبیات کودک پایان نامه ادبیات کودک در سوریه پایان نامه ارشد ادبیات کودک و نوجوان ادبیات کودک در…

  • دانلود تحقیق بهزیستی و مسئولیت های اجتماعی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بهزیستی و مسئولیت های اجتماعی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهزیستی و مسئولیت های اجتماعی با فرمت docx در قالب 60 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق مفهوم شهروندی و حقوق آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم شهروندی و حقوق آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم شهروندی و حقوق آن با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات استراتژیک و معماری کلان سازمان

    دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات استراتژیک و معماری کلان سازمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات استراتژیک و معماری کلان سازمان جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی با نگاهی به پیشینه بطلان رای داوری

    داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی با نگاهی به پیشینه بطلان رای داوری داوری تجاری بین الملل داوری تجاری بین الملل در فقه اسلامی بطلان رای داوری پیشینه بطلان رای داوری ابطال رأی داوری پایان نامه داوری تجاری بین…