پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

پروپوزال مدیریت دانش
پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک صادرات
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
پروپوزال تاثیر مدیریت دانش بر مدیریت ارتباط با مشتری
استقرار مدیریت دانش در بانک صادرات
پیاده سازی مدیریت دانش در بانک صادرات

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری

(مطالعه موردی:شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه)

 

 

 

 

 

 

 

چکیده

مدیریت دانش(KM) و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) دو ابزار کلیدی برای هر شرکتی در محیط رقابتی کنونی هستند.همچنین مدیریت دانش یک مساله مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت ارتباط با مشتری با یک راهبرد کاری آغاز می شود.این راهبرد،تحول را در سازمان و فرایندهای کاری ایجاد می کند و فرایندهای کاری نیز به نوبۀ خود به وسیلۀ مدیریت دانش و فنآوری اطلاعات فعال می شود و در نهایت برای افزایش وفاداری مشتریان به عنوان یکی از مفاهیم پایه ای و اهداف مدیریت ارتباط با مشتری تلاش می کند.

 

هدف این تحقیق بررسی تاثیر مدیریت دانش بر موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک صادرات ایران درشهرستان ارومیه است.در این راستا در این پژوهش مدلی ارایه شده که شامل متغیرهای تاثیرگذار در موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری است.تعدادجامعه آماری این تحقیق 557 نفر شامل همه کارکنان بانک صادرات ایران در ارومیه بوده است که جهت نمونه گیری از جدول مورگان استفاده شد ودر نهایت تعداد افراد نمونه 227 نفر بدست آمد.روش جمع آوری داده ها از طریق پرسشنامه بوده است.همچنین در این پژوهش برای تفسیر اطلاعات از روش تحلیل مسیر استفاده شده و همینطور به منظور پردازش داده ها از نرم افزار LISREL  استفاده شده است.به منظور تحلیل داده ها و آزمون فرضیه های تحقیق از مدل معادلات ساختاری (SEM) استفاده شده است.

 

نتایج تحقیق حاکی از آن است که تاثیر توانایی های مدیریت دانش بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری مثبت بوده و با بالا رفتن توانایی های مدیریت دانش میتوان انتظار داشت که موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری نیز افزایش یابد.همچنین عامل فن آوری در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری  و عوامل سازمانی نیز در موفقیت اجرای مدیریت ارتباط با مشتری  تاثیر مثبت داشته است.ولی نتایج تحقیق نشان می دهد که بین مشتری مداری و سابقه فعالیت در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری با موفقیت اجرای CRM تاثیر معناداری وجود نداشته و فرضیه های چهارم و پنجم تحقیق رد می شود.

 

 

 

 

مقدمه:

روندهای کلی مهم آزاد سازی اقتصاد،جهانی سازی،همگرایی های تکنولوژیک و تکامل سریع اینترنت نقشی را  که سازمان ها در ارتباطشان با  دیگر شرکت ها بازی می کنند،متحول کرده است.کارشناسان تجارت و صاحب نظران دانشگاهی درباره اتحادها ،شبکه ها و همکاری میان سازمان ها صحبت می کنند،ولی مدیران و پژوهشگران عمدتا عاملی را که به طور عجیبی در حال متحول کردن سیستم های صنعتی است را نادیده گرفته اند:”مصرف کننده” یا ” مشتری”.

 

در بازاری که در آن ،مصرف کننده توانمند شده و با فنٌاوری اکنون می تواند در یک گفتگوی پویا با سازندگان وارد شوند-گفتگویی که مشتریان آن را تحت کنترل دارند-سازمان ها مجبورند بپذیرند که مشتری در حال تبدیل شدن به شریکی در خلق ارزش است.مدیریت ارتباط با مشتریان،به طور کلی فرایند طراحی یک سازمان پیرامون مشتریانش است،به گونه ای که نیاز و خواسته های مشتری به عنوان تمرکز اصلی در هر تصمیم گیری سازمانی در نظر گرفته می شود.هدف از خلق یک سازمان متمرکز بر مشتری،افزایش ارزش متقابل  سازمان و مشتری در زمینه ارتباطات مشتری است.این ارزش از نظر سازمان عبارت از میزان بهبود یافتۀ حفظ مشتری و افزایش درآمد  در عین کارایی بیشتر و کنترل هزینه هاست.

 

بانک ها نیز به عنوان موسسات پولی و مالی  در پالش های جدیدی قرار گرفته اند و مشتریان بانک ها خواسته های  بیشتری نسبت به گذشته دارند.آنها علاقه مندند تا وضعیت حساب های خود را به موقع بررسی کنند و از سیستم پرداخت های آنی استفاده کنند،آنها به سراسر دنیا مسافرت می کنند،و از میان مناطقی که با هم از نظر زمانی اختلاف دارند عبور می کنند، و نیازمند مهیا بودن خدمات 24 ساعته در روز و 365 روزه در سال می باشند.آنها فقط با یک بار کلیک کردن ماوس پیشنهادهای گوناگون موجود را با هم مقایسه می کنند. آنها محصولات و خدمات را از بیش از یک بانک تهیه می کنند و در انتخاب یک بانک دیگر به علت جذابیت بیشتر محصولات و خدمات و یا شرایط آن تردید نمی کنند.

 

امروزه مشتریان کمتر به بانک خود وفادارند و از خدمات بانک های مختلف استفاده می کنند.مشتریان دانش بیشتری درباره مسائل مالی دارند،فعالانه تر به مدیریت آنها می پردازند،و آماده پذیرش ریسک بیشتر در مقابل بازدهی بیشتر می باشند.آنها همچنین نیازمند محصولات جدیدی که با سبک جدید زندگی آنها مطابقت داشته باشد هستند.

 

 

 بیان مساله:

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت دانش (KM)،به عنوان ابزارهای کلیدی و استراتژیک برای تمام شرکتها به ویژه در محیط رقابتی کنونی هستند.علاوه بر این دانش مشتری یک مساله بسیار مهم در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است.مطالعات بسیار زیادی در زمینه تجزیه و تحلیل مؤلفّه های مدیریت دانش انجام شده است که بیانگر نقش حیاتی مدیریت دانش به عنوان یکی از عوامل تعیین کننده مؤفقیّت در اجرای مدیریت ارتباط با مشتری است.همچنین این مطالعات نرخ بالای شکست در اجرای این استراتژی را برای سازمان ها نشان داده است.(Aurora & Antonio,2011)

 

تعاریف بسیاری از مدیریت دانش در مقالات مختلف وجود دارد که مدیریت دانش را فرآیندی در نظر گرفته که به سازمان ها در شناسائی،گزینش،سازماندهی،انتشار(توزیع) و انتقال اطلاعات و تخصّص های مهم که بخشی از حافظه سازمانی هستند و غالبا به صورت ساختار نایافته در سازمان وجود دارند،کمک می نماید.ساختاردهی به دانش موجب بهبود مؤثّر و کارآی حل مساله ،یادگیری پویا،برنامه ریزی استراتژیک و تصمیم گیری اثربخش می شود.مدیریت دانش بر شناسایی دانش ،شرح و ساخت دهی و افزایش ارزش آن از طریق استفاده مجدّد تمرکز می کند.

 

مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) که گاهی اوقات از آن به عنوان مدیریت مشتریان،مدیریت ارزش مشتریان،مشتری محوری و یا مدیریت مشتری محور نام برده می شود،برای مدت زمان طولانی اصطلاح متداول جهت بیان تمایل شرکت ها در برقراری ارتباط مداوم و همیشگی با مشتریان خود بوده است.در همین راستا می توان به این نکته مهم اشاره کرد که شرکت هایی که مشتریان خود رابه صورت مؤثّر جذب نموده و به آنها خدمات موردنظر را به بهترین نحو ارئه داده اند،تأثیر مثبت این امر را در انتهای مسیر سودآوری خود مشاهده نموده اند.(Parlby & Taylor.2000)

هر اندازه که یک شرکت بتواند ارتباط مؤثّرتری با مشتریان خود برقرار نماید ،فرصت های بیشتری جهت ارئه محصولات و خدمات بیشتر به آن مشتریان را کسب خواهد نمود.

 

در حال حاضر اقتصاد مبتنی بر دانش توسط عواملی مانند افزایش روز افزون رقابت،نوآوری در تکنولوژی و ماهیت جهانی بازارها ترسیم  شده است(Castells,1998).در محیط رقابتی کنونی شرکتها باید در انجام فعّالیّت های تجاری خود توجّه ویژه ای به دانش داشته باشند،این کار عاملی برای ایجاد “مزیت رقابتی “نسبت به سایر رقبای موجود در بازار است (Beijerse,1999;Salmador &Bueno,2007). علاوه بر این در سالهای اخیر “دانش” به عنوان یک منبع مهم سازمانی در نظر گرفته شده است و علاقه سازمان ها به این امر روز به روز در حال افزایش است.در محیط رقابتی کنونی روابط شرکت با بازار بسیار حیاتی است و استراتژی های بازاریابی شرکت ها به منظور ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان کاملا تغییر کرده است.(Alavi&Leidner,2001;Drucker,1993)

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول کلیات تحقیق

کلیات پژوهش.    13

مقدمه:     14

بیان مساله .    15

ابعاد مساله و مدل مفهومی تحقیق .    17

تعریف عملیاتی     19

فرضیه ها    20

اهداف تحقیق .   20

اهداف علمی    20

اهداف کاربردی .   20

هدف کاربردی .   20

جنبه ی نوآوری و جدید بودن تحقیق    20

 

انواع پژوهش .   68

جامعه آماری .   70

نمونه آماری    70

ابزار گردآوری داده ها .   71

ویژگی های فنی پرسشنامه : .   72

روایی پرسشنامه .   72

پایایی  پرسشنامه    72

 

منابع    

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش

    مبانی نظری پیاده سازی موفق ERP با ارائه چارچوبی از مدیریت دانش مبانی نظری erp عوامل کلیدی موفقیت erp پیاده سازی موفق erp در سازمان مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی عوامل کلیدی موفقیت پیاده سازی ERP عوامل حیاتی موفقیت…

  • ماهیت و سبب شناسی اختلال بدشکلی بدن کامل و جامع 175 صفحه

    ماهیت و سبب شناسی اختلال بدشکلی بدن کامل و جامع 175 صفحه کلمات کلیدی : تعریف اختلال بدشکلی بدن پایان نامه اختلال بدشکلی بدن علائم اختلال بدشکلی بدن پیامدهای اختلال بدشکلی بدن راه های درمان اختلال بدشکلی بدن سسب شناسی…

  • بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه: روندها و چالشها

    بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه: روندها و چالشها بررسی مقالات تحقیقات تدارکات بشردوستانه روندها و چالش¬ها رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمهچکیده هدف - هدف از این مقاله ارائه بررسی مقالات تدارکات بشردوستانه (HL) است که با هدف شناسایی روندها…

  • دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم

    دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم پاورپوینت کتاب تاریخ امامت پاورپوینت جزوه تاریخ امامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب تاریخ امامت امامان معصوم جهت رشته تاریخ در قالب 115 اسلاید و…

  • بررسی مقایسه ای و مفهومی دین از نظر فقها و حقوقدانان

    بررسی مقایسه ای و مفهومی دین از نظر فقها و حقوقدانان دین از دیدگاه فقهای امامیه دین از دیدگاه حقوقدانان تفاوت دین حقوقی و فقهی مقایسه دین با برخی نهادهای حقوقی مشابه بررسی و تحلیل ذمه دیدگاه های مختلف مکاتب…

  • پاورپوينت حافظه های الکترونیکی

    پاورپوينت حافظه های الکترونیکی دانلود پاورپوينت حافظه های الکترونیکی دانلود پاورپوينت درمورد حافظه های الکترونیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت حافظه های الکترونیکی  جهت رشته نرم افزار در قالب 8 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار ملخ یک هواپیمای بدون سرنشین

    پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار ملخ یک هواپیمای بدون سرنشین ملخ هواپیما الگوریتم طراحی ملخ رژیم سرعتی زیر صوت هواپیمای بدون سرنشین دانلود پایان نامه دوره کارشناسی مهندسی هوافضا با عنوان بررسی تجربی رفتار…

  • پاورپوینت استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب شهر یزد

    پاورپوینت استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب شهر یزد پاورپوینت استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب شهر یزد استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب تحقیق استفاده از GIS برای مشترکین آب و فاضلاب مقاله…

  • دانلود تحقیق تفکر و سبک های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تفکر و سبک های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تفکر و سبک های آن با فرمت docx در قالب 23 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق بهداشت روانی و اصول آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بهداشت روانی و اصول آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهداشت روانی و اصول آن با فرمت docx در قالب 54 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه گرایش های تفکر انتقادی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه گرایش های تفکر انتقادی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش های تفکر انتقادی مبانی نظری گرایش های تفکر انتقادی پیشینه تحقیق گرایش های تفکر انتقادی پیشینه داخلی گرایش های تفکر انتقادی…

  • پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام

    پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام پاورپوینت انداره گیری عملکرد سبد سهام تحقیق انداره گیری عملکرد سبد سهام مقاله انداره گیری عملکرد سبد سهام انداره گیری عملکرد سبد سهام عملکرد سبد سهام مقیاس پاداش تغییر پذیری(RVAR) مقیاس پاداش نوسان پذیری(RVOL)…

  • پاورپوینت مانور هايملیخ

    پاورپوینت مانور هايملیخ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مانور هايملیخ جهت رشته ی پزشکی در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مانور هایملیک (Heimlich maneuver) یا…

  • دانلود تحقیق خودکارامدی و باورهای آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خودکارامدی و باورهای آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خودکارامدی و باورهای آن با فرمت docx در قالب 12 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های یادگیری 49 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های یادگیری 49 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های یادگیری مبانی نظری نظریه های یادگیری پیشینه تحقیق نظریه های یادگیری پیشینه داخلی نظریه های یادگیری پیشینه خارجی نظریه های یادگیری…

  • پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی بشارت پرسشنامه کمال گرایی تری شورت بهترین پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی تری شورت دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

  • پاورپوینت آشنایی با مبحث مثلثات

    پاورپوینت آشنایی با مبحث مثلثات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مبحث مثلثات جهت رشته ریاضی در قالب 19 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       مثلثات يا…

  • دانلود پاورپوینت الگوریتم های تقسیم و حل

    دانلود پاورپوینت الگوریتم های تقسیم و حل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های تقسیم و حل جهت رشته کامپیوتر در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی مبانی نظری شاخص توسعه انسانی دانلود مبانی نظری شاخص توسعه انسانی پیشینه تحقیق شاخص توسعه انسانی ادبیات نظری شاخص توسعه انسانی فصل دوم پایان نامه شاخص توسعه انسانی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت اصول مديريت و کنترل پروژه

    پاورپوینت اصول مديريت و کنترل پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه پاورپوینت مدیریت پروژه و ساخت پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه دانلود پاورپوینت مدیریت تدارکات پروژه دانلود پاورپوینت مدیریت پروژه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت اصول مديريت و کنترل پروژه جهت رشته…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت حل مسئله

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه مهارت حل مسئله فصل دوم پایان نامه مهارت حل مسئله مبانی نظری مهارت حل مسئله پیشینه تحقیق مهارت حل مسئله پیشینه داخلی مهارت حل مسئله پیشینه خارجی مهارت حل مسئله پیشینه پژوهش مهارت…

  • ماهیت و توصیف اختلال وحشت زدگی و بررسی مفهوم شیوع شناسی آن

    ماهیت و توصیف اختلال وحشت زدگی و بررسی مفهوم شیوع شناسی آن کلمات کلیدی : اختلال وحشت زدگی در dsm 5 اختلال وحشت زدگی در کودکان اختلال وحشت زدگی و درمان درمان اختلال وحشت زدگی علائم اختلال وحشت زدگی اختلال…

  • پاورپوینت درس اصول علم اقتصاد 1

    پاورپوینت درس اصول علم اقتصاد 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس اصول علم اقتصاد 1 جهت رشته اقتصاد در قالب 257 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام

    پاورپوینت رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی  رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام شرکت های…

  • پاورپوینت بیماریهای دستگاه شنوایی ناشی از کار

    پاورپوینت بیماریهای دستگاه شنوایی ناشی از کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماریهای دستگاه شنوایی ناشی از کار جهت رشته پرستاری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور

    راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور سرمایه گذاری بورس اوراق بهادار بورس اوراق بهادار منطقه ای مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته مدیریت دانلود مقاله راهکارهای افزایش مشارکت مردم در بازار سرمایه کشور…

  • پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری

    پایان نامه رشته حسابداری با عنوان كنترل داخلی در حسابداری كنترل‌های داخلی اداری كنترل داخلی در حسابداری طراحی یك سیستم داخلی دانلود پایان نامه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پروژه كنترل داخلی در حسابداری دانلود پایان نامه رشته حسابداری دانلود…

  • دانلود تحقیق درباره مفهوم سلامت word

    دانلود تحقیق درباره مفهوم سلامت word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم سلامت با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب…

  • پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال

    پاورپوینت تجزیه و تحلیل تکنیکال پاورپوینتتجزیه و تحلیل تکنیکال تجزیه و تحلیل تکنیکال تحقیق تجزیه و تحلیل تکنیکال مقاله تجزیه و تحلیل تکنیکال تعریف تحلیل تکنیکال اصول کلی و پایه ای تحلیل تکنیکال تحلیل تکنیکال نظریه داو Dow اصول مقدماتیتحلیل…

  • بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی

    بررسی مالکیت متمرکز و تاثیرات آن بر حق‌الزحمه حسابرسی کلمات کلیدی : تمرکز مالکیت نهادی اهمیت تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر عملکرد تعریف تمرکز مالکیت چیست تمرکز مالکیت و عملکرد شرکت پایان نامه تمرکز مالکیت تاثیر تمرکز مالکیت بر…

  • پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر

    پرسشنامه مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیکهای تعارض پرسشنامه حل تعارض پدر و مادر مقیاس تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه تاکتیک های حل تعارض پدر و مادر پرسشنامه حل تعارض والدین مقیاس تاکتیک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی کارکنان مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی دانلود مبانی نظری رفتار شهروندی سازمانی پیشینه تحقیق رفتار شهروندی سازمانی ادبیات نظری رفتار شهروندی سازمانی فصل دوم پایان نامه رفتار شهروندی سازمانی مبانی نظری و…

  • مبانی نظری بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

    مبانی نظری بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی مبانی نظری میزان تخلفات رانندگی مبانی نظری اخلاق شهروندی مبانی نظری اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان…

  • پاورپوینت مهارت خودآگاهی

    پاورپوینت مهارت خودآگاهی پاورپوینت مهارت زندگی خودآگاهی پاورپوینت مهارت های خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی افراد پاورپوینت درباره مهارت خودآگاهی پاورپوینت درمورد مهارت خودآگاهی پاورپوینت مهارت خودآگاهی در زندگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت خودآگاهی جهت رشته ی روان…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت سوم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت سوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس ششم عربی هشتم - قسمت سوم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx…