پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پروپوزال تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و نارضایتی بدنی 94 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمال گرایی و نارضایتی بدنی 94 صفحه فصل دوم پایان نامه کمال گرایی و نارضایتی بدنی مبانی نظری کمال گرایی و نارضایتی بدنی پیشینه تحقیق کمال گرایی و نارضایتی بدنی پیشینه پژوهش کمال گرایی و…

  • مقاله جامع رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها

    مقاله جامع رشته مهندسی کامپیوتر با عنوان مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها مدیریت داده‌ها بانكهای اطلاعاتی پروژه رشته کامپوتر خرید پروژه رشته کامپیوتر انجام پروژه رشته کامپیوتر مروری بر بانكهای اطلاعاتی مدیریت داده‌ها دانلود مقالات و پایان نامه رشته…

  • دانلود پاورپوینت طرحواره درمانی

    دانلود پاورپوینت طرحواره درمانی پاورپوینت طرحواره درمانی پاورپوینت طرحواره درمانی چیست پاورپوینت طرحواره درمانی هیجانی پاورپوینت طرحواره درمانی کودکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرحواره درمانی جهت رشته روانشناسی در قالب 71 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن

    پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان پاورپوینت سیاه سرفه در بزرگسالان چیست پاورپوینت سیاه سرفه ppt پاورپوینت سیاه سرفه چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اپیدمیولوژی سیاه سرفه و پیشگیری از آن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری مبانی نظری شیوه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری شیوه های فرزندپروری پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری ادبیات نظری شیوه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه شیوه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

  • تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران

    تعارض قوانین در مورد قراردادها و قانون حاكم بر قرارداد در حقوق ایران دانلود مقاله قانون منظور طرفین دانلود مقاله قانون حاكم بر قرارداد دانلود مقاله تعارض قانون در قرارداد دانلود مقالات رشته حقوق قانون حاكم بر قرارداد در حقوق…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش مدیریت ریسک اعتباری در بانک مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه مدیریت ریسک اعتباری دانلود مبانی نظری مدیریت ریسک اعتباری پیشینه تحقیق مدیریت ریسک اعتباری ادبیات نظری مدیریت ریسک اعتباری فصل دوم پایان نامه مدیریت…

  • پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو

    پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح مرمت و احیاء خانه صلح جو جهت رشته ی معماری در قالب 104 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوينت آشنایی با قرائت و روخوانی از قرآن

    پاورپوينت آشنایی با قرائت و روخوانی از قرآن پاورپوينت روخوانی از قرآن دانلود پاورپوينت روخوانی از قرآن پاورپوینت درباره روخوانی از قرآن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با قرائت و روخوانی از قرآن جهت رشته معارف اسلامی در…

  • نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن

    نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن تصفیه پذیری روغن لجن اسیدی ترکیبات آلاینده فرآوری بازیافت روغن روش مناسب جهت دفع لجن اسیدی نحوه مدیریت پسماند و فرآوری تصفیه بازیافت روغن دانلود پایان نامه محیط زیست دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت درباره بهداشت آب

    پاورپوینت درباره بهداشت آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت آب جهت رشته ی پزشکی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       4/3 وزن پروتوپلاسم سلول…

  • پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها

    پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث جمع و تفریق رادیکال ها در قالب 2 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت عفونت انگلی

    پاورپوینت عفونت انگلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عفونت انگلی جهت رشته ی پزشکی در قالب 98 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       عفونت در انسان با خوردن…

  • دانلود تحقیق سرمایه سازمانی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سرمایه سازمانی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سرمایه سازمانی با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب

    بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه زراعی مناسب آبشویی برنامه زراعی خاك شور وسدیمی آبشویی خاک های شور آبشویی خاک های سدیمی تعیین برنامه زراعی مناسب بررسی آبشویی خاک های شور و سدیمی و تعیین برنامه…

  • پاورپوینت آسیب شناسی خانواده

    پاورپوینت آسیب شناسی خانواده پاورپوینت آسیب شناسی خانواده چیست پاورپوینت آسیب شناسی خانوادگی پاورپوینت آسیب های خانواده پاورپوینت درمان آسیب خانواده پاورپوینت تشخیص آسیب های خانواده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی خانواده جهت رشته ی مشاوره و…

  • پاورپوینت ریاضی نهم مبحث چند اتحاد و تجزیه و کاربردها

    پاورپوینت ریاضی نهم مبحث چند اتحاد و تجزیه و کاربردها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث چند اتحادو تجزیه و کاربرد ها در قالب 1 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق سبک زندگی سلامت محور با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سبک زندگی سلامت محور با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سبک زندگی سلامت محور با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند

    مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند نقد و تحلیل تطبیقی سوگ فرزند ابوالحسن تهامی خاقانی شروانی مقارنه ی التهامی و خاقانی در سوگ فرزند سوگ فرزند التهامی و خاقانی زیبا رویان دانلود مقاله ادبیات دانلود مقالات ترجمه شده…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه قیمت گذاری مبانی نظری قیمت گذاری پیشینه تحقیق قیمت گذاری پیشینه داخلی قیمت گذاری پیشینه خارجی قیمت گذاری پیشینه پژوهش قیمت گذاری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد

    پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمیب های بازندگی آزاد جهت رشته ی پزشکی در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مننگوآنسفالیت…

  • پاورپوینت قانون‌ حفاظت‌ و بهره‌ برداری‌ از جنگلها و مراتع‌

    پاورپوینت قانون‌ حفاظت‌ و بهره‌ برداری‌ از جنگلها و مراتع‌ پاورپوینت گیاهان مرتعی یکساله پاورپوینت گیاهان مرتعی مقاوم به خشکی پاورپوینت گیاهان مرتعی سمی پاورپوینت شناسایی گیاهان مرتعی ppt پاورپوینت جزوه شناسایی گیاهان مرتعی 2 رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود تحقیق تعهد شغلی و اهمیت آن در کار با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تعهد شغلی و اهمیت آن در کار با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد شغلی و اهمیت آن در کار با فرمت docx در قالب 71 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت معماری داخلی

    دانلود پاورپوینت معماری داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری داخلی جهت رشته معماری در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       طراحی داخلی (Interior Design) به عنوان یک…

  • پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد

    پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد پاورپوینت درباره مادربرد دانلود پاورپوینت مادربرد کامپیوتر پاورپوینت در مورد مادربرد پاورپوینت در مورد مادربرد کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با قطعه مادربرد جهت رشته کامپیوتر در قالب 24 اسلايد و با…

  • مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن

    مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن مواد آلی مدل سازی بلوغ مدل سازی حرارتی ارزیابی سنگ‌های منشاء دانلود پایان نامه مدل سازی حرارتی مبانی مدلسازی حرارتی، فرایند بهینه‌سازی و کاربردهای آن دانلود پایان نامه نفت دانلود پایان نامه…

  • دانلود تحقیق در مورد زندگی سالمندان docx

    دانلود تحقیق در مورد زندگی سالمندان docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی زندگی سالمندان با فرمت docx در قالب 50 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی والدینی 23 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تنیدگی والدینی 23 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تنیدگی والدینی مبانی نظری تنیدگی والدینی پیشینه تحقیق تنیدگی والدینی پیشینه داخلی تنیدگی والدینی پیشینه خارجی تنیدگی والدینی پیشینه پژوهش تنیدگی والدینی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان

    پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود تحقیق جنگ نرم از منظر قرآن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق جنگ نرم از منظر قرآن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی جنگ نرم از منظر قرآن با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی 80 صفحه

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی 80 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه سرمایه اجتماعی مبانی نظری سرمایه اجتماعی پیشینه تحقیق سرمایه اجتماعی پیشینه داخلی سرمایه اجتماعی پیشینه خارجی سرمایه اجتماعی پیشینه پژوهش سرمایه اجتماعی پیشینه نظری…

  • دانلود تحقیق مفهوم و فرآیند استراتژی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم و فرآیند استراتژی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم و فرآیند استراتژی با فرمت docx در قالب 79 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پیشینه ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری

    پیشینه ارائه الگوریتمی تطبیقی مبتنی بر پیش بینی اشکال با استفاده از مدلهای هزینه احتمالی برای زمانبندی در سیستم های رایانش ابری زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری تخصیص منابع در رایانش ابری پیشینه زمانبندی در محاسبات ابری پیشینه…

  • دانلود پاورپوینت نمای ساختمان

    دانلود پاورپوینت نمای ساختمان پاورپوینت معماری ایران پاورپوینت برای رشته معماری پاورپوینت معماری خانه پاورپوینت رشته معماری پاورپوینت معماری نمای ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای ساختمان جهت رشته معماری در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx …

  • دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما

    دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حضرت معصومه در نگاه علما جهت رشته معارف اسلامی در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …