چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز
پیشینه ارزش ویژه برند سبز
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات نظری ارزش ویژه برند سبز
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند سبز
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری  رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند سبز

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه

امروزه سازگاری با محیط زیست برای ایجاد اهداف گسترده برای ذینفعان مختلف در اجتماع در اولویت قرار دارد و بصورت جدی با سلامت انسان در ارتباط است (Khandoker and Mahbubul, 2011). نگرانی در حال رشدی در مورد مباحث مرتبط با محیط زیست در سطح جهانی وجود دارد. آگاهی مصرف­کنندگان افزایش یافته است و آنان متوجه شده­اند که خریدشان می­تواند باعث آسیب جدی به تعادل محیط زیست در زمین شود (Rahbar, 2008). بنابراین اکثر شرکت­­ها مایل به پذیرش حفاظت زیست­محیطی به عنوان مسئولیت اجتماعی خودشان هستند (Chen, 2011). مسئولیت اجتماعی در تولید محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست برای شرکت­هایی اهمیت پیدا می­کند که به دنبال مزیت رقابتی در دنیای کسب و کار هستند (Wahid, Rahbar and Shyan, 2011). همچنین اخیراً توجه زیست­محیطی با در نظر گرفتن گرم شدن جهانی به سرعت به عنوان یک مفهوم کلی نشان داده می­­شود، بنابراین شرکت­­های دوراندیش به دنبال استفاده کردن از این فرصت سبز هستند (Lee, Chang and Chen, 2013).

در این زمینه، بازاریابی سبز توجه مشتری را نسبت به بعضی از صنایع همانند اطلاعات و الکترونیک مبذول می­دارد (Chen, 2008). با این وجود همه شرکت­­ها دارای توانایی­­های کافی جهت انجام فعالیت­­های بازاریابی سبز نمی­باشند. برای شرکت­­ها، بازاریابی سبز باید تمام جنبه­­های عناصر و مفاهیم بازاریابی معمول را دربر بگیرد (Chang and Chen, 2013).­ شرکت­­ها باید به دنبال به کارگیری فعالیت­های بازاریابی سبز جهت رسیدن به تمایز برندی برتر و به دست آوردن مزیت رقابتی و همچنین گسترش کیفیت درک شده زیست­محیطی و آگاهی برندی در بازار باشند. هر چقدر که محصولات سبز مشهورتر شوند، شرکت­های بازایابی سبز نیز از شهرت برخوردار خواهند شد.

بازاریابی سبز دربردارنده محصولات و خدمات ارتقایی و توسعه یافته­ای است که ارضاء کننده خواسته­­ها و نیازهای زیست­محیطی مشتریان بدون تأثیر زیان بخش بر محیط است. اگر شرکت­­ها مایل به عرضه کردن محصولات سبز باشند، فعالیت­های بازاریابی سبز برای آنها در تعیین چگونگی مقدار منفعت قابل کسب مهم است. بازاریابی سبز می­تواند تغییر دهنده­ی فعالیت­­های بازاریابی در بازار باشد و با توجه به ایجاد نیازهای مشتری برای محصولات سبز، تمایزی را به وجود آورد (Chen, Chang and Wu, 2012). در نتیجه، مشتریان علاقه­مند به خرید محصولات از شرکتی هستند که از نظر اجتماعی و محیطی مسئولیت­پذیر می­باشند (Chang and Chen, 2012). بدین ترتیب شركت­ها این فرصت را دارند كه عملكرد زیست­محیطی­شان را بهبود بخشند و از تقاضاهای جدید مربوط به بازار سبز منتفع شوند (عباسی، عنایتی و رهبری ، 1391، 36).

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

اعتبار برند، تصویر برند سبز

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام (مشهد)

    پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام (مشهد) پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی خیام مشهد پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام مشهد پاورپوینت مجتمع مسکونی ایرانی پاورپوینت نمونه موردی مجتمع مسکونی داخلی پاورپوینت تحلیل مجتمع مسکونی داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع مسکونی خیام…

  • سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن

    سطوح و مدل های توسعه منابع انسانی با رویکرد باز و بسته به آن کلمات کلیدی : توسعه منابع انسانی مدل های توسعه منابع انسانی انواع مدل هاي توسعه منابع انساني تحقیق در مورد توسعه منابع انسانی سطوح تجزیه و…

  • پاورپوینت آشنایی با مدل لاوری در شهرسازی

    پاورپوینت آشنایی با مدل لاوری در شهرسازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدل لاوری در شهرسازی جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 26 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت درباره گیاهان

    پاورپوینت درباره گیاهان دانلود پاورپوینت انواع گیاهان دانلود پاورپوینت درمورد گیاهان پاورپوینت دانه های گیاهان پاورپوینت گياهان مخروط‌دار پاورپوینت تفاوت گیاهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره گیاهان جهت رشته ی گیاه شناسی و تجربی در قالب 25 اسلاید و…

  • دانلود تحقیق مفهوم حق به شهر لوفور و مطالعات انجام شده در رابطه با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مفهوم حق به شهر لوفور و مطالعات انجام شده در رابطه با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم حق به شهر لوفور و مطالعات انجام شده در رابطه با آن…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کانون کنترل مبانی نظری خودکنترلی دانلود مبانی نظری خودکنترلی پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات نظری خودکنترلی فصل دوم پایان نامه خودکنترلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق خودکنترلی ادبیات و مبانی نظری خودکنترلی رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه وجه نقد و قیمت سهام 45 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق چرخه وجه نقد و قیمت سهام 45 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردش وجه نقد و قیمت سهام تحقیق گردش وجه نقد و قیمت سهام گردش وجه نقد و قیمت سهام…

  • پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی ( 3 ) تألیف نسرین فریور و محمود عربی ( به همراه حل تشریحی مسائل)

    پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی ( 3 ) تألیف نسرین فریور و محمود عربی ( به همراه حل تشریحی مسائل) کلمات کلیدی : پاورپوینت کتاب حسابداری صنعتی ( 3 )تألیف نسرین فریور و محمود عربی کتاب حسابداری صنعتی ( 3 )تألیف…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری بهزیستی ذهنی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بهزیستی ذهنی مبانی نظری بهزیستی ذهنی پیشینه تحقیق بهزیستی ذهنی پیشینه داخلی بهزیستی ذهنی پیشینه خارجی بهزیستی ذهنی پیشینه پژوهش بهزیستی ذهنی پیشینه نظری…

  • جزوه کلاسی فیزیوپاتولوژی خون

    جزوه کلاسی فیزیوپاتولوژی خون فیزیوپاتولوژی خون رفتن به سایت اصلی جزوه کلاسی فیزیوپاتولوژی خون به تعداد 15 فایل pdf برای پانزده جلسه کلاس درس با کیفیت عالی مناسب اساتید و دانشجویان پزشکی   جزوه جلسه اول : با موضوع stem…

  • پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی با روایی و پایایی

    پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی کارکنان پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی اورگان و کانوسکی دانلود پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی…

  • پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان

    پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تقسیم بندی سیستم اعصاب انسان جهت رشته پزشکی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در…

  • پاورپوینت سازه های پوسته ای در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور جامع همراه با شکل و تصاویر

    پاورپوینت سازه های پوسته ای در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور جامع همراه با شکل و تصاویر پروژه پاورپوینت سازه های پوسته ای رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت سازه های پوسته ای در 26 اسلاید کاملا…

  • پاورپوینت گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي

    پاورپوینت گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي پاورپوینت فیزیولوژیست کیست پاورپوینت معنی فیزیولوژیک پاورپوینت فیزیولوژی عمومی پاورپوینت کتاب فیزیولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش مركز تحقيقات فيزيولوژي جهت رشته فیزیک در قالب 61 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان

    پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان کلمات کلیدی : پاورپوینت اقتصاد دانش بنیان اقتصاد دانش بنیان تحقیق اقتصاد دانش بنیان مقاله اقتصاد دانش بنیان بررسی اقتصاد دانش بنیان نقش دانش در اقتصاد تعریف اقتصاد دانش تغییر اقتصاد سنتی و تبدیل آن به…

  • تحقیقات بازاریابی درصنعت خرده فروشی بارویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

    تحقیقات بازاریابی درصنعت خرده فروشی بارویکرد مدیریت ذائقه مشتریان رفتن به سايت اصلي تحقیقات بازاریابی درصنعت خرده فروشی با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان پیشگفتار رشد صنعت خرده فروشی الکترونیکی، خرده فروشان الکترونیکی و تأمین کنندگان الکترونیکی را به سمت جستجوی…

  • پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري

    پاورپوینت (اسلاید) ساخت شهري کلمات کلیدی : پاورپوینت ساخت شهري ساخت شهري مقاله ساخت شهري تحقیق ساخت شهري بررسی ساخت شهري پایان نامه ساخت شهري مكان بنگاه اقتصادي در شهر بررسي نظريه هاي ساختار شهري شهر چند مركزي ساختار شهري…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تجربه خشونت 38 صفحه فصل دوم پایان نامه تجربه خشونت مبانی نظری تجربه خشونت پیشینه تحقیق تجربه خشونت پیشینه داخلی تجربه خشونت پیشینه خارجی تجربه خشونت پیشینه پژوهش تجربه خشونت پیشینه نظری تجربه خشونت ادبیات…

  • دانلود تحقیق تقسیم سود و محدودیت های آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تقسیم سود و محدودیت های آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تقسیم سود و محدودیت های آن با فرمت docx در قالب 35 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی

    دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آلودگی صوتی جهت رشته محیط زیست در 73 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کم شنوایی تنها چیزی است که…

  • دانلود پاورپوینت مبانی ورشکستگی

    دانلود پاورپوینت مبانی ورشکستگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی ورشکستگی جهت رشته حسابداری در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ورشکستگی به عنوان مقوله ای با اهمیت…

  • پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان - زیارت

    پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان - زیارت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فارسی دوم دبستان - زیارت به کودکان کلاس دوم ابتدایی در قالب 7 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق اخلاق و عناصر فرهنگی آن در اسلام با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اخلاق و عناصر فرهنگی آن در اسلام با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اخلاق و عناصر فرهنگی آن در اسلام با فرمت docx در قالب 24 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 9 مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه مدیریت ارتباط با مشتری دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری ادبیات نظری مدیریت ارتباط با مشتری…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم پایان نامه) 39 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی (فصل دوم پایان نامه) 39 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مهارت های ارتباطی مبانی نظری مهارت های ارتباطی پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی پیشینه داخلی مهارت های ارتباطی پیشینه…

  • پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان

    پرسشنامه ارزیابی تاثیر ارتباطات سازمانی در افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه ارتباطات سازمانی پرسشنامه نقش ارتباطات سازمانی پرسشنامه رضایتمندی کارکنان پرسشنامه افزایش رضایتمندی کارکنان پرسشنامه رابطه ارتباطات سازمانی با افزایش رضایتمندی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی نقش…

  • پاورپوینت بازی درمانی

    پاورپوینت بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی چیست پاورپوینت انواع رویکردها در بازی درمانی پاورپوینت بازی درمانی برای کودکان پاورپوینت بازی درمانی در روان شناسی پاورپوینت جایگاه بازی درمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازی درمانی جهت رشته ی روان…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعهد هویت

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری تعهد هویت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد هویت مبانی نظری تعهد هویت پیشینه تحقیق تعهد هویت پیشینه داخلی تعهد هویت پیشینه خارجی تعهد هویت پیشینه پژوهش تعهد هویت پیشینه نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 76 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند پیشینه داخلی ارزش ویژه برند پیشینه خارجی ارزش ویژه برند…

  • دانلود تحقیق درباره تجارت الکترونیک word

    دانلود تحقیق درباره تجارت الکترونیک word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تجارت الکترونیک با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب تجارت…

  • پاورپوینت زراعت غلات علوفه ای

    پاورپوینت زراعت غلات علوفه ای دانلود پاورپوینت زراعت غلات علوفه ای پاورپوینت آموزش زراعت غلات علوفه ای پاورپوینت انواع روش زراعت غلات علوفه ای پاورپوینت زراعت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زراعت غلات علوفه ای جهت رشته کشاورزی در…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خلاقیت سازمانی 64 صفحه

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری خلاقیت سازمانی 64 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خلاقیت سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی پیشینه داخلی خلاقیت سازمانی پیشینه خارجی خلاقیت سازمانی پیشینه پژوهش خلاقیت سازمانی…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • دانلود تحقیق تاریخچه پالایشگاه نفت تهران با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تاریخچه پالایشگاه نفت تهران با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاریخچه پالایشگاه نفت تهران با فرمت docx در قالب 58 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ریپر

    پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ریپر رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت ماشین آلات راهسازی و ساختمانی - ریپر در 25 اسلاید کاربردی همراه با شکل و تصاویر و شرح جزییات اتصال طبق موارد زیر بیان شده است:…