چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزش ویژه برند
دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند
پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات نظری ارزش ویژه برند
فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند
ادبیات و مبانی نظری ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

 

 

*** دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند

مقدمه

امروزه برند یک الزام استراتژیک برای سازمان هاست که آنها را در جهت ارزش بیشتر برای مشتریان و ایجاد مزیت های رقابتی پایدار یاری می رساند. ایجاد یک برند قدرتمند در بازار، هدف اساسی بسیاری از سازمان ها می باشد زیرا یک برند قدرتمند می تواند اعتماد مشتریان را در هنگام خرید کالاها و خدمات افزایش دهد و به آنا کمک کند تا عوامل ناملموس را بهتر درک نمایند. به عبارت دیگر می توان گفت یک برند قدرتمند، دارایی با ارزشی برای شرکت محسوب می شود (Chen and Chang, 2008). انجمن بازاریابی آمریکا ، نام و نشان تجاری را اینگونه تعریف می کند: یک نام، عبارت، نشانه، نماد یا طرح یا ترکیبی از آنهاست که به منظور شناسایی کالا یا خدمات از یک فروشنده یا گروه فروشندگان و ایجاد تمایز آنها از رقبایشان ارائه می شود. این تمایزات ممکن است عملکردی، منطقی، یا محسوس و یا نمادین، عاطفی و نا محسوس باشند (کفاش پور و نیاکان، 1390).

 

ارزش ویژه برند یکی از مشهورترین و مهم ترین مفاهیم بازاریابی است که امروزه بطور گسترده ای توسط محققان و صاحب نظران بازاریابی مورد بحث قرار می گیرد. از دلایل این اهمیت، نقش استراتژیک و مهم ارزش ویژه برند در تصمیمات مدیریتی و ایجاد مزیت رقابتی برای سازمان ها و مشتریان است (گیلانی نیا و موسویان، 1389). ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. ارزش ویژه برند حتی می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان ها جریان نقدی ایجاد نماید (Buil et al.., 2008).

 

 

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند

گفته شده که کلمه ی برند، حیاتش را به عنوان اسم در زمان نوردیک های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده است. مشاهده شده که در هزازان سال قبل کشتی سازان وایکینگ، کشتی هایی را که می ساختند، نامگذاری می کردند. اینگونه استعمال برند، شبیه چیزی بود که اکنون آن را علامت تجاری می نامیم (Coomber, 2002). در زمان روم باستان، صنعتگران، محصولات خود را امضاء و یا به هر طریق دیگر، علامت گذاری می کردند و این کار به مصرف کنندگان کمک می کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می کردند، شناسایی کنند (قدرتمندترین شکل تبلیغات) و یا محصولاتی را که پیشتر امتحان کرده و از آن راضی هستند ، مجددا خریداری نمایند (رحیمی هلری، 1384). 

 

تنها در نیمه ی دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از نام تجاری به عنوان وسیله ی پیشرفته ی بازاریابی، تکامل پیدا کرده و به تدریج نام های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه، انجام دادند، تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد اما با وجود اینکه نام تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکین و مدیران شرکت ها، مسئولیت آنها را به عهده داشتند (Coomber, 2002).

 

در دوره ی بعد از جنگ جهانی اول، نامهای تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. در این دوره، مصرف کنندگان فورد  را می خواستند نه وسیله ی حمل و نقل موتوری، کم کم شرکت ها شروع کرند به کمک تعدادی از نام های تجاری که قادر بودند به صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش. از یکدیگر به شدت تشویق می شد. هنری فورد معتقد بود مدیران باید به صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها، دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کار که برای آن استخدام شده اند، تمرکز کنند. در سال 1925 شرکت جنرال موتورز  با سازماندهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدلها، شرکت فورد را به زیر کشید. 

 

در سال 1931 شرکت پراکتر اند گمبل  در سازماندهی وظیفه ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه ی جدیدی را تعریف نمود و آن مدیریت نام تجاری بود. آنها معتقد بودند که داشتن نامهایی چون صابون های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازماندهی آنها این است که مسئولیت هر نام تجاری را به فرد مشخصی به نام مدیر نام تجاری داده شود. این عمل در دهه 50 فراگیر شد. در دهه ی 80، افزایش جهانی شدن تجارت برند نام تجاری نیز، اثر گذاشت. ایجاد نام های تجاری جدید به صرف نبود، بنابراین شرکت ها سمت نام های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه ی محصولاتشان را پوشش دهند. در واقع تحولی در درک نام تجاری ایجاد شده بود. شرکت ها برای خرید نام های تجاری هفت تا هشت برابر درآمد آن را پرداخت می کردند. بنابراین عملا نام تجاری به ترازنامه هم راه پیدا نمود (رحیمی هلری، 1384). این اتفاق در اروپا زودتر از ایالات متحده افتاد. در حالیکه شرکت های امریکایی فعالیت های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در امریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می دادند، اروپایی ها یاد می گرفتند که با فرهنگ های مختلف (با اختلاف جزیی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند (Coomber, 2002).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 2

بخش اول:ادبیات پژوهش ارزش ویژه برند 4

2-1) مقدمه 4

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 5

2-1-2) اهمیت برند 7

2-1-3) تعریف و تشریح برند 9

2-1-4) تصویر برند 12

2-1-5) ارزش ویژه برند 13

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 15

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 16

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 18

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 22

• وفاداری به برند 22

• آگاهی از برند 23

• کیفیت ادراک شده 24

• تداعی برند 25

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 26

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 26

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 30

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 31

• مدل ارزش ویژه برند آکر 32

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 35

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 37

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 39

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 40

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 41

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 42

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 43

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 44

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند 47

فهرست منابع و مآخذ: 60

منابع لاتین: 66

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 

 

 

  • دانلود تحقیق درباره مفهوم مشاوره گروهی و مزیت های آن word

    دانلود تحقیق درباره مفهوم مشاوره گروهی و مزیت های آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مفهوم مشاوره گروهی و مزیت های آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق تاریخچه اعتیاد و استفاده از مواد مخدر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق تاریخچه اعتیاد و استفاده از مواد مخدر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تاریخچه اعتیاد و استفاده از مواد مخدر با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق کیفیت سود و پیشینه ی مطالعاتی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت سود و پیشینه ی مطالعاتی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت سود و پیشینه ی مطالعاتی آن با فرمت docx در قالب 20 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس

    پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم گیری های مدیران مدارس نقش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس پروپوزال جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس رابطه مدیریت دانش و تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس دانلود پروپوزال مدیریت…

  • پاورپوینت حقوق سیاسی و حاکمیت ملی

    پاورپوینت حقوق سیاسی و حاکمیت ملی پاورپوینت حقوق سیاسی دانلود پاورپوینت حقوق سیاسی پاورپوینت حقوق سیاسی چیست؟ پاورپوینت درمورد حقوق سیاسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حقوق سیاسی جهت رشته فقه و حقوق در قالب 12 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها

    پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها جهت رشته برق و الکترونیک و مخابرات در قالب 27 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • بررسی تاثیر کارایی عناصر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران

    بررسی تاثیر کارایی عناصر سرمایه فکری بر عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران سرمایه فکری عناصر سرمایه فکری کارایی عناصر سرمایه فکری تاثیر سرمایه فکری بر عملکرد مالی عملکرد مالی شرکتها در بورس تهران کارایی عناصر سرمایه فکری بر عملکرد…

  • پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی…

  • پاورپوینت بتن گوگردی (2) و روشهای تولید بتن گوگردی

    پاورپوینت بتن گوگردی (2) و روشهای تولید بتن گوگردی پاورپوینت طرح اختلاط بتن گوگردی پاورپوینت بتن گوگردی پاورپوینت روشهای تولید بتن گوگردی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بتن گوگردی (2) و روشهای تولید بتن گوگردی جهت رشته عمران در قالب 51…

  • دانلود پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته

    دانلود پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته پاورپوینت در مورد ساختمان های پیش ساخته پاورپوینت مزایای ساختمان های پیش ساخته پاورپوینت انواع ساختمان های پیش ساخته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ساختمان های پیش ساخته جهت رشته عمران در 48…

  • پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک

    پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تجارت الکترونيک جهت رشته کسب و کار و پول در قالب 17 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • تورم کیفری در ایران، عوامل،پیِامدها و راهکارها

    تورم کیفری در ایران، عوامل،پیِامدها و راهکارها جرم انگاری تورم قوانین کیفری چالش های حقوقی دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حقوق کیفری و جرم شناسی تورم کیفری در ایران، عوامل،پیِامدها و راهکارها دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد حقوق دانلود…

  • پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع تحليل رگرسيون چند متغيره (مركب):مسأله استنتاج آماري

    پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع تحليل رگرسيون چند متغيره (مركب):مسأله استنتاج آماري کلمات کلیدی : پاورپوینت تحليل رگرسيون چند متغيره (مركب):مسأله استنتاج آماري پاورپوینت فصل هشتم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل هشتم…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه هوش هیجانی مبانی نظری هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی چارچوب نظری هوش هیجانی پیشینه تحقیق هوش هیجانی پیشینه پژوهش هوش هیجانی پیشینه داخلی هوش هیجانی پیشینه خارجی هوش هیجانی فصل دوم…

  • دانلود پاورپوینت سقف های فضایی

    دانلود پاورپوینت سقف های فضایی پاورپوینت معماری سقف پاورپوینت در مورد معماری سقف فضایی پاورپوینت معرفی سقف فضایی در معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سقف های فضایی جهت رشته معماری در 12 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت…

  • پیشینه تحقیق و مبانی نظری بهزیستی روانشناختی

    پیشینه تحقیق و مبانی نظری بهزیستی روانشناختی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانشناختی مبانی نظری بهزیستی روانشناختی پیشینه تحقیق بهزیستی روانشناختی پیشینه داخلی بهزیستی روانشناختی پیشینه خارجی بهزیستی روانشناختی پیشینه پژوهش بهزیستی روانشناختی پیشینه نظری بهزیستی روانشناختی ادبیات نظری بهزیستی…

  • دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها

    دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها پاورپوینت حسگر پاورپوینت مبدل ها پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسگرهای به کار رفته در مبدل ها در قالب 47 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع

    مبانی نظری ارزیابی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع بهبود کیفیت برنامه های بهبود کیفیت بهبود کیفیت صنایع صنایع کوچک ارومیه بررسی محدودیت ها و موانع در پیاده سازی برنامه های بهبود کیفیت صنایع…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت اپل

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت اپل پاورپوینت مدیریت استراتژیک صنعتی چیست پاورپوینت مدیریت استراتژی صنعتی پاورپوینت جزوه مدیریت استراتژیک صنعتی پاورپوینت دکتری مدیریت استراتژی صنعتی پاورپوینت مدیریت استراتژیک در صنعت گردشگری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت اپل…

  • پاورپوینت آمار و احتمالات

    پاورپوینت آمار و احتمالات دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات تحقیق درمورد پاورپوینت آمار و احتمالات پاورپوینت آمار و احتمالات و انواع آن پاورپوینت آمار و احتمالات و قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آمار و احتمالات جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات برای مديران

    دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات برای مديران پاورپوینت فناوری اطلاعات برای مديران پاورپوینت فناوری اطلاعات مدیران پاورپوینت مدیریت فناوری اطلاعات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فناوری اطلاعات برای مديران جهت رشته IT در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx…

  • دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست

    دانلود پاورپوینت اخلاق سیاست پاورپوینت مسئولان نقد و بررسی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت کتاب آیین زندگی فصل هفتم(اخلاق سیاست) فهرست مطالب:نظریه اصالت سیاست,وظایف اخلاقی مردم در انتخاب مسئولان,وظیفه اخلاقی حاکمان در برابر مردم,جایگاه و اهمیت,بیان دیدگاه ها,لغزشگاه های اخلاقی…

  • دانلود جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان نکات تکمیلی

    دانلود جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی باعنوان نکات تکمیلی پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی جلسه پنجم پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی شیوه ارائه مطالب…

  • بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل

    بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل رفتار هیسترزیس ستونهای I شکل طراحی لرزه ای سازه دانلود پایان نامه رفتار هیسترزیس اتصالات بررسی طراحی لرزه ای سازه با تاکید بر رفتار هیسترزیس ستونهای I…

  • پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر

    پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر پاورپوینت طراحی لرزه ای پاورپوینت بادبند پاورپوینت بادبند های کمانش ناپذیر پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبند دانلود پاورپوینت طراحی لرزه ای بادبندهای کمانش ناپذیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی لرزه ای…

  • پاورپوینت درس تاريخ ادبيات (1)

    پاورپوینت درس تاريخ ادبيات (1) دانلود پاورپوینت تاريخ ادبيات (1) پاورپوینت آشنایی با تاريخ ادبيات پاورپوینت درس تاریخ ادبیات 1 پیام نور پاورپوینت خلاصه درس تاریخ ادبیات ایران و جهان 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاريخ ادبيات (1)…

  • ارزیابی حقوقی فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی و اثرات آن

    ارزیابی حقوقی فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی و اثرات آن اموال غیر منقول تنظیم سند رسمی فروش مال غیر منقول فروش مال غیر منقول بدون تنظیم سند رسمی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته حقوق رفتن به سایت…

  • دانلود تحقیق گزارش های مالی و اهمیت سود با فرمت ورد

    دانلود تحقیق گزارش های مالی و اهمیت سود با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی گزارش های مالی و اهمیت سود با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق خانواده و روابط عاطفی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خانواده و روابط عاطفی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خانواده و روابط عاطفی با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود تحقیق اهمیت سرمایه در گردش و مفاهیم اساسی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اهمیت سرمایه در گردش و مفاهیم اساسی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اهمیت سرمایه در گردش و مفاهیم اساسی آن با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد بصورت کامل…

  • بررسی تغییر مفهوم امنیت ملی در نظام بین الملل و تاثیر آن بر برداشت امنیتی جمهوری اسلامی ایران

    بررسی تغییر مفهوم امنیت ملی در نظام بین الملل و تاثیر آن بر برداشت امنیتی جمهوری اسلامی ایران امنیت ملی در نظام بین الملل دانلود پایان نامه تحولات دهه 1990 بررسی تغییر مفهوم امنیت ملی در نظام بین الملل تاثیر…

  • بررسی ابعاد نفوذ اسرائیل در جمهوری آذربایجان

    بررسی ابعاد نفوذ اسرائیل در جمهوری آذربایجان کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائيل سياست خارجي اسرائيل اهداف آذربايجان از گسترش روابط با اسرائيل چارچوب همكاريهاي اسرائيل و جمهوري آذربايجان اهداف و انگيزه‌هاي اسرائيل در قفقاز جنوبي اهداف و ابزار اسرائيل…

  • مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن

    مبانی نظری شناسایی نظام اخلاقی نخبگان علمی کشور و علل تاثیرگذار بر آن و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن شاخص اخلاق عملی نظریه های علمی اخلاق مبانی نظری نظام اخلاقی نخبگان علمی مبانی نظری نظام ‌های اخلاقی دینی و دنیوی…

  • پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی

    پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نکته هایی برای ریاضیات ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این پاورپوینت…