چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

مبانی نظری تبلیغات تجاری
دانلود مبانی نظری تبلیغات تجاری
پیشینه تبلیغات تجاری
پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات نظری تبلیغات تجاری
فصل دوم پایان نامه تبلیغات تجاری
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات تجاری

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات تجاری

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

 

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • دانلود تحقیق الگوبرداری از شهرهای الکترونیکی برتر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق الگوبرداری از شهرهای الکترونیکی برتر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي  هدف از این تحقیق بررسی الگوبرداری از شهرهای الکترونیکی برتر با فرمت docx در قالب 43 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری عزت نفس پیشینه تحقیق عزت نفس دانلود مبانی نظری عزت نفس مبانی نظری رابطه عزت نفس و پیشرفت تحصیلی مبانی نظری پیشرفت تحصیلی پیشینه تحقیق پیشرفت تحصیلی…

  • دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی

    دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه سیستم اجتماعی جهت رشته مدیریت در 16 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به طور کلی،نظریه سیسیتمها، شالوده…

  • پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاد

    پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رویکرد بالینی به درمان اعتیاد جهت رشته ی روان شناسی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت سازه دکل های انتقال برق

    دانلود پاورپوینت سازه دکل های انتقال برق پاورپوینت سازه دکل های انتقال برق پاورپوینت سازه دکل های انتقال برق پاورپوینت ساخت برج های مشکب فلزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سازه دکل های انتقال برق در قالب 46 اسلاید…

  • مبانی نظری امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده

    مبانی نظری امکان سنجی استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان و مقایسه آن با روش سنتی محاسبه بهای تمام شده هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بیمارستان امکان سنجی استقرار ABC…

  • دانلود تحقیق خودکارآمدی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خودکارآمدی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خودکارآمدی با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب خود…

  • دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی

    دانلود سوالات عمومی و تخصصی آموزگار ابتدایی دانلود سوالات تخصصی و عمومی اموزگار ابتدایی رفتن به سایت اصلی شامل سوالات با پاسخنامه سوالات عمومی استخدامی سوالات تخصصی استخدامی اموزگار ابتدایی اصل سوالات عمومی و استخدامی سال84 اصل سوالات عمومی و…

  • پاورپوینت بررسی روانشناسی صنعتی و سازمانی

    پاورپوینت بررسی روانشناسی صنعتی و سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روانشناسی صنعتی و سازمانی جهت رشته روانشناسی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بیشتر…

  • پاورپوینت اثرات سیگار کشیدن تحمیلی

    پاورپوینت اثرات سیگار کشیدن تحمیلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثرات سیگار کشیدن تحمیلی جهت رشته بهداشت عمومی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه وجود…

  • پایان نامه کارشناسی رشته حرارت سیالات با عنوان فن كویل

    پایان نامه کارشناسی رشته حرارت سیالات با عنوان فن كویل فن كویل انتقال حرارت سیستمهای تمام آبی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته حرارت سیالات با عنوان فن كویل دستگاه فن کویل چیست؟ دانلود پایان نامه حرارت سیالات فن کویل خرید…

  • پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه

    پروپوزال ارائه روشی بهینه برای زمانبندی کار در رایانش ابری با استفاده از الگوریتم های ژنتیک و حریصانه زمانبندی در ابر زمانبندی در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کارها در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی کار در…

  • پاورپوینت محافظ های پرتویی

    پاورپوینت محافظ های پرتویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت محافظ های پرتویی جهت رشته ی پزشکی در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اگرچه بعضی از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی 35 صفحه فصل دوم پایان نامه نیازهای بنیادین روانشناختی مبانی نظری نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه تحقیق نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه پژوهش نیازهای بنیادین روانشناختی پیشینه نظری نیازهای بنیادین روانشناختی ادبیات نظری نیازهای…

  • دانلود تحقیق مدیریت سرمایه ی در گردش با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مدیریت سرمایه ی در گردش با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مدیریت سرمایه ی در گردش با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پروپوزال cloud computing

    پروپوزال cloud computing کلمات کلیدی : دانلود پروپوزال رایانش ابری نمونه پروپوزال رایانش ابری پروپوزال cloud computing پروپوزال زمانبندی در محاسبات ابری پروپوزال زمانبندی وظایف در رایانش ابری پروپوزال زمانبندی منابع در رایانش ابری پروپوزال الگوریتم های زمانبندی در رایانش…

  • پاورپوینت پی در ساختمان سازی

    پاورپوینت پی در ساختمان سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پی در ساختمان سازی جهت رشته ی معماری و عمران در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت مواد دی الکتریک

    پاورپوینت مواد دی الکتریک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مواد دی الکتریک جهت رشته ی شیمی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از نظر رفتار…

  • جرایم مشهود در حقوق کیفری ایران و اقدامات خاص آنها

    جرایم مشهود در حقوق کیفری ایران و اقدامات خاص آنها جرم جرایم مشهود ضابطین دادگستری حقوق کیفری ایران دانلود مقاله جرایم مشهود در حقوق کیفری ایران و اقدامات خاص آنها سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری…

  • پاورپوینت توسعه خوشه های صنعتی

    پاورپوینت توسعه خوشه های صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توسعه خوشه های صنعتی جهت رشته گوناگون در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     خوشه صنعتي:  خوشه به تجمعي…

  • پاورپوینت آشنایی با سنسور و انواع آن

    پاورپوینت آشنایی با سنسور و انواع آن پاورپوینت آشنایی و بررسی سنسور سنسور و انواع آن سنسور چیست انواع سنسور ترانسديوسر تغيير مكان بروش القائي سنسورهاي اثرهال تئوری اثر هال ويژگيهای عمومی سنسورهای اثرهال سنسورهای سرعت و شتاب سنسورهای سرعت…

  • ماهیت و اجزا باورهای انگیزشی و تشریح رویکردهای انگیزشی

    ماهیت و اجزا باورهای انگیزشی و تشریح رویکردهای انگیزشی پایان نامه انگیزه و انگیزش تعریف انگیزه و انگیزش اجزاء باورهای انگیزشی رویکردهای مختلف انگیزشی شکل گیری باورهای خودکارآمدی پایان نامه باورهای انگیزشی رفتن به سايت اصلي هدف از این پایان…

  • پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری

    پاورپوینت کتاب و درس روانشناسی یادگیری پاورپوینت درس روانشناسی یادگیری پاورپوینت درس روانشناسی یادگیری و تفکر پاورپوینت پاورپوینت درس روانشناسی یادگیری پاورپوینت خلاصه درس روانشناسی یادگیری پاورپوینت جزوه درس روانشناسی یادگیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس…

  • پرسشنامه ارزیابی ارزیابی دیدگاه ها و عقاید متخصصین درباره سربار اطلاعات وب

    پرسشنامه ارزیابی ارزیابی دیدگاه ها و عقاید متخصصین درباره سربار اطلاعات وب اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی پرسشنامه اضافه بار اطلاعاتی وب پرسشنامه سربار اطلاعات وب پرسشنامه بررسی نظرات متخصصین كتابداری و اطلاع رسانی در مورد اضافه…

  • دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی

    دانلود چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی فصل دوم پایان نامه بازاریابی مبانی نظری بازاریابی پیشینه تحقیق بازاریابی پیشینه داخلی بازاریابی پیشینه خارجی بازاریابی پیشینه پژوهش بازاریابی پیشینه نظری بازاریابی ادبیات نظری بازاریابی چارچوب نظری بازاریابی رفتن به سايت اصلي…

  • پروپوزال تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    پروپوزال تاثیر اجرای روش کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن…

  • دانلود تحقیق فرآیند حسابرسی در ایران و نقش آن در جامعه

    دانلود تحقیق فرآیند حسابرسی در ایران و نقش آن در جامعه رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حسابرسی با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • بررسی منابع هارمونیک در سیستم های فشار قوی و روشهای كاهش آن

    بررسی منابع هارمونیک در سیستم های فشار قوی و روشهای كاهش آن منابع هارمونیك چگونگی حذف هارمونیكها سیستم های فشار قوی راه های كاهش هارمونیك منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی بررسی منابع هارمونیك در سیستم های فشار قوی…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی محیط مدرسه

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی محیط مدرسه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه محیط مدرسه مبانی نظری محیط مدرسه پیشینه تحقیق محیط مدرسه پیشینه داخلی محیط مدرسه پیشینه خارجی محیط مدرسه پیشینه پژوهش محیط مدرسه پیشینه نظری محیط مدرسه…

  • عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن

    عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن عملکرد شغلی عملکرد شغلی کارکنان عوامل موثر بر عملکرد شغلی اهمیت نیروی انسانی در سازمان مدل نظری عملکرد شغلی کارکنان تحقیق عملکرد شغلی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته مدیریت…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت عملکرد بر مشارکت کارکنان

    پرسشنامه بررسی تاثیر مدیریت عملکرد بر مشارکت کارکنان پرسشنامه مدیریت عملکرد پرسشنامه استاندارد مدیریت عملکرد پرسشنامه مشارکت کارکنان دانلود پرسشنامه مدیریت عملکرد پرسشنامه مشارکت در تصمیم گیری پرسشنامه مشارکت اجتماعی پرسشنامه بهبود مشارکت کارکنان پرسشنامه استقرار نظام مدیریت عملکرد رفتن…

  • پاورپوینت آشنایی با طراحی الگوریتم ها

    پاورپوینت آشنایی با طراحی الگوریتم ها دانلود رایگان پاورپوینت آشنایی با طراحی الگوریتم ها پاورپوینت آشنایی با طراحی الگوریتم ها آشنایی با طراحی الگوریتم ها طراحی الگوریتم ها کارایی، تحلیل و مرتبه الگوریتم ها روش تقسیم و حل برنامه نویسی…

  • پروپوزال موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی

    پروپوزال موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پروپوزال فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های زندگی word

    دانلود تحقیق درباره مهارت های زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های زندگی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • نظریه های یادگیری و تاثیر انگیزش بر آن

    نظریه های یادگیری و تاثیر انگیزش بر آن نظریه های یادگیری تاثیر انگیزش در یادگیری رویکرد رفتارگرا در مورد یادگیری رویکرد شناخت گرایی در مورد یادگیری رویکرد ساخت گرایی در مورد یادگیری رویکرد فرا شناخت در مورد یادگیری رفتن به…