چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

مبانی نظری تبلیغات
دانلود مبانی نظری تبلیغات
پیشینه تبلیغات
پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات نظری تبلیغات
فصل دوم پایان نامه تبلیغات
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات
ادبیات و مبانی نظری تبلیغات

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تبلیغات

 

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

تعریف تبلیغات

کاتلر[1] (2002)، تبلیغات را هرگونه ارایه و عرضه ی ایده ها، کالاها یا خدمات از یک واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه که مستلزم پرداخت هزینه باشد، تعریف می کند اما در این میان تبلیغی اثزبخش است که بتواند توجه مخاطب را جلب کرده، تاثیری خاطره انگیز داشته باشد و کنش خرید مخاطبان را تحریک نموده و دریافت حسیِ مخاطبان را بیدار نماید. بدین منظور استفاده از مجموع عواملی لازم است که بتوانند حس و ادراک مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند و به اهداف مورد انتظار تبلیغ، تحقق بخشند.

اثربخشی تبلیغات تجاری در یک الگوی علمی مشخص با توجه به اهداف تبلیغاتی تبیین می گردد و درجه یا میزانی که دهنده ی سفارش به هدف های مورد نظر خود دست می یابد و دارای فرآیند برنامه ریزی مشخص و مرحله ای تحقیقاتی شامل: تعیین اهداف، تخصیص بودجه، تصمیم گیری راجع به پیام و رسانه و مقایسه با اهداف از پیش تعیین شده، می باشد. چنانچه تمام مراحل به درستی طی شود، میزان اثربخشی تبلیغات تا حد قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت. از مراحل مهم این نوع فرآیندها، انجام تحقیقات به منظور تعیین میزان تاثیر تبلیغ بر مخاطبان است که طی آن عواملی که در اثربخشی تبلیغات نیز موثرند، مشخص می گردند (صمصام شریعت و همکاران، 1386).

 

 

می‌توان تعاریف دیگری را برای تبلیغات بدین صورت بیان كرد:

·        تلاش برای ارائه آموزه ها، ایده ها، دلایل، شواهد یا ادعاها، با سبك هایی از طریق رسانه های ارتباطی، برای تقویت هدف یا مبارزه با ضد هدف.

·        پیام های دیداری گفتاری، كه با سبكی خاص، از طریق وسایل تبلیغاتی، مردم را به طریقی علاقمند و موافق یك نوع محصول، خدمت، فكر، دیدگاه یا مارك بخصوص می‌كند.

·        كلیه اشكال ترغیب عمومی، برای ایجاد تقاضا و بازار برای یك محصول یا خدمت كه بوسیله صاحب كالا یا موسسه، برای خریداران احتمالی ، بوسیله پیام مستقیم یا از طریق وسایل تبلیغاتی، انجام میگیرد.

·        تكنیكی كه برای تأثیر گذاردن بر رفتار انسان، ماهرانه از نمادها و نشانه ها استفاده می‌كند.

·        انجمن تجارت آمریكا : تبلیغات هر شكلی از پرداخت است كه به صورت غیرشخصی تقدیم و پیشرفت عقاید، خوبی ها و خدمات را با یك سری كارهای معین، ضمانت می‌كند.

·        فرانك جفكینز : مفهوم تبلیغات یعنی آنچه كه ما می‌خواهیم هنگام خرید یا فروختن بدانیم.

·        رابرت زاچر: تبلیغات به معنی ارتباطات و اطلاعا ت وابسته به تولیدات خدمات یا عقاید است كه در طی تماسهای فردی و براساس پرداختهای ناشی از فروش محصول یا در طی كسب اعتبار مناسب حاصل می‌شود (علیئی ، 1390).

در حقیقت، ساده ترین تعریفی که برای تبلیغات می توان ارایه نمود، چنین است: تبلیغات تلاشی است برای فروش بیشتر توسط یک بنگاه یا یک صنعت. چمبرلین[2] (2000)، تبلیغات را عاملی می داند که «با تغییر خواسته ها و سلایق بر میزان تقاضا اثر می گذارد» به عقیده ی شپرد[3] (2001)، تبلیغات یک عامل برای ایجاد وفاداری در مصرف کنندگان نسبت به مارک تجاری یا کالای خاص می باشد. ساموئلسون[4] (2002)، تبلیغات را عامل افزایش بازارهای فروش می داند که در عین حال اطلاعات مفیدی نیز در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد (دهقانی و همکاران، 1383).

تبلیغ در زبان پارسی و در فرهنگ پارسی معین نیز بدین گونه معنا شده است: رسانیدن پیام یا خبر یا مطلبی به مردم، ابلاغ، موضوعی را با انتشار اخبار و با وسایل مختلف مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه و غیره در اذهان عمومی جاگیر کردن. تبلیغات بازرگانی از زمره مفاهیمی است که به زعم وضوح ابتداییۀ اریه تعریفی جامع و مانع از آن با دشواری رو به رو است. می توان گفت، تبلیغات تجاری یعنی عملی که توجه ی مردم را به کالا یا داد و ستدی برانگیزد و به عبارت دیگر، کوششی در تدارک و انتشار آگهی ها، با هدف مثبت نشان دادن مصرف یک کالا. تبلیغ تجاری با هدف معرفی کالا در بازار و تحرک خریداران بالقوه صورت می گیرد و در مفهوم وسیع کلمه، عبارت است از انتشار اطلاعات یک کالا به منظور تحت تاثیر قرار دادن افراد یا گروه های خاص اجتماعی (ساجدی و نعمتی، 1391).

به طور کلی، تبلیغات را به دو دسته به شرح ذیل تقسیم نموده اند:

 

تبلیغات مستقیم

پیام دهنده خود را هر چند با رنگ و لعاب و بوق و کرنا همراه کرده باشد اما صریح و بی پروا به مخاطبین خود ابلاغ می کند . در این روش مستمعین و بینندگان متن یا تصویری را بعنوان پیام و اطلاعیه « تبلیغی» دریافت می کنند و پیام دهندگان نیز در موقع و مقام « مبلغ » قرار دارند و شناخته می شوند.

بهترین فایده در تبلیغات مستقیم برای گیرندگان پیام آن است که آنها لااقل از تبلیغی بودن پیام آگاهند و از این جهت در معرض غافلگیری قرار نمی گیرند. و در پذیرش ذهنی یا رد آن مختارند. از خصوصیات دیگر تبلیغات مستقیم گسترده بودن میدان عمل برای عاملان آن است، در این روش اکثر ابزارها و برنامه ریزی آن و تدبر و نازک بینی کمتری صرف می شود و غالباً از تأثیر گذاری اگر نه عمیق تر اما سریعتر نیز برخوردار است.

تبلیغات غیر مستقیم

همانطوری که از عنوان آن پیداست این نوع تبلیغات نمود و ظهور علنی و صریح ندارد، با این شیوه اهداف تبلیغی پیامهای غیر مستقیم صادر شده پنهان و غیر محسوس است. به نظر بعید می اید اما نباید تصور کرد که با تلاش های معمولی در ارائه یک برنامه تبلیغات غیر مستقیم می توان ضمن تأثیر گذاری، اهداف تبلیغی آنرا کاملاً دور از فهم و ذهن همه کس نگاه داشت، زیرا تشخیص آن برای خواص و روشنفکران جوامع دشوار نیست و عوام نیز به تجربه در بیشتر موارد به نکته یاد شده یعنی اهداف تبلیغی در برنامه های تبلیغات غیر مستقیم پی خواهند برد. از ویژگیهای این نوع تبلیغ آن است که پیام های آن از کانالهای نامرئی و پنهانی و یا غیر منتظره عبور داده می شوند و معمولاً مخاطبین بطور غافلگیرانه آن را دریافت می کنند و در حقیقت به آنان تحمیل می شود . در تبلیغات غیر مستقیم لزوماً از اشکال و قانونمندی های مشخص و مکرر پیروی و استفاده نمی شود بلکه در ساخت و ساز آنها بیشتر از فرصت های پیش آمده و موقعیت های خرید و حوادث پیش بینی نشده سود برده می شود (کاتلر، 1387).

 

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان

تبلیغات از دیرباز توسط فروشندگان دوره گردی که به منظور فروش کالای خود، به معرفی آن می پرداختند، وجود داشته است. با اینحال، اولین قوانین تبلیغاتی در سال 1614 و در انگلستان وضع گردید. اولین تبلیغات روزنامه ای در سال 1625 در نشریه ی ویکلی نیوز لندن[5] چاپ شد و اولین روزنامه تبلیغاتی در سال 1704 در امریکا و با نام بوستون نیوزلتر[6] به چاپ رسید. اختراع رادیو در سال 1895 و به دنبال آن تلویزبون، دامنه ی تبلیغات را بسیار وسع ساخت. بطوریکه هزینه های تبلیغاتی در سال 1890 در امریکا بالغ بر 360 میلیون دلار گردید (دهقانی و همکاران، 1383).

در حقیقت، آنچه که امروز به عنوان تبلیغات نو و جدید می شناسیم، ریشه در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم در کشور ایالات متحده دارد. اما به طور کلی برای تبلیغات اعم از سیاسی یا تجاری می توان سه دوره تاریخی قبل از انقلاب گوتنبرگ و اختراع و تکمیل ماشین چاپ در سال ۱۴۵۰ را در نظر گرفت.

 

[1] Kotler

[2] Chemberlin

[3] Shepherd

[4] Samoelson

[5] Weekly News of London

[6] Boston News Letter

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری

 

 

بخش اول: ادبیات پژوهش تبلیغات تجاری

فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق تبلیغات تجاری 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • بررسی گزارشگری مالی و دولتی با تاکید بر گزارشگری مالی شهرداریها

    بررسی گزارشگری مالی و دولتی با تاکید بر گزارشگری مالی شهرداریها حسابداری دولتی نظام گزارشگری مالی گزارشگری مالی در شهرداری ارزیابی عملكردسامانه گزارشگری مالی ارزیابی عملکرد سیستم گزارشگری مالی در شهرداری بررسی گزارشگری مالی و دولتی با تاکید بر گزارشگری…

  • پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی

    پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مباحث ویژه مدیریت دولتی جهت رشته مدیریت در قالب 45 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوينت بودجه بندی سرمايه ای و مديريت پروژه

    پاورپوينت بودجه بندی سرمايه ای و مديريت پروژه پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای دانلود پاورپوینت بودجه بندی سرمایه ای پاورپوینت درباره بودجه بندی سرمایه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بودجه بندی سرمايه ای و مديريت پروژه جهت رشته…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر۲

    پاورپوینت کتاب و درس اصول کامپیوتر۲ پاورپوینت آموزش کامل کامپیوتر پاورپوینت آموزش کامپیوتر برای همه پاورپوینت بهترین روش یادگیری کامپیوتر پاورپوینت آموزش ابتدایی کار با کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  کتاب و درس اصول کامپیوتر۲  جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری

    پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری دارایی های نامشهود و سرمایه گذاری های غیر جاری پاورپوینت دارایی های نامشهود پاورپوینت سرمایه گذاری های غیر جاری ماهیت…

  • دانلود تحقیق خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی خدمات به مشتریان و عوامل موثر بر وفاداری آن ها با فرمت docx در قالب 33…

  • پاورپوینت منگنز و کروم

    پاورپوینت منگنز و کروم پاورپوینت تحقیق منگنز و کرووم دانلود پاورپوینت منگنز و کرووم پاورپوینت منگنز پاورپوینت کرووم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مگنز و کرووم جهت رشته پزشکی در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • بررسی ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و توسعه انسانی

    بررسی ارتباط بین سرمایه فکری شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران و توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی ارتباط سرمایه فکری و توسعه…

  • پاورپوینت عوامل موثر بر موفقیت آموزشی در دبیرستانهای دولتی

    پاورپوینت عوامل موثر بر موفقیت آموزشی در دبیرستانهای دولتی پاورپوینت موفقیت آموزشی پاورپوینت آموزش موفقیت پاورپوینت آموزش موفقیت مالی پاورپوینت موسسه آموزشی موفقیت پاورپوینت دوره آموزشی موفقیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عوامل موثر بر موفقیت آموزشی در دبیرستانهای…

  • جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ

    جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ رفتن به سایت اصلی جزوه حقوق بین الملل اقتصادی دکتر افروغ به تعداد 30 صفحه pdf جزوه دستنویس دانشجو از مباحث کلاس شامل مباحث کلیات لیبرالیسم…

  • پاورپوينت معرفی بافت همبند غضروف

    پاورپوينت معرفی بافت همبند غضروف پاورپوينت غضروف دانلود پاورپوينت غضروف پاورپوینت درباره غضروف پاورپوينت بافت همبند غضروف رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت معرفی بافت همبند غضروف جهت رشته پزشکی در قالب 25 اسلايد و با فرمت ppt به صورت…

  • دانلود تحقیق در مورد پیشرفت تحصیلی و عوامل تاثیر گذار بر آن docx

    دانلود تحقیق در مورد پیشرفت تحصیلی و عوامل تاثیر گذار بر آن docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی پیشرفت تحصیلی و عوامل تاثیر گذار بر آن با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل…

  • خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (142 صفحه)

    خصوصی سازی صنعت بیمه و بررسی آثار آن بر اقتصاد،عملکرد و ساختار داراییها (142 صفحه) خصوصی سازی صنعت بیمه روشهای خصوصی سازی صنعت بیمه آثار خصوصی سازی صنعت بیمه دانلود پایان نامه رشته بیمه دانلود پایان نامه بیمه آثارخصوصی سازی…

  • پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی

    پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی پاورپوینت گزارش کارآموزی رشته ساختمان کاردانی پاورپوینت گزارش کارآموزی معماری کاردانی پاورپوینت پروژه کاراموزی پاورپوینت کارآموزی پاورپوینت کارآموزی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارآموزی یک ساختمان مسکونی جهت رشته عمران در قالب 81…

  • دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در صادارت خارجی

    دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در صادارت خارجی پاورپوینت نقش حمل و نقل در صادارت خارجی پاورپوینت صادارت خارجی پاورپوینت نقش حمل و نقل در صادرات خارجی چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نقش حمل و نقل در…

  • دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی EFQM

    دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی EFQM پاورپوینت مدل تعالی سازمانی پاورپوینت مدل تعالی سازمانی efqm پاورپوینت مدلهای تعالی سازمانی دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدل تعالی سازمانی European Foundation for Quality Management جهت رشته ی…

  • پاورپوینت آشنایی با مفهوم ریتم در طراحی

    پاورپوینت آشنایی با مفهوم ریتم در طراحی پاورپوینت آشنایی با مفهوم ریتم در طراحی آشنایی با مفهوم ریتم در طراحی مفهوم ریتم در طراحی ریتم چهار دسته ضرب اهنگ بصری تکرار یکنواخت تکرار متناوب تکرار تکاملی تکرار موجی ریتم در…

  • دیدگاه های روانشناسان مختلف به کمال گرایی و عوامل موثر بر آن

    دیدگاه های روانشناسان مختلف به کمال گرایی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : ابعاد کمال گرایی انواع کمال گرایی پایان نامه کمال گرایی نظریه های کمال گرایی عوامل موثر بر کمال گرایی رویکردهای مربوط به کمال گرایی نظریه…

  • پاورپوینت آموزشی ساختار و ویژگی های چوب علوم ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی ساختار و ویژگی های چوب علوم ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی ساختار و ویژگی های چوب علوم ششم ابتدایی در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش

    پایان نامه سلامت روانی کارمندان ارتش کلمات کلیدی : پایان نامه سلامت روانی کارمندان پایان نامه سلامت روانی کارکنان پایان نامه سلامت روانی کارکنان ارتش پایان نامه روانشناسی سلامت پایان نامه های سلامت روان پایان نامه درباره سلامت روانی موضوع…

  • بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری

    بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری خودکشی از نظر پزشکی قانونی چگونگی تشخیص خودکشی عوامل موثر خودکشی دانلود مقاله بررسی خودكشی از دیدگاه فقه جزایی و حقوق كیفری سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل…

  • طراحی سیستم نوبت دهی

    طراحی سیستم نوبت دهی سیستم نوبت دهی طراحی سیستم ارائه نوبت طراحی سیستم نوبت دهی بانک طراحی سیستم نوبت دهی طراحی سیستم ارائه نوبت جهت امور بانکی دانلود پروژه رشته الکترونیک دانلود پروژه الکترونیک رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه…

  • پاورپوینت کاردیوورژن و دفیبریلاسیون

    پاورپوینت کاردیوورژن و دفیبریلاسیون رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاردیوورژن  و دفیبریلاسیون جهت رشته ی پزشکی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پاورپوینت کاردیوورژن (شوک…

  • پاورپوینت معماری پایدار و تاریخچه آن

    پاورپوینت معماری پایدار و تاریخچه آن پاورپوینت چهار اصل معماری پایدار پاورپوینت نمونه معماری پایدار در جهان پاورپوینت معماری پایدار پاورپوینت نمونه ساختمان های معماری پایدار در جهان پاورپوینت نمونه ساختمان های معماری پایدار در ایران پاورپوینت پیشینه معماری پایدار…

  • پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان روش های نوین جداسازی مواد شیمیایی

    پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان روش های نوین جداسازی مواد شیمیایی میکرواستخراج جداسازی مواد شیمیایی عوامل موثر بر استخراج مواد شیمیایی دانلود پایان نامه کارشناسی رشته شیمی با عنوان روش های نوین جداسازی مواد شیمیایی سیستم همکاری در…

  • دانلود تحقیق درباره بهداشت روانی و سلامت روان word

    دانلود تحقیق درباره بهداشت روانی و سلامت روان word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ارتباط بهداشت روانی و سلامت روان با فرمت docx در قالب 36 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت مردم نگاری

    پاورپوینت مردم نگاری پاورپوینت مردم نگاری رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مردم نگاری برای دانشجویان ارشد و دکتری رشته های علوم اجتماعی به تعداد 19 اسلاید مناسب اساتید و ارائه دانشجویان   شامل : مشاهده بدون مشارکت مراحل مشاهده مشارکت­…

  • موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات

    موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات ابهام در معامله ابهام در مورد معامله لزوم رفع ابهام در مورد معامله استثنائات لزوم رفع ابهام در مورد معامله موارد استثناء بر اصل لزوم رفع ابهام در معاملات دانلود پایان…

  • دانلودکار آموزي شیمی طرح تزريق گاز امتزاجي رامشير

    دانلودکار آموزي شیمی طرح تزريق گاز امتزاجي رامشير کلمات کلیدی : دانلودکار آموزي شیمی طرح تزريق گاز امتزاجي رامشير رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزي شیمی طرح تزريق گاز امتزاجي رامشير فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید :…

  • دانلود تحقیق یادگیری در مراحل مختلف رشد با فرمت ورد

    دانلود تحقیق یادگیری در مراحل مختلف رشد با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی یادگیری در مراحل مختلف رشد با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • تاثیرات جهانی شدن بر آموزش و پروش ایران و ارائه استراتژی مناسب

    تاثیرات جهانی شدن بر آموزش و پروش ایران و ارائه استراتژی مناسب جهانی شدن آموزش و پرورش چالش های آموزش و پرورش ایران تاثیرات جهانی شدن بر آموزش و پروش ایران و ارائه استراتژی مناسب آموزش و پرورش در عصر…

  • پاورپوینت تأثیرات گروه بر فرد

    پاورپوینت تأثیرات گروه بر فرد کلمات کلیدی : پاورپوینت تأثیرات گروه بر فرد تأثیرات گروه بر فرد تحقیق تأثیرات گروه بر فرد مقاله تأثیرات گروه بر فرد بررسی تأثیرات گروه بر فرد تحلیل تأثیرات گروه بر فرد شکل گیری خود…

  • پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه)

    پاورپوینت ارائه منصفانه (فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی تألیف حساس یگانه) پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه پاورپوینت ارائه منصفانه پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه حسابرسی دکتر حساس یگانه با عنوانمفاهیم حسابرسی پاورپوینت فصل یازدهم کتاب فلسفه…

  • پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش

    پروپوزال شناسایی رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش استقرار مدیریت دانش در بانک پارسیان پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری پروپوزال رابطه مدیریت ارتباط با مشتری با مدیریت دانش پایان نامه با موضوع مدیریت دانش دانلود پروپوزال مدیریت…

  • بررسی اثر سه نوع سرمایه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر احساس شادی

    بررسی اثر سه نوع سرمایه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بر احساس شادی اهمیت شادی و نقش آن در زندگی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اقتصادی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه فرهنگی بر شادی جوانان بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بر شادی…