چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
دانلود مبانی نظری فعالیتهای ترفیع
پیشینه فعالیتهای ترفیع
ادبیات نظری فعالیتهای ترفیع
فصل دوم پایان نامه فعالیتهای ترفیع
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع
ادبیات و مبانی نظری فعالیتهای ترفیع

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق رشته مدیریت

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش فعالیتهای ترفیع

 

 

 

 
* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

مقدمه مبانی نظری و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع

بازاریابی از گذشته های دود کم و بیش در زندگی بشری نقش ایفا کرده اما با حرکت اقتصاد به سمت جهانی شدن و حکم فرمایی مشتری مداری بر نظام های اقتصادی، بازاریابی به ابزار انکارناپذیری برای موفقیت در روابط اقتصادی و بازرگانی جوامع کنونی تبدیل شده و برقراری ارتباطات موثر در جهت تحقق اهداف بازاریابی، از جمله دغدغه های اصلی و پایه ای مدیران سازمان ها به حساب می آید. دانشمندان بازاریابی برای برنامه ریزی و انجام امور مربوط به بازاریابی، اقدامات مربوط به آن را در قالب چهار عنصر (4Ps) طبقه بندی کرده اند. این عناصر که تشکیل دهنده ی آمیخته ی بازاریابی هستند عبارتند از: محصول، قیمت، توزیع و ترفیع. در میان این عناصر، برنامه هایی که برای ترفیع  سازمان و محصول انجام می شود از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است. بازاریابی از علم ارتباطات به عنوان ابزاری جهت تحقق اهداف ترفیعی خود استفاده می نماید (رضایی، 1389).

 

یکی از وظایف مهم در مدیریت بازاریابی، تعیین موثرترین ترکیب ترفیع می باشد. هرکدام از روش های ترفیع ویژگی های منحصر به فردی دارد که عامل تعیین کننده در انتخاب هریک محسوب می گردد. یک شرکت باید ابزارهای ارتباطی را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از عناصر ترفیعی به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. انتخاب روش های مناسب ارتباطی با توجه به موقعیت مخاطبان در بازار هدف صورت می گیرد. خرید، نتیجه ی یک فرآیند طولانی تصمیم گیری مصرف کننده است. برقرار کننده ی یک ارتباط بازاریابی باید بداند مخاطبان هدف او اکنون در چه موقعیتی قرار دارند و او می خواهد آنها را به کجا منتقل نماید (صمدی، 1387). 

 

مدیران سازمان های امروزی با درنظر گرفتن عواملی چند، مانند رقابت حاکم بر بازار، ویژگی محصولات و سازمانشان، ویژگی های مشتریان هدف و غیره، به تهیه و ترکیب خاصی از شیوه های برقراری ارتباط که شامل: تبلیغات ، پیشبرد فروش ، روابط عمومی ، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم  است، اقدام می کنند. ترکیب فوق که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بازار هدف تهیه می شود، آمیخته ی ترفیع  نامیده می شوند. هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع متاثر از عوامل مختلفی است که نقش اساسی در تدوین موثر این آمیخته دارند. ضمن اینکه هر کدام از عناصر آمیخته ی ترفیع ویژگی هایی دارند که آنها را برای ترفیع در صنایع خاصی موثرتر می نمایاند. در حقیقت در هر صنعت خاص، باید با توجه به ویژگی های آن صنعت و خصوصیات هرکدام از عناصر آمیخته ی ترفیع به تهیه و تدوین آمیخته پرداخت (رضایی، 1389).

 

 

ترفیع یه مجموعه فعالیت هایی اطلاق می شود که بنگاه ها انجام می دهند تا بتوانند در مورد ارزش و مطلوبیت محصول اطلاعات خوبی به خریداران بدهند، به طوری که از بین محصولات موجود در صنعت، محصول ارایه شده ی ایشان را بخرند. آمیخته ی ترفیع بازاریابی مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف درهم می آمیزند. یک کسب و کار کوچک و متوسط باید ابزارهای ترفیع را آگاهانه و با دقت به نحوی با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند ترکیب موزونی از این عناصر به وجود آورد، ترکیبی که نیل به اهداف ارتباطی و بازاریابی را ممکن سازد. از این رو ترفیع عبارت است از: مجموعه فعالیت های اطلاع رسانی، ترغیب، یادآوری و اثرگذاری. آمیخته ی مرسوم ترفیع بازاریابی، مجموعه ای از متغیرهای قابل کنترل است که صاحبان بنگاه ها آنها را برای پاسخگویی به بازار هدف ترکیب می کنند. از این رو برنامه ترفیع، ترکیب ویژه ای از تبلیغات، روابط عمومی، پیشبرد فروش، فروش شخصی و بازاریابی مستقیم است که شرکت بدان وسیله با آگاهی و جذب مشتری به اهداف خود از جمله افزایش فروش محصولات خود نایل می شود (رضوانی و خرمشاهی، 1390).

 

 

• تبلیغات

از مهمترین اجزای آمیخته مرسوم ترفیع است که نقش بسیار مهمی را در سیاست ها و استراتژی های بازاریابی شرکت نظیر ارتباط با مشتریان، معرفی محصولات جدید، اصلاح و تغییر ذهنیت مخاطبان نسبت به شرکت ایفا می کند. تبلیغات مقدمات معرفی و آشنایی با شرکت و محصولات آن را فراهم می آورد. به گونه ای که تنظیم نوع تبلیغات، زمانبندی، تعدد آن، مضمون و اینکه از چه رسانه ای این پیام انتقال یابد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. رسانه های تبلیغاتی عبارتند از: تلویزیون، رادیو، مطبوعات، تابلوهای تبلیغاتی و پست (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• روابط عمومی

عبارت است از کسب نام و اعتبار مناسب و ایجاد تصویر ذهنی مطلوب برای شرکت. روابط عمومی برای ایجاد آگاهی و رجحان در مشتری از توان خوبی برخوردار بوده و مستلزم تعیین اهداف، انتخاب پیام های روابط عمومی و وسیله ی ناقل پیام، اجرای برنامه ی روابط عمومی و ارزیابی نتایج آن است. روابط عمومی بیشتر در قالب سخنرانی ها، تعیین شماره های خاص برای مشتریان جهت اعلام نظرات و انتقادات (صدای مشتری در سازمان)، تعیین واحد خدمات پس از فروش و غیره، قابل بحث و بررسی است. ابزارهای روابط عمومی عبارتند از: نشر مقالات علمی در رابطه با کالا و خدمات مورد نظر، کنفرانس های خبری و برگزاری سمینارها، چاپ نشریات، پوستر و بروشور، انجام امور خیریه و مناسبت های اجتماعی (Sandberg, 2006).

 

 

• پیشبرد فروش

روش هایی همچون ارایه ی جوایز، هدایای تبلیغاتی، کارت های تخفیف، نمایش محصولات در ویترین، قرعه کشی، نمونه کالا، شرکت در نمایشگاه ها، سیستم کدینگ مشتری، اعطای جوایز به نیروهای فروش، اشانتیون و غیره، از این قبیلند. پیشبرد فروش، انگیزه های بیشتری را برای نیروی فروش، توزیع کنندگان و مشتریان نهایی ایجاد می کند (Belch and Belch, 2004).

 

 

• فروش شخصی

به طرز برخورد و شخصیت فردی، ویژگی های کاری و تخصص فروشنده در ارایه ی محصولی خاص ابزار فروش شخصی می گویند که می تواند به شکل فروش حضوری یا تلفنی باشد. فروش شخصی روش انعطاف پذیری است که فروشنده به طور مداوم واکنش ها و بازخوردهای خریدار را درک می کند و در شیوه های فروشش تغییراتی ایجاد می نماید (Pratkanis and Aronson, 2001).

 

 

• بازاریابی مستقیم

یکی از ابزارهای موجود در این روش، با عنوان بازاریابی تلفنی مطرح است. در این شیوه، تعدد تماس ها، طول مدت تماس ها، تجربیات قبلی در تماس با مشتریان، تخصص فرد ارایه دهنده خدمات از طریق تلفن بسیار حایز اهمیت است. بازاریابی از طریق پست الکترونیک و بازاریابی شبکه ای نیز در این دسته می توانند قرار گیرند. همچنین وب سایت یک رسانه به معنای واقعی مفهموم پیشبرد است. تاثیر روانی، انگیزشی و ارتباطی وب سایت است که می تواند عامل اصلی جذب و حفظ مشتریان اینترنتی باشد. بازاریابی مستقیم، شیوه ی موثری برای کسب و کارهای کوچک به شمار می رود زیراکه به صاحبان بنگاه ها اجازه می دهد که پاسخ های مستقیم بیشتری را از مشتریان دریافت کرده، بازار هدف را به گونه بهتری نشانه گیری کنند و محصول را بدون قرار گرفتن در فرآیند عریض و طویل و پرهزینه کانال های سنتی به فروش برسانند. شیوه های مورد استفاده در بازاریابی مستقیم عبارتند از: بازاریابی تلویزونی، بازاریابی از طریق کاتالوگ، بازاریابی از طریق پست، بازاریابی از راه دور (بازاریابی تلفنی)، فروش از طریق پست الکترونیک و فروش با کمک نمابر (Wilkinson, 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 2

 

بخش اول: ادبیات پژوهش فعالیتهای ترفیع 5

2-2-1) تعریف ترفیع 6

• تبلیغات 8

• روابط عمومی 9

• فروش شخصی 10

• بازاریابی مستقیم 10

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 11

• ارتباطات شفاهی 11

• بازاریابی پارتیزانی 12

• بازاریابی الکترونیکی 13

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 13

• بازاریابی ویروسی 13

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 14

2-2-3) تعریف تبلیغات 16

تبلیغات مستقیم 20

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 21

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 23

3) جارچی های شهر 23

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 24

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 27

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 31

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 42

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 44

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 50

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 50

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 52

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 53

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 55

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 57

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 57

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 58

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 60

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 66

 

بخش دوم:پیشینه تحقیق فعالیتهای ترفیع 68

فهرست منابع و مآخذ: 81

منابع لاتین: 87

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت باغ های ایران

    دانلود پاورپوینت باغ های ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت باغ های ایران جهت رشته معماری در 43 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       باغ ايراني باز توليد طبيعت…

  • پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع انواع ساختارهای سازمانی

    پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد با موضوع انواع ساختارهای سازمانی پاورپوینت فصل دهم کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه دانایی فرد و الوانی با…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع مطالعه تغییرات و سرچشمه آن

    پاورپوینت فصل ششم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع مطالعه تغییرات و سرچشمه آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فصل ششم کتاب تکامل موجودات زنده با موضوع مطالعه تغییرات و سرچشمه آن جهت رشته زیست در قالب 61 اسلاید و…

  • ابعاد و الگوهای شیوه های فرزندپروری

    ابعاد و الگوهای شیوه های فرزندپروری ابعاد شیوه های فرزندپروری پایان نامه شیوه های فرزندپروری الگوهای شیوه های فرزندپروری شیوه های فرزندپروری بامریند شیوه های فرزند پروری در اسلام خانواده و شیوه های فرزند پروری شیوه های فرزند پروری در…

  • پاورپوینت اختلال DSM IV

    پاورپوینت اختلال DSM IV پاورپوینت ملاک های تشخیص اختلال DSM IV پاورپوینت اختلال هویت جنسی DSM IV دانلود پاورپوینت DSM IV دانلود پاورپوینت درمان اختلال DSM IV دانلود پاورپوینت درباره اختلال DSM IV دانلود پاورپوینت تشخیص اختلال DSM IV رفتن…

  • دانلود پاورپوینت خوردگی زیر عایق های حرارتی

    دانلود پاورپوینت خوردگی زیر عایق های حرارتی پاورپوینت خوردگی پاورپوینت خوردگی زیر عایق پاورپوینت عایق های حرارتی پاورپوینت خوردگی زیر عایق های حرارتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خوردگی زیر عایق های حرارتی در قالب 80 اسلاید و با…

  • پاورپوینت رابطه فرهنگ و شخصيت

    پاورپوینت رابطه فرهنگ و شخصيت کلمات کلیدی : پاورپوینت رابطه فرهنگ و شخصيت رابطه فرهنگ و شخصيت تأثير فرهنگ بر شخصيت انواع فرهنگ وشخصیت فرهنگ فلسفي فرهنگ پهلواني فرهنگ جمع گرا فرهنگ فردگرا تفاوت فرهنگ فرد گرا و جمع گرا…

  • پاورپوینت گیاهشناسی نخود و کنترل علفهای هرز در آن

    پاورپوینت گیاهشناسی نخود و کنترل علفهای هرز در آن پاورپوینت علف کش مزارع نخود پاورپوینت علف کش باریک برگ نخود پاورپوینت سم پاشی علفهای هرز پاورپوینت علف هرز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل علف های هرز( نخود) جهت رشته کشاورزی…

  • پاورپوینت تأثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو

    پاورپوینت تأثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو پاورپوینت تأثیر نوآوری در تغییرات استراتژی ایده سازی تا برونداد محصول نو پاورپوینت نوآوری چیست دلایل سرمایه گذاری در نوآوری محدودیتهای معمول در نوآوری عملكرد نوآوری مسئولیتهای سطوح…

  • سازگاری اجتماعی افراد دارای نقص بینایی و عوامل موثر بر آن

    سازگاری اجتماعی افراد دارای نقص بینایی و عوامل موثر بر آن طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی سازگاری…

  • دانلود پاورپوینت بهداشت روان

    دانلود پاورپوینت بهداشت روان پاورپوینت بهداشت روان پاورپوینت بهداشت روان و سبک زندگی پاورپوینت بهداشت روانی در محیط کار پاورپوینت بهداشت روان در بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بهداشت روان جهت رشته روانشناسی در قالب 18 اسلاید و…

  • فمنیسم در سینمای ایران با تاکید بر سیر تحولات نقش زنان

    فمنیسم در سینمای ایران با تاکید بر سیر تحولات نقش زنان مضامین فمینیستی محتوای فیمنیستی در سینما مصادیق فمینیسم در فیلمهای ایرانی موارد فمینیسم در زنان بازیگر گرایشهای فمینیستی در زنان بازیگر ایرانی نمادهای فمینیستی در فیلم های زنان ایرانی…

  • پاورپوینت معماری هتل

    پاورپوینت معماری هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری هتل جهت رشته ی معماری در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       طرح پیشخوان  لابی  و دفاتر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور 91 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور 91 صفحه فصل دوم پایان نامه تعامل در آموزش از راه دور مبانی نظری تعامل در آموزش از راه دور پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور پیشینه…

  • پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن

    پروپوزال ارزیابی میزان مهارت مدیریت زمان در افراد 12 تا 30 ساله و ارائه راهکارهایی برای تقویت آن پروپوزال مدیریت زمان پروپوزال مهارت مدیریت زمان مهارت مدیریت زمان جوانان مهارت مدیریت زمان نوجوانان میزان مهارت مدیریت زمان در جوانان میزان…

  • دانلود تحقیق شخصیت و رویکرد صفات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق شخصیت و رویکرد صفات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و رویکرد صفات با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • دانلود پاورپوینت مینیاتور ایرانی

    دانلود پاورپوینت مینیاتور ایرانی پاورپوینت مینیاتور ایرانی کیست؟ پاورپوینت درمورد مینیاتور ایرانی پاورپوینت مینیاتور ایرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مینیاتور ایرانی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت دوره آموزشی HSE در پروژه های عمرانی

    پاورپوینت دوره آموزشی HSE در پروژه های عمرانی پاورپوینت دوره های تخصصی hse پاورپوینت دوره های عمومی hse پاورپوینت آموزش hse پاورپوینت HSE پاورپوینت آموزش HSE رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره آموزشی HSE درپروژه های عمرانی جهت رشته…

  • پاورپوینت آجر های سنتی و خواص آجر

    پاورپوینت آجر های سنتی و خواص آجر پاورپوینت آجر خشتی سنتی پاورپوینت ابعاد آجر سنتی پاورپوینت آجر چیست پاورپوینت شناخت انواع آجر پاورپوینت طرز تهیه آجر پاورپوینت خشت و آجر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آجر های سنتی و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی 55 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه عقلانی عاطفی مبانی نظری نظریه عقلانی عاطفی پیشینه تحقیق نظریه عقلانی عاطفی پیشینه داخلی نظریه عقلانی عاطفی پیشینه خارجی نظریه عقلانی عاطفی…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست،مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان رایانش سبز و نقش ICT در محیط زیست

    پایان نامه کارشناسی ارشد محیط زیست،مهندسی کامپیوتر و آی تی با عنوان رایانش سبز و نقش ICT در محیط زیست پایان نامه محاسبات سبز پایان نامه فناوری سبز پایان نامه رایانش سبز بررسی روند پیشرفت تکنولوژی سبز اثرات زیست محیطی…

  • دانلود تحقیق درباره تعهد سازمانی و عوامل موثر برآن word

    دانلود تحقیق درباره تعهد سازمانی و عوامل موثر برآن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعهد سازمانی و عوامل موثر برآن با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت پروژه نقد تخت جمشید

    پاورپوینت پروژه نقد تخت جمشید پاورپوینت تخت جمشید چهارم ابتدایی دانلود پاورپوینت تخت جمشید پاورپوینت درباره تخت جمشید پاورپوینت معماری تخت جمشید پاورپوینت تحلیل تخت جمشید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت پروژه نقد تخت جمشيد جهت رشته باستان شناسی…

  • پاورپوینت آسیب های توراسیک

    پاورپوینت آسیب های توراسیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب های توراسیک جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آسیب های توراسیک…

  • پاورپوينت ويژگی های مديريت کارآفرينی

    پاورپوينت ويژگی های مديريت کارآفرينی پاورپوينت ويژگي‌هاي مديريت کارآفريني مدیریت کارافرینی چیست ؟ پاورپوينت در مورد ويژگي‌هاي مديريت کارآفريني رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت ويژگي‌هاي مديريت کارآفريني در قالب  109 اسلايد جهت رشته مديريت با فرمت  pptx  به صورت…

  • پاورپوینت آموزشی زبان تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی

    پاورپوینت آموزشی زبان تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی زبان تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی جهت رشته تربیت بدنی در قالب 208 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آمار و اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85

    پاورپوینت آمار و اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85 پاورپوینت آمار سرشماری نفوس و مسكن دانلود پاورپوینت اطلاعات سرشماری نفوس و مسكن دانلود پاورپوینت سرشماری نفوس و مسكن سال های 75 تا 85 پاورپوینت سرشماری نفوس…

  • پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت

    پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر ورزش بر بیماران مبتلا به دیابت جهت رشته ی پزشکی در قالب 61 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش ریاضی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش انگیزش ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش ریاضی مبانی نظری انگیزش ریاضی پیشینه تحقیق انگیزش ریاضی پیشینه داخلی انگیزش ریاضی پیشینه خارجی انگیزش ریاضی پیشینه پژوهش انگیزش ریاضی پیشینه نظری انگیزش ریاضی…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا

    پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری آنفولانزا جهت رشته پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آنفلوانزا یا…

  • دانلود تحقیق نظام متکثر رسانه ای با فرمت ورد

    دانلود تحقیق نظام متکثر رسانه ای با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نظام متکثر رسانه ای با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم

    بررسی تطبیقی تصویرگری خورشید در اشعار شاعران قرن ششم تصویرسازی با خورشید در اشعار تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری تصویرسازی با خورشید در اشعار خاقانی تصویرسازی با خورشید در اشعار نظامی مقایسه تصویرسازی با خورشید در اشعار انوری، خاقانی…

  • پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت

    پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شبیه سازی و رسم فلوچارت جهت رشته مهندسی نرم افزار و آی تی در قالب 30 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل…

  • ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان

    ویژگی های هوش اجتماعی و عوامل موثر بر پرورش آن با تشریح نظریه پردازان کلمات کلیدی : ابعاد هوش اجتماعی پایان نامه هوش اجتماعی مولفه های هوش اجتماعی ویژگیهای هوش اجتماعی نظریه های هوش اجتماعی نظريه پردازان هوش اجتماعي عوامل…

  • دانلود تحقیق در مورد سازگاری docx

    دانلود تحقیق در مورد سازگاری docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سازگاری با فرمت docx در قالب 58 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشددانلود تحقیق سازگاری     فهرست مطالب…