چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مادام العمر

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مادام العمر

مبانی نظری یادگیری مادام العمر
دانلود مبانی نظری یادگیری مادام العمر
پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات نظری یادگیری مادام العمر
فصل دوم پایان نامه یادگیری مادام العمر
مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری مادام العمر
ادبیات و مبانی نظری یادگیری مادام العمر

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت آموزشی

چارچوب نظری و پیشینه پژوهش یادگیری مادام العمر

 

 

 

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-** فایل منحصر به فرد، بصورت جامع و کامل و با منابع بروز و جدید خریداری کنید.*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com

 

 

 

 

 

 

2-2-3- یادگیری مادام العمر 

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 

رابرت مارزانو(1997)،  پیشگام طرح الگوی ابعاد یادگیری،  بر این باور است كه راهبردهای پیشنهادی در مورد هر یك از ابعاد یادگیری،  برای ساماندهی یادگیری یادگیرندگان پیش دبستانی تا پایان دوره متوسطه قابل استفاده اند.  رادمنش (1382) به ویژگی های این ابعاد پرداخته است :

 

نگرش و ادراكات :

 نگرش ها و ادراكات،  تجربه روزانه ما را تعیین می كنند.  برخی نگرش ها به صورت مثبت و برخی دیگر به صورت منفی بر یادگیری اثر می گذارند.  نگرش های مثبت،  یادگیری را ارتقا می دهند و نگرش های منفی سبب افت یا كاهش یادگیری می شوند.  معلمان موفق و اثر گذار،  به نگرش های موجود یادگیرنده توجه نشان می دهند و درسهای خود را به منظور پرورش نگرش ها و ادراك مثبت در او تنظیم می كنند.  ایجاد نگرش مثبت نسبت به فضای كلاس و تكالیفی كه به یادگیرنده محول می شود،  اساس بعد یكم یادگیری را تشكیل می دهند.  دانش آموز نیاز دارد از سوی معلم و همكلاسی های خود پذیرفته شود.  برقراری ارتباط با دانش آموز،  گفت و گوی غیر رسمی و دوستانه با او درباره علایقی كه دارد و بها دادن به خواست های او،  زمینه دستیابی به مقاصد بعد یكم یادگیری یا بعد نگرش و ادراكات را فراهم می سازد.  

 

حتی با تماس چشمی ساده،  با هركدام از دانش آموزان می توان در ایجاد فضای مثبت كلاس تأثیر گذاشت.  شایسته است،  معلم به تفاوت های فردی دانش آموزان،  توجه خاص نشان دهد.  در این صورت،  دانش آموزان احساس راحتی و ایمنی را در كلاس درس تجربه می كنند.  این آسایش و ایمنی باید در همه زمینه های جسمانی،  روانی،  ارتباطی،  تعاملی و . . .  ایجاد شود.  كمك به دانش آموزان برای پرورش نگرش مثبت در آن ها بر ارائه درس به آنان اولویت دارد.  ایجاد حس و تجربه ایمنی در جریان تحصیل،  نخستین گام تداوم موفقیت در پرورش نگرش مثبت در دانش آموزان است.  دانش آموزان باید احساس كنند،  می توانند از عهده تكالیف تعیین شده بر آیند.  معلم با تدارك بازخورد یا اطلاعات مربوط به نحوه عمل دانش آموزان،  میتواند بر تفكر آنان اثر مطلوبی بگذارد و آنان را به ادامه كار ترغیب كند.  تدریس و استفاده از گفتارهای مثبت و همچنین تقسیم تكالیف به چند بخش ساده تر،  به دانش آموزان این اطمینان را می بخشد كه قابلیت و توانایی انجام تكالیف را دارند.  

 

 

كسب و تلفیق دانش : امكان دارد برخی بر این باور باشند كه یادگیری ،  فرآیند انفعالی دریافت اطلاعات است.  از این چشم انداز،  تدریس را باید فرآیند انتقال دانسته ها به یادگیرندگان تعریف كرد.  در چنین فرآیندی،  معلم از دانش آموزی به دانش آموز دیگر سر می زند و ذهن یا مغز او را از اطلاعات مربوط به درس آكنده می كند.  وقتی یك درس به خوبی تدریس شد،  همه دانش آموزان دانشی همسان پیدا خواهد كرد.  اما،  دیدگاه جدیدی نیز درباره یادگیری به وجود آمده است.  این دیدگاه جدید بر مبنای تحقیقات و نظریه های روان شناسی شناختی بنا شده است.  روان شناسان شناختی یادگیری را فرآیند تعاملی ساخت معنا از سوی یادگیرنده می دانند.  ساخت معنا بر مبنای اطلاعات دریافتی از موقعیت های یادگیری و ایجاد ارتباط بین این اطلاعات با اطلاعات پیشین،  برای تولید دانشی جدید،  صورت می گیرد.  پیش دانسته ها و تجربه های قبلی ذخیره شده در حافظه بلند مدت،  می توانند در موقعیت جدید یادگیری به صورت تعاملی عمل كنند. 

 

 پیوند زدن دانش قبلی با آنچه می آموزیم،  از جمله فعالیت های فكری است كه هنگام كسب دانش جدید به كار گرفته می شود.  وقتی درك اولیه ای از اطلاعات داریم،  امكان شكل دهی به آنها فراهم می شود.  اما دریافت اولیه از اطلاعات،  به ندرت كاملاً درست یا كامل است،  از این رو،  برای درك و فهم درست و كامل اطلاعات،  باید بارها آنها را بررسی كرد،  بسط داد و كارایی آن ها را سنجید.  اگر یادگیرنده ای درگیر چنین فرآیندی نشود و شخصاً به سازماندهی اطلاعات و شكل دهی به فرایند یاد گیری نپردازد،  درك  و فهم او غالباً ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند.  روشن است كه پیوند دادن پیش دانسته ها با اطلاعات جدید كافی نیست.  یادگیری اثربخش،  نیاز به تحلیل عمیق تر اطلاعات جدید دارد و تحلیل اطلاعات جدید،  امكان سازماندهی آن ها را به وجود می آورد.  سرانجام آن كه،  دریافت و تلفیق (درهم تنیدن) ابتكاری دانسته ها و درونی كردن اطلاعات،  شیوه ایست كه كاربرد اطلاعات را در مواقع مورد نیاز آسان تر می سازد.  

 

پس،  كسب و در هم تنیدن دانش،  كابرد پیش دانسته ها برای معنا دار كردن اطلاعات جدید و جذب اطلاعات برای ایجاد امكان كاربرد نسبتاً‌ ساده اطلاعات را در بر می گیرد.  

هر یاد گیرنده،  دست كم به دو نوع دانش دست می یابد.  یكی دانشی بیانی و دیگری دانش روشی.  دانش بیانی ناظر به چیزهایی است كه یادگیرنده می داند یا می فهمد و دانش روشی،  مربوط به چیزهایی است كه یادگیرنده قادر به انجام یا كاربرد آنهاست.  مراحل دانش بیانی و آنچه برای موفقیت یادگیرنده ضرورت دارد،  عبارتند از ساختن معنا (معنا سازی)،  سازماندهی و ذخیره سازی اطلاعات.  شیوه های معنا سازی ناظرند بر وا داشتن یادگیرنده به تجربه محتوا با استفاده از حواس خود كه روشن می كند آنچه را یادگیرنده می داند یا می خواهد بداند و آنچه را یاد گرفته است،  روشن می كند.  سازمان دهنده های گرافیكی و انواع نمودارهای تصویری،  روش های مناسبی هستند كه دانش آموزان می توانند به كمك آنها دانسته های خود را سازماندهی كنند.  استفاده از انواع یاد یارها برای ذخیره سازی دانش،  سبب می شود دانش آموزان اطلاعات را به ساده ترین وجه به یاد بسپارند.  مراحل كسب و تلفیق دانش روشی در برگیرنده ساخت الگوها، ‌ شكل دهی و درونی سازی است.  

 

 

اصلاح و بسط دانش: دانش به صورت ایستا باقی نمی ماند،  حتی زمانیكه آن را تا سر حد تسلط می آموزیم.  اگر فرایند یادگیری را ادامه دهیم،  آنچه را كه می دانیم اصلاح می كنیم و بسط می دهیم.  یادگیرندگان باید بدانند كه دانش جدید به آنها كمك می كند بیش تر از پیش درك كنند،  ارتباطات جدیدی به وجود آورند معناهای جدیدی بیافریند.  به بینش جدیدی برسند و كژ فهمی هایشان را روشن و اصلاح سازند.  این نوع دانش تا حدودی از نظر ماهیتی پیچیده است.  هشت فرایند استدلالی پیچیده زیر در بعد سوم یادگیری مورد توجه هستند:  مقایسه كردن،  طبقه بندی كردن ،  انتزاع كردن،  استدلال استقرایی، استدلال قیاسی،  جلب حمایت ،  تحلیل شیوه جلب حمایت ،  تحلیل چشم اندازها .  درك و فهم یك موضوع به داشتن تجربه یا تجربه هایی در حافظه بلند مدت بستگی دارد كه در تعامل با اطلاعات جدید عرضه شده در موقعیت یادگیری قرار می گیرد.  ارتباط دادن پیش دانسته ها با آنچه قصد داریم بیاموزیم،  اولین نوع تفكری است كه هنگام كسب دانش جدید انجام می دهیم.  یادگیری در یك جا ثابت نمی ماند،  یعنی ماهیتی پویا دارد.  آن گاه كه فهم اولیه ای از اطلاعات پیدا می كنیم به ناچار باید به آن شكل بدهیم.  تخمین اهمیت این جنبه از یادگیری دشوار است.  درك و فهم اولیه ما از یك مفهوم یا فرایند به ندرت پیش می آید كه كامل و صحیح باشد.  به همین خاطر ما باید بارها آن مفهوم یا فرآیند را بررسی كنیم از زاویه های متفاوتی به آن بنگریم به شرح و بسط آن بپردازیم و كارآیی ناكارامدیش را مشخص سازیم.  اگر یادگیرندگان مشخصاً در چنین سازماندهی و شكل دهی فرایند درگیر نشوند درك و فهم آنان ضعیف و حتی ناصحیح باقی خواهد ماند. 

 

 

كاربرد معنادار دانش :

دانشی را كسب می كنیم و مهارتی را در خود می پروانیم تا آن را به كار ببریم نوع تفكری كه برای كاربرد دانش نیاز داریم با نوع تفكر مورد نیاز برای اصلاح و بسط دانش ارتباط نزدیكی دارد كاربرد معنا دار دانش تفكری را می طلبد كه در طول زمان بسط یافته و دانش آموز به آن جهت داده باشد.  همچنین بر مسائل یا اموری واقعی متمركز شده باشد.  تكالیفی وجود دارند كه دانش آموز را در فراسوی آنچه به طور معمول انجام می دهد به چالش می كشند.  چنین چالشی،  زمینه را برای یادگیری عمیق تر آماده می سازد.  دانش آموزانی یافت می شوند كه فقط به تكمیل تكلیف تعیین شده می پردازند.  اما اگر تكلیف برای دانش آموز معنا دار باشد با انگیزه بیشتری به انجام آن می پردازد.  معلمان زمانی می توانند دانش آموزان را با تكالیف درگیر سازند كه آنها تا حدودی احساس كنند تكالیف تعیین شده با زندگی واقعیشان ارتباط دارد.  شش فرایند استدلالی زیر برای بعد چهارم یادگیری یعنی كاربرد معنادار دانش در نظر گرفته شده است:

 

تصمیم گیری ، حل مساله،  ابداع ، جستار تجربی / بررسی تجربی،  بررسی نظری ،  تحلیل سیستم دانشی كه یادگیرندگان به كار می برند می تواند بیانی یا روشی باشد زمانی كه دانش آموز با كاربرد این نوع دانش روبروست،  باید پیش دانسته خود را جست و جو كند.  او باید بتواند آموخته های خود از برنامه درسی را به كار برد و نشان دهد كه به موضوع تدریس شده تسلط یافته است.  

 

 

 

عادت های ذهنی :

 عادت های ذهنی ما بر هر كاری كه انجام می دهیم،  اثر می گذارند.  عادت های نامطلوب ذهنی سبب یادگیری ضعیف می شوند.  حتی یادگیرندگان ماهر هم اگر به پرورش عادت های ذهنی مطلوب در خود نپرداخته باشند،  چندان موفق نخواهند بود.  عادت های ذهنی زمینه فرایند یادگیری را  می سازند.  اگر دانش آموزان عادت های ذهنی خلاقانه ای داشته باشند،  هنگام مواجهه با تكالیف،  درس را بیش از پیش یاد می گیرند.  عادت های ذهنی پرورش یافته به یادگیرهای آتی دانش آموزان هم كمك می كنند،  زیرا آنان خواسته یا نخواسته به موقعیت های گوناگونی بر می خورند.  عادت های ذهنی خلاق و ثمر بخش دانش آموزان را یاری می كنند.  قابلیت مطلوب خود را افزایش دهند و به یادگیرنده ای مادام العمر تبدیل شوند.  عامل بسیار مهم در ارتقای عادت های ذهنی ثمر بخش،  وجود كلاس های درس با فضای روانی مثبت و محیطی ایمن و راحت است.  بنابراین از وظایف معلمان است كه زمینه پرورش عادت های ذهنی ثمربخش را فراهم می سازند.  اگر معلم،  مهارت های تفكر انتقادی،  مهارت های تفكر خلاق و مهارت های تفكر خود نظم جویانه را در دانش آموزان پرورش دهد،  در واقع عادت های ذهنی مطلوبی را در آنها ایجاد كرده است.  

 

 

 منبع:فروشگاه ساز فایلینا

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل دوم

مبانی نظری در زمینه یادگیری مادام العمر

2-2-3- یادگیری مادام العمر 22

2-2-3-1-ابعاد یادگیری 22

2-2-3-2- رویکرد دانشجویان نسبت به یادگیری 28

2-2-3-3- سبک های یادگیری 32

2-2-3-4-یادگیری زدایی 38

جدول (2-3) انواع یادگیری زدایی 41

2-2-3-5- تعریف یادگیری مادام العمر 41

2-2-3-6-مقایسه مدل یادگیری مادام العمر با یادگیری سنتی 45

جدول (2-5) مقایسه بین مدل یادگیری مادام العمر و یادگیری سنتی 45

2-2-3-7-ویژگی های یادگیری مادام العمر 46

2-2-3-8-شایستگی های مورد نیاز یادگیری مادام العمر در دانشجویان 47

2-2-3-9-ابعاد یادگیری مادام العمر 48

2-2-3-9-1-خود مدیریتی 48

2-2-3-9-2-یادگیری چگونه یادگیری 50

2-2-3-9-3-ابتکار و نوآوری 52

شکل شماره‌ی (2-4): یادگیری مادام العمر برای نوآوری اقتباس از (ریجو،  2008) 52

2-2-3-9-4-قابلیت جمع آوری اطلاعات 52

2-2-9-3-5-قابلیت تصمیم‌گیری 56

2-2-3-9-6- یادگیری خود تنظیمی 57

2-2-3-9-7-خود کنترلی 58

2-2-3-10- نقش آموزش عالی در یادگیری مادام العمر 60

2-4-پژوهش‌های کاربردی 66

2-4-2:پیشینه پژوهش ها در زمینه یادگیری مادام العمر 67

2-4-2-1-پژوهش های خارجی 67

2-4-2-2-:پژوهش های داخلی 67

2-5- جمع بندی و نتیجه‌گیری 69

منابع 73

منابع فارسی 73

منابع انگلیسی 79

 

 

 

 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
توضیحات:
فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
 
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
 
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
 
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
 
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
 
منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
 
نوع فایل:     WORD و قابل ویرایش با فرمت doc
 
بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد
 
پشتیبانی همیشگی توسط : maryam.alkasir70@gmail.com////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 
 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله

    پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله پاورپوینت بند ناف پاورپوینت درمان بند ناف پاورپوینت درمان بند ناف گوساله دانلود پاورپوینت عفونت بند ناف گوساله رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت درمان عفونت بند ناف گوساله جهت رشته دامپزشکی در قالب 19…

  • پاورپوینت مديريت زمان (برنامه آموزش  مديريت زمان در يک هفته توسط دکلان تريس)

    پاورپوینت مديريت زمان (برنامه آموزش  مديريت زمان در يک هفته توسط دکلان تريس) پاورپوینت تعریف مدیریت زمان پاورپوینت اصول مدیریت زمان پاورپوینت هدف از مدیریت زمان پاورپوینت اهمیت مدیریت زمان پاورپوینت مدیریت زمان و برنامه ریزی پاورپوینت تکنیک های مدیریت زمان…

  • نظر علما و لغت شناسان قدیم در مورد مترادفها در لغات عربی و بیان مدل ترادف

    نظر علما و لغت شناسان قدیم در مورد مترادفها در لغات عربی و بیان مدل ترادف ترادف مترادف ترادف تام مترادفها در لغات عربی گویش های مختلف عربی ترادف و توسعه فصاحت و بلاغت دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته…

  • بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده از تعزیرات شرعی

    بررسی وجوه تمایز مجازات های بازدارنده از تعزیرات شرعی پایان نامه مجازات های بازدارنده تعزیر در قانون مجازات اسلامی ضرورت مجازات های بازدارنده مجازاتهای بازدارنده در قانون جدید تعزیرات قانون مجازات اسلامی 1392 تحول تعزیر در قانون مجازات اسلامی 1392…

  • پاورپوینت بیماری HIV

    پاورپوینت بیماری HIV رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بیماری HIV جهت رشته ی پزشکی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سازمان جهانی بهداشت، تعداد موارد…

  • پاورپوینت زندگی نامه زرتشت

    پاورپوینت زندگی نامه زرتشت پاورپوینت زندگی نامه زرتشت پاورپوینت درباره ی زرتشت دانلود پاورپوینت زندگی نامه زرتشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زندگی نامه زرتشت جهت رشته ی ادبیات و تاریخ  قالب 32  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • دانلود تحقیق ماهیت هزینه ها و روش های مدیریت آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق ماهیت هزینه ها و روش های مدیریت آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی ماهیت هزینه ها و روش های مدیریت آن ها با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد…

  • بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان

    بررسی امکان پذیرش بیع با ثمن شناور در نظام حقوقی ایران و دیدگاه فقها و حقوقدانان ثمن شناور بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور اعتبار بیع با ثمن شناور در فقه اعتبار بیع با ثمن شناور در…

  • دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب

    دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب پاورپوینت آموزش طراحی وب پاورپوینت کتاب آموزشی طراحی وب پاورپوینت در مورد طراحی صفحات وب پاورپوینت آموزش ساخت وبسایت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همه چیز درباره طراحی وب جهت رشته کامپیوتر…

  • مبانی نظری گردشگری

    مبانی نظری گردشگری مبانی نظری گردشگری دانلود مبانی نظری گردشگری پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات نظری گردشگری فصل دوم پایان نامه گردشگری مبانی نظری و پیشینه تحقیق گردشگری ادبیات و مبانی نظری گردشگری رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری  رشته گردشگری…

  • دانلود تحقیق درباره مهارت های زندگی word

    دانلود تحقیق درباره مهارت های زندگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های زندگی با فرمت docx در قالب 38 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد      …

  • ابعاد و مدل های مختلف فرسودگی شغلی

    ابعاد و مدل های مختلف فرسودگی شغلی کلمات کلیدی : ابعاد فرسودگی شغلی نشانه هاي فرسودگي شغلي تعاريف مختلف فرسودگي شغلي مدل های مختف فرسودگی شغلی روشهاي مقابله با فرسودگي شغلي رویکردهای مختلف نسبت به فرسودگی شغلی پایان نامه فرسودگی…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد دلبستگی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش در مورد دلبستگی فصل دوم پایان نامه دلبستگی مبانی نظری دلبستگی پیشینه تحقیق دلبستگی پیشینه داخلی دلبستگی پیشینه خارجی دلبستگی پیشینه پژوهش دلبستگی پیشینه نظری دلبستگی ادبیات نظری دلبستگی چارچوب نظری دلبستگی رفتن به سايت…

  • ماهیت انعقاد قراردادهای الکترونیکی با توجه به قواعد و مقررات عمومی و سازگاری تطبیق قوانین موجود 

    ماهیت انعقاد قراردادهای الکترونیکی با توجه به قواعد و مقررات عمومی و سازگاری تطبیق قوانین موجود  کلمات کلیدی : قراردادهای الکترونیکی ویژگی های قراردادهای الکترونیکی نحوه انعقاد قراردادهای الکترونیکی تعیین زمان و مکان انعقاد قرارداد الکترونیکی الحاقی بودن قرارداد الکترونیکی…

  • دانلود تحقیق سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم های مغزی و رفتاری و جنبه های هیجانی آن ها با فرمت docx در…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی بلوغ سازمانی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی بلوغ سازمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بلوغ سازمانی مبانی نظری بلوغ سازمانی پیشینه تحقیق بلوغ سازمانی پیشینه داخلی بلوغ سازمانی پیشینه خارجی بلوغ سازمانی پیشینه پژوهش بلوغ سازمانی پیشینه نظری بلوغ سازمانی…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 2 - صورت جريان وجوه نقد

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 2 - صورت جريان وجوه نقد پاورپوینت خلاصه استاندارد شماره 2 حسابداری پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 2 تجدید نظر شده پاورپوینت استاندارد شماره 2 حسابداری سازمان حسابرسی پاورپوینت صورت جريان وجوه نقد چيست پاورپوینت صورت جریان…

  • مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها

    مبانی شبکه های عصبی مصنوعی ساختارها، الگوریتم ها و کاربردها شبکه های عصبی مصنوعی شبكه هاي عصبي مصنوعي چيست پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی doc پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی دانلود پایان نامه شبکه های عصبی مصنوعی پایان…

  • بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران

    بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران عزت بدنی عزت نفس بدنی تصویر ذهنی انسان از خود بررسی رابطه عزت بدنی افراد با قضاوت دیگران تاثیر جذابیت ظاهر بر قضاوت دیگران خود پنداره و تصویر بدنی و ظاهر تصویر…

  • ریسک و انواع آن و شاخص های اندازه گیری آنها

    ریسک و انواع آن و شاخص های اندازه گیری آنها کلمات کلیدی : تعاریف ریسک انواع ریسک نگرش های نظری ریسک شاخص های اندازه گیری ریسک الگوهای فکری ریسک در مدیریت مالی پایان نامه ریسک مطلوب و نامطلوب تئوری های…

  • دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی word

    دانلود تحقیق درباره انگیزش تحصیلی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش تحصیلی با فرمت docx در قالب 14 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد.       فهرست مطالب…

  • دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی

    دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت همایش شهر اسلامی جهت رشته معماری در 19 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       1- قوانين حاکم بر شهر…

  • نقش گروه های فشار اسرائیل محور در سیاست گذاری خارجی در آمریكا

    نقش گروه های فشار اسرائیل محور در سیاست گذاری خارجی در آمریكا کلمات کلیدی : پایان نامه اسرائیل قدرت اسرائيل در آمريكا سیاست گذاری خارجی در آمریكا روابط ايالات متحده آمريكا و اسرائيل  جایگاه اسرائیل در سیاست گذاری خارجی در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی ادبیات و مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی دانلود پیشینه تحقیق ارزش افزوده اقتصادی دانلود مبانی نظری ارزش افزوده اقتصادی فصل دوم پایان…

  • دانلود تحقیق محافظه کاری و فلسفه ی وجودی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق محافظه کاری و فلسفه ی وجودی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی محافظه کاری و فلسفه ی وجودی آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • سنجش میزان کارایی شرکت بیمه با وجود ضریب خسارت

    سنجش میزان کارایی شرکت بیمه با وجود ضریب خسارت ارزیابی عملکرد با DEA ارزیابی عملکرد در شرکت بیمه ارزیابی عملکرد با استفاده از تحلیل پوششی داده ها پایان نامه ارزیابی عملکرد بیمه با DEA ارزیابی عملکرد بانک با تحلیل پوششی…

  • پاورپوینت فیزیولوژی کبد

    پاورپوینت فیزیولوژی کبد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فیزیولوژی کبد جهت رشته ی پزشکی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خون سه عضو (معده، طحال…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک جهت رشته مدیریت در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه…

  • پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای

    پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای رفتن به سايت اصلي پاورپوینت اقیانوس شناسی ماهواره ای به تعداد 50 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان   شامل مباحث زیر می باشد. 1- مفهوم سنجش از…

  • دانلود تحقیق رفتار شهروندی و ویژگی های کلیدی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق رفتار شهروندی و ویژگی های کلیدی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی رفتار شهروندی و ویژگی های کلیدی آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق مبانی نظری بهزیستی روان شناختی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مبانی نظری بهزیستی روان شناختی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مبانی نظری بهزیستی روان شناختی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی مبانی نظری اختلال اضطرابی وابسته به سایر شرایط پزشکی پیشینه تحقیق اختلال…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال هراس خاص

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری اختلال هراس خاص کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال هراس خاص مبانی نظری اختلال هراس خاص پیشینه تحقیق اختلال هراس خاص پیشینه داخلی اختلال هراس خاص پیشینه خارجی اختلال هراس خاص…

  • دانلود پاورپوینت معماری روستای کردان

    دانلود پاورپوینت معماری روستای کردان پاورپوینت معماری روستا پاورپوینت روستای کردان پاورپوینت معرفی روستای کردان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری روستای کردان جهت رشته معماری در 60 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد

    دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد پاورپوینت معرفی روستای اسلام آباد پاورپوینت درمورد روستای اسلام آباد پاورپوینت اسلام آباد پاورپوینت روستای اسلام آباد از نظر معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روستای اسلام آباد در قالب 46 اسلاید و با…