ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
شخصی سازی تبلیغات شرکتها
شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
مدلی برای شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
بکارگیری روشهای داده کاوی در شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی
دانلود پایان نامه داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

 

 

 

 

چکیده :

به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری را هرچه بیشتر بهبود بخشند تا بتوانند مشتریان فعلی را حفظ و دیگر مشتریان را هم جذب کنند.به همین خاطر است که شرکت هایی که کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش می رسانند به دنبال این هستند تا تبلیغات کالاهایشان بر اساس ترجیحات فردی مشتریان باشد، یعنی تبلیغات را برای هر مشتری شخصی سازی کنند.

 

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تکنیک های داده کاوی

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری

خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها

 

 

 

 

 

مقدمه:

پیشرفت فناوری های اطلاعات و ارتباطات، حجم وسیعی از اطلاعات و داده های مفید را در دسترس قرار داده است.با توجه به رشد روز افزون بازار خرید اینترنتی و رقابت شدید بین شرکت ها و سایت های فروش اینترنتی، استفاده بهینه از اطلاعات بازار و مشتری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.ایده ها و راه حل های گوناگونی برای استفاده از اطلاعات بدست آمده از بازار و مشتریان جهت جذب مشتری و مهمتر از آن جهت نگهداری مشتریان فعلی پدید می آیند که یکی از این ایده ها، استفاده از اطلاعات مشتری برای بدست آوردن و پیش بینی کردن علایق آن است.فرایندهای زیادی را می توان برای بدست آوردن علایق مشتریان متصور شد، اما یکی از این فرایندها که امروزه با استقبال زیادی از سوی شرکت های تجاری و صاحبان سایت های فروش اینترنتی مواجه شده است، استفاده از تکنیک های داده کاوی1 می باشد.با استفاده از تکنیک خوشه بندی2 و تکنیک قوانین انجمنی3 که از تکنیک های داده کاوی به شمار می آیند و بر روی داده های مربوط به رفتار خرید پیشین مشتری اعمال می شوند، می توان اطلاعات مفیدی جهت پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری کسب نمود.شرکت ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا بتوانند کالاهای مورد علاقه مشتریان را در مکان و زمان مناسب به آنها پیشنهاد دهند و بدین ترتیب در جهت سیاست نگهداری و حفظ مشتریان گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

  1-1: مقدمه ……………………………………………………………………………………………. 2

  1-2: بیان مسئله …………………………………………………………………………………….. 3

 1-3: هدف تحقیق …………………………………………………………………………………… 4

1-4: اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………….. 6

1-5: ساختار تحقیق …………………………………………………………………………………. 7

 

فصل دوم: پیشینه  و مفاهیم تحقیق

2-1: مبانی نظری……………………………………………………………………………………… 10  

2-1-1: مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………. 10

2-1-1-1: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری …………………………………………… 10

2-1-1-2: تبلیغات اینترنتی …………………………………………………………… 13

2-1-2: داده کاوی …………………………………………………………………………………… 15

2-1-2-1: تعریف داده کاوی ……………………………………………………………………… 15

2-1-2-2: خوشه بندی ……………………………………………………………………………. 18

2-1-2-3: قوانین وابستگی ……………………………………………………………………… 25

2-1-3: شیوه تاخر، تناوب و مالی ………………………………………………………………. 31

2-2: پیشینه تحقیقاتی ………………………………………………………………………….. 33

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1: مقدمه …………………………………………………………………………………………… 40

3-2: اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده ………………………………………… 42

3-3: تعیین ارزش مشتری ……………………………………………………………………….. 44

3-4: استفاده از تکنیک های داده کاوی ……………………………………………………… 48

3-5: رهیافتی برای شخصی سازی تبلیغات …………………………………………………. 56

3-6: روش ارزیابی ………………………………………………………………………………… 59

 

فصل چهارم : محاسبات و یافته های تحقیق

4-1 : پایگاه داده هدف ……………………………………………………………………………. 62

4-2 : آماده سازی مجموعه داده ……………………………………………………………….. 63

4-3 : استخراج اطلاعات جهت تعیین معیارهای RFM …………………………………… 78

4-4 : داده کاوی ……………………………………………………………………………………. 82

4-5 : ارائه تبلیغات مناسب به مشتری ……………………………………………………….. 117

4-6 : ارزیابی مدل …………………………………………………………………………………. 119

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و کار آینده

5-1 : نتیجه گیری …………………………………………………………………………………. 126

5-2 : پیشنهادها و کار آینده ………………………………………………………………….. 128

منابع …………………………………………………………………………………………………. 131

 

 

 

فهرست شکل ها:

شکل 3-1 : فرایند شخصی سازی تبلیغات توسط داده کاوی …………………………………………… 41

شکل 3-2 : قالب کاری سیستم ارائه تبلیغ در سایت ………………………………………………………… 58 

شکل 4-1 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره یک در WEKA ………………………………. 107

شکل 4-2 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره دو در WEKA ………………………………… 110 

شکل 4-3 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره سه در WEKA ……………………………….. 114 

 

 

 

 

 

فهرست جدول ها:

جدول 2-1 : مثال تراکنش های خرید ………………………………………………………………………………. 26

جدول 2-2 : مثال معیاردهی RFM ………………………………………………………………………………….. 33

جدول 3-1 : مشخصات کالاهای موجود ……………………………………………………………………………. 43 

جدول 3-2 : ارزش گذاری معیار Recency …………………………………………………………………….. 46 

جدول 3-3 : ارزش گذاری معیار Monetary …………………………………………………………………. 47

جدول 3-4 : مثال نحوه تخصیص RFM ……………………………………………………………………………. 48

جدول 4-1 : رکوردهای خرید مشتریان ……………………………………………………………………………… 63

جدول 4-2 : تخصیص مقادیر RFM ………………………………………………………………………………….. 79

جدول 4-3 : شماره خوشه مشتریان در K-means …………………………………………………………. 83

جدول 4-4 : رکوردهای خرید مشتریان پس از ویرایش …………………………………………………….. 92

جدول 4-5 : نتایج پیشنهادها و عرضه تبلیغات کالاها به مشتریان ……………………………………. 120   

 

  • پاورپوينت جریان متغیر تدریجی

    پاورپوينت جریان متغیر تدریجی پاورپوينت جریان متغیر پاورپوينت جریان متغیر تدریجی پاورپوينت در مورد جریان متغیر تدریجی دانلود پاورپوينت در مورد جریان متغیر تدریجی دانلود پاورپوينت جریان متغیر تدریجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت جریان متغیر تدریجی جهت رشته…

  • پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون مسکن با استفاده از روش tows و PNA

    پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون مسکن با استفاده از روش tows و PNA پرسشنامه تحلیل محیطی پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون مسکن پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون مسکن کارکنان توزیع برق پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون مسکن با روش tows پرسشنامه تحلیل محیطی تعاون…

  • پاورپوینت درباره بافت پوست

    پاورپوینت درباره بافت پوست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بافت پوست جهت رشته ی پزشکی در قالب 14 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بافت پوست شامل موارد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی مبانی نظری فشار روانی دانلود مبانی نظری فشار روانی پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات نظری فشار روانی فصل دوم پایان نامه فشار روانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فشار روانی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته

    پاورپوینت درس و کتاب برنامه سازی پیشرفته کلمات کلیدی : برنامه‌سازي پيشرفته مقاله برنامه‌سازي پيشرفته تحقیق برنامه‌سازي پيشرفته پروژه برنامه‌سازي پيشرفته پژوهش برنامه‌سازي پيشرفته برنامه‌سازي پيشرفته رفتن به سایت اصلی ويژگيهاي بارز زبان C .2C يک زبان ساختيافته است. .3C…

  • دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد

    دانلود تحقیق هیجانات با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی هیجانات با فرمت docx در قالب 44 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب 2-1-…

  • شرکت در جرم با مطالعه تطبیقی در حقوق ایران و مصر و با تاکید بر جرم قتل عمد

    شرکت در جرم با مطالعه تطبیقی در حقوق ایران و مصر و با تاکید بر جرم قتل عمد شرکت در جرم شرکت در قتل عمد دانلود پایان نامه شرکت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در قتل عمد مجازات شرکت…

  • ارائه روشی نوین برای خمکاری فشاری لوله جدار نازک در خمکاری هیدرولیکی

    ارائه روشی نوین برای خمکاری فشاری لوله جدار نازک در خمکاری هیدرولیکی خمکاری لوله هیدروفرمینگ لوله خمکاری هیدرولیکی شبیه سازی اجزای محدود خمکاری فشاری لوله جدار نازک دانلود مقاله خمکاری فشاری لوله جدار نازک دانلود مقاله خمکاری هیدرولیکی دانلود مقاله…

  • پاورپوینت پردازش تصویر و ذخیره سازی فریم

    پاورپوینت پردازش تصویر و ذخیره سازی فریم پاورپوینت پردازش تصویر در پایتون پاورپوینت پردازش تصویر رایان پاورپوینت پردازش تصویر چیست پاورپوینت پردازش تصویر با avr پاورپوینت پردازش تصویر ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پردازش تصویر و ذخیره سازی…

  • پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان

    پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با منطقه حفاظت شده استان خوزستان جهت رشته محیط زیست در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی

    اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی کلمات کلیدی : دانلود اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی 1396 داده های جمعیت فعال اقتصادی داده های نرخ مشارکت…

  • دانلود تحقیق اهمیت بیمه و رضایت مشتری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق اهمیت بیمه و رضایت مشتری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اهمیت بیمه و رضایت مشتری با فرمت docx در قالب 61 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق درباره گرافولوژی word

    دانلود تحقیق درباره گرافولوژی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی گرافولوژی با فرمت docx در قالب 13 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب مقدمه طبقه…

  • پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان

    پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر درگیری مد لباس و پیامد های ان پرسشنامه مد لباس پرسشنامه درگیری مد لباس پرسشنامه عوامل موثر بر درگیری مد لباس پرسشنامه پیامد های درگیری مد لباس رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بررسی…

  • پاورپوینت تحقیق بادام مربوط به درس میوه های مناطق معتدله

    پاورپوینت تحقیق بادام مربوط به درس میوه های مناطق معتدله میوه های مناطق معتدله پاورپوینت تحقیق بادام پاورپوینت تحقیق بادام مربوط به درس میوه های مناطق معتدله رفتن به سایت اصلی بادام با نام علمی Prunus amygdalus یکی از گیاهان…

  • پاورپوینت تحلیل شبکه های اجتماعی مجازی و کاربرد آن در علم سنجی

    پاورپوینت تحلیل شبکه های اجتماعی مجازی و کاربرد آن در علم سنجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل شبکه های اجتماعی مجازی و کاربرد آن در علم سنجی جهت رشته مدیریت در قالب 68 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350)

    پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت علوم بانکی بررسی عوامل موثر بر بحران های بانکی در ایران و اثرآن بر تقاضای پول ( طی دوره 82-1350) تقاضای پول نرخ سود بانکها مدیریت علوم بانکی بحران های بانکی در ایران دانلود…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی معلمان ریاضی مبانی نظری دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه تحقیق دانش مفهومی معلمان ریاضی پیشینه پژوهش دانش مفهومی معلمان ریاضی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 53 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد 53 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عملکرد مبانی نظری عملکرد پیشینه تحقیق عملکرد پیشینه داخلی عملکرد پیشینه خارجی عملکرد پیشینه پژوهش عملکرد پیشینه نظری عملکرد ادبیات نظری عملکرد چارچوب نظری عملکرد…

  • پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی در آموزش و ارتقای سلامت

    پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی در آموزش و ارتقای سلامت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی استراتژیک و عملیاتی در آموزش و ارتقای سلامت جهت رشته مدیریت در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی دانلود مبانی نظری فرهنگ سازمانی ادبیات نظری فرهنگ سازمانی فصل دوم پایان نامه فرهنگ…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازنشستگی و سالمندی 29 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازنشستگی و سالمندی 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه بازنشستگی مبانی نظری بازنشستگی پیشینه تحقیق بازنشستگی پیشینه داخلی بازنشستگی پیشینه خارجی بازنشستگی پیشینه پژوهش بازنشستگی پیشینه نظری بازنشستگی ادبیات نظری بازنشستگی چارچوب…

  • دانلود تحقیق کودک آزاری و انواع آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کودک آزاری و انواع آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کودک آزاری و انواع آن با فرمت docx در قالب 41 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آماده سازی سپه شهر تهران

    پاورپوینت آماده سازی سپه شهر تهران دانلود پاورپوینت آماده سازی سپه شهر تهران پاورپوینت سپه شهر تهران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آماده سازی سپه شهر تهران جهت رشته معماری در قالب 27 اسلاید و با فرمت بصورت کامل…

  • مبانی نظری مدیریت دانش 21 صفحه

    مبانی نظری مدیریت دانش 21 صفحه فصل دوم پایان نامه مدیریت دانش پیشینه تحقیق مدیریت دانش پیشینه داخلی مدیریت دانش پیشینه خارجی مدیریت دانش پیشینه پژوهش مدیریت دانش پیشینه نظری مدیریت دانش ادبیات نظری مدیریت دانش چارچوب نظری مدیریت دانش…

  • پاورپوینت کنترل عفونت بیمارستان و عوامل موثر بر بروز عفونت بیمارستانی

    پاورپوینت کنترل عفونت بیمارستان و عوامل موثر بر بروز عفونت بیمارستانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کنترل عفونت بیمارستان و عوامل موثر بر بروز عفونت بیمارستانی جهت رشته مدیریت در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان

    پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان پاورپوینت ارزيابي با رويكرد توانمندسازي كاركنان توانمند سازي توانمندسازی کارکنان هدف از توانمندسازی مسیر توانمندسازی کارکنان مراحل فرایند توانمندسازی کارکنان ارزيابي رويكردهاي سنتي ارزيابي منافع ارزيابي رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎

    پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر ‬‎ پروژه پاورپوینت سازه های فضایی ‬‎ رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت سازه های فضایی در 22 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با…

  • دانلود پایان نامه رشته حقوق با عنوان جرایم علیه اشخاص

    دانلود پایان نامه رشته حقوق با عنوان جرایم علیه اشخاص جرم جرایم علیه اشخاص حقوق جزای اختصاصی دانلود پایان نامه جرایم علیه اشخاص دانلود پایان نامه کارشناسی حقوق دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوقی دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی در ایران

    پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی در ایران پاورپوینت تعاریف و مفاهیم و اهمیت برنامه ریزی روستایی ایران اهمیت و ضرورت برنامه ریزی روستایی در ایران ویژگیهای جامعه روستایی ایران مبانی کلی منطقه بندی در جامعه روستایی…

  • دانلود تحقیق حسابداری تعهدی به عنوان حسابداری برتر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق حسابداری تعهدی به عنوان حسابداری برتر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی حسابداری تعهدی به عنوان حسابداری برتر با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • دانلود تحقیق در مورد تعارضات زندگی زناشویی docx

    دانلود تحقیق در مورد تعارضات زندگی زناشویی docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی تعارضات زندگی زناشویی با فرمت docx در قالب 21 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • بررسی جامع و کامل نویز در قطعات الکتریکی

    بررسی جامع و کامل نویز در قطعات الکتریکی دانلود پروژه نویز دانلود پروژه نویز در قطعات الکتریکی اثر نویز در قطعات الکترونیکی بررسی جامع و کامل نویز در قطعات الکتریکی رفتن به سایت اصلی بررسی جامع و کامل نویز در…

  • پاورپوینت شناسایی کشف خطا در شبکه

    پاورپوینت شناسایی کشف خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف و تصحیح خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف خطا در شبکه پاورپوینت روش های کشف و اصلاح خطا در شبکه پاورپوینت شناسایی باگ در شبکه رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران فصل دوم پایان…