ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثر 4P بر ارزش ویژه برند

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

  • پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها

    پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با عیوب و مشکلات در مبدلها جهت رشته برق و الکترونیک و مخابرات در قالب 27 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و…

  • پاورپوینت آموزش روانشناختی خانواده بیماران شدید

    پاورپوینت آموزش روانشناختی خانواده بیماران شدید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش روانشناختی خانواده بیماران شدید روانپزشکی جهت رشته ی روانپزشکی در قالب 57 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت مقدمه Data Center

    پاورپوینت مقدمه Data Center رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقدمه جهت رشته ی کامپیوتر درقالب 3 اسلاید و با فرمت ppt و با قابلیت ویرایش         مقدمه Data Center چيست ؟   تا قبل از دهه 90 استفاده از…

  • دانلود پاورپوینت تنش و کرنش و ارتباط بین آنها

    دانلود پاورپوینت تنش و کرنش و ارتباط بین آنها پاورپوینت تنش و کرنش پاورپوینت تجزیه بردار تنش پاورپوینت رابطه تنش و کرنش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تنش و کرنش و ارتباط بین آنها در قالب 51 اسلاید و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی دانلود مبانی نظری نظریه های مربوط به شادکامی پیشینه تحقیق نظریه های مربوط به شادکامی ادبیات نظری نظریه های مربوط به شادکامی فصل…

  • پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار

    پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کاری پاورپوینت مدیریت استرس در محیط کار پاورپوینت مدیریت استرس در محل کار پاورپوینت مدیریت استرس در سازمان مدیریت استرس در سازمان ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت درباره اعتیاد

    پاورپوینت درباره اعتیاد پاورپوينت درباره اعتياد دانلود پاورپوینت درباره ی اعتیاد پاورپوینت درباره اعتیاد به مواد مخدر پاورپوينت درباره درمان اعتياد پاورپوينت درباره علل اعتياد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره اعتیاد جهت رشته ی پزشکی و روان شناسی…

  • پاورپوینت آموزش دریافت اشتراک رایگان اینترنت اموزش و پرورش فارس

    پاورپوینت آموزش دریافت اشتراک رایگان اینترنت اموزش و پرورش فارس پاورپوینت اتوماسیون اداری آموزش و پرورش فارس پاورپوینت اینترنت رایگان برای فرهنگیان پاورپوینت اینترنت رایگان اموزش وپرورش پاورپوینت اموزش دریافت اینترنت رایگان پاورپوینت اشتراک اینترنت برای معلمان رفتن به سايت…

  • پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری

    پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری کلمات کلیدی : پاورپوینت بازشناخت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری پاورپوینت رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری رویکردهای نظری به فضاهای عمومی شهری صاحبنظران با ملاحظات پايداري و محيط زيستي صاحبنظران…

  • پاورپوینت شرح و توضیح منبع تغذیه با آی سی KA5M0365

    پاورپوینت شرح و توضیح منبع تغذیه با آی سی KA5M0365 پاورپوینت منبع تغذیه سوئیچینگ پاورپوینت شرح منبع تغذیه پاورپوینت شرح و توضیح منبع تغذیه KA5M0365 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و توضیح منبع تغذیه با آی سی KA5M0365 …

  • پاورپوینت تحلیل فضای میدان ولی عصر

    پاورپوینت تحلیل فضای میدان ولی عصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تحلیل فضای میدان ولی عصر جهت رشته معماری در قالب 73 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پرسشنامه تحریف های شناختی عبدالله زاده و سالار 1389

    پرسشنامه تحریف های شناختی عبدالله زاده و سالار 1389 کلمات کلیدی : پرسشنامه تحریف های شناختی پرسشنامه تحریف های شناختی الیس پرسشنامه تحریف های شناختی عبداله زاده پرسشنامه تحریف های شناختی بین فردی دانلود پرسشنامه تحریف های شناختی دانلود پرسشنامه…

  • زندگینامه ی زنان شاعر اندلس و بررسی ویژگیها و مضامین شعری آنها

    زندگینامه ی زنان شاعر اندلس و بررسی ویژگیها و مضامین شعری آنها جنبش ادبی زنان اندلس مضامین شعری در اندلس سروده های زنان شاعر اندلس زندگینامه ی زنان شاعر اندلس و بررسی ویژگیها و مضامین شعری آنها دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق BSC مبانی نظری BSC ادبیات و مبانی نظری BSC پیشینه تحقیق BSC دانلود پیشینه تحقیق BSC دانلود مبانی نظری BSC فصل دوم پایان نامه BSC ادبیات نظری BSC رفتن به سایت اصلی دانلود مبانی نظری…

  • عوامل مؤثر بر برندسازی فضاهای عمومی، از طریق بررسی رابطه هویت و ارزش ویژه برند

    عوامل مؤثر بر برندسازی فضاهای عمومی، از طریق بررسی رابطه هویت و ارزش ویژه برند برندسازی فضاهای عمومی، هویت و ارزش ویژه برند ، رضایت گردشگران، پیاده راه های شهری رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق با موضوع عوامل مؤثر…

  • پاورپوینت آموزشی ضرب کسر و عدد مخلوط از راه مساحت ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی ضرب کسر و عدد مخلوط از راه مساحت ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی ضرب کسر و عدد مخلوط از راه مساحت ریاضی ششم ابتدایی در قالب 6 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • نانو تکنولوژی در صنایع غذایی

    نانو تکنولوژی در صنایع غذایی نانوغذا صنایع غذایی نانوتکنولوژی نانو محصولات نقش نانو تکنولوژی در صنایع غذایی رفتن به سایت اصلی نانو تکنولوژی در صنایع غذایی   چکیده مطالعه حاضر مبحثی در خصوص کاربردها، خطرات، ایمنی غذا و وضعیت قانونمندی…

  • دانلود تحقیق مواد مخدر با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مواد مخدر با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مواد مخدر با فرمت docx در قالب 56 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران

    بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در اقتصاد خانواده و اجتماع در ایران پس انداز بیمه عمر اقتصاد خانواده اقتصاد اجتماع در ایران بررسی نقش بیمه عمر و پس انداز در چرخه اقتصادی دانلود پایان نامه رشته بیمه بررسی…

  • امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک

    امکان سنجی اجرای کارت امتیازی متوازن در ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد در بانک ارزیابی عملکرد کارکنان بانک ملت شاخص های ارزیابی عملکرد بانک ارزیابی عملکرد کارکنان با کارت امتیازی متوازن ارزيابي عملكرد سازمان با روش كارت امتيازي متوازن (bsc)…

  • پاورپوینت حسابداری پيمانهای بلند مدت

    پاورپوینت حسابداری پيمانهای بلند مدت پاورپوینت حسابداری پيمانهای بلند مدت دانلود پاورپوینت حسابداری پيمانهای بلند مدت پاورپوینت حسابداری بلند مدت پاورپوینت حسابداری استاندارد شماره ی 9 پاورپوینت حسابداری 9 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداري پيمانهاي بلند مدت جهت…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی

    پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها پاورپوینت کتاب طراحی الگوریتم ها جعفر نژاد قمی پاورپوینت طراحی الگوریتم ها ترجمه جعفر نژاد قمی پاورپوینت درباره طراحی الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت درباره ریشه گیاه

    پاورپوینت درباره ریشه گیاه پاورپوینت درباره ریشه گیاهان دانلود پاورپوینت درباره ریشه گیاه پاورپوینت درباره انواع ریشه گیاهان پاورپوینت درباره وظایف ریشه گیاهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درباره ریشه گیاه جهت رشته ی گیاه شناسی در قالب 12…

  • پاورپوینت بررسی ملاحظات اخلاقی در روش باروری رحم جایگزین در اخلاق پزشکی

    پاورپوینت بررسی ملاحظات اخلاقی در روش باروری رحم جایگزین در اخلاق پزشکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی ملاحظات اخلاقی در روش باروری رحم جایگزین در اخلاق پزشکی جهت رشته پزشکی در قالب 70 اسلاید و با فرمت pptx…

  • ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه

    ارایه یک چهارچوب مفهومی برای ارزیابی عملکرد دانشگاه ارزیابی عملکرد کارکنان مقاله ارزیابی عملکرد مقاله ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد مدل های نوین ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد دانشگاه مقاله ارزیابی عملکرد…

  • دانلود تحقیق مالکیت نهادی و مباحث مرتبط با آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مالکیت نهادی و مباحث مرتبط با آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مالکیت نهادی و مباحث مرتبط با آن با فرمت docx در قالب 22 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت سمینار مديريت رفتار سازمانی : مبانی رفتار فردی تیمی، سازمانی

    پاورپوینت سمینار مديريت رفتار سازمانی : مبانی رفتار فردی تیمی، سازمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سمینار مديريت رفتار سازمانی جهت رشته مدیریت در قالب 181 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 75 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی 75 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی پیشینه داخلی تعهد سازمانی پیشینه خارجی تعهد سازمانی پیشینه پژوهش تعهد سازمانی…

  • پاورپوینت خلاقیت و نو آوری

    پاورپوینت خلاقیت و نو آوری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خلاقیت و نو آوری جهت رشته مدیریت در قالب 48 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         ضرورت پرورش…

  • پاورپوینت مشاوره و ضرورت آن قبل از ازدواج همراه کار عملی

    پاورپوینت مشاوره و ضرورت آن قبل از ازدواج همراه کار عملی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشاوره قبل از ازدواج جهت رشته ی روان شناسی در قالب 137 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق در مورد انگیزش docx

    دانلود تحقیق در مورد انگیزش docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی انگیزش با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست مطالب انگیزش…

  • دانلود تحقیق بازار و فرضیه ی کارایی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بازار و فرضیه ی کارایی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بازار و فرضیه ی کارایی آن با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی 21 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی 21 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه شایستگی اجتماعی مبانی نظری شایستگی اجتماعی پیشینه تحقیق شایستگی اجتماعی پیشینه داخلی شایستگی اجتماعی پیشینه خارجی شایستگی اجتماعی پیشینه پژوهش شایستگی اجتماعی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با تعدادی از آفات کاکتوس و دیفن باخیا

    پاورپوینت آشنایی با تعدادی از آفات کاکتوس و دیفن باخیا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تعدادی از آفات کاکتوس و دیفن باخیا جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 32 اسلاید و با فرمت ppt به صورت…

  • پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی

    پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر فرآورده طب سنتی ایران بر سردرد میگرنی جهت رشته ی پزشکی در قالب 29 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…