پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

پروپوزال و طرح تفصیلی ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
پروپوزال تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود پروپوزال پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

فصل اول:کلیّات تحقیق 7

1-1) مقدمه 7

1-2) بیان مساله 8

1-3) اهمیت و ضرورت تحقیق 13

1-4) اهداف تحقیق 14

1-5) چارچوب نظری تحقیق 14

شکل1) مدل مفهومی تحقیق 21

1-7) فرضیه های تحقیق 22

1-8) تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای تحقیق 23

1-9) قلمرو تحقیق 25

1-9-2) قلمرو مكانی 26

1-9-3) قلمرو زمانی 26

 

 

فصل سوم:روش اجرای تحقیق 148

3-1) مقدمه 148

3-2) فرآیند اجرای تحقیق 150

3-3) روش اجرای تحقیق 150

3-4) جامعه آماری 151

3-5) روش نمونه گیری و برآورد حجم نمونه 152

3-6) روش گرد آوری داده ها و اطلاعات 153

3-7) ابزار گردآوری اطلاعات 153

3-8) روایی و پایایی ابزار اندازه گیری 155

3-8-2) پایایی 156

جدول شماره 3-2)  درصدآلفای کرونباخ 158

3-9) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات 159

 

فهرست منابع و مآخذ: 210

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP دانلود مبانی نظری تکنولوژی Cloud ERP پیشینه تحقیق تکنولوژی Cloud ERP ادبیات نظری تکنولوژی Cloud ERP فصل دوم پایان نامه تکنولوژی Cloud ERP مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوينت آشنایی با حافظه مجازی

    پاورپوينت آشنایی با حافظه مجازی پاورپوينت حافظه مجازی دانلود پاورپوينت حافظه مجازی پاورپوینت درباره حافظه مجازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با حافظه مجازی جهت رشته کامپیوتر و IT در قالب 67 اسلايد و با فرمت ppt به…

  • توسعه زنجیره تامین طبق مدل های ترکیبی ناب و چابک

    توسعه زنجیره تامین طبق مدل های ترکیبی ناب و چابک کلمات کلیدی : زنجیره تامین ناب زنجیره تامین چابک توسعه زنجیره تامین استراتژی های زنجیره تامین ناب استراتژی های زنجیره تامین چابک ویژگی های زنجیره تامین در الگوهای ناب ویژگی…

  • دانلود تحقیق بهزیستی روانشناختی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق بهزیستی روانشناختی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی بهزیستی روانشناختی با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد     فهرست مطالب…

  • پاورپوینت معرفي گياه دارويي و پراكنش آن در استان آذربايجان‌شرقي

    پاورپوینت معرفي گياه دارويي و پراكنش آن در استان آذربايجان‌شرقي پاورپوینت معرفی گیاهان دارویی پاورپوینت خواص گیاهان دارویی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفي گياه دارويي و پراكنش آن در استان آذربايجان‌شرقي جهت رشته طب سنتی در قالب 33…

  • پاورپوینت حس بد تنظیم هیجان در اعتیاد

    پاورپوینت حس بد تنظیم هیجان در اعتیاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حس بد تنظیم هیجان در اعتیاد جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود تحقیق الگوهای ارتباطات خانواده با فرمت ورد

    دانلود تحقیق الگوهای ارتباطات خانواده با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی الگوهای ارتباطات خانواده با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • کاربرد نانوفناوری در حفظ محیط زیست در فعالیت های صنایع بالا دستی نفت و گاز

    کاربرد نانوفناوری در حفظ محیط زیست در فعالیت های صنایع بالا دستی نفت و گاز گرافن صنایع بالا دستی نفت و گاز افزایه های پلیمری نانومتری دانلود مقاله کارشناسی ارشد رشته نفت نانو در صنعت نفت کاربرد نانو در صنایع…

  • مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش

    مبانی نظری پیاده سازی موفق سیستمهای ERP با مدیریت دانش مبانی نظری مدیریت دانش مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمان مبانی نظری پیاده سازی موفق erp در سازمان پیاده سازی موفق erp طراحی مدلی جهت پیاده سازی موفق erp در…

  • کارایی و توسعه سازمان با تعهد سازمانی افراد و ویژگیهای شغلی

    کارایی و توسعه سازمان با تعهد سازمانی افراد و ویژگیهای شغلی دانلود پایان نامه رشته مدیریتتعهد سازمانی دانلود پایان نامه رشته مدیریتویژگیهای شغلی کارایی و توسعه سازمان کارایی و توسعه سازمان با تعهد سازمانی افراد و ویژگیهای شغلی دانلود پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت 38 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت 38 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه پیشرفت مبانی نظری انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی انگیزه پیشرفت پیشینه خارجی انگیزه پیشرفت پیشینه پژوهش انگیزه پیشرفت پیشینه نظری…

  • پاورپوینت مبانی بیوشیمی

    پاورپوینت مبانی بیوشیمی دانلود پاورپوینت مبانی بیوشیمی دانلود پاورپوینت درمورد مبانی بیوشیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی بیوشیمی جهت رشته شیمی در قالب 256 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • اکالیپتوس ، انواع گونه ، رویش آن در جنوب ایران

    اکالیپتوس ، انواع گونه ، رویش آن در جنوب ایران اکالیپتوس تکثیر اکالیپتوس رویش اکالیپتوس در جنوب ایران دانلود اکالیپتوس ، انواع گونه ، رویش آن در جنوب ایران سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس

    پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس پاورپوینت آشنایی با ساختار ژئودیتابیس آشنایی با ساختار ژئودیتابیس تحقیق آشنایی با ساختار ژئودیتابیس مقاله آشنایی با ساختار ژئودیتابیس بررسی آشنایی با ساختار ژئودیتابیس ساختار ژئودیتابیس تحلیل ساختار ژئودیتابیس رفتن به سایت اصلی مشخصات فایل:…

  • پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی

    پایان نامه شناسایی و تحلیل رفتار مشتریان با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه شناسایی مشتریان با داده کاوی…

  • دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو کاستا و مک گری با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو کاستا و مک گری با روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه neo-ffi پرسشنامه شخصیتی نئو تفسیر کامل ازمون نئو پرسشنامه نئو فرم کوتاه pdf پرسشنامه شخصیت neo-ffi دانلود پرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو نحوه…

  • دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات

    دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات پاورپوینت امنیت اطلاعات در مدیریت سازمان ها پاورپوینت امنیت اطلاعات سازمان ها پاورپوینت مهندسی امنیت در سازمان ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم مدیریت امنیت اطلاعات جهت رشته مدیریت در 81 اسلاید…

  • پاورپوینت تبليغات در بازاريابي بين المللي (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی)

    پاورپوینت تبليغات در بازاريابي بين المللي (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت تبليغات در بازاريابي بين المللي (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پاورپوینت فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف…

  • پاورپوینت مفاهيم و ملاحظات پياده سازی ERP

    پاورپوینت مفاهيم و ملاحظات پياده سازی ERP رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مفاهيم و ملاحظات پياده سازی ERP  جهت رشته ی کامپیوتر در قالب 44 اسلاید و با فرمت ptx و با قابلیت ویرایش      مقدمه: MRPII ازسيستم…

  • دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت

    دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت پاورپوینت دارایی های ثابت پاورپوینت مدیریت کاهش ارزش دارایی های ثابت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استهلاک و کاهش ارزش دارایی های ثابت جهت رشته مدیریت در 23 اسلاید و…

  • پاورپوینت کتاب شيوه ارائه مطالب علمی و فنی 317 اسلاید

    پاورپوینت کتاب شيوه ارائه مطالب علمی و فنی 317 اسلاید دانلود پاورپوینت شيوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت درس شیوه ارائه مطالب علمی و فنی پاورپوینت شیوه ارائه مطالب علمی و فنی ppt پاورپوینت در مورد شيوه ارائه مطالب…

  • تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی

    تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی عضو مهاربندی و قاب تحلیل دینامیکی غیر خطی سکوهای ثابت فلزی دریایی المان تیرستون پس کمانشی الیافی تحلیل دینامیکی غیر خطی فشار زلزله بر سکوهای ثابت فلزی دریایی تحلیل…

  • دانلود پاورپوینت معماری بافت فرسوده مشکین دشت

    دانلود پاورپوینت معماری بافت فرسوده مشکین دشت پاورپوینت چشم انداز بافت فرسوده مشکین دشت پاورپوینت معماری مشکین دشت پاورپوینت درباره بافت فرسوده مشکین دشت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بافت فرسوده مشکین دشت جهت رشته معماری در 35…

  • دانلود تحقیق سیستم اتوماسیون اداری با فرمت ورد

    دانلود تحقیق سیستم اتوماسیون اداری با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی سیستم اتوماسیون اداری با فرمت docx در قالب 37 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین خانم

    پروپوزال ارزیابی ارتباط سبک رهبری مدیران با رضایت شغلی معلمین خانم رضایت شغلی رضایت شغلی معلمین سبک رهبری مدیران سبک رهبری مدیران مدرسه رضایت شغلی معلمین خانم در تهران سنجش میزان رضایت شغلی دبیران زن رابطه سبک رهبری مدیران با…

  • پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان

    پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 13 مطالعات اجتماعی هشتم ابتدایی مبحث غزنویان و سلجوقیان و خوارزمشاهیان در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • دانلود تحقیق مالیات و مفاهیم اصلی آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق مالیات و مفاهیم اصلی آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مالیات و مفاهیم اصلی آن با فرمت docx در قالب 42 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با شهر دارلینگ هاربر

    پاورپوینت آشنایی با شهر دارلینگ هاربر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شهر دارلینگ هاربور جهت رشته ایکس در قالب 17 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی

    گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی مصالح کوهی مصالح آبرفتی کاربرد شن و ماسه مصالح پر کننده معدن انواع معدن شن وماسه دانلود گزارش كارآموزی مهندسی معدن در كارخانه خلیج مركزی خرید گزارش كارآموزی مهندسی معدن انجام گزارش…

  • پاورپوینت مشخصات طاق پیروزی GRANDE ARCHE

    پاورپوینت مشخصات طاق پیروزی GRANDE ARCHE پاورپوینت طاق پاورپوینت طاق پیروزی پاورپوینت در مورد طاق پیروزی پاورپوینت GRANDE ARCHE پاورپوینت طاق GRANDE ARCHE رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مشخصات طاق پیروزی GRANDE ARCHE جهت رشته معماری در قالب 12…

  • دانلود پاورپوینت بالانس خط تولید

    دانلود پاورپوینت بالانس خط تولید پاورپوینت خط تولید پاورپوینت درمورد خط تولید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بالانس خط تولید جهت رشته مدیریت در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آموزش تدریس فعالیت یادگیری فارسی اول ابتدایی-تشخیص صدا و بخش ها و ترکیب

    پاورپوینت آموزش تدریس فعالیت یادگیری فارسی اول ابتدایی-تشخیص صدا و بخش ها و ترکیب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس فعالیت یادگیری فارسی اول ابتدایی-تشخیص صدا و بخش ها و ترکیب به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب…

  • دانلود تحقیق در مورد مهارت های ارتباطی و انواع آن ها  docx

    دانلود تحقیق در مورد مهارت های ارتباطی و انواع آن ها  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی مهارت های ارتباطی و انواع آن ها با فرمت docx در قالب 34 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها

    بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها اقتصاد روستایی نظامهای اقتصادی اصول اقتصاد در روستا عوامل توسعه اقتصادی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی اصول و ماهیت اقتصاد در روستاها رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته اقتصاد بررسی اصول…

  • پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج

    پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس علوم هشتم - موج به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…